Csebény Községi Önkormányzat Képviselőtestületének 1/2018(II.16..) önkormányzati rendelete

a Csebény Községi Önkormányzat 2018. évi költségvetéséről.

Hatályos: 2018. 02. 16- 2018. 10. 05

Csebény Községi Önkormányzat Képviselőtestületének 1/2018(II.16..) önkormányzati rendelete

a Csebény Községi Önkormányzat 2018. évi költségvetéséről.

2018.02.16.

Csebény Községi Önkormányzat Képviselőtestülete az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 23. § - ában kapott felhatalmazás alapján az Alaptörvény 32. cikk .§ (1) bekezdés f) pontjában,és a helyi önkormányzatok és szerveik, a köztársasági megbízottak, valamint egyes centrális alárendeltségű szervek feladat- és hatásköreiről szóló 1991. évi XX. törvény 138- 139. § - aiban meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:

1. Általános rendelkezések

1. § (1) A rendelet hatálya kiterjed a Csebény Községi Önkormányzatra (a továbbiakban: önkormányzat) terjed ki.

(2) Az önkormányzat címrendjében (1. melléklet) az önkormányzat a hozzá kapcsolt bevételekkel és kiadásokkal szerepel. Az önkormányzat címszáma 1.

(3) A költségvetésen belül jogcímcsoportokat képeznek a kötelező és nem kötelező önkormányzati feladatok. A jogcímcsoportokon belül az alkalmazott kormányzati funkcióknak megfelelően kerültek megállapításra a jogcímek.

(4) A rendelet meghatározza az önkormányzat kötelezően ellátandó és önként vállalt feladatait, az ezek ellátásához szükséges bevételeket, kiadásokat, továbbá a 2018. évi gazdálkodás főbb szabályait.

(5) A képviselőtestület az önkormányzat 2018. évi költségvetésével az alábbi célok megvalósítását tűzte ki:

a) az önkormányzat feladatát képező helyi közszolgáltatások biztosítását, ezen belül:

aa) az önkormányzati társulás által fenntartott Szentlászló – Almamellék – Somogyhárságy Óvodái és Konyhái és a társult önkormányzatokkal közösen fenntartott közös önkormányzati hivatal üzemeltetését, működési feltételének biztosítását, figyelemmel az ésszerűen takarékos gazdálkodás követelményeire,

ab) az önkormányzatra háruló szociálpolitikai feladatok ellátását, anyagi hátterének megteremtését, ezen belül a rászorultság elvének erősítését,

ac) a feladatellátás színvonalának emelése érdekében élni kell a különféle pályázatok adta pénzügyi lehetőségekkel, (különösen Leader)

b) az önkormányzat felhalmozási tevékenységén belül:

ba) felújításoknál a fontossági sorrendet a műszaki szükségesség szerint kell meghatározni, (óvoda - konyha fejlesztés)

bb) a felhalmozási feladatok esetében is indokolt a pályázati lehetőségekkel élni, a tervezett feladatokhoz rendelt előirányzatokat önrésznek is lehet tekinteni.

(6) Az (5) bekezdésben foglaltak végrehajtását a képviselőtestület, a polgármester, a jegyző - a gazdálkodás szabályszerűségének ellenőrzése mellett - belső ellenőrzések, valamint a közös önkormányzati hivatal szakügyintézőinek eseti jellegű beszámoltatása révén ellenőrzi. Az önkormányzat és a közös önkormányzati hivatal belső ellenőrzésének megszervezéséért a jegyző a felelős.

