Almamellék Községi Önkormányzat Képviselőtestületének 2/2016(III.4..) önkormányzati rendelete

az Almamellék Községi Önkormányzat 2016. évi költségvetéséről

Hatályos: 2016. 03. 04- 2017. 02. 24

Almamellék Községi Önkormányzat Képviselőtestületének 2/2016(III.4..) önkormányzati rendelete

az Almamellék Községi Önkormányzat 2016. évi költségvetéséről

2016.03.04.

Almamellék Községi Önkormányzat Képviselőtestülete az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 23. § - ában kapott felhatalmazás alapján az Alaptörvény 32. cikk .§ (1) bekezdés f) pontjában,és a helyi önkormányzatok és szerveik, a köztársasági megbízottak, valamint egyes centrális alárendeltségű szervek feladat- és hatásköreiről szóló 1991. évi XX. törvény 138- 139. § - aiban meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:

1. Általános rendelkezések

1. § (1) A rendelet hatálya kiterjed a Almamellék Községi Önkormányzatra (a továbbiakban: önkormányzat) terjed ki.

(2) Az önkormányzat címrendjében (1. melléklet) az önkormányzat a hozzá kapcsolt bevételekkel és kiadásokkal szerepel. Az önkormányzat címszáma 1.

(3) A költségvetésen belül jogcímcsoportokat képeznek a kötelező és nem kötelező önkormányzati feladatok. A jogcímcsoportokon belül az alkalmazott szakfeladat rendnek megfelelően kerültek megállapításra a jogcímek.

(4) A rendelet meghatározza az önkormányzat kötelezően ellátandó és önként vállalt feladatait, az ezek ellátásához szükséges bevételeket, kiadásokat, továbbá a 2016. évi gazdálkodás főbb szabályait.

(5) A képviselőtestület az önkormányzat 2016. évi költségvetésével az alábbi célok megvalósítását tűzte ki:

a) az önkormányzat feladatát képező helyi közszolgáltatások biztosítását, ezen belül:

aa) az önkormányzati társulás által fenntartott Szentlászló – Almamellék – Somogyhárságy Óvodái és Konyhái és a társult önkormányzatokkal közösen fenntartott közös önkormányzati hivatal üzemeltetését, működési feltételének biztosítását, figyelemmel az ésszerűen takarékos gazdálkodás követelményeire,

ab) az önkormányzatra háruló szociálpolitikai feladatok ellátását, anyagi hátterének megteremtését, ezen belül a rászorultság elvének erősítését,

ac) a feladatellátás színvonalának emelése érdekében élni kell a különféle pályázatok adta pénzügyi lehetőségekkel,

b) az önkormányzat felhalmozási tevékenységén belül:

ba) felújításoknál a fontossági sorrendet a műszaki szükségesség szerint kell meghatározni,

bb) a felhalmozási feladatok esetében is indokolt a pályázati lehetőségekkel élni, a tervezett feladatokhoz rendelt előirányzatokat önrésznek is lehet tekinteni.

(6) Az (5) bekezdésben foglaltak végrehajtását a képviselőtestület, a polgármester, a jegyző - a gazdálkodás szabályszerűségének ellenőrzése mellett - belső ellenőrzések, valamint a közös önkormányzati hivatal szakügyintézőinek eseti jellegű beszámoltatása révén ellenőrzi. Az önkormányzat és a közös önkormányzati hivatal belső ellenőrzésének megszervezéséért a – a Szigetvár – Dél – Zselic Többcélú Kistérségi Társulás által megbízott belső ellenőr közreműködése alapján – a jegyző a felelős.

