Kisbeszterce Község Önkormányzata Képviselő-testületének 3/2025. (II. 24.) önkormányzati rendelete

Az önkormányzat 2025. évi költségvetéséről

Hatályos: 2025. 09. 12

Kisbeszterce Község Önkormányzata Képviselő-testületének 3/2025. (II. 24.) önkormányzati rendelete

Az önkormányzat 2025. évi költségvetéséről

2025.09.12.

[1] Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 111. § (2) bekezdés alapján a helyi önkormányzat gazdálkodásának alapja az éves költségvetése, melyből finanszírozza és látja el törvényben meghatározott kötelező és önként vállalt feladatait.

[2] Kisbesztercey Községi Önkormányzat Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotói hatáskörében, az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés f) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:

1. § A rendelet hatálya az Önkormányzatra és annak intézményeire terjed ki.

2. § (1)1 Kisbeszterce Községi Önkormányzat Képviselő-testülete a 2025. évi pénzügyi tervének a bevételi és kiadási főösszegét 39.598.307,- forintban állapítja meg.

(2) Az (1) bekezdésben megállapított bevételeket forrásonként az 1. melléklet a kiadások előirányzatait funkciók és intézmények szerint a 2. melléklet tartalmazza.

3. § (1) Kisbeszterce Község Önkormányzat Képviselő-testülete által engedélyezett létszámkeretet a 3. melléklet tartalmazza.

(2) Kisbeszterce Községi Önkormányzat működési célú kiadások és bevételek pénzügyi mérlegét a 4. melléklet, Kisbeszterce Község felhalmozási célú bevételeinek és kiadásainak összesített pénzügyi mérlegét 5. melléklet tartalmazza.

4. § (1) Az önkormányzati szintű költségvetés végrehajtásáért a polgármester, a könyvvezetéssel kapcsolatos feladatok ellátásáért a jegyző a felelős.

(2) A költségvetési hiány csökkentése érdekében év közben folyamatosan figyelemmel kell kísérni a kiadások csökkentésének és a bevételek növelésének lehetőségeit.

(3) A működési célú forráshiány finanszírozásának érdekében a képviselő-testület likvid hitel igénybevételét rendelheti el.

(4) A 2. § (1) bekezdésében kimutatott költségvetési hiány fedezetét az előző évben képződött pénzmaradvány visszatervezésével biztosítja.

(5) A (3) bekezdés szerinti intézkedések megtételéről a polgármester gondoskodik, külön Képviselő-testületi döntés alapján.

5. § (1) Az önkormányzat bevételeinek és kiadásainak módosításáról, a kiadási előirányzatok közötti átcsoportosításról a képviselő-testület dönt.

(2) A képviselő-testület a jóváhagyott kiadási előirányzatok közötti átcsoportosítás jogát minden esetben fenntartja magának.

(3) A képviselő-testület a költségvetési rendelet 5. § (2) és (4) bekezdés szerinti előirányzat-módosítás, előirányzat-átcsoportosítás átvezetéseként - az első negyedév kivételével - negyedévenként, de legkésőbb az éves költségvetési beszámoló elkészítésének határidejéig, december 31-ei hatállyal módosítja a költségvetési rendeletét. Ha év közben az Országgyűlés a hozzájárulások, támogatások előirányzatait zárolja, azokat csökkenti, törli, az intézkedés kihirdetését követően haladéktalanul a képviselő-testület elé kell terjeszteni a költségvetési rendelet módosítását.

(4) Amennyiben az önkormányzat év közben a költségvetési rendelet készítésekor nem ismert többletbevételhez jut, vagy bevételei a tervezettől elmaradnak, arról a polgármester a Képviselő-testületet tájékoztatja.

6. § (1) A költségvetési szervek rendeletben meghatározott bevételi és kiadási előirányzatai felett az intézmények vezetői előirányzat-felhasználási jogkörrel rendelkeznek.

(2) Az önállóan működő költségvetési szerv az alapfeladatai ellátását szolgáló személyi juttatásokkal és az azokhoz kapcsolódó járulékok és egyéb közterhek előirányzataival minden esetben, egyéb előirányzatokkal a képviselő-testületi határozattal elfogadott munkamegosztási megállapodásban foglaltaknak megfelelően rendelkezik.

