Csebény Községi Önkormányzat Képviselőtestületének 2/2017(II.14..) önkormányzati rendelete

a Csebény Községi Önkormányzat 2017. évi költségvetéséről

Hatályos: 2017. 02. 14

Csebény Községi Önkormányzat Képviselőtestületének 2/2017(II.14..) önkormányzati rendelete

a Csebény Községi Önkormányzat 2017. évi költségvetéséről

2017.02.14.

Csebény Községi Önkormányzat Képviselőtestülete az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 23. § - ában kapott felhatalmazás alapján az Alaptörvény 32. cikk .§ (1) bekezdés f) pontjában,és a helyi önkormányzatok és szerveik, a köztársasági megbízottak, valamint egyes centrális alárendeltségű szervek feladat- és hatásköreiről szóló 1991. évi XX. törvény 138- 139. § - aiban meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:

Általános rendelkezések

1. § (1) A rendelet hatálya kiterjed a Csebény Községi Önkormányzatra (a továbbiakban: önkormányzat) terjed ki.

(2) Az önkormányzat címrendjében (1. melléklet) az önkormányzat a hozzá kapcsolt bevételekkel és kiadásokkal szerepel.

(3) A költségvetésen belül jogcímcsoportokat képeznek a kötelező és nem kötelező önkormányzati feladatok. A jogcímcsoportokon belül az alkalmazott szakfeladat rendnek megfelelően kerültek megállapításra a jogcímek.

(4) A rendelet meghatározza az önkormányzat kötelezően ellátandó és önként vállalt feladatait, az ezek ellátásához szükséges bevételeket, kiadásokat, továbbá a 2017. évi gazdálkodás főbb szabályait.

(5) A képviselőtestület az önkormányzat 2017. évi költségvetésével az alábbi célok megvalósítását tűzte ki:

a) az önkormányzat feladatát képező helyi közszolgáltatások biztosítását, ezen belül:

aa) az önkormányzati társulás által fenntartott Szentlászló – Almamellék – Somogyhárságy Óvodái és Konyhái és a társult önkormányzatokkal közösen fenntartott közös önkormányzati hivatal üzemeltetését, működési feltételének biztosítását, figyelemmel az ésszerűen takarékos gazdálkodás követelményeire,

ab) az önkormányzatra háruló szociálpolitikai feladatok ellátását, anyagi hátterének megteremtését, ezen belül a rászorultság elvének erősítését,

ac) a feladatellátás színvonalának emelése érdekében élni kell a különféle pályázatok adta pénzügyi lehetőségekkel,

b) az önkormányzat felhalmozási tevékenységén belül:

ba) felújításoknál a fontossági sorrendet a műszaki szükségesség szerint kell meghatározni,

bb) a felhalmozási feladatok esetében is indokolt a pályázati lehetőségekkel élni, a tervezett feladatokhoz rendelt előirányzatokat önrésznek is lehet tekinteni.

(6) Az (5) bekezdésben foglaltak végrehajtását a képviselőtestület, a polgármester, a jegyző - a gazdálkodás szabályszerűségének ellenőrzése mellett - belső ellenőrzések, valamint a közös önkormányzati hivatal szakügyintézőinek eseti jellegű beszámoltatása révén ellenőrzi. Az önkormányzat és a közös önkormányzati hivatal belső ellenőrzésének megszervezéséért a – a Szigetvár – Dél – Zselic Többcélú Kistérségi Társulás által megbízott belső ellenőr közreműködése alapján – a jegyző a felelős.

