Bakóca Község Önkormányzata Képviselő-testületének 4/2024. (II. 26.) önkormányzati rendelete
Az önkormányzat 2024. évi költségvetéséről
Hatályos: 2025. 02. 20Bakóca Község Önkormányzata Képviselő-testületének 4/2024. (II. 26.) önkormányzati rendelete
Az önkormányzat 2024. évi költségvetéséről
Bakóca Község Önkormányzatának Képviselő-testülete (továbbiakban: képviselő-testület) az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotói hatáskörében, az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés f) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva az alábbi rendeletet alkotja meg az önkormányzat 2024. évi költségvetésről.
1. § A rendelet hatálya az Önkormányzatra és annak intézményeire terjed ki.
2. § (1)1 Bakóca Községi Önkormányzat Képviselő-testülete a 2024. évi pénzügyi tervének a bevételi és kiadási főösszegét 86.321.486,- forintban állapítja meg.
(2) Az (1) bekezdésben megállapított bevételeket forrásonként az 1. melléklet a kiadások előirányzatait funkciók és intézmények szerint a 2. melléklet tartalmazza.
3. § (1) Bakóca Község Önkormányzat Képviselő-testülete által engedélyezett létszámkeretet a 3. melléklet tartalmazza.
(2) Bakóca Községi Önkormányzat működési célú kiadások és bevételek pénzügyi mérlegét a 4. melléklet, Bakóca Község felhalmozási célú bevételeinek és kiadásainak összesített pénzügyi mérlegét 5. melléklet tartalmazza.
4. § (1) Az önkormányzati szintű költségvetés végrehajtásáért a polgármester, a könyvvezetéssel kapcsolatos feladatok ellátásáért a jegyző a felelős.
(2) A költségvetési hiány csökkentése érdekében év közben folyamatosan figyelemmel kell kísérni a kiadások csökkentésének és a bevételek növelésének lehetőségeit.
(3) A működési célú forráshiány finanszírozásának érdekében a képviselő-testület likvid hitel igénybevételét rendelheti el.
(4) A 2. § (1) bekezdésében kimutatott költségvetési hiány fedezetét az előző évben képződött pénzmaradvány visszatervezésével biztosítja.
(5) A (3) bekezdés szerinti intézkedések megtételéről a polgármester gondoskodik, külön Képviselő-testületi döntés alapján.
5. § (1) Az önkormányzat bevételeinek és kiadásainak módosításáról, a kiadási előirányzatok közötti átcsoportosításról a képviselő-testület dönt.
(2) A képviselő-testület a jóváhagyott kiadási előirányzatok közötti átcsoportosítás jogát minden esetben fenntartja magának.
(3) A képviselő-testület a költségvetési rendelet 5. § (2) és (4) bekezdés szerinti előirányzat-módosítás, előirányzat-átcsoportosítás átvezetéseként - az első negyedév kivételével - negyedévenként, de legkésőbb az éves költségvetési beszámoló elkészítésének határidejéig, december 31-ei hatállyal módosítja a költségvetési rendeletét. Ha év közben az Országgyűlés a hozzájárulások, támogatások előirányzatait zárolja, azokat csökkenti, törli, az intézkedés kihirdetését követően haladéktalanul a képviselő-testület elé kell terjeszteni a költségvetési rendelet módosítását.
(4) Amennyiben az önkormányzat év közben a költségvetési rendelet készítésekor nem ismert többletbevételhez jut, vagy bevételei a tervezettől elmaradnak, arról a polgármester a Képviselő-testületet tájékoztatja.
6. § (1) A költségvetési szervek rendeletben meghatározott bevételi és kiadási előirányzatai felett az intézmények vezetői előirányzat-felhasználási jogkörrel rendelkeznek.
(2) Az önállóan működő költségvetési szerv az alapfeladatai ellátását szolgáló személyi juttatásokkal és az azokhoz kapcsolódó járulékok és egyéb közterhek előirányzataival minden esetben, egyéb előirányzatokkal a képviselő-testületi határozattal elfogadott munkamegosztási megállapodásban foglaltaknak megfelelően rendelkezik.
