Boldogasszonyfa Községi Önkormányzat Képviselőtestületének 2/2018(II.16..) önkormányzati rendelete

a Boldogasszonyfa Községi Önkormányzat 2018. évi költségvetéséről.

Hatályos: 2018. 02. 16- 2018. 10. 05

Boldogasszonyfa Községi Önkormányzat Képviselőtestületének 2/2018(II.16..) önkormányzati rendelete

a Boldogasszonyfa Községi Önkormányzat 2018. évi költségvetéséről.

2018.02.16.

Boldogasszonyfa Községi Önkormányzat Képviselőtestülete az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 23. § - ában kapott felhatalmazás alapján az Alaptörvény 32.cikk§ (1) bekezdés f) pontjában,és a helyi önkormányzatok és szerveik, a köztársasági megbízottak, valamint egyes centrális alárendeltségű szervek feladat- és hatásköreiről szóló 1991. évi XX. törvény 138- 139. § - aiban meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:

1. Általános rendelkezések

1. § (1) A rendelet hatálya kiterjed a Boldogasszonyfa Községi Önkormányzatra (a továbbiakban: önkormányzat) terjed ki.

(2) Az önkormányzat címrendjében (1. melléklet) az önkormányzat a hozzá kapcsolt bevételekkel és kiadásokkal szerepel. Az önkormányzat címszáma 1.

(3) A költségvetésen belül jogcímcsoportokat képeznek a kötelező és nem kötelező önkormányzati feladatok. A jogcímcsoportokon belül az alkalmazott szakfeladat rendnek megfelelően kerültek megállapításra a jogcímek.

(4) A rendelet meghatározza az önkormányzat kötelezően ellátandó és önként vállalt feladatait, az ezek ellátásához szükséges bevételeket, kiadásokat, továbbá a 2018. évi gazdálkodás főbb szabályait.

(5) A képviselőtestület az önkormányzat 2018. évi költségvetésével az alábbi célok megvalósítását tűzte ki:

a) az önkormányzat feladatát képező helyi közszolgáltatások biztosítását, ezen belül:

aa) az önkormányzati társulás által fenntartott Szentlászló – Almamellék – Somogyhárságy Óvodái és Konyhái és a társult önkormányzatokkal közösen fenntartott közös önkormányzati hivatal üzemeltetését, működési feltételének biztosítását, figyelemmel az ésszerűen takarékos gazdálkodás követelményeire,

ab) az önkormányzatra háruló szociálpolitikai feladatok ellátását, anyagi hátterének megteremtését, ezen belül a rászorultság elvének erősítését,

ac) a feladatellátás színvonalának emelése érdekében élni kell a különféle pályázatok adta pénzügyi ehetőségekkel,

b) az önkormányzat felhalmozási tevékenységén belül:

ba) felújításoknál a fontossági sorrendet a műszaki szükségesség szerint kell meghatározni,

bb) a felhalmozási feladatok esetében is indokolt a pályázati lehetőségekkel élni, a tervezett feladatokhoz rendelt előirányzatokat önrésznek is lehet tekinteni.

(6) Az (5) bekezdésben foglaltak végrehajtását a képviselőtestület, a polgármester, a jegyző - a gazdálkodás szabályszerűségének ellenőrzése mellett - belső ellenőrzések, valamint a közös önkormányzati hivatal szakügyintézőinek eseti jellegű beszámoltatása révén ellenőrzi. Az önkormányzat és a közös önkormányzati hivatal belső ellenőrzésének megszervezéséért a – a Szigetvár – Dél – Zselic Többcélú Kistérségi Társulás által megbízott belső ellenőr közreműködése alapján – a jegyző a felelős.

