Baranyajenő Község Önkormányzata Képviselő-testületének 3/2023. (II. 15.) önkormányzati rendelete
Az önkormányzat 2023. évi költségvetéséről
Hatályos: 2023. 10. 06- 2024. 02. 14Baranyajenő Község Önkormányzata Képviselő-testületének 3/2023. (II. 15.) önkormányzati rendelete
Az önkormányzat 2023. évi költségvetéséről
Baranyajenő Község Önkormányzatának Képviselő-testülete (továbbiakban: képviselő-testület) az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotói hatáskörében, az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés f) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva az alábbi rendeletet alkotja meg az önkormányzat 2023. évi költségvetésről.
1. § A rendelet hatálya az Önkormányzatra és annak intézményeire terjed ki.
2. § (1)1 Baranyajenő Község Önkormányzat Képviselő-testülete a 2023. évi pénzügyi tervének a bevételi és kiadási főösszegét 292.752.286,- forintban állapítja meg.
a) Baranyajenő Község Önkormányzat: 256.291.025,- forint
b) Várhegy Óvoda és Konyha: 36.461.261,- forint
(2) Az (1) bekezdésben megállapított bevételeket forrásonként az 1. melléklet a kiadások előirányzatait funkciók és intézmények szerint a 2. melléklet tartalmazza.
3. § (1) Baranyajenő Község Önkormányzat Képviselő-testülete által engedélyezett létszámkeretet a 3. melléklet tartalmazza.
(2) Baranyajenő Község Önkormányzat működési célú kiadások és bevételek pénzügyi mérlegét a 4. melléklet, Baranyajenő Község felhalmozási célú bevételeinek és kiadásainak összesített pénzügyi mérlegét 5. melléklet tartalmazza.
4. § (1) Az önkormányzati szintű költségvetés végrehajtásáért a polgármester, a könyvvezetéssel kapcsolatos feladatok ellátásáért a jegyző a felelős.
(2) A költségvetési hiány csökkentése érdekében év közben folyamatosan figyelemmel kell kísérni a kiadások csökkentésének és a bevételek növelésének lehetőségeit.
(3) A működési célú forráshiány finanszírozásának érdekében a képviselő-testület likvid hitel igénybevételét rendelheti el.
(4) A 2. § (1) bekezdésében kimutatott költségvetési hiány fedezetét az előző évben képződött pénzmaradvány visszatervezésével biztosítja.
(5) A (3) bekezdés szerinti intézkedések megtételéről a polgármester gondoskodik, külön Képviselő-testületi döntés alapján.
5. § (1) Az önkormányzat bevételeinek és kiadásainak módosításáról, a kiadási előirányzatok közötti átcsoportosításról a képviselő-testület dönt.
(2) A képviselő-testület a jóváhagyott kiadási előirányzatok közötti átcsoportosítás jogát minden esetben fenntartja magának.
(3) A képviselő-testület a költségvetési rendelet 5. § (2) és (4) bekezdés szerinti előirányzat-módosítás, előirányzat-átcsoportosítás átvezetéseként - az első negyedév kivételével - negyedévenként, de legkésőbb az éves költségvetési beszámoló elkészítésének határidejéig, december 31-ei hatállyal módosítja a költségvetési rendeletét. Ha év közben az Országgyűlés a hozzájárulások, támogatások előirányzatait zárolja, azokat csökkenti, törli, az intézkedés kihirdetését követően haladéktalanul a képviselő-testület elé kell terjeszteni a költségvetési rendelet módosítását.
(4) Amennyiben az önkormányzat év közben a költségvetési rendelet készítésekor nem ismert többletbevételhez jut, vagy bevételei a tervezettől elmaradnak, arról a polgármester a Képviselő-testületet tájékoztatja.
6. § (1) A költségvetési szervek rendeletben meghatározott bevételi és kiadási előirányzatai felett az intézmények vezetői előirányzat-felhasználási jogkörrel rendelkeznek.
