Csebény Községi Önkormányzat Képviselőtestületének 1/2018(II.16..) önkormányzati rendelete
a Csebény Községi Önkormányzat 2018. évi költségvetéséről.
Hatályos: 2018. 10. 06Csebény Községi Önkormányzat Képviselőtestületének 1/2018(II.16..) önkormányzati rendelete
a Csebény Községi Önkormányzat 2018. évi költségvetéséről.
Csebény Községi Önkormányzat Képviselőtestülete az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 23. § - ában kapott felhatalmazás alapján az Alaptörvény 32. cikk .§ (1) bekezdés f) pontjában,és a helyi önkormányzatok és szerveik, a köztársasági megbízottak, valamint egyes centrális alárendeltségű szervek feladat- és hatásköreiről szóló 1991. évi XX. törvény 138- 139. § - aiban meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:
1. § (1) A rendelet hatálya kiterjed a Csebény Községi Önkormányzatra (a továbbiakban: önkormányzat) terjed ki.
(2) Az önkormányzat címrendjében (1. melléklet) az önkormányzat a hozzá kapcsolt bevételekkel és kiadásokkal szerepel. Az önkormányzat címszáma 1.
(3) A költségvetésen belül jogcímcsoportokat képeznek a kötelező és nem kötelező önkormányzati feladatok. A jogcímcsoportokon belül az alkalmazott kormányzati funkcióknak megfelelően kerültek megállapításra a jogcímek.
(4) A rendelet meghatározza az önkormányzat kötelezően ellátandó és önként vállalt feladatait, az ezek ellátásához szükséges bevételeket, kiadásokat, továbbá a 2018. évi gazdálkodás főbb szabályait.
(5) A képviselőtestület az önkormányzat 2018. évi költségvetésével az alábbi célok megvalósítását tűzte ki:
a) az önkormányzat feladatát képező helyi közszolgáltatások biztosítását, ezen belül:
aa) az önkormányzati társulás által fenntartott Szentlászló – Almamellék – Somogyhárságy Óvodái és Konyhái és a társult önkormányzatokkal közösen fenntartott közös önkormányzati hivatal üzemeltetését, működési feltételének biztosítását, figyelemmel az ésszerűen takarékos gazdálkodás követelményeire,
ab) az önkormányzatra háruló szociálpolitikai feladatok ellátását, anyagi hátterének megteremtését, ezen belül a rászorultság elvének erősítését,
ac) a feladatellátás színvonalának emelése érdekében élni kell a különféle pályázatok adta pénzügyi lehetőségekkel, (különösen Leader)
b) az önkormányzat felhalmozási tevékenységén belül:
ba) felújításoknál a fontossági sorrendet a műszaki szükségesség szerint kell meghatározni, (óvoda - konyha fejlesztés)
bb) a felhalmozási feladatok esetében is indokolt a pályázati lehetőségekkel élni, a tervezett feladatokhoz rendelt előirányzatokat önrésznek is lehet tekinteni.
(6) Az (5) bekezdésben foglaltak végrehajtását a képviselőtestület, a polgármester, a jegyző - a gazdálkodás szabályszerűségének ellenőrzése mellett - belső ellenőrzések, valamint a közös önkormányzati hivatal szakügyintézőinek eseti jellegű beszámoltatása révén ellenőrzi. Az önkormányzat és a közös önkormányzati hivatal belső ellenőrzésének megszervezéséért a jegyző a felelős.
2. A bevételek és a kiadások főösszege, a hiány mértéke és a finanszírozás módja
2. § (1) A képviselőtestület az önkormányzat 2018. évi költségvetésének
3. § (1) A költségvetés bevételi és kiadási főösszegének címenkénti, előirányzat csoportonkénti és kiemelt előirányzatonkénti részletezését a rendelet 1. melléklete tartalmazza.
(2) A költségvetés bevételi főösszegének forrásonkénti részletezését a rendelet 2. melléklete tartalmazza.