2. A bevételek és a kiadások fő összege, a hiány mértéke és a finanszírozás módja

2. § (1) A képviselőtestület az önkormányzat 2018. évi költségvetésének

a) költségvetési bevételi fő összegét 242.856.698 Ft-ban (2. melléklet),
b) költségvetési kiadási fő összegét 249.517.822 Ft-ban (3. melléklet),
c) finanszírozási bevételét 7.916.952 Ft-ban (2. melléklet)
d) finanszírozási kiadását 1.255.828 Ft-ban (3. melléklet)
e) hiányának összegét 6.661.124 Ft-ban,
állapítja meg, melyből:
ea) 5.663.124 Ft működési célú,
eb) 998.000 Ft felhalmozási célú.
(2) A hiány finanszírozásának módja:
a) belső finanszírozás: pénzmaradvány igénybevétele: 7.916.952 Ft, melyből
aa) 6.918.952 Ft működési célú,
ab) 998.000 Ft felhalmozási célú.
b) külső finanszírozás: 0 eFt.
(3) A képviselőtestület az önkormányzat költségvetésének fő összegét
a) 250.773.650 Ft bevétellel,
b) 250.773.650 Ft kiadással
állapítja meg.
(4) A költségvetés egyensúlyának biztosításához az előző évi pénzmaradvány igénybevételéről dönt a képviselőtestület.
(5) A kiadási fő összegen belül:
a) működési célú kiadások
aa) személyi juttatások 36.441.000 Ft
ab) szociális hozzájárulási adó 4.518.000 Ft
ac) dologi jellegű kiadások 21.303.000 Ft
ad) ellátottak pénzbeli juttatásai 8.822.020 Ft
ae) támogatásértékű működési kiadások 1.620.172 Ft
af) állami előleg visszafizetés 1.255.828 Ft
b) felhalmozási célú kiadások
ba) beruházások 1.048.200 Ft
bb) támogatásértékű felhalmozási kiadások Ft
bc) felújítás 166.722.700 Ft
c) Általános tartalék:
ca) működési 9.042.730 Ft
cb) fejlesztési 0 Ft
d) Céltartalék:
da) működési 0 Ft
db) felhalmozási 0 Ft.
(6) Az önkormányzat által engedélyezett létszám 26fő
ebből:
a) közalkalmazottak létszáma 2fő b) választott tisztségviselő létszáma 1fő
c) munkatörvénykönyv hatálya alá tartozók létszám 0fő
d) közfoglalkoztatásban foglalkoztatottak létszáma 23fő.

3. § (1) A költségvetés bevételi és kiadási fő összegének címenkénti, előirányzat csoportonkénti és kiemelt előirányzatonkénti részletezését a rendelet 1. melléklete tartalmazza.

(2) A költségvetés bevételi fő összegének forrásonkénti részletezését a rendelet 2. melléklete tartalmazza.

(3) A költségvetés kiadási fő összegének szakfeladat szerinti részletezését a rendelet 3. melléklete tartalmazza. A szakfeladatok soronkénti alábontását a rendelet 4. melléklete tartalmazza.

(4) Az önkormányzati szinten összesített bevételek és kiadások mérlegét a rendelet 5. melléklete tartalmazza.

4. § (1) A képviselőtestület a 2. § (1) bekezdés szerinti hiányt működési és felhalmozási célú pénzmaradvány igénybevételével finanszírozza. Az önkormányzat 2018. évben hitelfelvételt nem tervez.

(2) A képviselőtestület a költségvetési gazdálkodás során felmerülő likviditási problémák áthidalása (pl. kifizetés időpontja megelőzi a bevétel megérkezését) érdekében engedélyezi, hogy a polgármester a számlavezető pénzintézettől likvid hitelt (amelynek visszafizetési határideje naptári éven belüli) igényeljen. A hitelügylettel kapcsolatos döntési hatáskört a képviselőtestület gyakorolja.

3. Tartalék előirányzatok

5. § (1) A költségvetési rendelet 2. § (1) bekezdése szerint megállapított 9.042.730 Ft összegű általános tartalék felhasználásáról a képviselőtestület dönt.

(2) Rendkívüli, halasztást nem tűrő esetben a polgármester legfeljebb évi 500.000 Ft összeghatárig átruházott hatáskörben dönthet az általános tartalék felhasználásáról. A polgármester az átruházott hatáskörben hozott döntéséről a képviselőtestületet soron következő ülésén tájékoztatja.

6. § (1) Az általános tartalék terhére hozott döntések esetén az előirányzat átcsoportosítást a soron következő költségvetési rendelet módosításakor a költségvetési rendeletben át kell vezetni.

(2) Az önkormányzat feladatkörébe tartozó feladatok tekintetében a polgármester a jogszabályoknak megfelelően jogosult kötelezettséget vállalni. Abban az esetben, ha előirányzat megtakarítás jelentkezik, annak terhére új feladatot vállalni a képviselőtestület döntése alapján lehet.

4. Előre nem tervezhető bevételek, kiadások

7. § (1) Az önkormányzat a feladatai színvonalasabb ellátása érdekében, a törzskönyvi nyilvántartás szerinti tevékenységi körben pályázatokat nyújthat be, közvetlen pénzbeli támogatást, felajánlást fogadhat el.