(2) Az önállóan működő költségvetési szerv az alapfeladatai ellátását szolgáló személyi juttatásokkal és az azokhoz kapcsolódó járulékok és egyéb közterhek előirányzataival minden esetben, egyéb előirányzatokkal a képviselő-testületi határozattal elfogadott munkamegosztási megállapodásban foglaltaknak megfelelően rendelkezik.
(3) Az önállóan működő és gazdálkodó költségvetési szerv által a (önállóan működő és gazdálkodó, vagy önállóan működő) költségvetési szerv számára ellátott feladatok fedezetéül az önállóan működő és gazdálkodó költségvetési szerv nyilvántartásaiban elkülönített előirányzatok szolgálnak, amelyet az önállóan működő költségvetési szerv érdekében használ fel.
(4) Az önállóan működő költségvetési szerv feladatai ellátásáról, munkafolyamatai megszervezéséről oly módon gondoskodik, hogy az biztosítsa az önállóan működő és gazdálkodó költségvetési szerv költségvetésében részére megállapított előirányzatok takarékos felhasználását.
(5) Valamennyi költségvetési szerv vezetője köteles belső szabályzatban rögzíteni a működéshez, gazdálkodáshoz kapcsolódóan a gazdálkodás vitelét meghatározó szabályokat, a mindenkor érvényes központi szabályozás figyelembe vételével, illetve a szükséges módosításokat végrehajtani. A szabályozásbeli hiányosságért, a felelősség a mindenkori intézményvezetőt terheli.
(6) A költségvetési szervek az évközi előirányzat-módosításokról a jegyző által elrendelt formában kötelesek naprakész nyilvántartást vezetni.
7. § (1) A képviselő-testület a költségvetési szervei költségvetési előirányzatainak felhasználására az Áht. 34-35. §-ra, valamint az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény végrehajtásáról szóló 368/2011.(XII.31.) Korm. rendelet (továbbiakban: Ámr.) 36. § (1)-(3) bekezdés, 42. § rendelkezéseire tekintettel az alábbiakról rendelkezik.
(2) Az Áht. 34. §-ban meghatározott bevételi többleteit csak az alapfeladat ellátására fordíthatja az intézmény. Ezen többletbevételek alapfeladatra történő felhasználása során elsődlegesen a működési költségek finanszírozhatóságát kell szem előtt tartani a megállapított működési, gazdálkodási tartalék további növelése céljából.
(3) A személyi juttatásokra és a munkaerővel való gazdálkodásra vonatkozóan az Ámr. 36. § rendelkezéseit csak jelen rendeletben foglalt keretek között lehet alkalmazni. A személyi juttatások előirányzatainak év közbeni, átmeneti maradványa csak az átmenetileg jelentkező többletfeladat ellátására használható fel. A fel nem használt átmeneti maradvány működtetéssel kapcsolatos felhasználására a költségvetési szerv vezetője saját hatáskörben intézkedést tehet, de erről egyidejűleg köteles a polgármestert tájékoztatni.
(4) A költségvetési szerv vezetője a többletbevételek terhére tartós kötelezettségvállalást nem tehet. A feladatellátás kapcsán feladatelmaradásból származó maradványt, valamint az Ámr. 36. §-ban fel nem sorolt egyéb bevételeket a költségvetési szerv vezetője a fenntartó döntéséig zárolni köteles.
(5) A költségvetési szerv vezetője az alapfeladatok ellátásával kapcsolatos beszerzésekhez az a) pont szerinti többletbevételeit saját hatáskörben felhasználhatja, de köteles az önkormányzat vagyonával való rendelkezésről szóló önkormányzati rendeletben foglaltakat alkalmazni.
8. § A képviselő-testület felhatalmazza polgármesterét, hogy az év közbeni előre nem tervezett tartós kötelezettség vállalással nem járó feladatok ellátására a rendelet 15. §-ban foglaltakon felül saját hatáskörben éves szinten összesen 500 ezer forint erejéig kötelezettséget vállaljon.
