Csebény Községi Önkormányzat Képviselőtestületének 2/2016(III.7..) önkormányzati rendelete
a Csebény Községi Önkormányzat 2016. évi költségvetéséről
Hatályos: 2016. 03. 07- 2017. 02. 14Csebény Községi Önkormányzat Képviselőtestületének 2/2016(III.7..) önkormányzati rendelete
a Csebény Községi Önkormányzat 2016. évi költségvetéséről
Csebény Községi Önkormányzat Képviselőtestülete az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 23. § - ában kapott felhatalmazás alapján az Alaptörvény 32. cikk .§ (1) bekezdés f) pontjában,és a helyi önkormányzatok és szerveik, a köztársasági megbízottak, valamint egyes centrális alárendeltségű szervek feladat- és hatásköreiről szóló 1991. évi XX. törvény 138- 139. § - aiban meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:
1. Általános rendelkezések
1. § (1) A rendelet hatálya kiterjed a Csebény Községi Önkormányzatra (a továbbiakban: önkormányzat) terjed ki.
(2) Az önkormányzat címrendjében (1. melléklet) az önkormányzat a hozzá kapcsolt bevételekkel és kiadásokkal szerepel. Az önkormányzat címszáma 1.
(3) A költségvetésen belül jogcímcsoportokat képeznek a kötelező és nem kötelező önkormányzati feladatok. A jogcímcsoportokon belül az alkalmazott szakfeladat rendnek megfelelően kerültek megállapításra a jogcímek.
(4) A rendelet meghatározza az önkormányzat kötelezően ellátandó és önként vállalt feladatait, az ezek ellátásához szükséges bevételeket, kiadásokat, továbbá a 2016. évi gazdálkodás főbb szabályait.
(5) A képviselőtestület az önkormányzat 2016. évi költségvetésével az alábbi célok megvalósítását tűzte ki:
a) az önkormányzat feladatát képező helyi közszolgáltatások biztosítását, ezen belül:
aa) az önkormányzati társulás által fenntartott Szentlászló – Almamellék – Somogyhárságy Óvodái és Konyhái és a társult önkormányzatokkal közösen fenntartott közös önkormányzati hivatal üzemeltetését, működési feltételének biztosítását, figyelemmel az ésszerűen takarékos gazdálkodás követelményeire,
ab) az önkormányzatra háruló szociálpolitikai feladatok ellátását, anyagi hátterének megteremtését, ezen belül a rászorultság elvének erősítését,
ac) a feladatellátás színvonalának emelése érdekében élni kell a különféle pályázatok adta pénzügyi lehetőségekkel,
b) az önkormányzat felhalmozási tevékenységén belül:
ba) felújításoknál a fontossági sorrendet a műszaki szükségesség szerint kell meghatározni,
bb) a felhalmozási feladatok esetében is indokolt a pályázati lehetőségekkel élni, a tervezett feladatokhoz rendelt előirányzatokat önrésznek is lehet tekinteni.
(6) Az (5) bekezdésben foglaltak végrehajtását a képviselőtestület, a polgármester, a jegyző - a gazdálkodás szabályszerűségének ellenőrzése mellett - belső ellenőrzések, valamint a közös önkormányzati hivatal szakügyintézőinek eseti jellegű beszámoltatása révén ellenőrzi. Az önkormányzat és a közös önkormányzati hivatal belső ellenőrzésének megszervezéséért a – a Szigetvár – Dél – Zselic Többcélú Kistérségi Társulás által megbízott belső ellenőr közreműködése alapján – a jegyző a felelős.
1. A bevételek és a kiadások főösszege, a hiány mértéke és a finanszírozás módja
2. § (1) A képviselőtestület az önkormányzat 2016. évi költségvetésének
3. § (1) A költségvetés bevételi és kiadási főösszegének címenkénti, előirányzat csoportonkénti és kiemelt előirányzatonkénti részletezését a rendelet 1. melléklete tartalmazza.
(2) A költségvetés bevételi főösszegének forrásonkénti részletezését a rendelet 2. melléklete tartalmazza.
(3) A költségvetés kiadási főösszegének szakfeladat szerinti részletezését a rendelet 3. melléklete tartalmazza. A szakfeladatok soronkénti alábontását a rendelet 4. melléklete tartalmazza.