(3) Az önállóan működő és gazdálkodó költségvetési szerv által a (önállóan működő és gazdálkodó, vagy önállóan működő) költségvetési szerv számára ellátott feladatok fedezetéül az önállóan működő és gazdálkodó költségvetési szerv nyilvántartásaiban elkülönített előirányzatok szolgálnak, amelyet az önállóan működő költségvetési szerv érdekében használ fel.

(4) Az önállóan működő költségvetési szerv feladatai ellátásáról, munkafolyamatai megszervezéséről oly módon gondoskodik, hogy az biztosítsa az önállóan működő és gazdálkodó költségvetési szerv költségvetésében részére megállapított előirányzatok takarékos felhasználását.

(5) Valamennyi költségvetési szerv vezetője köteles belső szabályzatban rögzíteni a működéshez, gazdálkodáshoz kapcsolódóan a gazdálkodás vitelét meghatározó szabályokat, a mindenkor érvényes központi szabályozás figyelembe vételével, illetve a szükséges módosításokat végrehajtani. A szabályozásbeli hiányosságért, a felelősség a mindenkori intézményvezetőt terheli.

(6) A költségvetési szervek az évközi előirányzat-módosításokról a jegyző által elrendelt formában kötelesek naprakész nyilvántartást vezetni.

7. § (1) A képviselő-testület a költségvetési szervei költségvetési előirányzatainak felhasználására az Áht. 34-35. §-ra, valamint az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény végrehajtásáról szóló 368/2011.(XII.31.) Korm. rendelet (továbbiakban: Ámr.) 36. § (1)-(3) bekezdés, 42. § rendelkezéseire tekintettel az alábbiakról rendelkezik.

(2) Az Áht. 34. §-ban meghatározott bevételi többleteit csak az alapfeladat ellátására fordíthatja az intézmény. Ezen többletbevételek alapfeladatra történő felhasználása során elsődlegesen a működési költségek finanszírozhatóságát kell szem előtt tartani a megállapított működési, gazdálkodási tartalék további növelése céljából.

(3) A személyi juttatásokra és a munkaerővel való gazdálkodásra vonatkozóan az Ámr. 36. § rendelkezéseit csak jelen rendeletben foglalt keretek között lehet alkalmazni. A személyi juttatások előirányzatainak év közbeni, átmeneti maradványa csak az átmenetileg jelentkező többletfeladat ellátására használható fel. A fel nem használt átmeneti maradvány működtetéssel kapcsolatos felhasználására a költségvetési szerv vezetője saját hatáskörben intézkedést tehet, de erről egyidejűleg köteles a polgármestert tájékoztatni.

(4) A költségvetési szerv vezetője a többletbevételek terhére tartós kötelezettségvállalást nem tehet. A feladatellátás kapcsán feladatelmaradásból származó maradványt, valamint az Ámr. 36. §-ban fel nem sorolt egyéb bevételeket a költségvetési szerv vezetője a fenntartó döntéséig zárolni köteles.

(5) A költségvetési szerv vezetője az alapfeladatok ellátásával kapcsolatos beszerzésekhez az a) pont szerinti többletbevételeit saját hatáskörben felhasználhatja, de köteles az önkormányzat vagyonával való rendelkezésről szóló önkormányzati rendeletben foglaltakat alkalmazni.

8. § A képviselő-testület felhatalmazza polgármesterét, hogy az év közbeni előre nem tervezett tartós kötelezettség vállalással nem járó feladatok ellátására a rendelet 15. §-ban foglaltakon felül saját hatáskörben éves szinten összesen 500 ezer forint erejéig kötelezettséget vállaljon.

9. § (1) Az önkormányzati költségvetési szervek ellenőrzése a belső kontrollrendszer keretében valósul meg, melynek létrehozásáért, működtetésért és továbbfejlesztéséért az önkormányzat esetében a jegyző, az intézmények esetében az intézményvezető felelős.