A bevételek és a kiadások főösszege, a hiány mértéke és a finanszírozás módja

2. § (1) A képviselőtestület az önkormányzat 2017. évi költségvetésének

a) költségvetési bevételi főösszegét 18.560.567 Ft-ban (2. melléklet),
b) költségvetési kiadási főösszegét 21.865.794 Ft-ban (3. melléklet),
c) finanszírozási bevételét 3.859.236 Ft-ban (2. melléklet)
d) finanszírozási kiadását 554.009 Ft-ban (3. melléklet)
e) hiányának összegét 3.859.236 Ft-ban,
állapítja meg, melyből:
ea) 0 Ft működési célú,
eb) 3.859.236 Ft felhalmozási célú.
(2) A hiány finanszírozásának módja:
a) belső finanszírozás: pénzmaradvány igénybevétele 3.859.236 Ft , melyből
aa) 0 Ft működési célú,
ab) 3.859.236 Ft felhalmozási célú.
b) külső finanszírozás: 0 e Ft.
(3) A képviselőtestület az önkormányzat költségvetésének főösszegét
a) 22.419.803 Ft bevétellel,
b) 22.419.803 Ft kiadással
állapítja meg.
(4) A költségvetés egyensúlyának biztosításához az előző évi pénzmaradvány igénybevételéről dönt a képviselőtestület.
(5) A kiadási főösszegen belül:
a) működési célú kiadások
aa) személyi juttatások 8.041.040 Ft
ab) munkaadókat terhelő járulékok és szociális hozzájárulási adó 1.771.022 Ft
ac) dologi jellegű kiadások 5.278.570 Ft
ad) ellátottak pénzbeli juttatásai 860.000 Ft
ae) támogatásértékű működési kiadások 1.236.955 Ft
af) rövid lejáratú hiteltörlesztés ----- Ft
b) felhalmozási célú kiadások
ba) felújítások ----- Ft
bb) beruházások 800.000 Ft
bc) támogatásértékű felhalmozási kiadások --- Ft
bd) kamatkiadás: ---- Ft
c) Általános tartalék:
ca) működési ----- Ft
cb) fejlesztési 3.878.207 Ft
d) Céltartalék:
da) működési ----- Ft
db) felhalmozási ----- Ft.
(6) Az önkormányzat által engedélyezett létszám 4 fő
ebből:
a) közalkalmazottak létszáma 1fő b) köztisztviselők (polgármester) létszáma 1 fő
c) munkatörvénykönyv hatálya alá tartozók létszám 0 fő
d) közfoglalkoztatásban foglalkoztatottak létszáma 2 fő.

3. § (1) A költségvetés bevételi és kiadási főösszegének címenkénti, előirányzat csoportonkénti és kiemelt előirányzatonkénti részletezését a rendelet 1. melléklete tartalmazza.

(2) A költségvetés bevételi főösszegének forrásonkénti részletezését a rendelet 2. melléklete tartalmazza.

(3) A költségvetés kiadási főösszegének szakfeladat szerinti részletezését a rendelet 3. melléklete tartalmazza. A szakfeladatok soronkénti alábontását a rendelet 4. melléklete tartalmazza.

(4) Az önkormányzati szinten összesített bevételek és kiadások mérlegét a rendelet 5. melléklete tartalmazza.

4. § (1) A képviselőtestület a 2. § (1) bekezdés szerinti hiányt működési és felhalmozási célú pénzmaradvány igénybevételével finanszírozza. Az önkormányzat 2017. évben hitelfelvételt nem tervez.

(2) A képviselőtestület a költségvetési gazdálkodás során felmerülő likviditási problémák áthidalása (pl. kifizetés időpontja megelőzi a bevétel megérkezését) érdekében engedélyezi, hogy a polgármester a számlavezető pénzintézettől likvid hitelt (amelynek visszafizetési határideje naptári éven belüli) igényeljen. A hitelügylettel kapcsolatos döntési hatáskört a képviselőtestület gyakorolja.

Tartalék előirányzatok

5. § (1) A költségvetési rendelet 2. § (5) bekezdése szerint megállapított 3.878.207 Ft összegű általános tartalék felhasználásáról a képviselőtestület dönt.