(4) Az önkormányzati szinten összesített bevételek és kiadások mérlegét a rendelet 5. melléklete tartalmazza.
4. § (1) A képviselőtestület a 2. § (1) bekezdés szerinti hiányt működési és felhalmozási célú pénzmaradvány igénybevételével finanszírozza. Az önkormányzat 2016. évben hitelfelvételt nem tervez.
(2) A képviselőtestület a költségvetési gazdálkodás során felmerülő likviditási problémák áthidalása (pl. kifizetés időpontja megelőzi a bevétel megérkezését) érdekében engedélyezi, hogy a polgármester a számlavezető pénzintézettől likvid hitelt (amelynek visszafizetési határideje naptári éven belüli) igényeljen. A hitelügylettel kapcsolatos döntési hatáskört a képviselőtestület gyakorolja.
1. Tartalék előirányzatok
5. § (1) A képviselőtestület általános tartalék előirányzatot nem határoz meg.
(2) A képviselő-testület az önkormányzat felhalmozási céltartalékát 1.881 e Ft összegben hagyta jóvá az alábbiak szerint:
6. § (1) A céltartalék és az általános tartalék terhére hozott döntések esetén az előirányzat átcsoportosítást a soron következő költségvetési rendelet módosításakor a költségvetési rendeletben át kell vezetni.
(2) Az önkormányzat feladatkörébe tartozó feladatok tekintetében a polgármester a jogszabályoknak megfelelően jogosult kötelezettséget vállalni. Abban az esetben, ha előirányzat megtakarítás jelentkezik, annak terhére új feladatot vállalni a képviselőtestület döntése alapján lehet.
1. Előre nem tervezhető bevételek, kiadások
7. § (1) Az önkormányzat a feladatai színvonalasabb ellátása érdekében, a törzskönyvi nyilvántartás szerinti tevékenységi körben pályázatokat nyújthat be, közvetlen pénzbeli támogatást, felajánlást fogadhat el.
(2) A pályázaton való részvételhez történő hozzájárulás megadása előtt vizsgálni kell a pályázattal megvalósítandó cél működési - kiadási vonzatát, annak több évre szóló kihatását.
(3) Több évre kiható működési kiadás esetén vagy, ha a pályázat benyújtásához a saját forrás az önkormányzatnál nem biztosított, akkor a pályázat benyújtásának előzetes engedélyezésével kapcsolatos hatáskört a képviselőtestület gyakorolja.
1. Az önkormányzat gazdálkodása
8. § (1) Az önkormányzat a költségvetési rendeletben meghatározott kiemelt kiadási előirányzatai főösszegét nem lépheti túl. Az önkormányzat költségvetésében szereplő előirányzatokra a polgármester vállal kötelezettséget.
(2) Az önkormányzat a költségvetésében nem szereplő - bevételt és kiadást egyaránt eredményező - esemény felmerülésekor, a bevétel realizálódását követően, azzal megegyező összegben a bevételi előirányzat emelése mellett emelheti kiadási előirányzatait a képviselőtestület döntése alapján.
9. § A közös önkormányzati hivatal feladatának változását a képviselőtestület engedélyezi az alapító okirat egyidejű módosításával.
10. § (1) Az önkormányzatnak és a közös önkormányzati hivatalnak a költségvetési rendelettel engedélyezett létszám előirányzata év közben csak a képviselő-testület jóváhagyásával növelhető. A létszám növekedéshez a szükséges személyi juttatás előirányzatot csak akkor biztosítja a képviselőtestület, ha annak fedezete bér, illetve más egyéb megtakarításból rendelkezésre áll.
(2) Az önkormányzat által foglalkoztatott közalkalmazottak 2016. évben cafetéria juttatásban nem részesülnek. A polgármester 2016. évben cafetéria juttatásban nem részesül. A közfoglalkoztatás keretében foglalkoztatott munkavállalók és a munkatörvénykönyv hatálya alá tartozó munkavállalók cafetéria juttatásban nem részesülnek.
1. Korlátozó és egyéb intézkedések
11. § A képviselőtestület a tervezési hibából, illetőleg a téves adatszolgáltatásból adódó megtakarítás kifizetése esetén az érintett vezetőt, ügyintézőt vonja felelősségre.