9. § (1) Az önkormányzati költségvetési szervek ellenőrzése a belső kontrollrendszer keretében valósul meg, melynek létrehozásáért, működtetésért és továbbfejlesztéséért az önkormányzat esetében a jegyző, az intézmények esetében az intézményvezető felelős.
(2) Az önkormányzat a belső ellenőrzés kialakításáról gondoskodik. A megfelelő működtetésről és a függetlenség biztosításáról a jegyző köteles gondoskodni.
10. § A Polgármester átmeneti gazdálkodásról szóló tájékoztatóját a képviselő-testület elfogadja, az átmeneti időszak alatt teljesített bevételeket és kiadásokat e rendelet előirányzatainak terhére kell lekönyvelni.
11. § Ez a rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba.
1. melléklet a 3/2023. (II. 15.) önkormányzati rendelethez2
1. Költségvetési bevételek Önkormányzat
Megnevezés |
Eredeti előirányzat |
Módosított előirányzat |
3 |
4 |
5 |
Helyi önkormányzatok működésének általános támogatása (B111) |
23 907 445 |
23 907 445 |
Települési önkormányzatok egyes köznevelési feladatainak támogatása (B112) |
18 986 380 |
21 234 738 |
Települési önkormányzatok egyes szociális és gyermekjóléti feladatainak támogatása (B1131) |
19 315 300 |
20 089 255 |
Települési önkormányzatok gyermekétkeztetési feladatainak támogatása (B1132) |
7 898 224 |
8 054 644 |
Települési önkormányzatok szociális, gyermekjóléti és gyermekétkeztetési feladatainak támogatása (=03+04) (B113) |
27 213 524 |
28 143 899 |
Települési önkormányzatok kulturális feladatainak támogatása (B114) |
2 270 000 |
2 764 000 |
Működési célú költségvetési támogatások és kiegészítő támogatások (B115) |
0 |
4 708 340 |
Önkormányzatok működési támogatásai (=01+02+05+06+07+08) (B11) |
72 377 349 |
80 758 422 |
Egyéb működési célú támogatások bevételei államháztartáson belülről (=35+…+44) (B16) |
21 560 433 |
24 668 482 |
ebből: központi vagy fejezeti kezelésű előirányzatok EU-s programokra és azok hazai társfinanszírozása (B16) |
0 |
0 |
ebből: egyéb fejezeti kezelésű előirányzatok (B16) |
0 |
0 |
ebből: társadalombiztosítás pénzügyi alapjai (B16) |
0 |
0 |
ebből: elkülönített állami pénzalapok (B16) |
0 |
0 |
ebből: helyi önkormányzatok és költségvetési szerveik (B16) |
0 |
0 |
Működési célú támogatások államháztartáson belülről (=09+...+12+23+34) (B1) |
93 937 782 |
105 426 904 |
Egyéb felhalmozási célú támogatások bevételei államháztartáson belülről (=71+…+80) (B25) |
0 |
134 000 000 |
ebből: központi költségvetési szervek (B25) |
0 |
0 |
Felhalmozási célú támogatások államháztartáson belülről (=46+47+48+59+70) (B2) |
0 |
134 000 000 |
Vagyoni tipusú adók (=109+…+114) (B34) |
700 000 |
700 000 |
ebből: magánszemélyek kommunális adója (B34) |
0 |
0 |
Értékesítési és forgalmi adók (=116+…+135) (B351) |
5 000 000 |
2 000 000 |
ebből: állandó jelleggel végzett iparűzési tevékenység után fizetett helyi iparűzési adó (B351) |
0 |
0 |