(2) Az önkormányzat a belső ellenőrzés kialakításáról gondoskodik. A megfelelő működtetésről és a függetlenség biztosításáról a jegyző köteles gondoskodni.

10. § A Polgármester átmeneti gazdálkodásról szóló tájékoztatóját a képviselő-testület elfogadja, az átmeneti időszak alatt teljesített bevételeket és kiadásokat e rendelet előirányzatainak terhére kell lekönyvelni.

11. § Ez a rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba.

1. melléklet a 3/2025. (II. 24.) önkormányzati rendelethez

Bevételek

1.2 Költségvetési bevételek

#

Megnevezés

Eredeti előirányzat

Módosított előirányzat

2

3

4

5

01

Helyi önkormányzatok működésének általános támogatása (B111)

14 251 152

17 668 874

03

Települési önkormányzatok egyes szociális és gyermekjóléti feladatainak támogatása (B1131)

9 851 500

9 851 500

04

Települési önkormányzatok gyermekétkeztetési feladatainak támogatása (B1132)

82 080

82 080

05

Települési önkormányzatok szociális, gyermekjóléti és gyermekétkeztetési feladatainak támogatása (=03+04) (B113)

9 933 580

9 933 580

06

Települési önkormányzatok kulturális feladatainak támogatása (B114)

2 270 000

2 270 000

07

Működési célú költségvetési támogatások és kiegészítő támogatások (B115)

0

467 360

09

Önkormányzatok működési támogatásai (=01+02+05+06+07+08) (B11)

26 454 732

30 339 814

34

Egyéb működési célú támogatások bevételei államháztartáson belülről (=35+…+44) (B16)

4 320 768

953 936

40

ebből: elkülönített állami pénzalapok (B16)

0

0

45

Működési célú támogatások államháztartáson belülről (=09+...+12+23+34) (B1)

30 775 500

31 293 750

108

Vagyoni tipusú adók (=109+…+114) (B34)

65 000

65 000

110

ebből: magánszemélyek kommunális adója (B34)

0

0

115

Értékesítési és forgalmi adók (=116+…+134) (B351)

1 600 000

1 600 000

120

ebből: állandó jelleggel végzett iparűzési tevékenység után fizetett helyi iparűzési adó (B351)

0

0

161

Termékek és szolgáltatások adói (=115+135+139+140+144) (B35)

1 600 000

1 600 000

162

Egyéb közhatalmi bevételek (>=163+…+180) (B36)

0

0

177

ebből: egyéb települési adók (B36)

0

0

181

Közhatalmi bevételek (=93+94+104+108+161+162) (B3)

1 665 000

1 665 000

183

Szolgáltatások ellenértéke (>=184+185) (B402)

189 000

189 000

195

Ellátási díjak (B405)

409 500

409 500

202

Egyéb kapott (járó) kamatok és kamatjellegű bevételek (>=203+204+205) (B4082)

0

0

206

Kamatbevételek és más nyereségjellegű bevételek (=198+202) (B408)

0

0

215

Egyéb működési bevételek (>=216+217) (B411)

0

0

217

ebből: kiadások visszatérítései (B411)

0

0

218

Működési bevételek (=182+183+186+188+195+196+197+206+213+214+215) (B4)

598 500

598 500

282

Költségvetési bevételek (=45+81+181+218+229+255+281) (B1-B7)

33 039 000

33 557 250

2. Finanszírozási bevételek

Sor-
szám

Rovat megnevezése

Rovat
száma

Előirányzat

1.

2.

3.

4.