2. A bevételek és a kiadások főösszege, a hiány mértéke és a finanszírozás módja

2. § (1) A képviselőtestület az önkormányzat 2018. évi költségvetésének

a) költségvetési bevételi főösszegét 18.453.535 Ft-ban (2. melléklet),
b) költségvetési kiadási főösszegét 23.209.900 Ft-ban (3. melléklet),
c) finanszírozási bevételét 5.378.502 Ft-ban (2. melléklet)
d) finanszírozási kiadását 622.127 Ft-ban (3. melléklet)
e) hiányának összegét 5.378.502 Ft-ban,
állapítja meg, melyből:
ea) 0 Ft működési célú többlet,
eb) 5.378.502 Ft felhalmozási célú.
(2) A hiány finanszírozásának módja:
a) belső finanszírozás: pénzmaradvány igénybevétele 5.378.502 Ft, melyből
aa) 0 Ft működési célú,
ab) 5.378.502 Ft felhalmozási célú.
b) külső finanszírozás: 0 e Ft.
(3) A képviselőtestület az önkormányzat költségvetésének főösszegét
a) 23.832.037 Ft bevétellel,
b) 23.832.037 Ft kiadással
állapítja meg.
(4) A költségvetés egyensúlyának biztosításához az előző évi pénzmaradvány igénybevételéről dönt a képviselőtestület.
(5) A kiadási főösszegen belül:
a) működési célú kiadások
aa) személyi juttatások 6.760.775 Ft
ab) munkaadókat terhelő járulékok és szociális hozzájárulási adó 1.179.508 Ft
ac) dologi jellegű kiadások 5.946.253 Ft
ad) ellátottak pénzbeli juttatásai 1.792.110 Ft
ae) támogatásértékű működési kiadások 819.000 Ft
af) rövid lejáratú hiteltörlesztés 0 e Ft
b) felhalmozási célú kiadások
ba) felújítások 6.000.000 Ft
bb) beruházások 270.000 Ft
bc) támogatásértékű felhalmozási kiadások 0 e Ft
bd) kamatkiadás: 0 e Ft
c) Általános tartalék:
ca) működési 442.264 Ft
cb) fejlesztési 0 Ft
d) Céltartalék:
da) működési 0 e Ft
db) felhalmozási 5.500.000 Ft.
(6) Az önkormányzat által engedélyezett létszám 3 fő
ebből:
a) közalkalmazottak létszáma 1fő b) köztisztviselők létszáma 0 fő
c) munkatörvénykönyv hatálya alá tartozók létszám 0 fő
d) közfoglalkoztatásban foglalkoztatottak létszáma 2 fő.

3. § (1) A költségvetés bevételi és kiadási főösszegének címenkénti, előirányzat csoportonkénti és kiemelt előirányzatonkénti részletezését a rendelet 1. melléklete tartalmazza.

(2) A költségvetés bevételi főösszegének forrásonkénti részletezését a rendelet 2. melléklete tartalmazza.

(3) A költségvetés kiadási főösszegének kormányzati funkciók szerinti részletezését a rendelet 3. melléklete tartalmazza. A kormányzati funkciók alábontását a rendelet 4. melléklete tartalmazza.

(4) Az önkormányzati szinten összesített bevételek és kiadások mérlegét a rendelet 5. melléklete tartalmazza.

4. § (1) A képviselőtestület a 2. § (1) bekezdés szerinti hiányt működési és felhalmozási célú pénzmaradvány igénybevételével finanszírozza. Az önkormányzat 2018. évben hitelfelvételt nem tervez.

(2) A képviselőtestület a költségvetési gazdálkodás során felmerülő likviditási problémák áthidalása (pl. kifizetés időpontja megelőzi a bevétel megérkezését) érdekében engedélyezi, hogy a polgármester a számlavezető pénzintézettől likvid hitelt (amelynek visszafizetési határideje naptári éven belüli) igényeljen. A hitelügylettel kapcsolatos döntési hatáskört a képviselőtestület gyakorolja.

3. Tartalék előirányzatok

5. § (1) A költségvetési rendelet 2. § (1) bekezdése szerint megállapított 442.264 Ft összegű általános tartalék felhasználásáról a képviselőtestület dönt.

(2) Rendkívüli, halasztást nem tűrő esetben a polgármester legfeljebb évi 500 e Ft összeghatárig átruházott hatáskörben dönthet az általános tartalék felhasználásáról. A polgármester az átruházott hatáskörben hozott döntéséről a képviselőtestületet soron következő ülésén tájékoztatja.

(3) A képviselő-testület az önkormányzat felhalmozási céltartalékát 5.500.000 Ft összegben hagyta jóvá az alábbiak szerint:

- Géptároló építési, kivitelezési munkái :5.500.000 Ft

6. § (1) A céltartalék és az általános tartalék terhére hozott döntések esetén az előirányzat átcsoportosítást a soron következő költségvetési rendelet módosításakor a költségvetési rendeletben át kell vezetni.

(2) Az önkormányzat feladatkörébe tartozó feladatok tekintetében a polgármester a jogszabályoknak megfelelően jogosult kötelezettséget vállalni. Abban az esetben, ha előirányzat megtakarítás jelentkezik, annak terhére új feladatot vállalni a képviselőtestület döntése alapján lehet.

