Sámod Község Önkormányzata Képviselő-testületének 1/2015(I.29.) rendelete

Az önkormányzat szervezeti és működési szabályzatáról szóló 6 /2014.( VIII.28.) önkormányzati rendelet módosításáról

Hatályos: 2015. 01. 30- 2020. 12. 09

Sámod  Község Önkormányzat Képviselő-testülete a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX tv. 53. § (1) bekezdésében  kapott felhatalmazás alapján az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés d) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva az önkormányzat Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 6 / 2014.(VIII.28.) önkormányzati rendeletét az alábbiak szerint módosítja.

1.§


Az önkormányzat szervezeti és működési szabályzatáról szóló 6 /2014.(VIII.28.) önkormányzati rendelet ( a továbbiakban: R.) 13.§  ( 4 ) bekezdés  „ alpolgármesterek megválasztásáról „ szövegezés helyébe:  „ alpolgármester megválasztásáról” szöveg  lép.

2.§


Az R. 49.§  (2) bekezdés helyébe az alábbi rendelkezés lép:

„(2) A nyilvános ülés jegyzőkönyvének egy példányát el kell helyezni a helyi önkormányzat könyvtárában. „

3.§


(1) Az  R.) 55.§  ( 1 ) bekezdés  „ alpolgármesterek  „ szövegezés helyébe:  „ alpolgármester ” szöveg  lép.


(2) Az R. 55.§ az alábbi (4) bekezdéssel egészül ki.

„ (4) Az  alpolgármester szerdánként 8.00-10.00 óráig  fogadóórát tart.   „ 

4.§


(1)  Az R. 67.§  (2) bekezdése az alábbi c.) ponttal  egészül ki.

„  c.)  Sellyei Kistérségi Többcélú Társulás  .


(2) Az R. 67.§   az alábbi (5) bekezdéssel   egészül ki.

„(5) A (2) bekezdés c.) pontjában meghatározott társulás feladat és hatásköre : családsegítés, gyermekjóléti szolgáltatás.”

5.§


Az R. 77.§ az alábbi (3)-(4)-(5) bekezdésekkel egészül ki.

         

„ (3) Az Önkormányzat a nemzetiségi önkormányzat működéséhez szükséges tárgyi és személyi feltételeket, a Sámod, Rózsa Ferenc utca 33. szám  alatti önkormányzati ingatlan épületében, a közös önkormányzati hivatalban ingyenesen biztosítja a feladatellátáshoz szükséges tárgyi, technikai eszközökkel , időkorlátozás nélkül, munkanapokon , a hivatal munkarendje szerinti időbeosztásban. A feladatellátáshoz biztosított  még a Sámod, Rózsa Ferenc utca 17.szám alatt egy iroda  helyiség,mely  fűtésének, világításának  költségeit az önkormányzat átvállalja.


(4) A települési önkormányzat a helyi nemzetiségi önkormányzat egyéb feladatellátáshoz – közmeghallgatás, rendezvények – a nemzetiségi önkormányzat igénye szerinti gyakorisággal, de a polgármesterrel előzetesen egyeztetett időbeosztás mellett, biztosít térítésmentesen , a programnak megfelelő teremhasználati lehetőséget .


 (5) Az Önkormányzat a közös önkormányzati hivatala útján– a hivatal munkarendje szerinti időbeosztásban – ellátja a nemzetiségi önkormányzat  testületi   üléseinek előkészítését, a testületi döntések és a tisztségviselők döntéseinek előkészítését, és az ehhez kapcsolódó nyilvántartási, sokszorosítási, postázási feladatokat és egyéb működéssel (  kivéve a képviselő-testületi tagok  és tisztségviselők telefonhasználatát),  gazdálkodással kapcsolatos nyilvántartási,iratkezelési feladatokat , s viseli ezek költségeit.

Az ezt meghaladó feladatok fedezetét és az egyéb működési költségeket a nemzetiségi önkormányzat az állami támogatás és egyéb bevételeiből biztosítja.”

6.§


Ez a  rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba .



Sámod ,  2015. január 28.




                             Bónis Imre                                                           Takácsné Jauk Ibolya

                          polgármester                                                                     jegyző


Záradék:

A rendelet az önkormányzat SZMSZ-ben foglaltak szerint a mai napon kihirdetésre került.


Sámod, 2015. január 29.



                                                                                              Takácsné Jauk Ibolya

                                                                                                             jegyző