(2) A pályázaton való részvételhez történő hozzájárulás megadása előtt vizsgálni kell a pályázattal megvalósítandó cél működési - kiadási vonzatát, annak több évre szóló kihatását.

(3) Több évre kiható működési kiadás esetén vagy, ha a pályázat benyújtásához a saját forrás az önkormányzatnál nem biztosított, akkor a pályázat benyújtásának előzetes engedélyezésével kapcsolatos hatáskört a képviselőtestület gyakorolja

5. Az önkormányzat gazdálkodása

8. § (1) Az önkormányzat a költségvetési rendeletben meghatározott kiemelt kiadási előirányzatai fő összegét nem lépheti túl. Az önkormányzat költségvetésében szereplő előirányzatokra a polgármester vállal kötelezettséget.

(2) Az önkormányzat a költségvetésében nem szereplő - bevételt és kiadást egyaránt eredményező - esemény felmerülésekor, a bevétel realizálódását követően, azzal megegyező összegben a bevételi előirányzat emelése mellett emelheti kiadási előirányzatait a képviselőtestület döntése alapján.

9. § A közös önkormányzati hivatal feladatának változását a képviselőtestület engedélyezi az alapító okirat egyidejű módosításával.

10. § (1) Az önkormányzatnak és a közös önkormányzati hivatalnak a költségvetési rendelettel engedélyezett létszám előirányzata év közben csak a képviselő-testület jóváhagyásával növelhető. A létszám növekedéshez a szükséges személyi juttatás előirányzatot csak akkor biztosítja a képviselőtestület, ha annak fedezete bér, illetve más egyéb megtakarításból rendelkezésre áll.

(2) Az önkormányzat által foglalkoztatott közalkalmazottak 2018. évben cafetéria juttatásban nem részesülnek. A polgármester 2018. évben 200.000 Ft cafetéria juttatásban részesül. A közfoglalkoztatás keretében foglalkoztatott munkavállalók és a munkatörvénykönyv hatálya alá tartozó munkavállalók cafetéria juttatásban nem részesülnek.

6. Korlátozó és egyéb intézkedések

11. § A képviselőtestület a tervezési hibából, illetőleg a téves adatszolgáltatásból adódó megtakarítás kifizetése esetén az érintett vezetőt, ügyintézőt vonja felelősségre.

12. § Az önkormányzat költségvetése végrehajtása során - a saját bevételei teljesülési ütemére figyelemmel - vállalhat fizetési kötelezettséget és teljesíthet kifizetést.

13. § A képviselőtestület az önkormányzatot megillető pénzkövetelésre fizetési halasztást, részletfizetést akkor engedélyezhet, ha az önkormányzat gazdálkodását nem veszélyezteti.

14. § A karbantartási, felújítási és fejlesztési feladatok elvégzésével kapcsolatos kifogásolható vállalkozói teljesítés esetén kötelező a jótállási, szavatossági igények érvényesítése.

7 .Társadalmi önszerveződő közösségek és egyéb támogatások

15. § A képviselőtestület civil szervezetek részére fizetendő működési támogatást nem állapított meg.

8. Egyéb hatáskör átruházások

16. § (1) A polgármester a képviselő-testület utólagos tájékoztatása mellett - a képviselő-testület hatásköréből át nem ruházható ügyeket kivéve – a két ülés közötti időszakban felmerülő halaszthatatlan ügyben, életveszély vagy súlyos balesetveszély elhárítása céljából esetenként 500.000 Ft összeghatár erejéig dönthet.

(2) Amennyiben az ilyen célú kiadások fedezete nem áll rendelkezésre az adott évi költségvetésben, akkor a szükséges forrás megteremtése érdekében a polgármester - kiadási fő összeget nem érintő - előirányzat átcsoportosításról dönt. Az előirányzat átcsoportosítást a soron következő költségvetési rendelet módosításakor a költségvetési rendeletben át kell vezetni.

9. Európai Uniós támogatás

17. § A képviselőtestület 2018 – ban európai uniós forrásból finanszírozott programon kedvező pályázati elbírálás esetén vesz részt.

10. Stabilitási terv

18. § Az önkormányzat saját bevételeinek előirányzata 8.629.300 Ft. Adósságot keletkeztető ügyletekből és kezességvállalásokból fennálló kötelezettségei az önkormányzatnak a költségvetés elfogadásakor nincsenek.

11. Közvetett támogatások

19. § A képviselőtestület közvetett támogatásokat, így különösen adóelengedéseket, adókedvezményeket 2018 – ban nem tervez.