12. § Az önkormányzat költségvetése végrehajtása során - a saját bevételei teljesülési ütemére figyelemmel - vállalhat fizetési kötelezettséget és teljesíthet kifizetést.
13. § A képviselőtestület az önkormányzatot megillető pénzkövetelésre fizetési halasztást, részletfizetést akkor engedélyezhet, ha az az önkormányzat gazdálkodását nem veszélyezteti.
14. § A karbantartási, felújítási és fejlesztési feladatok elvégzésével kapcsolatos kifogásolható vállalkozói teljesítés esetén kötelező a jótállási, szavatossági igények érvényesítése.
1. Társadalmi önszerveződő közösségek és egyéb támogatások
15. § (1) A képviselőtestület civil szervezetek részére fizetendő működési támogatást nem állapított meg.
1. Stabilitási terv
16. § Az önkormányzat saját bevételeinek előirányzata 520 e Ft. Adósságot keletkeztető ügyletekből és kezességvállalásokból fennálló kötelezettségei az önkormányzatnak a költségvetés elfogadásakor nincsenek.
1. Közvetett támogatások
17. § A képviselőtestület közvetett támogatásokat, így különösen adóelengedéseket, adókedvezményeket 2016 – ban nem tervez.
1. Több éves kihatással járó feladatok
18. § Az önkormányzatnak több éves kihatással járó kötelezettségei a költségvetés elfogadásakor nincsenek.
1. Előirányzat felhasználási ütemterv
19. § A képviselőtestület az év várható bevételi és kiadási előirányzatainak teljesüléséről az előirányzat felhasználási ütemtervet a rendelet 6. melléklete szerint fogadja el.
1. Végrehajtási szabályok
20. § (1) A polgármester és a jegyző felelős a költségvetés végrehajtásáért. A polgármester a rendelet 4. melléklete szerinti szakfeladatok soronkénti alábontásának megfelelően vállalhat kötelezettséget.
(2) Az év közben engedélyezett központi pótelőirányzatok felosztásáról a képviselőtestület dönt, a polgármester előterjesztésében a költségvetési rendelet módosításával. A képviselőtestület negyedévenként, de legkésőbb 2017. február 28- ig 2016. december 31-i hatállyal dönt a költségvetési rendeletének módosításáról.
21. § (1) Az állampolgárok élet- és vagyonbiztonságot veszélyeztető elemi csapás, illetőleg következményeinek az elhárítása érdekében (veszélyhelyzetben) a polgármester a helyi önkormányzat költségvetése körében átmeneti intézkedést hozhat, amelyről a képviselőtestület legközelebbi ülésén be kell számolnia.
(2) Az (1) bekezdésben meghatározott jogkörben a polgármester az előirányzatok közötti átcsoportosítást hajthat végre, egyes kiadási előirányzatok teljesítését felfüggesztheti, a költségvetési rendeletben nem szereplő kiadásokat is teljesíthet.
1. Záró rendelkezések
22. § E rendelet a kihirdetése napján lép hatályba azzal, hogy a jelen rendelet elfogadásáig – az ún. átmeneti időszakban beszedett bevételek és teljesített kiadások a jelen rendeletben szerepeltetett előirányzatokba beépítésre kerültek.