4. Előre nem tervezhető bevételek, kiadások

7. § (1) Az önkormányzat a feladatai színvonalasabb ellátása érdekében, a törzskönyvi nyilvántartás szerinti tevékenységi körben pályázatokat nyújthat be, közvetlen pénzbeli támogatást, felajánlást fogadhat el.

(2) Az (1) bekezdés szerinti pályázat benyújtásához minden esetben a képviselőtestület előzetes hozzájárulása szükséges kivéve, ha a pályázati önrész a 500.000 Ft-ot nem haladja meg és ez az előirányzatban rendelkezésre áll.

(3) A pályázaton való részvételhez történő hozzájárulás megadása előtt vizsgálni kell a pályázattal megvalósítandó cél működési - kiadási vonzatát, annak több évre szóló kihatását.

(4) Több évre kiható működési kiadás esetén vagy, ha a pályázat benyújtásához a saját forrás az önkormányzatnál nem biztosított, akkor a pályázat benyújtásának előzetes engedélyezésével kapcsolatos hatáskört a képviselőtestület gyakorolja.

5. Az önkormányzat gazdálkodása

8. § (1) Az önkormányzat a költségvetési rendeletben meghatározott kiemelt kiadási előirányzatai főösszegét nem lépheti túl. Az önkormányzat költségvetésében szereplő előirányzatokra a polgármester vállal kötelezettséget.

(2) Az önkormányzat a költségvetésében nem szereplő - bevételt és kiadást egyaránt eredményező - esemény felmerülésekor, a bevétel realizálódását követően, azzal megegyező összegben a bevételi előirányzat emelése mellett emelheti kiadási előirányzatait a képviselőtestület döntése alapján.

9. § A közös önkormányzati hivatal feladatának változását a képviselőtestület engedélyezi az alapító okirat egyidejű módosításával.

10. § (1) Az önkormányzatnak és a közös önkormányzati hivatalnak a költségvetési rendelettel engedélyezett létszám előirányzata év közben csak a képviselő-testület jóváhagyásával növelhető. A létszám növekedéshez a szükséges személyi juttatás előirányzatot csak akkor biztosítja a képviselőtestület, ha annak fedezete bér, illetve más egyéb megtakarításból rendelkezésre áll.

(2) Az önkormányzat által foglalkoztatott közalkalmazottak 2018. évben cafetéria juttatásban nem részesülnek. A polgármester 2018. évben cafetéria juttatásban nem részesül. A közfoglalkoztatás keretében foglalkoztatott munkavállalók és a munkatörvénykönyv hatálya alá tartozó munkavállalók cafetéria juttatásban nem részesülnek.

6. Korlátozó és egyéb intézkedések

11. § A képviselőtestület a tervezési hibából, illetőleg a téves adatszolgáltatásból adódó megtakarítás kifizetése esetén az érintett vezetőt, ügyintézőt vonja felelősségre.

12. § Az önkormányzat költségvetése végrehajtása során - a saját bevételei teljesülési ütemére figyelemmel - vállalhat fizetési kötelezettséget és teljesíthet kifizetést.

13. § A képviselőtestület az önkormányzatot megillető pénzkövetelésre fizetési halasztást, részletfizetést akkor engedélyezhet, ha az az önkormányzat gazdálkodását nem veszélyezteti.

14. § A karbantartási, felújítási és fejlesztési feladatok elvégzésével kapcsolatos kifogásolható vállalkozói teljesítés esetén kötelező a jótállási, szavatossági igények érvényesítése.

7. Társadalmi önszerveződő közösségek és egyéb támogatások

15. § (1) A képviselőtestület civil szervezetek részére fizetendő működési támogatást nem állapított meg.

8. Egyéb hatáskör átruházások

16. § (1) A polgármester a képviselő-testület utólagos tájékoztatása mellett - a képviselő-testület hatásköréből át nem ruházható ügyeket kivéve – a két ülés közötti időszakban felmerülő halaszthatatlan ügyben, életveszély vagy súlyos balesetveszély elhárítása céljából esetenként 500.000 Ft összeghatár erejéig dönthet.

(2) Amennyiben az ilyen célú kiadások fedezete nem áll rendelkezésre az adott évi költségvetésben, akkor a szükséges forrás megteremtése érdekében a polgármester - kiadási főösszeget nem érintő - előirányzat átcsoportosításról dönt. Az előirányzat átcsoportosítást a soron következő költségvetési rendelet módosításakor a költségvetési rendeletben át kell vezetni.