(3) Az önállóan működő és gazdálkodó költségvetési szerv által a (önállóan működő és gazdálkodó, vagy önállóan működő) költségvetési szerv számára ellátott feladatok fedezetéül az önállóan működő és gazdálkodó költségvetési szerv nyilvántartásaiban elkülönített előirányzatok szolgálnak, amelyet az önállóan működő költségvetési szerv érdekében használ fel.
(4) Az önállóan működő költségvetési szerv feladatai ellátásáról, munkafolyamatai megszervezéséről oly módon gondoskodik, hogy az biztosítsa az önállóan működő és gazdálkodó költségvetési szerv költségvetésében részére megállapított előirányzatok takarékos felhasználását.
(5) Valamennyi költségvetési szerv vezetője köteles belső szabályzatban rögzíteni a működéshez, gazdálkodáshoz kapcsolódóan a gazdálkodás vitelét meghatározó szabályokat, a mindenkor érvényes központi szabályozás figyelembe vételével, illetve a szükséges módosításokat végrehajtani. A szabályozásbeli hiányosságért, a felelősség a mindenkori intézményvezetőt terheli.
(6) A költségvetési szervek az évközi előirányzat-módosításokról a jegyző által elrendelt formában kötelesek naprakész nyilvántartást vezetni.
7. § (1) A képviselő-testület a költségvetési szervei költségvetési előirányzatainak felhasználására az Áht. 34-35. §-ra, valamint az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény végrehajtásáról szóló 368/2011.(XII.31.) Korm. rendelet (továbbiakban: Ámr.) 36. § (1)-(3) bekezdés, 42. § rendelkezéseire tekintettel az alábbiakról rendelkezik.
(2) Az Áht. 34. §-ban meghatározott bevételi többleteit csak az alapfeladat ellátására fordíthatja az intézmény. Ezen többletbevételek alapfeladatra történő felhasználása során elsődlegesen a működési költségek finanszírozhatóságát kell szem előtt tartani a megállapított működési, gazdálkodási tartalék további növelése céljából.
(3) A személyi juttatásokra és a munkaerővel való gazdálkodásra vonatkozóan az Ámr. 36. § rendelkezéseit csak jelen rendeletben foglalt keretek között lehet alkalmazni. A személyi juttatások előirányzatainak év közbeni, átmeneti maradványa csak az átmenetileg jelentkező többletfeladat ellátására használható fel. A fel nem használt átmeneti maradvány működtetéssel kapcsolatos felhasználására a költségvetési szerv vezetője saját hatáskörben intézkedést tehet, de erről egyidejűleg köteles a polgármestert tájékoztatni.
(4) A költségvetési szerv vezetője a többletbevételek terhére tartós kötelezettségvállalást nem tehet. A feladatellátás kapcsán feladatelmaradásból származó maradványt, valamint az Ámr. 36. §-ban fel nem sorolt egyéb bevételeket a költségvetési szerv vezetője a fenntartó döntéséig zárolni köteles.
(5) A költségvetési szerv vezetője az alapfeladatok ellátásával kapcsolatos beszerzésekhez az a) pont szerinti többletbevételeit saját hatáskörben felhasználhatja, de köteles az önkormányzat vagyonával való rendelkezésről szóló önkormányzati rendeletben foglaltakat alkalmazni.
8. § A képviselő-testület felhatalmazza polgármesterét, hogy az év közbeni előre nem tervezett tartós kötelezettség vállalással nem járó feladatok ellátására a rendelet 15. §-ban foglaltakon felül saját hatáskörben éves szinten összesen 500 ezer forint erejéig kötelezettséget vállaljon.
9. § (1) Az önkormányzati költségvetési szervek ellenőrzése a belső kontrollrendszer keretében valósul meg, melynek létrehozásáért, működtetésért és továbbfejlesztéséért az önkormányzat esetében a jegyző, az intézmények esetében az intézményvezető felelős.
(2) Az önkormányzat a belső ellenőrzés kialakításáról gondoskodik. A megfelelő működtetésről és a függetlenség biztosításáról a jegyző köteles gondoskodni.
10. § A Polgármester átmeneti gazdálkodásról szóló tájékoztatóját a képviselő-testület elfogadja, az átmeneti időszak alatt teljesített bevételeket és kiadásokat e rendelet előirányzatainak terhére kell lekönyvelni.
