Pogány Községi Önkormányzat Képviselő-testületének 2/2018. (II.15.) önkormányzati rendelete
a képviselő-testület szervezeti és működési szabályzatáról szóló 6/2015.(III.31.) önkormányzati rendelet módosításáról
Hatályos: 2018. 02. 15- 2019. 11. 29Pogány Községi Önkormányzat Képviselő-testületének 2/2018. (II.15.) önkormányzati rendelete
a képviselő-testület szervezeti és működési szabályzatáról szóló 6/2015.(III.31.) önkormányzati rendelet módosításáról
2018-02-15-tól 2019-11-30-ig
Pogány Községi Önkormányzat Képviselő-testülete Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján a képviselő-testület szervezeti és működési szabályzatáról szóló 6/2015.(III.31.) önkormányzati rendelet módosításáról az alábbi rendeletet alkotja.
1. §
A képviselő-testület szervezeti és működési szabályzatáról szóló 6/2015.(III.31.) önkormányzati rendelet (továbbiakban: “R” ) 16. § (6) és (7) bekezdésének szövege helyébe az alábbi szöveg lép:
“16.§ (6) A pogányi önkormányzat a német és a horvát nemzetiségi önkormányzat részére előzetes egyeztetés alapján havonta igény szerint, de legalább harminckét órában ingyenesen biztosítja az önkormányzati feladat ellátásához szükséges helyiséghasználatot. A helyiség használatához kapcsolódó tárgyi infrastruktúra és rezsiköltséget a pogányi önkormányzat viseli.
(7) A pogányi önkormányzat a Közös Önkormányzati Hivatal Pogányi Kirendeltsége útján biztosítja a nemzetiségi önkormányzatok részére az önkormányzati működéshez szükséges tárgyi és személyi feltételeket, szakmai segítséget nyújt, melynek keretében a hivatal ellátja:
a) a nemzetiségi önkormányzat testületi üléseinek előkészítésével kapcsolatos feladatokat (meghívók, előterjesztések, hivatalos levelezés előkészítése, postázása, a testületi ülések jegyzőkönyveinek elkészítése, postázása);
b) a testületi és tisztségviselők döntéseinek előkészítésével kapcsolatos feladatokat, a döntéshozatalhoz szükséges nyilvántartási, sokszorosítási és postázási feladatokat;
c) a nemzetiségi önkormányzat működésével, gazdálkodásával kapcsolatos nyilvántartási, iratkezelési, adatszolgáltatási feladatokat;
d) a nemzetiségi önkormányzat belső ellenőrzését a Pécsi Többcélú Társulás által megbízott belső ellenőr végzi. A nemzetiségi önkormányzat részt vesz a belső ellenőrzés értékeléséről készülő éves beszámoló – rá vonatkozó részének - elkészítésében, amit a Hivatal készít el.
2. §
Ez a rendelet a kihirdetést követő napon lép hatályba, rendelkezéseit a folyamatban lévő ügyekben is alkalmazni kell.
Nádoriné dr. Rohi Éva Dragovácz Ágnes
jegyző polgármester
Kihirdetve: 2018. február 15.
Nádoriné dr. Rohi Éva
jegyző