12. Több éves kihatással járó feladatok

20. § Az önkormányzatnak több éves kihatással járó kötelezettségei a költségvetés elfogadásakor nincsenek.

13. Végrehajtási szabályok

21. § (1) A polgármester és a jegyző felelős a költségvetés végrehajtásáért. A polgármester a rendelet 4. melléklete szerinti kormányzati funkciók soronkénti alábontásának megfelelően vállalhat kötelezettséget.

(2) Az év közben engedélyezett központi pótelőirányzatok felosztásáról a képviselőtestület dönt, a polgármester előterjesztésében a költségvetési rendelet módosításával. A képviselőtestület negyedévenként, de legkésőbb 2019. február 28- ig 2018. december 31-i hatállyal dönt a költségvetési rendeletének módosításáról.

22. § (1) Az állampolgárok élet- és vagyonbiztonságot veszélyeztető elemi csapás, illetőleg következményeinek az elhárítása érdekében (veszélyhelyzetben) a polgármester a helyi önkormányzat költségvetése körében átmeneti intézkedést hozhat, amelyről a képviselőtestület legközelebbi ülésén be kell számolnia.

(2) Az (1) bekezdésben meghatározott jogkörben a polgármester az előirányzatok közötti átcsoportosítást hajthat végre, egyes kiadási előirányzatok teljesítését felfüggesztheti, a költségvetési rendeletben nem szereplő kiadásokat is teljesíthet

14. Záró rendelkezések

23. § E rendelet a kihirdetése napján lép hatályba azzal, hogy a jelen rendelet elfogadásáig – az ún. átmeneti időszakban beszedett bevételek és teljesített kiadások a jelen rendeletben szerepeltetett előirányzatokba beépítésre kerültek.

Kelt: Boldogasszonyfa, 2018.02.14.
Neiczerné Jaksa Szilvia dr. Kontra Krisztián
polgármester jegyző
Kihirdetési záradék:
A rendelet 2018. 02.16. napján kihirdetve.

1. melléklet

CÍM

Jogcímcsoport

Jogcím

Előirány-zat csoport

Kiemelt előirányzat

Kiadás

Állami feladatfinan-szírozás

Egyéb bevételek
(részletezése külön mellékleten)

Létszám elő-irányzat

1.Önkor-mányzat








































Kötelező feladatok



1.Településüze-meltetés és lakossági szolgáltatás

Utak, hidak fenntartása

Működés

Felhalmozás

Dologi kiadások

100.000

998.000

660.570

Köztemető fenntartása

Működés

Dologi kiadások

210.000

1.057.425

Közvilágítás

Működés

Dologi kiadások

1.858.000

2.208.000

Zöldterület kezelés

Működés

Személyi kiadások

1.886.000

2.876.700

242.002

1 fő

Járulékok

400.000

Dologi
kiadások

230.000

Háziorvosi szolgálat

Működés

Dologi kiadások

265.000

Ügyeleti szolgálat

Működés

Átadott pénzeszköz

320.000

Közműve-lődés és könyvtár

Működés

Felhalmozás

Dologi kiadások
Beruházás

5.225.000

1.800.000

3.000.000

Önkorm. igazg.

Működés





Személyi kiadáso

4.285.000




9.817.179




7.963.752




1 fő

Járulékok

815.140

Dologi kiadások

4.825.000

Ált.tartalék

9.042.730

Átadott pénzeszköz

1.000.172

Állami előleg

1.255.828

2. Szociális ellátások

Közfoglalkoztatás

Működés

Személyi kiadások

26.715.000




34.570.000




23 fő

Járulékok

2.605.000

Dologi kiadások

4.560.000

Felhalm.

Dologi kiadások

1.048.200

Erzsébet utalvány

Működés

Pénzbeli juttatás

691.000

691.000

Szoc. tüzifa

Működés

Pénzbeli juttatás

838.200

838.200

Szünidei gyerekétk.

Működés

Pénzbeli juttatás

1.268.820

1.268.820

Települési támogatás

Működés



Működés

Pénzbeli juttatás


Átadott pénzeszköz

6.024.000



300.000

6.024.000



300.000

Házi segítségnyújtás

Nem kötelező feladatok
1.Településüze-meltetés és lakossági szolgáltatás


2. Szociális ellátások





Önkorm. igazg.