11. § Ez a rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba.
1. melléklet a 4/2024. (II. 26.) önkormányzati rendelethez
1.2 Költségvetési bevételek
|
# |
Megnevezés |
Eredeti előirányzat |
Módosított előirányzat |
|
2 |
3 |
4 |
5 |
|
01 |
Helyi önkormányzatok működésének általános támogatása (B111) |
22 811 170 |
22 811 170 |
|
03 |
Települési önkormányzatok egyes szociális és gyermekjóléti feladatainak támogatása (B1131) |
12 493 416 |
12 968 015 |
|
04 |
Települési önkormányzatok gyermekétkeztetési feladatainak támogatása (B1132) |
487 920 |
454 290 |
|
05 |
Települési önkormányzatok szociális, gyermekjóléti és gyermekétkeztetési feladatainak támogatása (=03+04) (B113) |
12 981 336 |
13 422 305 |
|
06 |
Települési önkormányzatok kulturális feladatainak támogatása (B114) |
2 270 000 |
2 734 412 |
|
07 |
Működési célú költségvetési támogatások és kiegészítő támogatások (B115) |
0 |
5 867 447 |
|
09 |
Önkormányzatok működési támogatásai (=01+02+05+06+07+08) (B11) |
38 062 506 |
44 835 334 |
|
34 |
Egyéb működési célú támogatások bevételei államháztartáson belülről (=35+…+44) (B16) |
4 262 130 |
18 961 361 |
|
38 |
ebből: egyéb fejezeti kezelésű előirányzatok (B16) |
0 |
0 |
|
40 |
ebből: elkülönített állami pénzalapok (B16) |
0 |
0 |
|
45 |
Működési célú támogatások államháztartáson belülről (=09+...+12+23+34) (B1) |
42 324 636 |
63 796 695 |
|
46 |
Felhalmozási célú önkormányzati támogatások (B21) |
0 |
6 234 333 |
|
81 |
Felhalmozási célú támogatások államháztartáson belülről (=46+47+48+59+70) (B2) |
0 |
6 234 333 |
|
108 |
Vagyoni tipusú adók (=109+…+114) (B34) |
500 000 |
500 000 |
|
110 |
ebből: magánszemélyek kommunális adója (B34) |
0 |
0 |
|
115 |
Értékesítési és forgalmi adók (=116+…+135) (B351) |
2 000 000 |
2 500 000 |
|
121 |
ebből: állandó jelleggel végzett iparűzési tevékenység után fizetett helyi iparűzési adó (B351) |
0 |
0 |
|
162 |
Termékek és szolgáltatások adói (=115+136+140+141+145) (B35) |
2 000 000 |
2 500 000 |
|
163 |
Egyéb közhatalmi bevételek (>=164+…+181) (B36) |
0 |
0 |
|
175 |
ebből: egyéb bírság (B36) |
0 |
0 |
|
178 |
ebből: egyéb települési adók (B36) |
0 |
0 |
|
182 |
Közhatalmi bevételek (=93+94+104+108+162+163) (B3) |
2 500 000 |
3 000 000 |
|
184 |
Szolgáltatások ellenértéke (>=185+186) (B402) |
2 310 200 |
2 960 200 |
|
187 |
Közvetített szolgáltatások ellenértéke (>=188) (B403) |
0 |
0 |
|
196 |
Ellátási díjak (B405) |
504 510 |
504 510 |
|
199 |
Befektetett pénzügyi eszközökből származó bevételek (>=200+…+202) (B4081) |
0 |
0 |
|
203 |
Egyéb kapott (járó) kamatok és kamatjellegű bevételek (>=204+205+206) (B4082) |
15 000 |
15 000 |
|
207 |
Kamatbevételek és más nyereségjellegű bevételek (=199+203) (B408) |
15 000 |
15 000 |
|
215 |
Biztosító által fizetett kártérítés (B410) |
0 |
0 |
|
216 |
Egyéb működési bevételek (>=217+218) (B411) |
0 |
1 127 472 |
|
218 |
ebből: kiadások visszatérítései (B411) |
0 |
0 |
|