Termékek és szolgáltatások adói (=115+136+140+141+145) (B35) |
5 000 000 |
2 000 000 |
Egyéb közhatalmi bevételek (>=164+…+181) (B36) |
150 000 |
150 000 |
Közhatalmi bevételek (=93+94+104+108+162+163) (B3) |
5 850 000 |
2 850 000 |
Szolgáltatások ellenértéke (>=185+186) (B402) |
1 011 400 |
1 011 400 |
ebből:tárgyi eszközök bérbeadásából származó bevétel (B402) |
0 |
0 |
Közvetített szolgáltatások ellenértéke (>=188) (B403) |
100 000 |
100 000 |
Egyéb kapott (járó) kamatok és kamatjellegű bevételek (>=204+205+206) (B4082) |
500 |
500 |
Kamatbevételek és más nyereségjellegű bevételek (=199+203) (B408) |
500 |
500 |
Egyéb működési bevételek (>=217+218) (B411) |
350 000 |
400 000 |
ebből: kiadások visszatérítései (B411) |
0 |
0 |
Működési bevételek (=183+184+187+189+196+197+198+207+214+215+216) (B4) |
1 461 900 |
1 511 900 |
Ingatlanok értékesítése (>=223) (B52) |
7 050 000 |
7 050 000 |
Felhalmozási bevételek (=220+222+224+225+228) (B5) |
7 050 000 |
7 050 000 |
Működési célú visszatérítendő támogatások, kölcsönök visszatérülése államháztartáson kívülről (=235+…+243) (B64) |
639 000 |
639 000 |
ebből: háztartások (B64) |
0 |
0 |
ebből: pénzügyi vállalkozások (B64) |
0 |
0 |
Működési célú átvett pénzeszközök (=231+...+234+244) (B6) |
639 000 |
639 000 |
Költségvetési bevételek (=45+81+182+219+230+256+282) (B1-B7) |
108 938 682 |
251 477 804 |
2. Finanszírozási bevételek Önkormányzat
Megnevezés |
Eredeti előirányzat |
Módosított előirányzat |
3 |
4 |
5 |
Előző év költségvetési maradványának igénybevétele (B8131) |
4 813 221 |
4 813 221 |
Maradvány igénybevétele (=11+12) (B813) |
4 813 221 |
4 813 221 |
Belföldi finanszírozás bevételei (=04+10+13+…+18+21) (B81) |
4 813 221 |
4 813 221 |
Finanszírozási bevételek (=22+28+29+30) (B8) |
4 813 221 |
4 813 221 |
3. Költségvetési bevételek Várhegy Óvoda és Konyha
Megnevezés |
Eredeti előirányzat |
Módosított előirányzat |
3 |
4 |
5 |
Szolgáltatások ellenértéke (>=185+186) (B402) |
2 080 000 |
2 662 000 |
Egyéb kapott (járó) kamatok és kamatjellegű bevételek (>=204+205+206) (B4082) |
1 000 |
1 000 |
Kamatbevételek és más nyereségjellegű bevételek (=199+203) (B408) |
1 000 |
1 000 |
Egyéb működési bevételek (>=217+218) (B411) |
10 000 |
166 000 |
ebből: kiadások visszatérítései (B411) |
0 |
0 |
Működési bevételek (=183+184+187+189+196+197+198+207+214+215+216) (B4) |
2 091 000 |
2 829 000 |
Költségvetési bevételek (=45+81+182+219+230+256+282) (B1-B7) |
2 091 000 |
2 829 000 |
4. Finanszírozási bevételek Várhegy Óvoda és Konyha
Megnevezés |
Eredeti előirányzat |
Módosított előirányzat |
3 |
4 |
5 |
Előző év költségvetési maradványának igénybevétele (B8131) |
582 111 |
582 111 |
Maradvány igénybevétele (=11+12) (B813) |
582 111 |
582 111 |
Központi, irányító szervi támogatás (B816) |
33 050 150 |
33 050 150 |
Belföldi finanszírozás bevételei (=04+10+13+…+18+21) (B81) |
33 632 261 |
33 632 261 |