(2) Rendkívüli, halasztást nem tűrő esetben a polgármester legfeljebb évi 500 e Ft összeghatárig átruházott hatáskörben dönthet az általános tartalék felhasználásáról. A polgármester az átruházott hatáskörben hozott döntéséről a képviselőtestületet soron következő ülésén tájékoztatja.

(3) A képviselő-testület 2017 – ben felhalmozási céltartalékot nem képez.

6. § (1) Az általános tartalék terhére hozott döntések esetén az előirányzat átcsoportosítást a soron következő költségvetési rendelet módosításakor a költségvetési rendeletben át kell vezetni.

(2) Az önkormányzat feladatkörébe tartozó feladatok tekintetében a polgármester a jogszabályoknak megfelelően jogosult kötelezettséget vállalni. Abban az esetben, ha előirányzat megtakarítás jelentkezik, annak terhére új feladatot vállalni a képviselőtestület döntése alapján lehet.

Előre nem tervezhető bevételek, kiadások

7. § (1) Az önkormányzat a feladatai színvonalasabb ellátása érdekében, a törzskönyvi nyilvántartás szerinti tevékenységi körben pályázatokat nyújthat be, közvetlen pénzbeli támogatást, felajánlást fogadhat el.

(2) Az (1) bekezdés szerinti pályázat benyújtásához minden esetben a képviselőtestület előzetes hozzájárulása szükséges kivéve, ha a pályázati önrész a 500.000 Ft-ot nem haladja meg és ez az előirányzatban rendelkezésre áll.

(3) A pályázaton való részvételhez történő hozzájárulás megadása előtt vizsgálni kell a pályázattal megvalósítandó cél működési - kiadási vonzatát, annak több évre szóló kihatását.

(4) Több évre kiható működési kiadás esetén vagy, ha a pályázat benyújtásához a saját forrás az önkormányzatnál nem biztosított, akkor a pályázat benyújtásának előzetes engedélyezésével kapcsolatos hatáskört a képviselőtestület gyakorolja.

Az önkormányzat gazdálkodása

8. § (1) Az önkormányzat a költségvetési rendeletben meghatározott kiemelt kiadási előirányzatai főösszegét nem lépheti túl. Az önkormányzat költségvetésében szereplő előirányzatokra a polgármester vállal kötelezettséget.

(2) Az önkormányzat a költségvetésében nem szereplő - bevételt és kiadást egyaránt eredményező - esemény felmerülésekor, a bevétel realizálódását követően, azzal megegyező összegben a bevételi előirányzat emelése mellett emelheti kiadási előirányzatait a képviselőtestület döntése alapján.

9. § A közös önkormányzati hivatal feladatának változását a képviselőtestület engedélyezi az alapító okirat egyidejű módosításával.

10. § (1) Az önkormányzatnak és a közös önkormányzati hivatalnak a költségvetési rendelettel engedélyezett létszám előirányzata év közben csak a képviselő-testület jóváhagyásával növelhető. A létszám növekedéshez a szükséges személyi juttatás előirányzatot csak akkor biztosítja a képviselőtestület, ha annak fedezete bér, illetve más egyéb megtakarításból rendelkezésre áll.

(2) Az önkormányzat által foglalkoztatott közalkalmazott 2017. évben cafetéria juttatásban nem részesül. A polgármester 2017. évben cafetéria juttatásban nem részesül. A közfoglalkoztatás keretében foglalkoztatott munkavállalók és a munkatörvénykönyv hatálya alá tartozó munkavállalók cafetéria juttatásban nem részesülnek.

Korlátozó és egyéb intézkedések

11. § A képviselőtestület a tervezési hibából, illetőleg a téves adatszolgáltatásból adódó megtakarítás kifizetése esetén az érintett vezetőt, ügyintézőt vonja felelősségre.

12. § Az önkormányzat költségvetése végrehajtása során - a saját bevételei teljesülési ütemére figyelemmel - vállalhat fizetési kötelezettséget és teljesíthet kifizetést.