219 |
Működési bevételek (=183+184+187+189+196+197+198+207+214+215+216) (B4) |
2 829 710 |
4 607 182 |
|
222 |
Ingatlanok értékesítése (>=223) (B52) |
1 000 000 |
0 |
|
230 |
Felhalmozási bevételek (=220+222+224+225+228) (B5) |
1 000 000 |
0 |
|
283 |
Költségvetési bevételek (=45+81+182+219+230+256+282) (B1-B7) |
48 654 346 |
77 638 210 |
2.3 Finanszírozási bevételek
|
# |
Megnevezés |
Eredeti előirányzat |
Módosított előirányzat |
|
2 |
3 |
4 |
5 |
|
11 |
Előző év költségvetési maradványának igénybevétele (B8131) |
6 932 553 |
6 932 553 |
|
13 |
Maradvány igénybevétele (=11+12) (B813) |
6 932 553 |
6 932 553 |
|
14 |
Államháztartáson belüli megelőlegezések (B814) |
0 |
1 750 723 |
|
22 |
Belföldi finanszírozás bevételei (=04+10+13+…+18+21) (B81) |
6 932 553 |
8 683 276 |
|
31 |
Finanszírozási bevételek (=22+28+29+30) (B8) |
6 932 553 |
8 683 276 |
2. melléklet a 4/2024. (II. 26.) önkormányzati rendelethez
1.4 Költségvetési kiadások
|
# |
Megnevezés |
Eredeti előirányzat |
Módosított előirányzat |
|
2 |
3 |
4 |
5 |
|
01 |
Törvény szerinti illetmények, munkabérek (K1101) |
12 124 800 |
22 694 212 |
|
07 |
Béren kívüli juttatások (K1107) |
400 000 |
0 |
|
13 |
Foglalkoztatottak egyéb személyi juttatásai (>=14) (K1113) |
0 |
229 247 |
|
15 |
Foglalkoztatottak személyi juttatásai (=01+…+13) (K11) |
12 524 800 |
22 923 459 |
|
16 |
Választott tisztségviselők juttatásai (K121) |
9 145 050 |
9 145 050 |
|
17 |
Munkavégzésre irányuló egyéb jogviszonyban nem saját foglalkoztatottnak fizetett juttatások (K122) |
600 000 |
700 000 |
|
19 |
Külső személyi juttatások (=16+17+18) (K12) |
9 745 050 |
9 845 050 |
|
20 |
Személyi juttatások (=15+19) (K1) |
22 269 850 |
32 768 509 |
|
21 |
Munkaadókat terhelő járulékok és szociális hozzájárulási adó (=22+…+27) (K2) |
2 564 951 |
3 169 951 |
|
22 |
ebből: szociális hozzájárulási adó (K2) |
0 |
0 |
|
29 |
Üzemeltetési anyagok beszerzése (K312) |
2 680 000 |
7 169 000 |
|
31 |
Készletbeszerzés (=28+29+30) (K31) |
2 680 000 |
7 169 000 |
|
32 |
Informatikai szolgáltatások igénybevétele (K321) |
243 000 |
243 000 |
|
33 |
Egyéb kommunikációs szolgáltatások (K322) |
372 000 |
372 000 |
|
34 |
Kommunikációs szolgáltatások (=32+33) (K32) |
615 000 |
615 000 |
|
35 |
Villamosenergia szolgáltatás díja (K3311) |
7 851 576 |
6 951 576 |
|
38 |
Víz- és csatorna szolgáltatás díja (K3314) |
305 240 |
305 240 |
|
39 |
Közüzemi díjak (=35+...+38) (K331) |
8 156 816 |
7 256 816 |
|
40 |
Vásárolt élelmezés (K332) |
1 621 200 |
2 271 017 |
|
41 |
Bérleti és lízing díjak (>=42) (K333) |
1 427 196 |
1 527 196 |
|
43 |
Karbantartási, kisjavítási szolgáltatások (K334) |
0 |
546 000 |
|
46 |
Szakmai tevékenységet segítő szolgáltatások (K336) |
0 |
70 000 |
|
47 |
Egyéb szolgáltatások (>=48) (K337) |
2 342 332 |
3 162 732 |
|
48 |
ebből: biztosítási díjak (K337) |
0 |
0 |
|
49 |
Szolgáltatási kiadások (=39+40+41+43+44+46+47) (K33) |
13 547 544 |