(3) A költségvetés kiadási főösszegének kormányzati funkciók szerinti részletezését a rendelet 3. melléklete tartalmazza. A kormányzati funkciók alábontását a rendelet 4. melléklete tartalmazza.
(4) Az önkormányzati szinten összesített bevételek és kiadások mérlegét a rendelet 5. melléklete tartalmazza.
4. § (1) A képviselőtestület a 2. § (1) bekezdés szerinti hiányt működési és felhalmozási célú pénzmaradvány igénybevételével finanszírozza. Az önkormányzat 2018. évben hitelfelvételt nem tervez.
(2) A képviselőtestület a költségvetési gazdálkodás során felmerülő likviditási problémák áthidalása (pl. kifizetés időpontja megelőzi a bevétel megérkezését) érdekében engedélyezi, hogy a polgármester a számlavezető pénzintézettől likvid hitelt (amelynek visszafizetési határideje naptári éven belüli) igényeljen. A hitelügylettel kapcsolatos döntési hatáskört a képviselőtestület gyakorolja.
3. Tartalék előirányzatok
5. § (1) A költségvetési rendelet 2. § (1) bekezdése szerint megállapított 442.264 Ft összegű általános tartalék felhasználásáról a képviselőtestület dönt.
(2) Rendkívüli, halasztást nem tűrő esetben a polgármester legfeljebb évi 500 e Ft összeghatárig átruházott hatáskörben dönthet az általános tartalék felhasználásáról. A polgármester az átruházott hatáskörben hozott döntéséről a képviselőtestületet soron következő ülésén tájékoztatja.
(3) A képviselő-testület az önkormányzat felhalmozási céltartalékát 5.500.000 Ft összegben hagyta jóvá az alábbiak szerint:
6. § (1) A céltartalék és az általános tartalék terhére hozott döntések esetén az előirányzat átcsoportosítást a soron következő költségvetési rendelet módosításakor a költségvetési rendeletben át kell vezetni.
(2) Az önkormányzat feladatkörébe tartozó feladatok tekintetében a polgármester a jogszabályoknak megfelelően jogosult kötelezettséget vállalni. Abban az esetben, ha előirányzat megtakarítás jelentkezik, annak terhére új feladatot vállalni a képviselőtestület döntése alapján lehet.
4. Előre nem tervezhető bevételek, kiadások
7. § (1) Az önkormányzat a feladatai színvonalasabb ellátása érdekében, a törzskönyvi nyilvántartás szerinti tevékenységi körben pályázatokat nyújthat be, közvetlen pénzbeli támogatást, felajánlást fogadhat el.
(2) Az (1) bekezdés szerinti pályázat benyújtásához minden esetben a képviselőtestület előzetes hozzájárulása szükséges kivéve, ha a pályázati önrész a 500.000 Ft-ot nem haladja meg és ez az előirányzatban rendelkezésre áll.
(3) A pályázaton való részvételhez történő hozzájárulás megadása előtt vizsgálni kell a pályázattal megvalósítandó cél működési - kiadási vonzatát, annak több évre szóló kihatását.
(4) Több évre kiható működési kiadás esetén vagy, ha a pályázat benyújtásához a saját forrás az önkormányzatnál nem biztosított, akkor a pályázat benyújtásának előzetes engedélyezésével kapcsolatos hatáskört a képviselőtestület gyakorolja.
5. Az önkormányzat gazdálkodása
8. § (1) Az önkormányzat a költségvetési rendeletben meghatározott kiemelt kiadási előirányzatai főösszegét nem lépheti túl. Az önkormányzat költségvetésében szereplő előirányzatokra a polgármester vállal kötelezettséget.
(2) Az önkormányzat a költségvetésében nem szereplő - bevételt és kiadást egyaránt eredményező - esemény felmerülésekor, a bevétel realizálódását követően, azzal megegyező összegben a bevételi előirányzat emelése mellett emelheti kiadási előirányzatait a képviselőtestület döntése alapján.