Finanszírozási bevételek (=22+28+29+30) (B8) |
33 632 261 |
33 632 261 |
2. melléklet a 3/2023. (II. 15.) önkormányzati rendelethez3
1. Költségvetési kiadások Önkormányzat
Megnevezés |
Eredeti előirányzat |
Módosított előirányzat |
3 |
4 |
5 |
Törvény szerinti illetmények, munkabérek (K1101) |
17 507 757 |
20 329 128 |
Béren kívüli juttatások (K1107) |
175 000 |
175 000 |
Közlekedési költségtérítés (K1109) |
198 400 |
198 400 |
Foglalkoztatottak egyéb személyi juttatásai (>=14) (K1113) |
21 000 |
21 000 |
Foglalkoztatottak személyi juttatásai (=01+…+13) (K11) |
17 902 157 |
20 723 528 |
Választott tisztségviselők juttatásai (K121) |
10 100 800 |
10 100 800 |
Munkavégzésre irányuló egyéb jogviszonyban nem saját foglalkoztatottnak fizetett juttatások (K122) |
1 942 200 |
5 141 305 |
Egyéb külső személyi juttatások (K123) |
200 000 |
299 772 |
Külső személyi juttatások (=16+17+18) (K12) |
12 243 000 |
15 541 877 |
Személyi juttatások (=15+19) (K1) |
30 145 157 |
36 265 405 |
Munkaadókat terhelő járulékok és szociális hozzájárulási adó (=22+…+27) (K2) |
3 650 950 |
4 172 545 |
ebből: szociális hozzájárulási adó (K2) |
0 |
0 |
ebből: munkáltatót terhelő személyi jövedelemadó (K2) |
0 |
0 |
Szakmai anyagok beszerzése (K311) |
30 000 |
30 000 |
Üzemeltetési anyagok beszerzése (K312) |
6 772 484 |
8 647 738 |
Készletbeszerzés (=28+29+30) (K31) |
6 802 484 |
8 677 738 |
Informatikai szolgáltatások igénybevétele (K321) |
413 600 |
413 600 |
Egyéb kommunikációs szolgáltatások (K322) |
208 000 |
208 000 |
Kommunikációs szolgáltatások (=32+33) (K32) |
621 600 |
621 600 |
Villamosenergia szolgáltatás díja (K3311) |
3 897 400 |
4 752 400 |
Víz- és csatorna szolgáltatás díja (K3314) |
160 000 |
160 000 |
Közüzemi díjak (=35+...+38) (K331) |
4 057 400 |
4 912 400 |
Karbantartási, kisjavítási szolgáltatások (K334) |
2 403 935 |
1 548 935 |
Közvetített szolgáltatások (>=45) (K335) |
360 000 |
360 000 |
Szakmai tevékenységet segítő szolgáltatások (K336) |
9 039 840 |
10 291 808 |
Egyéb szolgáltatások (>=48) (K337) |
4 669 000 |
12 481 090 |
ebből: biztosítási díjak (K337) |
0 |
0 |
Szolgáltatási kiadások (=39+40+41+43+44+46+47) (K33) |
20 530 175 |
29 594 233 |
Kiküldetések kiadásai (K341) |
100 000 |
100 000 |
Reklám- és propagandakiadások (K342) |
22 873 |
550 432 |
Kiküldetések, reklám- és propagandakiadások (=50+51) (K34) |
122 873 |
650 432 |
Működési célú előzetesen felszámított általános forgalmi adó (K351) |
4 541 890 |
7 518 250 |
Fizetendő általános forgalmi adó (K352) |
0 |
119 697 |
Egyéb dologi kiadások (K355) |
664 000 |
664 000 |
Különféle befizetések és egyéb dologi kiadások (=53+54+55+58+62) (K35) |
5 205 890 |
8 301 947 |
Dologi kiadások (=31+34+49+52+63) (K3) |
33 283 022 |
47 845 950 |
Családi támogatások (=67+…+76) (K42) |
150 480 |
150 480 |
ebből: az egyéb pénzbeli és természetbeni gyermekvédelmi támogatások (K42) |
0 |