14 833 761 |
|
53 |
Működési célú előzetesen felszámított általános forgalmi adó (K351) |
4 007 658 |
5 092 262 |
|
55 |
Kamatkiadások (>=56+57) (K353) |
0 |
22 456 |
|
62 |
Egyéb dologi kiadások (K355) |
0 |
1 400 |
|
63 |
Különféle befizetések és egyéb dologi kiadások (=53+54+55+58+62) (K35) |
4 007 658 |
5 116 118 |
|
64 |
Dologi kiadások (=31+34+49+52+63) (K3) |
20 850 202 |
27 733 879 |
|
104 |
Egyéb nem intézményi ellátások (>=105+…+123) (K48) |
1 759 063 |
1 759 063 |
|
121 |
ebből: települési támogatás [Szoctv. 45. §], (K48) |
0 |
0 |
|
123 |
ebből: önkormányzat által saját hatáskörben (nem szociális és gyermekvédelmi előírások alapján) adott más ellátás (K48) |
0 |
0 |
|
124 |
Ellátottak pénzbeli juttatásai (=65+66+77+78+89+98+101+104) (K4) |
1 759 063 |
1 759 063 |
|
127 |
A helyi önkormányzatok előző évi elszámolásából származó kiadások (K5021) |
0 |
3 235 710 |
|
130 |
Elvonások és befizetések (=127+128+129) (K502) |
0 |
3 235 710 |
|
154 |
Egyéb működési célú támogatások államháztartáson belülre (=155+…+164) (K506) |
2 497 030 |
2 497 030 |
|
155 |
ebből: központi költségvetési szervek (K506) |
0 |
0 |
|
160 |
ebből: elkülönített állami pénzalapok (K506) |
0 |
0 |
|
161 |
ebből: helyi önkormányzatok és költségvetési szerveik (K506) |
0 |
0 |
|
162 |
ebből: társulások és költségvetési szerveik (K506) |
0 |
0 |
|
182 |
Egyéb működési célú támogatások államháztartáson kívülre (=183+…+192) (K512) |
0 |
1 461 600 |
|
184 |
ebből: nonprofit gazdasági társaságok (K512) |
0 |
0 |
|
193 |
Tartalékok (K513) |
4 141 962 |
5 527 987 |
|
194 |
Egyéb működési célú kiadások (=125+130+131+132+143+154+165+167+179+180+181+182+193) (K5) |
6 638 992 |
12 722 327 |
|
206 |
Ingatlanok felújítása (K71) |
0 |
4 905 189 |
|
209 |
Felújítási célú előzetesen felszámított általános forgalmi adó (K74) |
0 |
1 324 401 |
|
210 |
Felújítások (=206+...+209) (K7) |
0 |
6 229 590 |
|
273 |
Költségvetési kiadások (=20+21+64+124+194+205+210+272) (K1-K8) |
54 083 058 |
84 383 319 |
2.5 Finanszírozási kiadások
|
# |
Megnevezés |
Eredeti előirányzat |
Módosított előirányzat |
|
2 |
3 |
4 |
5 |
|
19 |
Államháztartáson belüli megelőlegezések visszafizetése (K914) |
1 503 841 |
1 938 167 |
|
27 |
Belföldi finanszírozás kiadásai (=06+17+…+23+26) (K91) |
1 503 841 |
1 938 167 |
|
38 |
Finanszírozási kiadások (=27+35+36+37) (K9) |
1 503 841 |
1 938 167 |
3. melléklet a 4/2024. (II. 26.) önkormányzati rendelethez
|
Funkció-csoportok |
Funkciók |
Vezetői létszám |
Nem vezetői létszám |
Létszám összesen |
|||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
középfokú |
felsőfokú |
Összesen |
alapfokú |
középfokú |
felsőfokú |
Összesen |
|||
|
végzettséggel |
végzettséggel |
||||||||
|
Létszám funkciócsoportonkénti megoszlása |
|||||||||
|
I. funkció-csoport |
a) csoport |
1,0 |
1 |
0 |
1 |
||||
|
b) csoport |
0 |
0 |
0 |
||||||
|
Összesen (01+02) |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