9. Stabilitási terv

18. § Az önkormányzat saját bevételeinek előirányzata 903.000Ft. Adósságot keletkeztető ügyletekből és kezességvállalásokból fennálló kötelezettségei az önkormányzatnak a költségvetés elfogadásakor nincsenek.

10. Közvetett támogatások

19. § A képviselőtestület közvetett támogatásokat, így különösen adóelengedéseket, adókedvezményeket 2018 – ben nem tervez.

11. Több éves kihatással járó feladatok

20. § Az önkormányzatnak több éves kihatással járó kötelezettségei a költségvetés elfogadásakor nincsenek.

12. Végrehajtási szabályok

21. § (1) A polgármester és a jegyző felelős a költségvetés végrehajtásáért. A polgármester a rendelet 4. melléklete szerinti kormányzati funkciók soronkénti alábontásának megfelelően vállalhat kötelezettséget.

(2) Az év közben engedélyezett központi pótelőirányzatok felosztásáról a képviselőtestület dönt, a polgármester előterjesztésében a költségvetési rendelet módosításával. A képviselőtestület negyedévenként, de legkésőbb 2018. február 28- ig 2018. december 31-i hatállyal dönt a költségvetési rendeletének módosításáról.

22. § (1) Az állampolgárok élet- és vagyonbiztonságot veszélyeztető elemi csapás, illetőleg következményeinek az elhárítása érdekében (veszélyhelyzetben) a polgármester a helyi önkormányzat költségvetése körében átmeneti intézkedést hozhat, amelyről a képviselőtestület legközelebbi ülésén be kell számolnia.

(2) Az (1) bekezdésben meghatározott jogkörben a polgármester az előirányzatok közötti átcsoportosítást hajthat végre, egyes kiadási előirányzatok teljesítését felfüggesztheti, a költségvetési rendeletben nem szereplő kiadásokat is teljesíthet.

13. Záró rendelkezések

23. § E rendelet a kihirdetése napján lép hatályba azzal, hogy a jelen rendelet elfogadásáig – az ún. átmeneti időszakban beszedett bevételek és teljesített kiadások a jelen rendeletben szerepeltetett előirányzatokba beépítésre kerültek.

1. melléklet az 1/2018. (II. 16.) önkormányzati rendelethez

CÍM

Jogcímcsoport

Jogcím

Előirány-zat csoport

Kiemelt előirányzat

Kiadás(ezer ft)

Állami feladatfinan-szírozás
(ezer ft)

Egyéb bevételek
(részletezése külön mellékleten)

Létszám elő-irányzat


Kötelező feladatok



1.Településüzemel-tetés és lakossági szolgáltatás

Utak, hidak fenntartása

Működés

Dologi kiadások

470.000

467.620













0 fő

Felhalmozás

Felújítás

500.000

500.000

Köztemető fenntartása

Működés

Dologi kiadások

200.000

229.632

Közvilágítás

Működés

Dologi kiadások

320.000

704.000

Zöldterület kezelés

Működés

Dologi kiadás

600.000

1.168.520

Ügyeleti szolgálat

Működés

Átadott pénzeszköz

100.000

-

Könyvtár és közművelődés

Működés

Dologi kiadások

669.600

1.800.000

Személyi jutt.

720.000

Járulék

140.400

Könyvtár és közművelődés

Felhalmozás

TE beszerzés

270.000



Önkorm. igazg.



Működés




Személyi kiadások

2.334.000

6.777.297

5.381.502






0 fő

Járulékok

455.000

Dologi kiadások

1.688.000

Átadott pénzeszköz

591.000

Működési tartalék

442.264

Állami előleg vissza

622.127

Önkorm. igazg.

Felhalmozás

Felhalmozási tartalék

5.500.000

-






2. Szociális ellátások

Közfoglalkoztatás

Működés

Személyi kiadások

1.426.775

1.767.356

2 fő

Járulékok

139.108

Dologi kiadások

201.653

2017. évi bérelőleg

0

Közfoglalkoztatás

Felhalmozás

TE beszerzés

0












Nem kötelező feladatok:

1.Településüz. és lakossági szolgáltatás



Települési hulladék
szállítás

Működés

Dologi kiadások

458.000

Család és nővédelem

Működés

Dologi kiadás

30.000

Átadott pénzeszköz

98.000


Falugondnoki szolgálat

Működés

Személyi kiadások

2.280.000

3.100.000

450.000




1 fő

Járulékok

445.000

Dologi
kiadások

1.309.000

Átadott pénzeszköz

30.000

894.000

Bursa

Működés

Pénzbeli juttatás

50.000

Háztartások támogatása

Működés

Pénzbeli juttatás

420.000

Arany János program

Működés

Pénzbeli juttatás

20.000

LFT

Működés

Pénzbeli juttatás

413.000

Egyéb önkormányzati támogatás

Működés

Pénzbeli juttatás

47.000

Csibeprogram

Működés

Pénzbeli juttatás

250.000

RGYK

Működés

Pénzbeli juttatás

180.000

180.000

Szünidei étkezés

Működés

Pénzbeli juttatás

412.110

412.110

Mindösszesen:

23.832.037

15.553.179

8.278.858

3 fő

2. melléklet az 1/2018. (II. 16.) önkormányzati rendelethez

Megnevezés

2018. évi előirányzat

Saját bevételek

1. kamatbevétel

3.000

1. szolgáltatásnyújtás

50.000

1. személyszállítás

450.000

Átengedett bevétel

1. gépjárműadó

300.000

Átvett pénzeszköz

1. Munkaügyi központ

1.767.356

1. MVH támogatás

50.000

1. RGYK

180.000

Helyi adók

1. magánszemélyek kommunális adója

100.000

Helyi önkormányzatok költségvetési kapcsolatokból számított bevételei

15.553.179

Előző évi pénzmaradvány

5.378.502

Összes bevétel

23.832.037

Állami támogatás 2018.

1. Zöldterület gazdálkodás

1.168.520

1. Közvilágítás

704.000

1. Köztemető fenntartás

229.632

1. Közutak fenntartása

467.620

1. egyéb önkormányzati feladatok tám

5.000.000

1. Külterületi lakosok

10.200

1. Kiegészítés

757.997

1. Polgármesteri illetmány támogatása

1.009.100

MŰKÖDÉSI TÁMOGATÁS

9.347.069

1. Szociális feladatok támogatás

894.000

1. Szünidei étkezés

412.110

1. Falugondnoki szolgálat

3.100.000

SZOCIÁLIS TÁMOGATÁS

4.406.110

1. Könyvtár, közműv. tám

1.800.000

KÖZMŰVELŐDÉS TÁMOGATÁSA

1.800.000

ÖSSZESEN

15.553.179

3. melléklet az 1/2018. (II. 16.) önkormányzati rendelethez

Szakfeladatok

2018. évi terv (Ft-ban)

1. Települési hulladékszállítás

458.000

1. Közutak, hidak fenntartása

970.000

1. Közvilágítás

320.000

1. Köztemető fenntartása

200.000

1. Zöldterület kezelés

600.000

1. Ügyeleti szolgálat

100.000

1. Szociális támogatások

1.792.110

1. Könyvtár és közművelődés

1.800.000

1. Közfoglalkoztatás

1.767.536

1. Önkormányzati igazgatási tevékenység

11.632.391

1. Falugondnoki szolgálat

4.064.000

1. védőnői finansz.

128.000

Összes kiadás:

23.832.037

4. melléklet az 1/2018. (II. 16.) önkormányzati rendelethez

1. Települési hulladék

Kiadások:

Egyéb anyagbeszerzés

Hulladékszállítás

360000

ÁFA

98000

Dologi kiadások összesen:

458000

E szakfeladat kiadási előirányzata:

458000

2. Utak, hidak karbantartása

Kiadások:

Egyéb szolgáltatás

200000

Karbantartás /üzem.anyag

210000

ÁFA

60000

Felhalmozás(pályázat)

500000

Dologi kiadások összesen:

970000

E szakfeladat kiadási előirányzata:

970000

3. Közvilágítás

Kiadások:

Áramdíj

260000

ÁFA

60000

Dologi kiadások összesen:

320000

E szakfeladat kiadási előirányzata:

320000

4. Temetőfenntartás

Kiadások:

Üzemanyag+ szolg.

150000

Víz

7000

Áfa

43000

Dologi kiadások összesen:

200000

E szakfeladat kiadási előirányzata:

200000

5. Zöldterület kezelés

Kiadások:

Anyag és készletbeszerzés

350000

Karbantartás

120000

Áfa

130000

Dologi kiadások összesen:

600000

E szakfeladat kiadási előirányzata:

600000

6. Ügyeleti szolgálat

Kiadások:

Kórházi ügyelethez hozzájárulás, működési célú pénzeszközátadás

100000

E szakfeladat kiadási előirányzata:

100000

7. Önkormányzat szociális támogatása

Kiadások:

Csibeprogram

250000

Rendkívüli tám

47000

RGYK

180000

Bursa

50000

Borsos N tám

20000

LFTtelep

413000

karácsonyi támogatás (háztartás+gyerek)

420000

E szakfeladat kiadási előirányzata:

1380000

8. Könyvtár és közművelődés

Kiadások:

Megbízási díj

720000

Járulék

140400

Anyagbeszerzés

274600

Telefon,kommunikáció

200000

Áramdíj

50000

Egyéb szolgáltatás

100000

ÁFA

45000

Dologi kiadások összesen:

1530000

Kisért.TE, üzem. anyag, egéb dologi

212560

Áfa

57440

Felhalmozási kiadások összesen

270000

E szakfeladat kiadási előirányzata:

1800000

9. Család és nővédelem

kiküldetés

30000

átadott pénzeszköz

98000

E szakfeladat kiadási előirányzata

128000

10. Közfoglalkoztatás

Kiadások:

Közfoglalkoztatás (hosszú távú)

1426775

Személyi juttatások összesen:

1426775

Járulékok:

Szociális hozzáj. adó

139108

Járulékok összesen:

139108

Dologi kiadások

201653

E szakfeladat kiadási előirányzata:

1767536

11. Önkormányzati igazgatási tevékenység

Kiadások:

Tiszteletdíj (polgármester)

1769000

Tiszteletdíj (képviselők)

300000

Egyéb költségtérítés

265000

Személyi juttatások összesen:

2334000

Járulékok:

Szociális hozzáj. adó

455000

Járulékok összesen:

455000

Dologi kiadások

Üzemeltetési anyag

200000

Telefon

230000

Víz

50000

Áramdíj

50000

Egyéb szolgálatás

850000

Karbantartás-kisjavítás

70000

ÁFA

238000

Dologi kiadások összesen:

1688000

Átadott pénzeszk. működési célra KOH

300000

Non-Profit szervezetnek(falug.szöv)

35000

Fenntartói hozzájárulás Társulásnak (Óvoda- Konyha)

256000

Átadott pénzeszközök összesen

591000

Állami előleg vissza

622127

Ingatlan felújítás

0

Felújítás ÁFA

0

önjáró fűnyíró kieg

Felhalmozási célú céltartalék

ÁFA

Felhalmozási kiadások összesen:

0

Általános tartalék

5942264

E szakfeladat kiadási előirányzata:

11632391

12. Falugondnoki szolgálat

Kiadások:

Személyi juttatások:

Alapilletmény

2280000

Személyi juttatások összesen:

2280000

Járulékok:

Szociális hozzáj. adó

445000

Járulékok összesen:

445000

Dologi kiadások

Hajtó- és kenőanyag

440000

Munkaruha

20000

Karbantartás, kisjavítás/kiküldetés

50000

kiküldetés

80000

Biztosítás, egyéb szolg

214000

Tanfolyam és kapcs. Kiadás

370000

ÁFA

135000

Dologi kiadások összesen:

1309000

Átadott pénzeszköz

30000

E szakfeladat kiadási előirányzata:

4064000

13. Szünidei étkezés

Vásárolt élelmezés

324496

ÁFA

87614

Dologi kiadások összesen

412110

E szakfeladat kiadási előirányzata

412110

5. melléklet az 1/2018. (II. 16.) önkormányzati rendelethez

ÖSSZEVONT MÉRLEG

Bevételek

Kiadások

az adatok ezer forintban

az adatok ezer forintban

Megnevezés

Működési bevétel

Felhalmozási bevétel

Összesen

Megnevezés

Működési kiadás

Felhalmozási kiadás

Összesen

Saját bevétel

0

503000

503000

Személyi juttatás

6760775

0

6760775

Átengedett bevétel

0

300000

300000

Járulékok

1179508

0

1179508

Átvett pénzeszköz

1947356

50000

1997356

Dologi kiadás

5946253

0

5946253

Helyi adók

61502

38498

100000

Átadott pénzeszköz

819000

0

819000

Hitelfelvétel

0

0

0

Ellátottak juttatása

1792110

0

1792110

Szociális célú támogatás

4406110

0

4406110

Beruházás, felújítás

0

770000

770000

Normatív támogatás

11147069

0

11147069

ÁHT-n belüli megelőlegezés

622127

0

622127

Pénzmaradvány

0

5378502

5378502

Tartalék

442264

5500000

5942264

Összes bevétel:

17562037

6270000

23832037

Összes kiadás:

17562037

6270000

23832037