Sámod Község Önkormányzata Képviselő-testületének 1/2015(I.29.) rendelete
Az önkormányzat szervezeti és működési szabályzatáról szóló 6 /2014.( VIII.28.) önkormányzati rendelet módosításáról
Hatályos: 2015. 01. 30- 2020. 12. 09Sámod Község Önkormányzata Képviselő-testületének 1/2015(I.29.) rendelete
Az önkormányzat szervezeti és működési szabályzatáról szóló 6 /2014.( VIII.28.) önkormányzati rendelet módosításáról
2015-01-30-tól 2020-12-10-ig
Sámod Község Önkormányzat Képviselő-testülete a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX tv. 53. § (1) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés d) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva az önkormányzat Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 6 / 2014.(VIII.28.) önkormányzati rendeletét az alábbiak szerint módosítja.
1.§
Az önkormányzat szervezeti és működési szabályzatáról szóló 6 /2014.(VIII.28.) önkormányzati rendelet ( a továbbiakban: R.) 13.§ ( 4 ) bekezdés „ alpolgármesterek megválasztásáról „ szövegezés helyébe: „ alpolgármester megválasztásáról” szöveg lép.
2.§
Az R. 49.§ (2) bekezdés helyébe az alábbi rendelkezés lép:
„(2) A nyilvános ülés jegyzőkönyvének egy példányát el kell helyezni a helyi önkormányzat könyvtárában. „
3.§
(1) Az R.) 55.§ ( 1 ) bekezdés „ alpolgármesterek „ szövegezés helyébe: „ alpolgármester ” szöveg lép.
(2) Az R. 55.§ az alábbi (4) bekezdéssel egészül ki.
„ (4) Az alpolgármester szerdánként 8.00-10.00 óráig fogadóórát tart. „
4.§
(1) Az R. 67.§ (2) bekezdése az alábbi c.) ponttal egészül ki.
„ c.) Sellyei Kistérségi Többcélú Társulás .
(2) Az R. 67.§ az alábbi (5) bekezdéssel egészül ki.
„(5) A (2) bekezdés c.) pontjában meghatározott társulás feladat és hatásköre : családsegítés, gyermekjóléti szolgáltatás.”
5.§
Az R. 77.§ az alábbi (3)-(4)-(5) bekezdésekkel egészül ki.
„ (3) Az Önkormányzat a nemzetiségi önkormányzat működéséhez szükséges tárgyi és személyi feltételeket, a Sámod, Rózsa Ferenc utca 33. szám alatti önkormányzati ingatlan épületében, a közös önkormányzati hivatalban ingyenesen biztosítja a feladatellátáshoz szükséges tárgyi, technikai eszközökkel , időkorlátozás nélkül, munkanapokon , a hivatal munkarendje szerinti időbeosztásban. A feladatellátáshoz biztosított még a Sámod, Rózsa Ferenc utca 17.szám alatt egy iroda helyiség,mely fűtésének, világításának költségeit az önkormányzat átvállalja.
(4) A települési önkormányzat a helyi nemzetiségi önkormányzat egyéb feladatellátáshoz – közmeghallgatás, rendezvények – a nemzetiségi önkormányzat igénye szerinti gyakorisággal, de a polgármesterrel előzetesen egyeztetett időbeosztás mellett, biztosít térítésmentesen , a programnak megfelelő teremhasználati lehetőséget .
(5) Az Önkormányzat a közös önkormányzati hivatala útján– a hivatal munkarendje szerinti időbeosztásban – ellátja a nemzetiségi önkormányzat testületi üléseinek előkészítését, a testületi döntések és a tisztségviselők döntéseinek előkészítését, és az ehhez kapcsolódó nyilvántartási, sokszorosítási, postázási feladatokat és egyéb működéssel ( kivéve a képviselő-testületi tagok és tisztségviselők telefonhasználatát), gazdálkodással kapcsolatos nyilvántartási,iratkezelési feladatokat , s viseli ezek költségeit.
Az ezt meghaladó feladatok fedezetét és az egyéb működési költségeket a nemzetiségi önkormányzat az állami támogatás és egyéb bevételeiből biztosítja.”
6.§
Ez a rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba .
Sámod , 2015. január 28.
Bónis Imre Takácsné Jauk Ibolya
polgármester jegyző
Záradék:
A rendelet az önkormányzat SZMSZ-ben foglaltak szerint a mai napon kihirdetésre került.
Sámod, 2015. január 29.
Takácsné Jauk Ibolya
jegyző