|
|
II. funkció-csoport |
Humánpolitikai |
0 |
0 |
0 |
|||||
|
Gazdálkodási-költségvetési |
0 |
0 |
0 |
||||||
|
Jogi |
0 |
0 |
0 |
||||||
|
Nemzetközi |
0 |
0 |
0 |
||||||
|
Ellenőrzési |
0 |
0 |
0 |
||||||
|
Koordinációs |
0 |
0 |
0 |
||||||
|
Informatikai |
0 |
0 |
0 |
||||||
|
Kommunikációs |
0 |
0 |
0 |
||||||
|
Egyéb (…) |
0 |
2,0 |
2 |
2 |
|||||
|
Összesen (04+…+12) |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
2 |
2 |
|
|
III. funkció-csoport |
Adminisztratív-titkársági (15+16+17) |
0 |
0 |
0 |
|||||
|
- I. csoport feladatait segítő |
|||||||||
|
- II. csoport feladatait segítő |
|||||||||
|
- III. csoport feladatait segítő |
|||||||||
|
Protokolláris |
0 |
0 |
0 |
||||||
|
Kézbesítési |
0 |
0 |
0 |
||||||
|
Szállítási |
0 |
0 |
0 |
||||||
|
Jóléti |
0 |
0 |
0 |
||||||
|
Üzemeltetési |
0 |
0 |
0 |
||||||
|
Rendészeti |
0 |
0 |
0 |
||||||
|
Raktározási |
0 |
0 |
0 |
||||||
|
Egyéb (…) |
0 |
2,0 |
2 |
2 |
|||||
|
Összesen (14+18+…+25) |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
2 |
2 |
|
|
Összesen (03+13+26) |
0 |
1 |
1 |
2 |
2 |
0 |
4 |
5 |
|
|
A funkciócsoportokba sorolt létszám megoszlása bérrendszerek szerint |
|||||||||
|
Köztisztviselők, kormánytisztviselők (29+30+31) |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
I. funkció csoport |
0 |
||||||||
|
II. funkció csoport |
0 |
||||||||
|
III. funkció csoport |
0 |
||||||||
|
Különleges jogállású szervek, Állami Számvevőszék tisztviselői (33+34+35) |
|||||||||
|
I. funkció csoport |
|||||||||
|
II. funkció csoport |
|||||||||
|
III. funkció csoport |
|||||||||
|
Nemzeti Adó- és Vámhivatal állománya (37+38+39) |
|||||||||
|
I. funkció csoport |
|||||||||
|
II. funkció csoport |
|||||||||
|
III. funkció csoport |
|||||||||
|
Egészségügyi szolgálati jogviszonyban foglalkoztatottak (41+42+43) |
|||||||||
|
I. funkció csoport |
|||||||||
|
II. funkció csoport |
|||||||||
|
III. funkció csoport |
|||||||||
|
Közalkalmazottak (45+46+47) |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
2 |
2 |
|
|
I. funkció csoport |
0 |
0 |
0 |
||||||
|
II. funkció csoport |
0 |
2,0 |
2 |
2 |
|||||
|
III. funkció csoport |
0 |
0 |
0 |
||||||
|
Bírák, ügyészek, igazságügyi, ügyészségi alkalmazottak (49+50+51) |
|||||||||
|
I. funkció csoport |
|||||||||
|
II. funkció csoport |
|||||||||
|
III. funkció csoport |
|||||||||
|
Rendvédelmi szervek hivatásos állományú tagjai (53+54+55) |
|||||||||
|
I. funkció csoport |
|||||||||
|
II. funkció csoport |
|||||||||
|
III. funkció csoport |
|||||||||
|
Rendvédelmi alkalmazottak (57+58+59) |
|||||||||
|
I. funkció csoport |
|||||||||
|
II. funkció csoport |
|||||||||
|
III. funkció csoport |
|||||||||
|
Magyar Honvédség hivatásos állományú katonái (61+62+63) |
|||||||||
|
I. funkció csoport |
|||||||||
|
II. funkció csoport |
|||||||||
|
III. funkció csoport |
|||||||||
|
Honvédelmi alkalmazottak (65+66+67) |
|||||||||
|
I. funkció csoport |