01

Hosszú lejáratú hitelek, kölcsönök felvétele pénzügyi vállalkozástól

B8111

02

Likviditási célú hitelek, kölcsönök felvétele pénzügyi vállalkozástól

B8112

03

Rövid lejáratú hitelek, kölcsönök felvétele pénzügyi vállalkozástól

B8113

04

Hitel-, kölcsönfelvétel pénzügyi vállalkozástól (=01+02+03)

B811

0

05

Forgatási célú belföldi értékpapírok beváltása, értékesítése

B8121

06

Éven belüli lejáratú belföldi értékpapírok kibocsátása

B8122

07

Befektetési célú belföldi értékpapírok beváltása, értékesítése

B8123

08

Éven túli lejáratú belföldi értékpapírok kibocsátása

B8124

09

Belföldi értékpapírok bevételei (=05+..+08)

B812

0

10

Előző év költségvetési maradványának igénybevétele

B8131

6041057

11

Előző év vállalkozási maradványának igénybevétele

B8132

12

Maradvány igénybevétele (=10+11)

B813

6 041 057

13

Államháztartáson belüli megelőlegezések

B814

14

Államháztartáson belüli megelőlegezések törlesztése

B815

15

Központi, irányító szervi támogatás

B816

0

16

Lekötött bankbetétek megszüntetése

B817

17

Központi költségvetés sajátos finanszírozási bevételei

B818

18

Hosszú lejáratú tulajdonosi kölcsönök bevételei

B8191

19

Rövid lejáratú tulajdonosi kölcsönök bevételei

B8192

20

Tulajdonosi kölcsönök bevételei (=18+19)

B819

0

21

Belföldi finanszírozás bevételei (=04+09+12+…+17+20)

B81

6 041 057

22

Forgatási célú külföldi értékpapírok beváltása, értékesítése

B821

23

Befektetési célú külföldi értékpapírok beváltása, értékesítése

B822

24

Külföldi értékpapírok kibocsátása

B823

25

Hitelek, kölcsönök felvétele külföldi kormányoktól és nemzetközi szervezetektől

B824

26

Hitelek, kölcsönök felvétele külföldi pénzintézetektől

B825

27

Külföldi finanszírozás bevételei (=22+…+26)

B82

0

28

Adóssághoz nem kapcsolódó származékos ügyletek bevételei

B83

29

Váltóbevételek

B84

30

Finanszírozási bevételek (=21+27+28+29)

B8

6 041 057

2. melléklet a 3/2025. (II. 24.) önkormányzati rendelethez

Kiadások

1.3 Költségvetési kiadások

#

Megnevezés

Eredeti előirányzat

Módosított előirányzat

2

3

4

5

01

Törvény szerinti illetmények, munkabérek (K1101)

5 299 200

5 299 200

03

Céljuttatás, projektprémium (K1103)

372 800

372 800

07

Béren kívüli juttatások (K1107)

96 000

96 000

09

Közlekedési költségtérítés (K1109)

90 000

90 000

13

Foglalkoztatottak egyéb személyi juttatásai (>=14) (K1113)

0

29 794

15

Foglalkoztatottak személyi juttatásai (=01+…+13) (K11)

5 858 000

5 887 794

16

Választott tisztségviselők juttatásai (K121)

7 795 876

7 795 876

17

Munkavégzésre irányuló egyéb jogviszonyban nem saját foglalkoztatottnak fizetett juttatások (K122)

1 800 000

1 800 000

18

Egyéb külső személyi juttatások (K123)

0

21 096

19

Külső személyi juttatások (=16+17+18) (K12)

9 595 876

9 616 972

20

Személyi juttatások (=15+19) (K1)

15 453 876

15 504 766

21

Munkaadókat terhelő járulékok és szociális hozzájárulási adó (=22+…+27) (K2)

1 968 258

1 968 258

22

ebből: szociális hozzájárulási adó (K2)

0

0

28

Szakmai anyagok beszerzése (K311)

50 000

50 000

29

Üzemeltetési anyagok beszerzése (K312)

3 529 000

3 996 360

31

Készletbeszerzés (=28+29+30) (K31)

3 579 000

4 046 360

32

Informatikai szolgáltatások igénybevétele (K321)

282 600

282 600

33

Egyéb kommunikációs szolgáltatások (K322)

156 000

156 000

34

Kommunikációs szolgáltatások (=32+33) (K32)

438 600

438 600

35

Villamosenergia szolgáltatás díja (K3311)

1 827 520

1 827 520

38

Víz- és csatorna szolgáltatás díja (K3314)

61 200

61 200

39

Közüzemi díjak (=35+...+38) (K331)