Működés




Szennyvízpályázat

Tiszteletdíj

948.000







165.724.700

Járulék


Beruházás

184.860


165.724.700

Falugondnoki szolgálat





Működés

Személyi juttatás

2.607.000





5.383.000





1.004.002





1 fő

Járulék

513.000

Dologi kiadás

4.030.000

Összesen:

250.773.650

31.395.694

219.3,77.956

26 fő

2. melléklet


Boldogasszonyfa Községi Önkormányzat 2018. évi költségvetési bevételei

Megnevezés

Bevételek eredeti előirányzat

Saját bevétel
- bérleti díjak
- egyéb bevételek
- kamatbevétel

3.799.300
900.000
1.179.300
1.700.000
20.000

Átvett pénzeszközök

- Munkaügyi támogatás
- Erzsébet utalvány
- EFOP pályázati támogatás
-Szennyvíz pályázati támogatás
- Szennyvíz átvett pénzeszköz

202.285.000

32.870.000
691.000
3.000.000
148.433.000
17.291.700

Közhatalmi bevételek

- - magánszem. kommunális adója
- idegenforgalmi adó
- iparűzési adó
- pótlék
- gépjárműadó

4.830.000

1.300.000
300.000
2.500.000
30.000
700.000


Önkormányzat működési támogatásai:


31.941.698

Előző évi pénzmaradvány

7.916.952

Összes bevétel:

250.773.650

3. melléklet

Boldogasszonyfa Községi Önkormányzat 2018. évi költségvetése
adatok forintban

Kormányzati funkciók szerint

2018. évi előirányzat

1. Zöldterület kezelés

2.516.000

2. Utak, hidak fenntartása

1.098.000

3. Közvilágítás

1.858.000

4. Köztemető fenntartása

210.000

5. Közfoglalkoztatás

34.928.200

6. Önkormányzati igazgatási tevékenység

188.081.430

7. Falugondnoki szolgálat

7.150.000

8. Szociális támogatások

8.822.020

9. Háziorvosi szolgálat

265.000

10. Ügyeleti szolgálat

320.000

11. Házi segítségnyújtás

300.000

12. Közművelődés

4.855.000

13. Könyvtár

370.000

Kiadások összesen:

250.773.650

Foglalkoztatottak létszáma:

26 fő

Ebből felhalmozási kiadások:

Megnevezés

2018.évi előirányzat

Szennyvízpályázat

165.724.700

Nagyértékű tárgyi eszköz (közfoglalkoztatás)

1.048.200

Útfelújítás

998.000

Összesen:

167.770.900

4. melléklet

Önkormányzati igazgatási tevékenység

Kiadások:

adatok forintban

Alapilletmény

3.591.000

Tiszteletdíjak

948.000

Költségtérítés

540.000

Cafetéria

154.000

Személyi juttatások összesen:

5.233.000

Szociális hozzj. adó

1.000.000

Járulék összesen:

1.000.000

Üzemeltetési anyagok:

1.350.000

Közüzemi díjak:

470.000

Egyéb komm. szolg.

230.000

Egyéb szolgáltatás

1.750.000

Biztosítási díjak

195.000

ÁFA

670.000

Karbantartás, kisjavítás

160.000

Dologi kiadások összesen:

4.825.000

Állami támogatás megelőlegezése

1.255.828

Működési célú támogatások

1.000.172

Általános tartalék

9.042.730

Szennyvízpályázat

165.724.700

Kiadások összesen:

188.081.430

Önkormányzat szociális támogatások

Kiadások:

adatok Ft-ban

Erzsébet utalvány

691.000

Szociális tüzifa

838.200

Szünidei gyerekétkeztetés

1.268.820

Települési támogatás:
- - temetési segély
- - átmeneti segély
- - iskolakezdési támogatás
- - középiskolások támogatása
- - idősek támogatása
- - lakásfenntartási támogatás
- - szoc. tüzifa szállítás
- - egyéb támogatás
- - születési támogatás
- -Bursa
- -étkeztetés támogatása

6.024.000
120.000
150.000
700.000
484.000
500.000
2.600.000
350.000
500.000
20.000
100.000
500.000

Kiadások összesen:

8.822.020

Ügyeleti szolgálat

Kiadások:

adatok Ft-ban

Kórházi ügyeletre átadott pénzeszköz

320.000

Kiadások összesen:

320.000

Háziorvosi szolgálat

Kiadások:

adatok Ft-ban

Egyéb komm. szolg.