1. melléklet a 2/2016. (III. 7.) önkormányzati rendelethez
CÍM |
Jogcímcsoport |
Jogcím |
Előirány-zat csoport |
Kiemelt előirányzat |
Kiadás(ezer ft) |
Állami feladatfinan-szírozás |
Egyéb bevételek |
Létszám elő-irányzat |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Utak, hidak fenntartása |
Működés |
Dologi kiadások |
470 |
468 |
0 |
|||
Köztemető fenntartása |
Működés |
Személyi juttatás |
100 |
230 |
400 |
||||
járulék |
25 |
||||||||
Dologi kiadások |
505 |
||||||||
Köztemető fenntartása |
Felhalmozás |
Krisztus kereszt |
200 |
0 |
200 |
||||
Közvilágítás |
Működés |
Dologi kiadások |
400 |
704 |
|||||
Zöldterület kezelés |
Működés |
Dologi kiadások |
1020 |
1169 |
|||||
Zöldterület kezelés |
Felhalmozás |
TE beszerzés |
149 |
||||||
Ügyeleti szolgálat |
Működés |
Átadott pénzeszköz |
70 |
70 |
|||||
Könyvtár és közművelődés |
Működés |
Dologi kiadások |
520 |
1200 |
|||||
Személyi jutt. |
240 |
||||||||
Járulék |
65 |
||||||||
Könyvtár és közművelődés |
Felhalmozás |
TE beszerzés |
|
||||||
|
|
Személyi kiadások |
1309 |
4974 |
204 |
||||
Járulékok |
353 |
||||||||
Dologi kiadások |
2448 |
||||||||
Átadott pénzeszköz |
553 |
||||||||
Működési tartalék |
0 |
||||||||
Állami előleg vissza |
515 |
||||||||
Önkorm. igazg. |
Felhalmozás |
TE beszerzés kieg |
300 |
300 |
|||||
|
Közfoglalkoztatás |
Működés |
Személyi kiadások |
2849 |
4779 |
4 fő |
|||
Járulékok |
385 |
||||||||
Dologi kiadások |
421 |
||||||||
2017. évi bérelőleg |
719 |
||||||||
Közfoglalkoztatás |
Felhalmozás |
TE beszerzés |
405 |
||||||
|
|||||||||
Szünidei étkezés |
Működés |
Természetbeni juttatás |
479 |
||||||
Egyéb önkormányzati hatáskörbe tartozó támogatás(RGYK) |
Működés |
Pénzbeli juttatás |
168 |
168 |
|||||
Nem kötelező feladatok: |
Települési hulladék |
Működés |
Dologi kiadások |
420 |
420 |
||||
Önkorm. igazgatása |
Működés |
Átadott pénzeszköz |
402 |
1981 |
|||||
Felhalmozás |
- Felh. céltartalék |
1881 |
|||||||
|
Működés |
Személyi kiadások |
2081 |
2500 |
1070 |
|
|||
Járulékok |
560 |
||||||||
Dologi |
929 |
||||||||
Bursa Hungarica |
Működés |
Pénzbeli juttatás |
50 |
1872 |
591 |
||||
Átmeneti támogatás |
Működés |
Pénzbeli juttatás |
200 |
||||||
Szociális tüzifa |
Működés |
Pénzbeli juttatás |
591 |
||||||
Háztartások támogatása |
Működés |
Pénzbeli juttatás |
300 |
||||||
Tanévkezdés támogatása |
Működés |
Pénzbeli juttatás |
200 |
||||||
LFT |
Működés |
Pénzbeli juttatás |
300 |
||||||
Egyéb önkormányzati támogatás |
Működés |
Pénzbeli juttatás |
822 |
||||||
Mindösszesen: |
23.779 |
13.596 |
10.183 |
5 fő |
2. melléklet a 2/2016. (III. 7.) önkormányzati rendelethez
Megnevezés |
2016. évi előirányzat |
---|---|
Saját bevételek |
|
1. kamatbevétel |
20 |
1. szolgáltatásnyújtás |
300 |
1. készletértékesítés |
200 |
1. egyéb bevétel |
0 |
1. támogatás |
200 |
1. személyszállítás |
0 |
1. TE értékesítés |
0 |
1. MVH |
0 |
1. Hitel |
0 |
Átengedett bevétel |
|
1. gépjárműadó |
600 |
Átvett pénzeszköz |
|
1. Munkaügyi központ |
4779 |
1. lakossági vízdíjtámogatás |
521 |
Helyi adók |
|
1. magánszemélyek kommunális adója |