13. § A képviselőtestület az önkormányzatot megillető pénzkövetelésre fizetési halasztást, részletfizetést akkor engedélyezhet, ha az az önkormányzat gazdálkodását nem veszélyezteti.

14. § A karbantartási, felújítási és fejlesztési feladatok elvégzésével kapcsolatos kifogásolható vállalkozói teljesítés esetén kötelező a jótállási, szavatossági igények érvényesítése.

Társadalmi önszerveződő közösségek és egyéb támogatások

15. § (1) A képviselőtestület civil szervezetek részére fizetendő működési támogatást nem állapított meg.

Egyéb hatáskör átruházások

16. § (1) A polgármester a képviselő-testület utólagos tájékoztatása mellett - a képviselő-testület hatásköréből át nem ruházható ügyeket kivéve – a két ülés közötti időszakban felmerülő halaszthatatlan ügyben, életveszély vagy súlyos balesetveszély elhárítása céljából esetenként 500.000 Ft összeghatár erejéig dönthet.

(2) Amennyiben az ilyen célú kiadások fedezete nem áll rendelkezésre az adott évi költségvetésben, akkor a szükséges forrás megteremtése érdekében a polgármester - kiadási főösszeget nem érintő - előirányzat átcsoportosításról dönt. Az előirányzat átcsoportosítást a soron következő költségvetési rendelet módosításakor a költségvetési rendeletben át kell vezetni.

Stabilitási terv

18. § Az önkormányzat saját bevételeinek előirányzata 413.095 Ft. Adósságot keletkeztető ügyletekből és kezességvállalásokból fennálló kötelezettségei az önkormányzatnak a költségvetés elfogadásakor nincsenek.

Közvetett támogatások

19. § A képviselőtestület közvetett támogatásokat, így különösen adóelengedéseket, adókedvezményeket 2017 – ben nem tervez.

Több éves kihatással járó feladatok

20. § Az önkormányzatnak több éves kihatással járó kötelezettségei a költségvetés elfogadásakor nincsenek.

Előirányzat felhasználási ütemterv

21. § A képviselőtestület az év várható bevételi és kiadási előirányzatainak teljesüléséről az előirányzat felhasználási ütemtervét a 2016. évi zárszámadással egyidejűleg fogadja el.

Végrehajtási szabályok

22. § (1) A polgármester és a jegyző felelős a költségvetés végrehajtásáért. A polgármester a rendelet 4. melléklete szerinti szakfeladatok soronkénti alábontásának megfelelően vállalhat kötelezettséget.

(2) Az év közben engedélyezett központi pótelőirányzatok felosztásáról a képviselőtestület dönt, a polgármester előterjesztésében a költségvetési rendelet módosításával. A képviselőtestület – az első negyedév kivételével - negyedévenként, de legkésőbb 2018. február 28- ig dönt a költségvetési rendeletének módosításáról.

23. § (1) Az állampolgárok élet- és vagyonbiztonságot veszélyeztető elemi csapás, illetőleg következményeinek az elhárítása érdekében (veszélyhelyzetben) a polgármester a helyi önkormányzat költségvetése körében átmeneti intézkedést hozhat, amelyről a képviselőtestület legközelebbi ülésén be kell számolnia.

(2) Az (1) bekezdésben meghatározott jogkörben a polgármester az előirányzatok közötti átcsoportosítást hajthat végre, egyes kiadási előirányzatok teljesítését felfüggesztheti, a költségvetési rendeletben nem szereplő kiadásokat is teljesíthet.

Záró rendelkezések

24. § E rendelet a kihirdetése napján lép hatályba azzal, hogy a jelen rendelet elfogadásáig – az ún. átmeneti időszakban beszedett bevételek és teljesített kiadások a jelen rendeletben szerepeltetett előirányzatokba beépítésre kerültek.