0 |
Egyéb nem intézményi ellátások (>=105+…+123) (K48) |
5 147 000 |
5 147 000 |
ebből: települési támogatás [Szoctv. 45. §], (K48) |
0 |
0 |
Ellátottak pénzbeli juttatásai (=65+66+77+78+89+98+101+104) (K4) |
5 297 480 |
5 297 480 |
A helyi önkormányzatok előző évi elszámolásából származó kiadások (K5021) |
572 400 |
891 306 |
Elvonások és befizetések (=127+128+129) (K502) |
572 400 |
891 306 |
Egyéb működési célú támogatások államháztartáson belülre (=155+…+164) (K506) |
3 427 650 |
3 427 650 |
ebből: központi költségvetési szervek (K506) |
0 |
0 |
ebből: egyéb fejezeti kezelésű előirányzatok (K506) |
0 |
0 |
ebből: helyi önkormányzatok és költségvetési szerveik (K506) |
0 |
0 |
ebből: társulások és költségvetési szerveik (K506) |
0 |
0 |
Működési célú visszatérítendő támogatások, kölcsönök nyújtása államháztartáson kívülre (=168+…+178) (K508) |
500 000 |
500 000 |
ebből: háztartások (K508) |
0 |
0 |
Egyéb működési célú támogatások államháztartáson kívülre (=183+…+192) (K512) |
330 000 |
2 876 800 |
ebből: egyéb civil szervezetek (K512) |
0 |
0 |
ebből: egyéb vállalkozások (K512) |
0 |
0 |
Egyéb működési célú kiadások (=125+130+131+132+143+154+165+167+179+180+181+182+193) (K5) |
4 830 050 |
7 695 756 |
Egyéb tárgyi eszközök beszerzése, létesítése (K64) |
472 440 |
33 874 440 |
Beruházási célú előzetesen felszámított általános forgalmi adó (K67) |
127 560 |
9 146 100 |
Beruházások (=195+196+198+199+200+202+204) (K6) |
600 000 |
43 020 540 |
Ingatlanok felújítása (K71) |
0 |
59 880 398 |
Felújítási célú előzetesen felszámított általános forgalmi adó (K74) |
0 |
16 167 707 |
Felújítások (=206+...+209) (K7) |
0 |
76 048 105 |
Költségvetési kiadások (=20+21+64+124+194+205+210+272) (K1-K8) |
77 806 659 |
220 345 781 |
2. Finanszírozási kiadások
Megnevezés |
Eredeti előirányzat |
Módosított előirányzat |
3 |
4 |
5 |
Államháztartáson belüli megelőlegezések visszafizetése (K914) |
2 895 094 |
2 895 094 |
Központi, irányító szervi támogatások folyósítása (K915) |
33 050 150 |
33 050 150 |
Belföldi finanszírozás kiadásai (=06+17+…+23+26) (K91) |
35 945 244 |
35 945 244 |
Finanszírozási kiadások (=27+35+36+37) (K9) |
35 945 244 |
35 945 244 |
3. Költségvetési kiadások Várhegy Óvoda és Konyha
Megnevezés |
Eredeti előirányzat |
Módosított előirányzat |
3 |
4 |
5 |
Törvény szerinti illetmények, munkabérek (K1101) |
22 024 036 |
22 024 036 |
Béren kívüli juttatások (K1107) |
500 000 |
500 000 |
Közlekedési költségtérítés (K1109) |
252 800 |
306 800 |
Foglalkoztatottak egyéb személyi juttatásai (>=14) (K1113) |
60 000 |
260 000 |
Foglalkoztatottak személyi juttatásai (=01+…+13) (K11) |
22 836 836 |
23 090 836 |
Munkavégzésre irányuló egyéb jogviszonyban nem saját foglalkoztatottnak fizetett juttatások (K122) |
100 000 |
250 000 |
Külső személyi juttatások (=16+17+18) (K12) |
100 000 |
250 000 |
Személyi juttatások (=15+19) (K1) |