170 |
1. IFO |
0 |
1. Pótlék |
0 |
Helyi önkormányzatok költségvetési kapcsolatokból számított bevételei |
13595 |
Vis maior 2015 |
0 |
Egyes szociális feladatok támogatás(szoc.tüzifa,gyermekvédelmi,óvodáztatási), egyéb állami támogatások |
700 |
Előző évi pénzmaradvány |
2694 |
Összes bevétel |
23779 |
3. melléklet a 2/2016. (III. 7.) önkormányzati rendelethez a 2/2016. (III. 7.) önkormányzati rendelethez
Csebény Községi Önkormányzat 2016. évi kiadásai |
||
---|---|---|
Szakfeladatok |
2016. évi terv (e Ft-ban) |
|
1. Települési hulladékszállítás |
420 |
|
2. Közutak, hidak fenntartása |
470 |
|
3. Közvilágítás |
400 |
|
4. Köztemető fenntartása |
830 |
|
5. Zöldterület kezelés |
1169 |
|
6. Ügyeleti szolgálat |
70 |
|
7. Szociális támogatások |
3110 |
|
8. Könyvtár és közművelődés |
1200 |
|
9. Közfoglalkoztatás |
4779 |
|
10. Önkormányzati igazgatási tevékenység |
7661 |
|
11. Falugondnoki szolgálat |
3570 |
|
12. védőnői finansz. |
100 |
|
13. SZOCEG |
0 |
|
Összes kiadás: |
23.779 |
4. melléklet a 2/2016. (III. 7.) önkormányzati rendelethez a 2/2016. (III. 7.) önkormányzati rendelethez
1. Települési hulladék |
2016. évi terv |
---|---|
Kiadások: |
|
Egyéb anyagbeszerzés |
20 |
Hulladékszállítás |
315 |
ÁFA |
85 |
Dologi kiadások összesen: |
420 |
E szakfeladat kiadási előirányzata: |
420 |
2. Utak, hidak karbantartása |
2016. évi terv |
Kiadások: |
|
Egyéb szolgáltatás |
200 |
Karbantartás /üzem.anyag |
210 |
ÁFA |
60 |
Dologi kiadások összesen: |
470 |
E szakfeladat kiadási előirányzata: |
470 |
3. Közvilágítás |
2016. évi terv |
Kiadások: |
|
Áramdíj |
320 |
ÁFA |
80 |
Dologi kiadások összesen: |
400 |
E szakfeladat kiadási előirányzata: |
400 |
4. Temetőfenntartás |
2016. évi terv |
Kiadások: |
|
Személyi juttatás |
100 |
Járulék |
25 |
Üzemanyag+ szolg. |
400 |
Víz |
5 |
Áfa |
100 |
Dologi kiadások összesen: |
505 |
Krisztus kereszt |
200 |
ÁFA |
0 |
Felhalmozási kiadások |
200 |
E szakfeladat kiadási előirányzata: |
830 |
5. Zöldterület kezelés |
2016. évi terv |
Kiadások: |
|
személyi +szoc |
0 |
Hajtó és kenőanyag |
300 |
Anyag és készletbeszerzés |
400 |
Karbantartás |
120 |
Áfa |
200 |
Dologi kiadások összesen: |
1020 |
Kisértékű TE/nagyértékű |
100 |
ÁFA |
49 |
Felhalmozási kiadások összesen |
149 |
E szakfeladat kiadási előirányzata: |
1169 |
6. Ügyeleti szolgálat |
2016. évi terv |
Kiadások: |
|
Kórházi ügyelethez hozzájárulás, működési célú pénzeszközátadás |
70 |
E szakfeladat kiadási előirányzata: |
70 |
7. Önkormányzat szociális támogatása |
2016. évi terv |
Kiadások: |
|
Bursa |
50 |
közgyógy |
0 |
gyermekvédelmi |
168 |
óvodáztatási |
0 |
FHT |
0 |
Normatív lakásfennt. támog. |
0 |
Egyéb önk. Tám. |
822 |
LFTtelep |
300 |
átmeneti |
200 |
szoc.tüzifa |
591 |
háztartások tám. |
300 |
gyermektám. |
200 |
szünidei étkezése |
479 |
E szakfeladat kiadási előirányzata: |
3110 |
8. Könyvtár és közművelődés |
2016. évi terv |
Kiadások: |
|
Megbízási díj |
240 |
Járulék |
65 |
Könyv beszerzés |
0 |
Karbantartás |
300 |
Áramdíj |
60 |
Egyéb szolgáltatás |
50 |
ÁFA |
110 |
Dologi kiadások összesen: |
520 |