1. melléklet a 2/2017. (II. 14.) önkormányzati rendelethez

CÍM

Jogcímcsoport

Jogcím

Előirány-zat csoport

Kiemelt előirányzat

Kiadás(ezer ft)

Állami feladatfinan-szírozás
(ezer ft)

Egyéb bevételek
(részletezése külön mellékleten)

Létszám elő-irányzat


Kötelező feladatok



1.Településüzemel-tetés és lakossági szolgáltatás

Utak, hidak fenntartása

Működés

Dologi kiadások

470000

467620

2380

Köztemető fenntartása

Működés

Személyi juttatás

44000

229632

-

járulék

10692

Dologi kiadások

100000

Közvilágítás

Működés

Dologi kiadások

148510

704000

-

Zöldterület kezelés

Működés

Személyi jellegű kiadás

360000

1168520

171.480

Zöldterület kezelés

Működés

Járulék

80000

Zöldterület kezelés

Működés

Dologi kiadás

600000

Zöldterület kezelés

Felhalmozás

TE beszerzés

300000

Ügyeleti szolgálat

Működés

Átadott pénzeszköz

70000

-

70000

Könyvtár és közművelődés

Működés

Dologi kiadások

500000

1200000

92800

Személyi jutt.

240000

Járulék

52800

Könyvtár és közművelődés

Felhalmozás

TE beszerzés


500000



Önkorm. igazg.



Működés




Személyi kiadások

2328040

6366300

3243671






1 fő

Járulékok

512170

Dologi kiadások

2210060

Átadott pénzeszköz

1047455

Működési tartalék

0

Állami előleg vissza

554009

Önkorm. igazg.

Felhalmozás

Felhalmozási tartalék

3878207

-






2. Szociális ellátások

Közfoglalkoztatás

Működés

Személyi kiadások

2988000

3645360

2 fő

Járulékok

657360

Dologi kiadások

2017. évi bérelőleg

Közfoglalkoztatás

Felhalmozás

TE beszerzés












Nem kötelező feladatok:

1.Településüz. és lakossági szolgáltatás



Települési hulladék
szállítás

Működés

Dologi kiadások

400000

400000


Falugondnoki szolgálat

Működés

Személyi kiadások

2081000

2500000

939000




1 fő

Járulékok

458000

Dologi
kiadások

850000

Átadott pénzeszköz

50000

1.216.040

Átmeneti támogatás

Működés

Pénzbeli juttatás

50000






3000

Háztartások támogatása

Működés

Pénzbeli juttatás

260000

Tanévkezdés támogatása

Működés

Pénzbeli juttatás

70000

LFT

Működés

Pénzbeli juttatás

330000

Egyéb önkormányzati támogatás

Működés

Pénzbeli juttatás

155000

Mindösszesen:

22.419.803

13.852.112

8.567.691

4 fő

2. melléklet a 2/2017. (II. 14.) önkormányzati rendelethez

Megnevezés

2017. évi előirányzat

Saját bevételek

1. kamatbevétel

13.095

1. szolgáltatásnyújtás

300.000

1. készletértékesítés

0

1. egyéb bevétel

0

1. támogatás

0

1. személyszállítás

0

1. TE értékesítés

0

1. MVH

0

1. Hitel

0

Átengedett bevétel

1. gépjárműadó

400.000

Átvett pénzeszköz

1. Munkaügyi központ

3.645.360

1. MVH támogatás

200.000

Helyi adók

1. magánszemélyek kommunális adója

100.000

1. IFO

0

1. Pótlék

0

Helyi önkormányzatok költségvetési kapcsolatokból számított bevételei

13.852.112

Vis maior 2015

0

Egyes szociális feladatok támogatás(szoc.tüzifa,gyermekvédelmi,óvodáztatási), egyéb állami támogatások

0

Előző évi pénzmaradvány

3.859.236

Összes bevétel

22.419.803

3. melléklet a 2/2017. (II. 14.) önkormányzati rendelethez a 2/2017. (II. 14.) önkormányzati rendelethez