1. A bevételek és a kiadások főösszege, a hiány mértéke és a finanszírozás módja

2. § (1) A képviselőtestület az önkormányzat 2016. évi költségvetésének

a) költségvetési bevételi főösszegét 98 645 e Ft-ban (2. melléklet),
b) költségvetési kiadási főösszegét 104 587 e Ft-ban (3. melléklet),
c) finanszírozási bevételét 5 942 e Ft-ban (2. melléklet)
d) finanszírozási kiadását 0 e Ft-ban (3. melléklet)
e) hiányának összegét 5 942 e Ft-ban,
állapítja meg, melyből:
ea) 5 942 e Ft működés,
eb) 0 e Ft felhalmozási célú.
(2) A hiány finanszírozásának módja:
a) belső finanszírozás: pénzmaradvány igénybevétele 5 942e Ft, melyből
aa) 5 942 e Ft működési célú,
ab) 0 e Ft felhalmozási célú.
b) külső finanszírozás: 0 e Ft.
(3) A képviselőtestület az önkormányzat költségvetésének főösszegét
a) 104 587 e Ft bevétellel,
b) 104 587 e Ft kiadással
állapítja meg.
(4) A költségvetés egyensúlyának biztosításához az előző évi pénzmaradvány igénybevételéről dönt a képviselőtestület.
(5) A kiadási főösszegen belül:
a) működési célú kiadások
aa) személyi juttatások 49 775 e Ft
ab) munkaadókat terhelő járulékok és szociális hozzájárulási adó 7 877 e Ft
ac) dologi jellegű kiadások 25 039 e Ft
ad) ellátottak pénzbeli juttatásai 5 504 e Ft
ae) támogatásértékű működési kiadások 1 370 e Ft
af) rövid lejáratú hiteltörlesztés 0 e Ft
b) felhalmozási célú kiadások
ba) felújítások 2 042 eFt
bb) beruházások 5 731 e Ft
bc) támogatásértékű felhalmozási kiadások 747 e Ft
bd) kamatkiadás: 0 e Ft
c) Általános tartalék:
ca) működési 6 502 e Ft
cb) fejlesztési 0 e Ft
d) Céltartalék:
da) működési 0 e Ft
db) felhalmozási 0 e Ft.
(6) Az önkormányzat által engedélyezett létszám 43 fő
ebből:
a) közalkalmazottak létszáma 2fő b) köztisztviselők létszáma 0 fő
c) munkatörvénykönyv hatálya alá tartozók létszám 1 fő
d) közfoglalkoztatásban foglalkoztatottak létszáma 40 fő.

3. § (1) A költségvetés bevételi és kiadási főösszegének címenkénti, előirányzat csoportonkénti és kiemelt előirányzatonkénti részletezését a rendelet 1. melléklete tartalmazza.

(2) A költségvetés bevételi főösszegének forrásonkénti részletezését a rendelet 2. melléklete tartalmazza.

(3) A költségvetés kiadási főösszegének szakfeladat szerinti részletezését a rendelet 3. melléklete tartalmazza. A szakfeladatok soronkénti alábontását a rendelet 4. melléklete tartalmazza.

(4) Az önkormányzati szinten összesített bevételek és kiadások mérlegét a rendelet 5. melléklete tartalmazza.

4. § (1) A képviselőtestület a 2. § (1) bekezdés szerinti hiányt működési és felhalmozási célú pénzmaradvány igénybevételével finanszírozza. Az önkormányzat 2016. évben hitelfelvételt nem tervez.

(2) A képviselőtestület a költségvetési gazdálkodás során felmerülő likviditási problémák áthidalása (pl. kifizetés időpontja megelőzi a bevétel megérkezését) érdekében engedélyezi, hogy a polgármester a számlavezető pénzintézettől likvid hitelt (amelynek visszafizetési határideje naptári éven belüli) igényeljen. A hitelügylettel kapcsolatos döntési hatáskört a képviselőtestület gyakorolja.

1. Tartalék előirányzatok

5. § (1) A költségvetési rendelet 2. § (1) bekezdése szerint megállapított 6.502 e Ft összegű általános tartalék felhasználásáról a képviselőtestület dönt.

(2) Rendkívüli, halasztást nem tűrő esetben a polgármester legfeljebb évi 500 e Ft összeghatárig átruházott hatáskörben dönthet az általános tartalék felhasználásáról. A polgármester az átruházott hatáskörben hozott döntéséről a képviselőtestületet soron következő ülésén tájékoztatja.

(3) A képviselő-testület az önkormányzat felhalmozási céltartalékot nem képez 2016-ban.

6. § (1) A céltartalék és az általános tartalék terhére hozott döntések esetén az előirányzat átcsoportosítást a soron következő költségvetési rendelet módosításakor a költségvetési rendeletben át kell vezetni.

(2) Az önkormányzat feladatkörébe tartozó feladatok tekintetében a polgármester a jogszabályoknak megfelelően jogosult kötelezettséget vállalni. Abban az esetben, ha előirányzat megtakarítás jelentkezik, annak terhére új feladatot vállalni a képviselőtestület döntése alapján lehet.

1. Előre nem tervezhető bevételek, kiadások

7. § (1) Az önkormányzat a feladatai színvonalasabb ellátása érdekében, a törzskönyvi nyilvántartás szerinti tevékenységi körben pályázatokat nyújthat be, közvetlen pénzbeli támogatást, felajánlást fogadhat el.