100.000

Közüzemi díjak

110000

ÁFA

55.000

Dologi kiadások összesen:

265.000

Kiadások összesen:

265.000

Házi segítségnyújtás

Kiadások:

adatok Ft-ban

Átadott pénzeszköz

300.000

Kiadások összesen:

300.000

Köztemető fenntartása

2018.évi terv

Kiadások:

adatok Ft-ban

Közüzemi díjak:

10.000

Üzemeltetési anyagok:

150.000

egyéb szolgáltatás (szemétszállítás)

10.000

ÁFA

40.000

Dologi kiadások összesen:

210.000

Kiadások összesen:

210.000

Zöldterület kezelés

2018.évi terv

Kiadások:

adatok Ft-ban

Alapilletmény

1.886.000

Személyi juttatások összesen:

1.886.000

Szoc. hozzj adó

400.000

Járulékok összesen:

400.000

Üzemeltetési anyagok:

180.000

ÁFA

50.000

Dologi kiadások összesen:

230.000

Kiadások összesen:

2.516.000

Közvilágítás

2018.évi terv

Kiadások:

adatok Ft-ban

Közüzemi díjak:

1.200.000

Karbantartás, kisjavítás

215.000

Egyéb szolgáltatás

48.000

ÁFA

395.000

Dologi kiadások összesen:

1.858.000

Kiadások összesen:

1.858.000

Utak, hidak karbantartása

2018.évi terv

Kiadások:

adatok Ft-ban

Karbantartás

79.000

ÁFA

21.000

Dologi kiadások összesen:

100.000

Útfelújítás

998.000

Kiadások összesen:

1.098.000

Falugondnoki szolgálat

2018.évi terv

Kiadások:

adatok forintban

Alapilletmény

2.487.000

Megbízási díj

120.000

Személyi juttatások összesen:

2.607.000

Szoc. hozzj adó

513.000

Járulék összesen:

513.000

Karbantartás, kisjavítás

260.000

Üzemeltetési anyagok:

2.700.000

Egyéb szolgáltatás

50.000

Biztosítás

220.000

Áfa

800.000

Dologi kiadások összesen:

4.030.000

Kiadások összesen:

7.150.000

Közfoglalkoztatás

2018.évi terv

Kiadások:

adatok forintban

Alapilletmény

26.715.000

Személyi juttatások összesen:

26.715.000

Szoc. hozzj. adó

2.605.000

Járulékok összesen:

2.605.000

Üzemeltetési anyagok:

3.350.000

Közüzemi díjak

160.000

Karbantartás

100.000

ÁFA

950.000

Dologi kiadások összesen:

4.560.000

Felhalmozási kiadások:
nagy értékű tárgyi eszközök


1.048.200

Kiadások összesen:

34.928.200

Közművelődés

2018.évi terv

Kiadások:

adatok forintban

Közüzemi díjak

200.000

ÁFA

300.000

Üzemeltetés

40.000

Egyéb szolgáltatás (EFOP)

3.000.000

Egyéb dologi kiadások

1.000.000

Karbantartás, kisjavítás

315.000

Dologi kiadások összesen:

4.855.000

Könyvtár

2018.évi terv

Kiadások:

adatok forintban

Üzemeltetési anyagok

291.000

ÁFA

79.000

Dologi kiadások összesen:

370.000

Kiadások összesen:

370.000

5. melléklet

MÉRLEG Boldogasszonyfa Községi Önkormányzat
2018. évi költségvetés bevételeiről és kiadásairól
Bevételek Kiadások
forintban

Megnevezés

Működési bevétel

Felhalmozási bevétel

Összesen:

Megnevezés

Működési kiadás

Felhalmozási kiadás

Összesen:

Saját bevétel

3.800.000

-

3.800.000

Személyi juttatás

36.441.000

-

36.441.000

Közhatalmi bevételek

4.830.000

-

4.920.000

Járulékok

4.518.000

-

4.518.000

Átvett pénzeszköz

35.512.100

166.772.900

202.285.000

Dologi kiadás

21.303.000

-

21.303.000

Normatív támogatás

31.941.698

-

31.941.698

Átadott pénzeszköz

1.620.172

-

1.620.172

Pénzmaradvány

6.918.952

998.000

7.916.952

Ellátottak juttatása

8.822.020

-

8.822.020

Beruházás, felújítás

-

167.770.900

167.770.900

Tartalék

9.042.730

-

9.042.730

Állami előleg visszafizetés

1.255.828

-

1.255.828

Összes bevétel:

83.002.750

167.770.900

250.773.650

Összes kiadás:

83.002.750

167.770.900

250.773.650