1 888 720

1 888 720

40

Vásárolt élelmezés (K332)

1 403 106

1 403 106

43

Karbantartási, kisjavítási szolgáltatások (K334)

400 000

400 000

46

Szakmai tevékenységet segítő szolgáltatások (K336)

0

46 500

47

Egyéb szolgáltatások (>=48) (K337)

3 129 729

3 129 729

48

ebből: biztosítási díjak (K337)

0

0

49

Szolgáltatási kiadások (=39+40+41+43+44+46+47) (K33)

6 821 555

6 868 055

53

Működési célú előzetesen felszámított általános forgalmi adó (K351)

2 490 121

2 490 121

63

Különféle befizetések és egyéb dologi kiadások (=53+54+55+58+62) (K35)

2 490 121

2 490 121

64

Dologi kiadások (=31+34+49+52+63) (K3)

13 329 276

13 843 136

104

Egyéb nem intézményi ellátások (>=105+…+123) (K48)

2 800 000

2 800 000

120

ebből: köztemetés [Szoctv. 48. §] (K48)

0

0

121

ebből: települési támogatás [Szoctv. 45. §], (K48)

0

0

123

ebből: önkormányzat által saját hatáskörben (nem szociális és gyermekvédelmi előírások alapján) adott más ellátás (K48)

0

0

124

Ellátottak pénzbeli juttatásai (=65+66+77+78+89+98+101+104) (K4)

2 800 000

2 800 000

127

A helyi önkormányzatok előző évi elszámolásából származó kiadások (K5021)

0

646 554

130

Elvonások és befizetések (=127+128+129) (K502)

0

646 554

154

Egyéb működési célú támogatások államháztartáson belülre (=155+…+164) (K506)

1 071 492

1 071 492

155

ebből: központi költségvetési szervek (K506)

0

0

161

ebből: helyi önkormányzatok és költségvetési szerveik (K506)

0

0

162

ebből: társulások és költségvetési szerveik (K506)

0

0

182

Egyéb működési célú támogatások államháztartáson kívülre (=183+…+192) (K512)

24 000

48 000

185

ebből: egyéb civil szervezetek (K512)

0

0

193

Tartalékok (K513)

3 438 566

2 721 512

194

Egyéb működési célú kiadások (=125+130+131+132+143+154+165+167+179+180+181+182+193) (K5)

4 534 058

4 487 558

273

Költségvetési kiadások (=20+21+64+124+194+205+210+272) (K1-K8)

38 085 468

38 603 718

2. Finanszírozási kiadások

Sor-
szám

Rovat megnevezése

Rovat
száma

Előirányzat

1.

2.

3.

4.

01

Hosszú lejáratú hitelek, kölcsönök törlesztése pénzügyi vállalkozásnak

K9111

02

Likviditási célú hitelek, kölcsönök törlesztése pénzügyi vállalkozásnak

K9112

03

Rövid lejáratú hitelek, kölcsönök törlesztése pénzügyi vállalkozásnak

K9113

04

Hitel-, kölcsöntörlesztés államháztartáson kívülre (=01+02+03)

K911

0

05

Forgatási célú belföldi értékpapírok vásárlása

K9121

06

Befektetési célú belföldi értékpapírok vásárlása

K9122

07

Kincstárjegyek beváltása

K9123

08

Éven belüli lejáratú belföldi értékpapírok beváltása

K9124

09

Belföldi kötvények beváltása

K9125

10

Éven túli lejáratú belföldi értékpapírok beváltása

K9126

11

Belföldi értékpapírok kiadásai (=05+…+10)

K912

0

12

Államháztartáson belüli megelőlegezések folyósítása

K913

13

Államháztartáson belüli megelőlegezések visszafizetése

K914

994589

14

Központi, irányító szervi támogatás folyósítása

K915

15

Pénzeszközök lekötött bankbetétként elhelyezése

K916

16

Pénzügyi lízing kiadásai

K917

17

Központi költségvetés sajátos finanszírozási kiadásai

K918

18

Hosszú lejáratú tulajdonosi kölcsönök kiadásai

K9191

19

Rövid lejáratú tulajdonosi kölcsönök kiadásai

K9192

20

Tulajdonosi kölcsönök kiadásai (=18+19)