(2) A pályázaton való részvételhez történő hozzájárulás megadása előtt vizsgálni kell a pályázattal megvalósítandó cél működési - kiadási vonzatát, annak több évre szóló kihatását.

(3) Több évre kiható működési kiadás esetén vagy, ha a pályázat benyújtásához a saját forrás az önkormányzatnál nem biztosított, akkor a pályázat benyújtásának előzetes engedélyezésével kapcsolatos hatáskört a képviselőtestület gyakorolja.

1. Az önkormányzat gazdálkodása

8. § (1) Az önkormányzat a költségvetési rendeletben meghatározott kiemelt kiadási előirányzatai főösszegét nem lépheti túl. Az önkormányzat költségvetésében szereplő előirányzatokra a polgármester vállal kötelezettséget.

(2) Az önkormányzat a költségvetésében nem szereplő - bevételt és kiadást egyaránt eredményező - esemény felmerülésekor, a bevétel realizálódását követően, azzal megegyező összegben a bevételi előirányzat emelése mellett emelheti kiadási előirányzatait a képviselőtestület döntése alapján.

9. § A közös önkormányzati hivatal feladatának változását a képviselőtestület engedélyezi az alapító okirat egyidejű módosításával.

10. § (1) Az önkormányzatnak és a közös önkormányzati hivatalnak a költségvetési rendelettel engedélyezett létszám előirányzata év közben csak a képviselő-testület jóváhagyásával növelhető. A létszám növekedéshez a szükséges személyi juttatás előirányzatot csak akkor biztosítja a képviselőtestület, ha annak fedezete bér, illetve más egyéb megtakarításból rendelkezésre áll.

(2) Az önkormányzat által foglalkoztatott közalkalmazottak 2016. évben 96 e Ft cafetéria juttatásban részesülnek. A polgármester 2016. évben cafetéria juttatásban nem részesül. A munkatörvénykönyv hatálya alá tartozó munkavállaló 2016. évben 48 e Ft cafetéria juttatásban részesül. A közfoglalkoztatás keretében foglalkoztatott munkavállalók és a munkatörvénykönyv hatálya alá tartozó munkavállalók cafetéria juttatásban nem részesülnek.

1. Korlátozó és egyéb intézkedések

11. § A képviselőtestület a tervezési hibából, illetőleg a téves adatszolgáltatásból adódó megtakarítás kifizetése esetén az érintett vezetőt, ügyintézőt vonja felelősségre.

12. § Az önkormányzat költségvetése végrehajtása során - a saját bevételei teljesülési ütemére figyelemmel - vállalhat fizetési kötelezettséget és teljesíthet kifizetést.

13. § A képviselőtestület az önkormányzatot megillető pénzkövetelésre fizetési halasztást, részletfizetést akkor engedélyezhet, ha az az önkormányzat gazdálkodását nem veszélyezteti.

14. § A karbantartási, felújítási és fejlesztési feladatok elvégzésével kapcsolatos kifogásolható vállalkozói teljesítés esetén kötelező a jótállási, szavatossági igények érvényesítése.

1. Társadalmi önszerveződő közösségek és egyéb támogatások

15. § A képviselőtestület civil szervezetek részére fizetendő működési támogatást az Almamelléki Sportegyesület részére valamint a Szigetvári "Zrínyi 1566" Turisztikai Egyesület részére állapít meg.

1. Egyéb hatáskör átruházások

16. § (1) A polgármester a képviselő-testület utólagos tájékoztatása mellett - a képviselő-testület hatásköréből át nem ruházható ügyeket kivéve – a két ülés közötti időszakban felmerülő halaszthatatlan ügyben, életveszély vagy súlyos balesetveszély elhárítása céljából esetenként 500.000 Ft összeghatár erejéig dönthet.

(2) Amennyiben az ilyen célú kiadások fedezete nem áll rendelkezésre az adott évi költségvetésben, akkor a szükséges forrás megteremtése érdekében a polgármester - kiadási főösszeget nem érintő - előirányzat átcsoportosításról dönt. Az előirányzat átcsoportosítást a soron következő költségvetési rendelet módosításakor a költségvetési rendeletben át kell vezetni.

1. Európai Uniós támogatás

17. § A képviselőtestület 2016 – ban európai uniós forrásból finanszírozott programon kedvező pályázati elbírálás esetén vesz részt.

1. Stabilitási terv

18. § Az önkormányzat saját bevételeinek előirányzata 16.360 e Ft. Adósságot keletkeztető ügyletekből és kezességvállalásokból fennálló kötelezettségei az önkormányzatnak a költségvetés elfogadásakor nincsenek.