22 936 836 |
23 340 836 |
Munkaadókat terhelő járulékok és szociális hozzájárulási adó (=22+…+27) (K2) |
3 023 885 |
3 023 885 |
ebből: szociális hozzájárulási adó (K2) |
0 |
0 |
ebből: munkáltatót terhelő személyi jövedelemadó (K2) |
0 |
0 |
Szakmai anyagok beszerzése (K311) |
140 000 |
140 000 |
Üzemeltetési anyagok beszerzése (K312) |
5 350 000 |
5 120 000 |
Készletbeszerzés (=28+29+30) (K31) |
5 490 000 |
5 260 000 |
Informatikai szolgáltatások igénybevétele (K321) |
113 000 |
113 000 |
Egyéb kommunikációs szolgáltatások (K322) |
65 000 |
65 000 |
Kommunikációs szolgáltatások (=32+33) (K32) |
178 000 |
178 000 |
Villamosenergia szolgáltatás díja (K3311) |
1 250 000 |
1 800 000 |
Víz- és csatorna szolgáltatás díja (K3314) |
50 000 |
90 000 |
Közüzemi díjak (=35+...+38) (K331) |
1 300 000 |
1 890 000 |
Vásárolt élelmezés (K332) |
400 000 |
400 000 |
Karbantartási, kisjavítási szolgáltatások (K334) |
190 000 |
120 000 |
Szakmai tevékenységet segítő szolgáltatások (K336) |
91 000 |
91 000 |
Egyéb szolgáltatások (>=48) (K337) |
286 000 |
286 000 |
Szolgáltatási kiadások (=39+40+41+43+44+46+47) (K33) |
2 267 000 |
2 787 000 |
Kiküldetések kiadásai (K341) |
10 000 |
10 000 |
Kiküldetések, reklám- és propagandakiadások (=50+51) (K34) |
10 000 |
10 000 |
Működési célú előzetesen felszámított általános forgalmi adó (K351) |
1 787 540 |
1 829 540 |
Kamatkiadások (>=56+57) (K353) |
0 |
2 176 |
Egyéb dologi kiadások (K355) |
30 000 |
29 824 |
Különféle befizetések és egyéb dologi kiadások (=53+54+55+58+62) (K35) |
1 817 540 |
1 861 540 |
Dologi kiadások (=31+34+49+52+63) (K3) |
9 762 540 |
10 096 540 |
Költségvetési kiadások (=20+21+64+124+194+205+210+272) (K1-K8) |
35 723 261 |
36 461 261 |
3. melléklet a 3/2023. (II. 15.) önkormányzati rendelethez
Sor-szám |
Funkció-csoportok |
Funkciók |
Vezetői létszám |
Nem vezetői létszám |
Létszám összesen |
|||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
középfokú |
felsőfokú |
Összesen |
alapfokú |
középfokú |
felsőfokú |
Összesen |
||||
végzettséggel |
végzettséggel |
|||||||||
I |
Létszám funkciócsoportonkénti megoszlása |
|||||||||
01 |
I. funkció-csoport |
a) csoport |
1,0 |
1 |
1,0 |
1 |
2 |
|||
02 |
b) csoport |
|||||||||
03 |
Összesen (01+02) |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
||||
04 |
II. funkció-csoport |
Humánpolitikai |
||||||||
05 |
Gazdálkodási-költségvetési |
|||||||||
06 |
Jogi |
|||||||||
07 |
Nemzetközi |
|||||||||
08 |
Ellenőrzési |
|||||||||
09 |
Koordinációs |
|||||||||
10 |
Informatikai |
|||||||||
11 |
Kommunikációs |
|||||||||
12 |
Egyéb (…) |
|||||||||
13 |
Összesen (04+…+12) |
|||||||||
14 |
III. funkció-csoport |
Adminisztratív-titkársági (15+16+17) |
||||||||
15 |
- I. csoport feladatait segítő |
|||||||||
16 |
- II. csoport feladatait segítő |
|||||||||
17 |
- III. csoport feladatait segítő |
|||||||||
18 |
Protokolláris |
|||||||||