K919

0

21

Belföldi finanszírozás kiadásai (=04+11+…+17+20)

K91

994 589

22

Forgatási célú külföldi értékpapírok vásárlása

K921

23

Befektetési célú külföldi értékpapírok vásárlása

K922

24

Külföldi értékpapírok beváltása

K923

25

Hitelek, kölcsönök törlesztése külföldi kormányoknak és nemzetközi szervezeteknek

K924

26

Hitelek, kölcsönök törlesztése külföldi pénzintézeteknek

K925

27

Külföldi finanszírozás kiadásai (=22+…+26)

K92

0

28

Adóssághoz nem kapcsolódó származékos ügyletek kiadásai

K93

29

Váltókiadások

K94

30

Finanszírozási kiadások (=21+27+28+29)

K9

994 589

3. melléklet a 3/2025. (II. 24.) önkormányzati rendelethez

A létszám funkciócsoportonkénti megoszlása

Sor-szám

Funkció-csoportok

Funkciók

Vezetői létszám

Nem vezetői létszám

Létszám összesen

középfokú

felsőfokú

Összesen

alapfokú

középfokú

felsőfokú

Összesen

végzettséggel

végzettséggel

I

Létszám funkciócsoportonkénti megoszlása

01

I. funkció-csoport

a) csoport

1,0

1

0

1

02

b) csoport

0

0

0

03

Összesen (01+02)

1

0

1

0

0

0

0

1

04

II. funkció-csoport

Humánpolitikai

0

0

0

05

Gazdálkodási-költségvetési

0

0

0

06

Jogi

0

0

0

07

Nemzetközi

0

0

0

08

Ellenőrzési

0

0

0

09

Koordinációs

0

0

0

10

Informatikai

0

0

0

11

Kommunikációs

0

0

0

12

Egyéb (…)

0

2,0

1,0

3

3

13

Összesen (04+…+12)

0

0

0

2

1

0

3

3

14

III. funkció-csoport

Adminisztratív-titkársági (15+16+17)

0,0

0,0

0

0,0

0,0

0,0

0

0

15

- I. csoport feladatait segítő

16

- II. csoport feladatait segítő

17

- III. csoport feladatait segítő

18

Protokolláris

0

0

0

19

Kézbesítési

0

0

0

20

Szállítási

0

0

0

21

Jóléti

0

0

0

22

Üzemeltetési

0

0

0

23

Rendészeti

0

0

0

24

Raktározási

0

0

0

25

Egyéb (…)

0

0

0

26

Összesen (14+18+…+25)

0

0

0

0

0

0

0

0

27

Összesen (03+13+26)

1

0

1

2

1

0

3

4

II

A funkciócsoportokba sorolt létszám megoszlása bérrendszerek szerint

28

Köztisztviselők, kormánytisztviselők (29+30+31)

0

0

0

0

0

0

0

0

29

I. funkció csoport

0

30

II. funkció csoport

0

31

III. funkció csoport

0

32

Különleges jogállású szervek, Állami Számvevőszék tisztviselői (33+34+35)

33

I. funkció csoport

34

II. funkció csoport

35

III. funkció csoport

36

Nemzeti Adó- és Vámhivatal állománya (37+38+39)

37

I. funkció csoport

38

II. funkció csoport

39

III. funkció csoport

40

Egészségügyi szolgálati jogviszonyban foglalkoztatottak (41+42+43)

41

I. funkció csoport

42

II. funkció csoport

43

III. funkció csoport

44

Közalkalmazottak (45+46+47)

0

0

0

0

1

0

1

1

45

I. funkció csoport

0

0

0

46

II. funkció csoport

0

1,0

1

1

47

III. funkció csoport

0

0

0

48

Bírák, ügyészek, igazságügyi, ügyészségi alkalmazottak (49+50+51)

49

I. funkció csoport

50

II. funkció csoport

51

III. funkció csoport

52

Rendvédelmi szervek hivatásos állományú tagjai (53+54+55)