1. Közvetett támogatások

19. § A képviselőtestület közvetett támogatásokat, így különösen adóelengedéseket, adókedvezményeket 2016 – ban nem tervez.

.

1. Több éves kihatással járó feladatok

20. § Az önkormányzatnak több éves kihatással járó kötelezettségei a költségvetés elfogadásakor nincsenek.

1. Előirányzat felhasználási ütemterv

21. § A képviselőtestület az év várható bevételi és kiadási előirányzatainak teljesüléséről az előirányzat felhasználási ütemtervet a rendelet 6. melléklete szerint fogadja el

.

1. Végrehajtási szabályok

22. § (1) A polgármester és a jegyző felelős a költségvetés végrehajtásáért. A polgármester a rendelet 4. melléklete szerinti szakfeladatok soronkénti alábontásának megfelelően vállalhat kötelezettséget.

(2) Az év közben engedélyezett központi pótelőirányzatok felosztásáról a képviselőtestület dönt, a polgármester előterjesztésében a költségvetési rendelet módosításával. A képviselőtestület negyedévenként, de legkésőbb 2017. február 28- ig 2016. december 31-i hatállyal dönt a költségvetési rendeletének módosításáról.

23. § (1) Az állampolgárok élet- és vagyonbiztonságot veszélyeztető elemi csapás, illetőleg következményeinek az elhárítása érdekében (veszélyhelyzetben) a polgármester a helyi önkormányzat költségvetése körében átmeneti intézkedést hozhat, amelyről a képviselőtestület legközelebbi ülésén be kell számolnia.

(2) Az (1) bekezdésben meghatározott jogkörben a polgármester az előirányzatok közötti átcsoportosítást hajthat végre, egyes kiadási előirányzatok teljesítését felfüggesztheti, a költségvetési rendeletben nem szereplő kiadásokat is teljesíthet.

1. Záró rendelkezések

24. § E rendelet a kihirdetése napján lép hatályba azzal, hogy a jelen rendelet elfogadásáig – az ún. átmeneti időszakban beszedett bevételek és teljesített kiadások a jelen rendeletben szerepeltetett előirányzatokba beépítésre kerültek.

1. melléklet a 2/2016. (III. 4.) önkormányzati rendelethez

CÍM

Jogcímcsoport

Jogcím

Előirány-zat csoport

Kiemelt előirányzat

Kiadás
(ezer ft)

Állami feladatfinan-szírozás
(ezer ft)

Egyéb bevételek
(részletezése külön mell.)

Létszám elő-irányzat


1.Önkor-mányzat



























Kötelező feladatok



1.Településüzemel-tetés és lakossági szolgáltatás

Utak, hidak fenntartása

Működés

Dologi kiadások

2300

735

Köztemető fenntartása

Működés

Dologi kiadások

885

885

Közvilágítás

Működés

Dologi kiadások

800

1632

Zöldterület kezelés

Működés

Dologi kiadások

1000

1735

Ügyeleti szolgálat

Működés

Átadott pénzeszköz

320

Háziorvosi szolgálat

Működés

Dologi kiadások

200

Védőnői szolgálat

Működés

Személyi kiadások

2958

3 468

1 fő

Járulékok

780

Dologi kiadások

200

Könyvtár és közművelődés

Működés






Felhalmozási

Személyi kiadások

296

1200

Járulékok

72

Dologi kiadások

Felújítás


532

300



Önkorm. igazg.



Működés









Személyi kiadások

3700




5485




12 943




1 fő


Járulékok

972

Dologi kiadások

4050

Átadott pénzeszköz

1050

Általános tartalék


6501

Előleg vissza

747

Felhalmozási

Beruházás

766




2. Szociális ellátások

Közfoglalkoztatás

Működés

Személyi kiadások

39848

58 180

40 fő

Járulékok

5378

Dologi kiadások

7387

Felhalmozás

Beruházás, felújítás

6453

Nem kötelező feladatok:

1.Településüz. és lakossági szolgáltatás

Falugondnoki szolgálat



Működés


Személyi

2653



2500





10 000





1 fő

Járulék

675

Dologi kiadás

5720

Települési hulladékszáll.

Működés

Dologi kiadások

2220

2. Szociális ellátások


Önk.hatáskörű tám.

Működés

Pénzbeli juttatás

4227

5824





Szünidei gyermekétkezt.