Kisért.TE, üzem. anyag, egéb dologi |
288 |
Áfa |
87 |
Felhalmozási kiadások összesen |
375 |
E szakfeladat kiadási előirányzata: |
1200 |
9. védőnői finansz |
2016. évi terv |
átadott pénzeszköz |
100 |
E szakfeladat kiadási előirányzata |
100 |
10. SZOCEG |
2016. évi terv |
átadott pénzeszköz |
0 |
E szakfeladat kiadási előirányzata |
0 |
9. Közfoglalkoztatás |
2016. évi terv |
Kiadások: |
|
Közfoglalkoztatás (hosszú távú) |
2849 |
Személyi juttatások összesen: |
2849 |
Járulékok: |
|
Szociális hozzáj. adó |
385 |
Járulékok összesen: |
385 |
Dologi kiadások |
|
Hajtó- és kenőanyag |
104 |
Munkaruha |
59 |
Bérmunka |
168 |
ÁFA |
90 |
Dologi kiadások összesen: |
421 |
Nagy értékű TE(önjáró fűnyíró) |
320 |
Áfa |
85 |
Felhalmozási kiadások összesen |
405 |
2017. évi munkabérelőleg |
719 |
E szakfeladat kiadási előirányzata: |
4779 |
10. Önkormányzati igazgatási tevékenység |
2016. évi terv |
Kiadások: |
|
Tiszteletdíj (polgármester) |
877 |
Tiszteletdíj (képviselők) |
300 |
Egyéb költségtérítés |
132 |
Személyi juttatások összesen: |
1309 |
Járulékok: |
|
Szociális hozzáj. adó |
353 |
Járulékok összesen: |
353 |
Dologi kiadások |
|
Irodaszer, nyomtatvány |
480 |
Egyéb dologi (lépcső, kamera) |
460 |
Telefon |
220 |
Víz |
10 |
Áramdíj |
50 |
Egyéb szolgálatás |
530 |
Belföldi kiküldetés |
200 |
Biztosítási díjak |
40 |
Szállítási szolgáltatás/egyéb dologi |
50 |
Karbantartás-kisjavítás |
150 |
Reklám- és propagandakiadások |
50 |
ÁFA |
208 |
Dologi kiadások összesen: |
2448 |
Átadott pénzeszk. működési célra |
252 |
Lakossági vízdíj támogatás átadása |
553 |
Non-Profit szervezetnek(falug.szöv) |
50 |
Egyes szociális és gyermekjóléti normatíva átadása |
0 |
Fenntartói hozzájárulás Társulásnak (Óvoda- Konyha) |
0 |
Átadott pénzeszközök összesen |
855 |
Állami előleg vissza |
515 |
TSZP beruházás |
|
fűtés felújítás |
|
önjáró fűnyíró kieg |
300 |
Felhalmozási célú céltartalék |
1881 |
Felhalmozási kiadások összesen: |
2181 |
Általános tartalék |
|
E szakfeladat kiadási előirányzata: |
7661 |
11. Falugondnoki szolgálat |
2016. évi terv |
Kiadások: |
|
Személyi juttatások: |
|
Alapilletmény |
2040 |
Bérkompenzáció |
41 |
Személyi juttatások összesen: |
2081 |
Járulékok: |
|
Szociális hozzáj. adó |
560 |
Járulékok összesen: |
560 |
Dologi kiadások |
|
Hajtó- és kenőanyag |
450 |
Munkaruha |
20 |
Karbantartás, kisjavítás/kiküldetés |
100 |
Biztosítás, egyéb szolg |
200 |
ÁFA |
159 |
Dologi kiadások összesen: |
929 |
Felhalmozási kiadások |
0 |
E szakfeladat kiadási előirányzata: |
3570 |
5. melléklet a 2/2016. (III. 7.) önkormányzati rendelethez a 2/2016. (III. 7.) önkormányzati rendelethez
ÖSSZEVONT MÉRLEG |
||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Bevételek |
Kiadások |
|||||||
az adatok ezer forintban |
az adatok ezer forintban |
|||||||
Megnevezés |
Működési bevétel |
Felhalmozási bevétel |
Összesen |
Megnevezés |
Működési kiadás |
Felhalmozási kiadás |
Összesen |
|
Saját bevétel |
104 |
416 |
520 |
Személyi juttatás |
7 298 |
0 |
7 298 |
|
Átengedett bevétel |
600 |
0 |
600 |
Járulékok |
1 388 |
0 |
1 388 |