Csebény Községi Önkormányzat 2017. évi kiadásai

Szakfeladatok

2017. évi terv (Ft-ban)

1. Települési hulladékszállítás

400.000

2. Közutak, hidak fenntartása

470.000

3. Közvilágítás

148.510

4. Köztemető fenntartása

154.692

5. Zöldterület kezelés

1.340.000

6. Ügyeleti szolgálat

70.000

7. Szociális támogatások

860.000

8. Könyvtár és közművelődés

1.292.800

9. Közfoglalkoztatás

3.645.360

10. Önkormányzati igazgatási tevékenység

10.529.941

11. Falugondnoki szolgálat

3.439.000

12. védőnői finansz.

69.500

13. SZOCEG

0

Összes kiadás:

22.419.803

4. melléklet a 2/2017. (II. 14.) önkormányzati rendelethez

1. Települési hulladék

2017. évi terv

Kiadások:

Egyéb anyagbeszerzés

Hulladékszállítás

315000

ÁFA

85000

Dologi kiadások összesen:

400000

E szakfeladat kiadási előirányzata:

400000

2. Utak, hidak karbantartása

2017. évi terv

Kiadások:

Egyéb szolgáltatás

200000

Karbantartás /üzem.anyag

210000

ÁFA

60000

Dologi kiadások összesen:

470000

E szakfeladat kiadási előirányzata:

470000

3. Közvilágítás

2017. évi terv

Kiadások:

Áramdíj

117000

ÁFA

31510

Dologi kiadások összesen:

148510

E szakfeladat kiadási előirányzata:

148510

4. Temetőfenntartás

2017. évi terv

Kiadások:

Személyi juttatás

44000

Járulék

10692

Üzemanyag+ szolg.

70000

Víz

Áfa

30000

Dologi kiadások összesen:

100000

Krisztus kereszt

ÁFA

Felhalmozási kiadások

E szakfeladat kiadási előirányzata:

154692

5. Zöldterület kezelés

2017. évi terv

Kiadások:

személyi +szoc

440000

Hajtó és kenőanyag

Anyag és készletbeszerzés

350000

Karbantartás

120000

Áfa

130000

Dologi kiadások összesen:

600000

Kisértékű TE/nagyértékű

236220

ÁFA

63780

Felhalmozási kiadások összesen

300000

E szakfeladat kiadási előirányzata:

1340000

6. Ügyeleti szolgálat

2017. évi terv

Kiadások:

Kórházi ügyelethez hozzájárulás, működési célú pénzeszközátadás

70000

E szakfeladat kiadási előirányzata:

70000

7. Önkormányzat szociális támogatása

2017. évi terv

Kiadások:

Bursa

közgyógy

gyermekvédelmi

óvodáztatási

FHT

Normatív lakásfennt. támog.

Egyéb önk. Tám.

150000

LFTtelep

330000

átmeneti

50000

szoc.tüzifa

háztartások tám.

260000

gyermektám.

70000

szünidei étkezése

E szakfeladat kiadási előirányzata:

860000

8. Könyvtár és közművelődés

2017. évi terv

Kiadások:

Megbízási díj

240000

Járulék

52800

Könyv beszerzés

Karbantartás

Áramdíj

Egyéb szolgáltatás

ÁFA

Dologi kiadások összesen:

500000

Kisért.TE, üzem. anyag, egéb dologi

Áfa

Felhalmozási kiadások összesen

500000

E szakfeladat kiadási előirányzata:

1292800

9. védőnői finansz

2017. évi terv

átadott pénzeszköz

69500

E szakfeladat kiadási előirányzata

69500

10. SZOCEG

2017. évi terv

átadott pénzeszköz

0

E szakfeladat kiadási előirányzata

0

9. Közfoglalkoztatás

2017. évi terv

Kiadások:

Közfoglalkoztatás (hosszú távú)

2988000

Személyi juttatások összesen:

2988000

Járulékok:

Szociális hozzáj. adó

657360

Járulékok összesen:

657360

Dologi kiadások

Hajtó- és kenőanyag

Munkaruha

Bérmunka

ÁFA

Dologi kiadások összesen:

Nagy értékű TE(önjáró fűnyíró)

Áfa

Felhalmozási kiadások összesen

2017. évi munkabérelőleg

E szakfeladat kiadási előirányzata:

3645360

10. Önkormányzati igazgatási tevékenység

2017. évi terv

Kiadások:

Tiszteletdíj (polgármester)

1763040

Tiszteletdíj (képviselők)

300000

Egyéb költségtérítés

265000

Személyi juttatások összesen:

2328040

Járulékok:

Szociális hozzáj. adó

512170

Járulékok összesen:

512170

Dologi kiadások

Üzemeltetési anyag

840000

Egyéb dologi (lépcső, kamera)

Telefon

230000

Víz

30000

Áramdíj

30000

Egyéb szolgálatás

770000

Belföldi kiküldetés

Biztosítási díjak

Szállítási szolgáltatás/egyéb dologi

Karbantartás-kisjavítás

Reklám- és propagandakiadások

ÁFA

310060

Dologi kiadások összesen:

2210060

Átadott pénzeszk. működési célra

1047455

Lakossági vízdíj támogatás átadása

554009

Non-Profit szervezetnek(falug.szöv)

Egyes szociális és gyermekjóléti normatíva átadása

Fenntartói hozzájárulás Társulásnak (Óvoda- Konyha)

Átadott pénzeszközök összesen

1601464

Állami előleg vissza

Ingatlan felújítás

0

Felújítás ÁFA

0

önjáró fűnyíró kieg

Felhalmozási célú céltartalék

ÁFA

Felhalmozási kiadások összesen:

0

Általános tartalék

3878207

E szakfeladat kiadási előirányzata:

10529941

11. Falugondnoki szolgálat

2017. évi terv

Kiadások:

Személyi juttatások:

Alapilletmény

2040000

Bérkompenzáció

41000

Személyi juttatások összesen:

2081000

Járulékok:

Szociális hozzáj. adó

458000

Járulékok összesen:

Dologi kiadások

Hajtó- és kenőanyag

350000

Munkaruha

Karbantartás, kisjavítás/kiküldetés

Biztosítás, egyéb szolg

400000

ÁFA

100000

Dologi kiadások összesen:

Átadott pénzeszköz

50000

E szakfeladat kiadási előirányzata:

3439000

5. melléklet a 2/2017. (II. 14.) önkormányzati rendelethez

ÖSSZEVONT MÉRLEG

Bevételek

Kiadások

az adatok forintban

az adatok forintban

Megnevezés

Működési bevétel

Felhalmozási bevétel

Összesen

Megnevezés

Működési kiadás

Felhalmozási kiadás

Összesen

Saját bevétel

0

313095

313095

Személyi juttatás

8 041 040

8 041 040

Átengedett bevétel

0

450000

450000

Járulékok

1 771 022

1 771 022

Átvett pénzeszköz

3 845 360

3845360

Dologi kiadás

5 278 570

5 278 570

Helyi adók

44124

55876

100000

Átadott pénzeszköz

1 236 955

1 236 955

Hitelfelvétel

0

0

Ellátottak juttatása

860 000

860 000

Szociális célú tám

0

0

Beruházás, felújítás

800 000

800 000

Normatív támogatás

13 852 112

13852112

ÁHTn belüli megelőlegezés

554009

0

554 009

Pénzmaradvány

3859236

3859236

Tartalék

0

3 878 207

3 878 207

Összes bevétel:

17741596

4678207

22 419 803

Összes kiadás:

17 741 596

4 678 207

22 419 803