Működés

Pénzbeli juttatás

1277

Ápolási díj

Működés

Pénzbeli juttatás

320

Mindösszesen:

104 587

19 996

84 591

43 fő

2. melléklet a 2/2016. (III. 4.) önkormányzati rendelethez

Almamellék Községi Önkormányzat 2016. évi bevételei

Megnevezés

Eredeti előirányzat

Saját bevétel
lakbérek
egyéb bevétel
termény értékesítés
kamatbevétel
„falunapi rend.” támogatása
személyszállítás
kiszámlázott áfa


150
200
500
70
190
8 000
2 000

Átengedett bevétel
gépjárműadó


2 500

Átvett pénzeszköz
- OEP finanszírozás
- Munkaügyi Kp.-tól
- - önkormányzatok védőnői hozzájárulás


3 033
58 180
435

Helyi adók
magánszemély komm. adója
idegenforgalmi adó
építményadó


2 000
250
500

Helyi önkormányzatok egyes költségvetési kapcsolatokból számított bevételei:
normatív hozzájárulás
falugondnok
közművelődés, könyvtár
szünidei gyermekétkeztetés
ágazati pótlék
bérkompenzáció
egyes szociális feladatok hozzájárulása



10 472
2 500
1 200
1 277
172
469
4 547

Előző évi pénzmaradvány

5 942

Összes bevétel:

104 587

3. melléklet a 2/2016. (III. 4.) önkormányzati rendelethez

Almamellék Községi Önkormányzat 2016. évi kiadásai

Szakfeladatok

2016 évi előirányzat

1. Települési hulladékszállítás

2 220

2. Utak, hidak fenntartása

2 300

3. Közvilágítás

800

4. Köztemető fenntartása

885

5. Zöldterület kezelés

1 000

6. Ügyeleti szolgálat

320

7. Szociális támogatások

5 824

8. Könyvtár és közművelődés

1 200

9. Közfoglalkoztatás

59 066

10. Háziorvosi szolgálat

200

11. Önkormányzati igazgatási tevékenység

17 786

12. Védőnői szolgálat

3 938

13. Falugondnoki szolgálat

9 048

Összes kiadás:

104 587

4. melléklet a 2/2016. (III. 4.) önkormányzati rendelethez

1. Települési hulladék

2016. évi költségvetés

Kiadások:

(adatok ezer forintban)

Hulladékszállítás

1748

ÁFA

472

Dologi kiadások összesen:

2220

E szakfeladat kiadási előirányzata:

2220

2. Utak, hidak karbantartása

2016. évi költségvetés

Kiadások:

(adatok ezer forintban)

Egyéb anyagbeszerzés

400

Karbantartás

1410

ÁFA

490

Dologi kiadások összesen:

2300

E szakfeladat kiadási előirányzata:

2300

3. Közvilágítás

2016. évi költségvetés

Kiadások:

(adatok ezer forintban)

Áramdíj

630

ÁFA

170

Dologi kiadások összesen:

800

E szakfeladat kiadási előirányzata:

800

4. Temetőfenntartás

2016. évi költségvetés

Kiadások:

(adatok ezer forintban)

Üzemanyag

65

Egyéb szolgáltatás

630

ÁFA

190

Dologi kiadások összesen:

885

E szakfeladat kiadási előirányzata:

885

5. Zöldterület kezelés

2016. évi költségvetés

Kiadások:

(adatok ezer forintban)

Üzemeltetési anyag

590

ÁFA

155

Dologi kiadások összesen:

745

Játszótér játékok

200

Áfa

55

Beruházás

255

E szakfeladat kiadási előirányzata:

1000

6. Ügyeleti szolgálat

2016. évi költségvetés

Kiadások:

(adatok ezer forintban)

Kórházi ügyelethez hozzájárulás, működési célú pénzeszközátadás

320

E szakfeladat kiadási előirányzata:

320

7. Önkormányzat szociális támogatása

2016. évi költségvetés

Kiadások:

(adatok ezer forintban)

Ápolási díj

320

Települési támogatás

4227

Szünidei gyermekétkeztetés

1277

E szakfeladat kiadási előirányzata:

5824

8. Könyvtár és közművelődés

2016. évi költségvetés

Kiadások:

(adatok ezer forintban)

Személyi juttatások

Megbízási díj

296

Személyi juttatások összesen

296

Járulékok

Szociális hozzájár adó

72

Járulékok összesen

72

Dologi kiadások

Karbantartás

417

ÁFA

115

Dologi kiadások összesen:

532

Felújítás ablak

236

áfa

64

Felhalmozási kiadás

300

E szakfeladat kiadási előirányzata:

1200

9. Közfoglalkoztatás

2016. évi költségvetés

Kiadások:

(adatok ezer forintban)

Közfoglalkoztatás

39 848

Személyi juttatások összesen:

39848

Járulékok:

Szociális hozzáj. adó

5378

Járulékok összesen:

5378

Dologi kiadások

Üzemeltetési anyag

4150

Szolgáltatás

1192

Gépbérlet

662

ÁFA

1383

Dologi kiadások összesen:

7387

Felújítás

1372

Felújítás Áfa

370

Kisértékű tárgyi eszköz

359

Nagyértékű tárgyi eszköz

3350

Beruházás áfa

1002

Felhalmozási kiadás

6453

E szakfeladat kiadási előirányzata:

59 066

10. Háziorvosi szolgálat

2016.évi költségvetés

Kiadások:

Dologi kiadások

Áramdíj

40

Telefon

90

Egyéb üzemeltetés, fenntartás

30

ÁFA

40

Dologi kiadások összesen:

200

E szakfeladat kiadási előirányzata:

200

11. Önkormányzati igazgatási tevékenység

2016. évi költségvetés

Kiadások:

(adatok ezer forintban)

Tiszteletdíj (polgármester)

1757

Tiszteletdíj (képviselők)

850

Részmunkaidős bér

845

Cafeteria

68

Költségtérítés

180

Személyi juttatások összesen:

3700

Járulékok:

Szociális hozzáj. adó

972

Járulékok összesen:

972

Dologi kiadások

Üzemeltetési anyag

750

Telefon

100

Közüzemi díjak

280

Belföldi kiküldetés

110

Biztosítási díjak

50

Szolgáltatás

1400

Karbantartás-kisjavítás

300

Reklám- és propagandakiadások

60

Egyéb dologi

500

ÁFA

500

Dologi kiadások összesen:

4050

Átadott pénzeszk. működési célra

850

Non-Profit szervezetnek

200

Átadott pénzeszközök összesen

1050

Állami előleg vissza

747

TSZP beruházás, rendezési terv

600

Áfa

165

Felhalmozási kiadások összesen:

765

Általános tartalék

6 502

E szakfeladat kiadási előirányzata:

17 786

12. Védőnői szolgálat

eredeti ei.

Kiadások:

Személyi juttatások:

Alapilletmény

2890

Cafeteria

68

Személyi juttatások összesen:

2958

Járulékok:

Szociális hozzáj. adó

780

Járulékok összesen:

780

Dologi kiadások

Üzemeltetési anyag

30

Telefon

90

Belföldi kiküldetés

50

ÁFA

30

Dologi kiadások összesen:

200

E szakfeladat kiadási előirányzata:

3938

13. Falugondnoki szolgálat

eredeti ei.

Kiadások:

Személyi juttatások:

Alapilletmény

1785

Megbízási díj

800

Cafeteria

68

Személyi juttatások összesen:

2653

Járulékok:

Szociális hozzáj. adó

675

Járulékok összesen:

675

Dologi kiadások

Egyéb készletbeszerzés

100

Telefon

40

Hajtó- és kenőanyag

2000

Munkaruha

20

Karbantartás, kisjavítás

400

Biztosítás

290

ÁFA

670

Áfa befizetés

2200

Dologi kiadások összesen:

5720

E szakfeladat kiadási előirányzata:

9048

5. melléklet a 2/2016. (III. 4.) önkormányzati rendelethez

ÖSSZEVONT MÉRLEG

Bevételek

Kiadások

az adatok ezer forintban

az adatok ezer forintban

Megnevezés

Működési bevétel

Felhalmozási bevétel

Összesen

Megnevezés

Működési kiadás

Felhalmozási kiadás

Összesen

Saját bevétel

11110

0

11110

Személyi juttatás

49775

0

49775

Átengedett bevétel

2500

0

2500

Járulékok

7877

0

7877

Átvett pénzeszköz

61648

61648

Dologi kiadás

25039

25039

Helyi adók

2750

0

2750

Átadott pénzeszköz

1370

1370

Hitelfelvétel

0

0

0

Ellátottak juttatása

5504

0

5504

Normatív támogatás

20637

20637

Beruházás

0

7773

7773

Általános tartalék

6502

0

6502

Pénzmaradvány

5942

0

5942

Előleg 2016

0

747

747

Összes bevétel:

104587

0

104587

Összes kiadás:

96067

8520

104587