53

I. funkció csoport

54

II. funkció csoport

55

III. funkció csoport

56

Rendvédelmi alkalmazottak (57+58+59)

57

I. funkció csoport

58

II. funkció csoport

59

III. funkció csoport

60

Magyar Honvédség hivatásos állományú katonái (61+62+63)

61

I. funkció csoport

62

II. funkció csoport

0

63

III. funkció csoport

0

64

Honvédelmi alkalmazottak (65+66+67)

65

I. funkció csoport

66

II. funkció csoport

67

III. funkció csoport

68

Munka Törvénykönyve hatálya alá tartozók (69+70+71)

0

0

0

2

0

0

2

2

69

I. funkció csoport

0

0

0

70

II. funkció csoport

0

2,0

2

2

71

III. funkció csoport

0

0

0

72

- ebből: közfoglalkoztatottak (73+74+75)

0

0

0

2

0

0

2

2

73

I. funkció csoport

0

0

0

74

II. funkció csoport

0

2,0

2

2

75

III. funkció csoport

0

0

0

76

Választott tisztségviselők (77+78+79)

1

0

1

0

0

0

0

1

77

I. funkció csoport

1,0

1

0

1

78

II. funkció csoport

0

0

0

79

III. funkció csoport

0

0

0

80

Megbízási szerződés alapján foglalkoztatottak (81+82+83)

0

0

0

0

0

0

0

0

81

I. funkció csoport

0

0

0

82

II. funkció csoport

0

0

0

83

III. funkció csoport

0

0

0

4. melléklet a 3/2025. (II. 24.) önkormányzati rendelethez

Működési célú bevételek és kiadások pénzügyi mérlege

BEVÉTELEK MEGNEVEZÉSE

ELŐIRÁNYZAT

KIADÁSOK MEGNEVEZÉSE

ELŐIRÁNYZAT

1.

Önkormányzatok működési támogatása

26 454 732

Személyi juttatások

15 453 876

2.

Egyéb működési célú támogatások

4 320 768

Munkaadókat terhelő járulékok és szociális hozzájárulás adó

1 968 258

3.

Közhatalmi bevételek

1 665 000

Dologi kiadások

13 329 276

4.

Működési bevételek

598 500

Ellátottak pénzbeli juttatásai

2 800 000

5.

Működési célú átvett pénzeszközök

0

Egyéb működési célú kiadások

1 095 492

6.

Maradvány igénybevétele

6 041 057

Tartalék

3 438 566

7.

Előfinanszírozás

994 589

8.

Irányító szervi támogatás

0

Bevételek összesen:

39 080 057

Kiadások összesen:

39 080 057

5. melléklet a 3/2025. (II. 24.) önkormányzati rendelethez

Felhalmozási célú bevételek és kiadások pénzügyi mérlege

BEVÉTELEK MEGNEVEZÉSE

ELŐIRÁNYZAT

KIADÁSOK MEGNEVEZÉSE

ELŐIRÁNYZAT

1.

Felhalmozási célú támogatások államháztartáson belülről

0

Beruházások

0

2.

Felhalmozási bevételek

0

Felújítások

0

3.

Felhalmozási célú átvett pénzeszközök

0

Egyéb felhalmozási célú kiadások

0

Felhalmozási bevételek:

0

Felhalmozási kiadások:

0

Bevételek összesen:

0

Kiadások összesen:

0

1

A 2. § (1) bekezdése a Kisbeszterce Község Önkormányzata Képviselő-testületének 7/2025. (IX. 11.) önkormányzati rendelete 1. §-ával megállapított szöveg.

2

Az 1. melléklet 1. pontja a Kisbeszterce Község Önkormányzata Képviselő-testületének 7/2025. (IX. 11.) önkormányzati rendelete 2. § (1) bekezdésével megállapított szöveg.

3

A 2. melléklet 1. pontja a Kisbeszterce Község Önkormányzata Képviselő-testületének 7/2025. (IX. 11.) önkormányzati rendelete 2. § (2) bekezdésével megállapított szöveg.