19 |
Kézbesítési |
|||||||||
20 |
Szállítási |
|||||||||
21 |
Jóléti |
|||||||||
22 |
Üzemeltetési |
1,0 |
3,0 |
4 |
4 |
|||||
23 |
Rendészeti |
|||||||||
24 |
Raktározási |
|||||||||
25 |
Egyéb (…) |
2,0 |
2 |
2 |
||||||
26 |
Összesen (14+18+…+25) |
|||||||||
27 |
Összesen (03+13+26) |
1 |
1 |
3 |
3 |
1 |
7 |
8 |
||
Várhegy Óvoda és Konyha |
||||||||||
I |
Létszám funkciócsoportonkénti megoszlása |
|||||||||
01 |
I. funkció-csoport |
a) csoport |
1,0 |
1 |
1,0 |
1 |
2 |
|||
02 |
b) csoport |
|||||||||
03 |
Összesen (01+02) |
|||||||||
04 |
II. funkció-csoport |
Humánpolitikai |
||||||||
05 |
Gazdálkodási-költségvetési |
|||||||||
06 |
Jogi |
|||||||||
07 |
Nemzetközi |
|||||||||
08 |
Ellenőrzési |
|||||||||
09 |
Koordinációs |
|||||||||
10 |
Informatikai |
|||||||||
11 |
Kommunikációs |
|||||||||
12 |
Egyéb (…) |
|||||||||
13 |
Összesen (04+…+12) |
|||||||||
14 |
III. funkció-csoport |
Adminisztratív-titkársági (15+16+17) |
||||||||
15 |
- I. csoport feladatait segítő |
|||||||||
16 |
- II. csoport feladatait segítő |
|||||||||
17 |
- III. csoport feladatait segítő |
|||||||||
18 |
Protokolláris |
|||||||||
19 |
Kézbesítési |
|||||||||
20 |
Szállítási |
|||||||||
21 |
Jóléti |
|||||||||
22 |
Üzemeltetési |
1,0 |
2,0 |
0,0 |
3 |
3 |
||||
23 |
Rendészeti |
|||||||||
24 |
Raktározási |
|||||||||
25 |
Egyéb (…) |
|||||||||
26 |
Összesen (14+18+…+25) |
|||||||||
27 |
Összesen (03+13+26) |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
4 |
5 |
4. melléklet a 3/2023. (II. 15.) önkormányzati rendelethez
|
|
|
|
|
---|---|---|---|---|
|
|
72.377.349.- |
|
53.081.993.- |
|
Működési célú támogatások államháztartáson belülről |
21.560.433.- |
|
6.674.835.- |
|
|
5.850.000.- |
|
43.045.562.- |
5. |
Működési bevételek |
3.552.900.- |
Ellátottak pénzbeli juttatásai |
5.297.480.- |
6. |
Működési célú átvett pénzeszközök |
639.000.- |
Egyéb működési célú kiadások |
4.830.050.- |
7. |
Maradvány igénybevétele |
5.395.332.- |
Finanszírozási kiadás |
2.895.094.- |
8. |
Finanszírozás bevételei |
|||
|
109.375.014.- |
|
115.825.014.- |
5. melléklet a 3/2023. (II. 15.) önkormányzati rendelethez
|
|
|
|
||
---|---|---|---|---|---|
1. |
Felhalmozási célú átvett pénzeszközök |
1. |
Beruházások |
600.000.- |
|
2. |
Felhalmozási bevétel |
7.050.000.- |
2. |
Felújítások |
|
3. |
Maradvány felhasználás |
3. |
Egyéb felhalmozási célú kiadások |
||
|
7.050.000.- |
|
600.000.- |
A 2. § (1) bekezdése a Baranyajenő Község Önkormányzata Képviselő-testületének 10/2023. (X. 5.) önkormányzati rendelete 1. §-ával megállapított szöveg.
Az 1. melléklet a Baranyajenő Község Önkormányzata Képviselő-testületének 10/2023. (X. 5.) önkormányzati rendelete 2. § (1) bekezdésével megállapított szöveg.
A 2. melléklet a Baranyajenő Község Önkormányzata Képviselő-testületének 10/2023. (X. 5.) önkormányzati rendelete 2. § (2) bekezdésével megállapított szöveg.