|
Átvett pénzeszköz |
5 300 |
200 |
5500 |
Dologi kiadás |
7 133 |
0 |
7 133 |
|
Helyi adók |
170 |
0 |
170 |
Átadott pénzeszköz |
1 540 |
0 |
1 540 |
|
Hitelfelvétel |
0 |
0 |
0 |
Ellátottak juttatása |
3 110 |
3 110 |
||
Szociális célú tám |
700 |
0 |
700 |
Beruházás, felújítás |
0 |
1 429 |
1 429 |
|
Normatív támogatás |
13 595 |
0 |
13595 |
Hiteltörlesztés |
0 |
0 |
0 |
|
Pénzmaradvány |
2694 |
2694 |
Tartalék |
0 |
1 881 |
1 881 |
||
Összes bevétel: |
20469 |
3310 |
23 779 |
Összes kiadás: |
20 469 |
3 310 |
23 779 |
6. melléklet a 2/2016. (III. 7.) önkormányzati rendelethez
Megnevezés |
Előirányzat |
Január |
Február |
Március |
Április |
Május |
Június |
Július |
Augusztus |
Szeptember |
Október |
November |
December |
Összesen |
Bevétel |
||||||||||||||
Intézményi működési bevétel |
520 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
210 |
210 |
100 |
0 |
0 |
0 |
0 |
520 |
Közhatalmi bevétel |
770 |
0 |
0 |
470 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
300 |
0 |
0 |
0 |
770 |
Működési célú átvett pénzeszköz ÁHT-n belül |
5300 |
440 |
440 |
440 |
440 |
440 |
440 |
440 |
440 |
440 |
440 |
440 |
460 |
5300 |
Egyéb működési célú átvett pénzeszköz |
700 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
350 |
0 |
0 |
0 |
350 |
700 |
Finanszírozási bevétel |
2694 |
2694 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2694 |
Normatív támogatás |
13595 |
1133 |
1133 |
1133 |
1133 |
1133 |
1133 |
1133 |
1133 |
1133 |
1133 |
1133 |
1132 |
13595 |
Felhalmozási célú átvett pénzeszköz |
200 |
0 |
0 |
0 |
200 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
200 |
Bevételek összesen |
23779 |
4267 |
1573 |
2043 |
1773 |
1573 |
1783 |
1783 |
2023 |
1873 |
1573 |
1573 |
1942 |
23779 |
0 |
||||||||||||||
Kiadások |
0 |
|||||||||||||
Személyi juttatás |
7298 |
548 |
548 |
548 |
548 |
548 |
548 |
548 |
548 |
548 |
548 |
548 |
1270 |
7298 |
Járulékok |
1388 |
116 |
116 |
116 |
116 |
116 |
116 |
116 |
116 |
116 |
116 |
116 |
112 |
1388 |
Dologi kiadás |
7133 |
594 |
594 |
594 |
594 |
594 |
594 |
594 |
594 |
594 |
594 |
594 |
599 |
7133 |
Átadott pénzeszköz |
1540 |
128 |
128 |
128 |
128 |
128 |
128 |
128 |
128 |
128 |
128 |
128 |
132 |
1540 |
Ellátottak juttatása |
3110 |
200 |
200 |
200 |
200 |
200 |
260 |
260 |
260 |
200 |
260 |
260 |
610 |
3110 |
Beruházás, felújítás |
1429 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1429 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1429 |
Hiteltörlesztés |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
Általános tartalék |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
Céltartalék |
1881 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1881 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1881 |
Kiadások összesen |
23779 |
1586 |
1586 |
1586 |
1586 |
1586 |
1646 |
4956 |
1646 |
1586 |
1646 |
1646 |
2723 |
23779 |
0 |
||||||||||||||
Egyenleg |
0 |
2681 |
-13 |
457 |
187 |
-13 |
137 |
-3173 |
377 |
287 |
-73 |
-73 |
-781 |
0 |
Halmozott egyenleg |
0 |
2681 |
2668 |
3125 |
3312 |
3299 |
3436 |
263 |
640 |
927 |
854 |
781 |
0 |
0 |