|||||||||
|
II. funkció csoport |
|||||||||
|
III. funkció csoport |
|||||||||
|
Munka Törvénykönyve hatálya alá tartozók (69+70+71) |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
2 |
2 |
|
|
I. funkció csoport |
0 |
0 |
0 |
||||||
|
II. funkció csoport |
0 |
0 |
0 |
||||||
|
III. funkció csoport |
0 |
2,0 |
2 |
2 |
|||||
|
- ebből: közfoglalkoztatottak (73+74+75) |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
2 |
2 |
|
|
I. funkció csoport |
0 |
0 |
0 |
||||||
|
II. funkció csoport |
0 |
0 |
0 |
||||||
|
III. funkció csoport |
0 |
2,0 |
2 |
2 |
|||||
|
Választott tisztségviselők (77+78+79) |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
|
|
I. funkció csoport |
1,0 |
1 |
0 |
1 |
|||||
|
II. funkció csoport |
0 |
0 |
0 |
||||||
|
III. funkció csoport |
0 |
0 |
0 |
||||||
|
Megbízási szerződés alapján foglalkoztatottak (81+82+83) |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
I. funkció csoport |
0 |
0 |
0 |
||||||
|
II. funkció csoport |
0 |
0 |
0 |
||||||
|
III. funkció csoport |
0 |
0 |
0 |
||||||
4. melléklet a 4/2024. (II. 26.) önkormányzati rendelethez
|
|
|
|
|
|
|---|---|---|---|---|
|
|
|
38.062.506.- |
|
22.269.850.- |
|
|
Működési célú támogatások államháztartáson belülről |
4.262.130.- |
|
2.564.951.- |
|
4. |
Közhatalmi bevételek |
2.500.000.- |
Dologi kiadások |
24.992.164.- |
|
5. |
Működési bevételek |
2.829.710.- |
Ellátottak pénzbeli juttatásai |
1.759.063.- |
|
6. |
Működési célú átvett pénzeszközök |
Egyéb működési célú kiadások |
2.497.030.- |
|
|
7. |
Finanszírozási bevételek |
6.932.553.- |
Finanszírozási kiadások |
1.503.841.- |
|
8. |
||||
|
Bevételek összesen: |
54.586.899.- |
Kiadások összesen: |
55.586.899.- |
5. melléklet a 4/2024. (II. 26.) önkormányzati rendelethez
|
|
|
|
|
||
|---|---|---|---|---|---|
|
1. |
Felhalmozási célú támogatások államháztartáson belülről |
1. |
Beruházások |
||
|
2. |
Felhalmozási bevételek |
1.000.000.- |
2. |
Felújítások |
|
|
3. |
Felhalmozási célú átvett pénzeszközök |
3. |
Egyéb felhalmozási célú kiadások |
||
|
Bevételek összesen: |
1.000.000.- |
Kiadások összesen: |
A 2. § (1) bekezdése a Bakóca Község Önkormányzata Képviselő-testületének 3/2025. (II. 19.) önkormányzati rendelete 1. §-ával megállapított szöveg.
Az 1. melléklet 1. pontja a Bakóca Község Önkormányzata Képviselő-testületének 3/2025. (II. 19.) önkormányzati rendelete 2. § (1) bekezdésével megállapított szöveg.
Az 1. melléklet 2. pontja a Bakóca Község Önkormányzata Képviselő-testületének 3/2025. (II. 19.) önkormányzati rendelete 2. § (1) bekezdésével megállapított szöveg.
A 2. melléklet 1. pontja a Bakóca Község Önkormányzata Képviselő-testületének 3/2025. (II. 19.) önkormányzati rendelete 2. § (2) bekezdésével megállapított szöveg.
A 2. melléklet 2. pontja a Bakóca Község Önkormányzata Képviselő-testületének 3/2025. (II. 19.) önkormányzati rendelete 2. § (2) bekezdésével megállapított szöveg.