9. § A közös önkormányzati hivatal feladatának változását a képviselőtestület engedélyezi az alapító okirat egyidejű módosításával.
10. § (1) Az önkormányzatnak és a közös önkormányzati hivatalnak a költségvetési rendelettel engedélyezett létszám előirányzata év közben csak a képviselő-testület jóváhagyásával növelhető. A létszám növekedéshez a szükséges személyi juttatás előirányzatot csak akkor biztosítja a képviselőtestület, ha annak fedezete bér, illetve más egyéb megtakarításból rendelkezésre áll.
(2) Az önkormányzat által foglalkoztatott közalkalmazottak 2018. évben cafetéria juttatásban nem részesülnek. A polgármester 2018. évben cafetéria juttatásban nem részesül. A közfoglalkoztatás keretében foglalkoztatott munkavállalók és a munkatörvénykönyv hatálya alá tartozó munkavállalók cafetéria juttatásban nem részesülnek.
6. Korlátozó és egyéb intézkedések
11. § A képviselőtestület a tervezési hibából, illetőleg a téves adatszolgáltatásból adódó megtakarítás kifizetése esetén az érintett vezetőt, ügyintézőt vonja felelősségre.
12. § Az önkormányzat költségvetése végrehajtása során - a saját bevételei teljesülési ütemére figyelemmel - vállalhat fizetési kötelezettséget és teljesíthet kifizetést.
13. § A képviselőtestület az önkormányzatot megillető pénzkövetelésre fizetési halasztást, részletfizetést akkor engedélyezhet, ha az az önkormányzat gazdálkodását nem veszélyezteti.
14. § A karbantartási, felújítási és fejlesztési feladatok elvégzésével kapcsolatos kifogásolható vállalkozói teljesítés esetén kötelező a jótállási, szavatossági igények érvényesítése.
7. Társadalmi önszerveződő közösségek és egyéb támogatások
15. § (1) A képviselőtestület civil szervezetek részére fizetendő működési támogatást nem állapított meg.
8. Egyéb hatáskör átruházások
16. § (1) A polgármester a képviselő-testület utólagos tájékoztatása mellett - a képviselő-testület hatásköréből át nem ruházható ügyeket kivéve – a két ülés közötti időszakban felmerülő halaszthatatlan ügyben, életveszély vagy súlyos balesetveszély elhárítása céljából esetenként 500.000 Ft összeghatár erejéig dönthet.
(2) Amennyiben az ilyen célú kiadások fedezete nem áll rendelkezésre az adott évi költségvetésben, akkor a szükséges forrás megteremtése érdekében a polgármester - kiadási főösszeget nem érintő - előirányzat átcsoportosításról dönt. Az előirányzat átcsoportosítást a soron következő költségvetési rendelet módosításakor a költségvetési rendeletben át kell vezetni.
9. Stabilitási terv
18. § Az önkormányzat saját bevételeinek előirányzata 903.000Ft. Adósságot keletkeztető ügyletekből és kezességvállalásokból fennálló kötelezettségei az önkormányzatnak a költségvetés elfogadásakor nincsenek.
10. Közvetett támogatások
19. § A képviselőtestület közvetett támogatásokat, így különösen adóelengedéseket, adókedvezményeket 2018 – ben nem tervez.
11. Több éves kihatással járó feladatok
20. § Az önkormányzatnak több éves kihatással járó kötelezettségei a költségvetés elfogadásakor nincsenek.
12. Végrehajtási szabályok
21. § (1) A polgármester és a jegyző felelős a költségvetés végrehajtásáért. A polgármester a rendelet 4. melléklete szerinti kormányzati funkciók soronkénti alábontásának megfelelően vállalhat kötelezettséget.
(2) Az év közben engedélyezett központi pótelőirányzatok felosztásáról a képviselőtestület dönt, a polgármester előterjesztésében a költségvetési rendelet módosításával. A képviselőtestület negyedévenként, de legkésőbb 2018. február 28- ig 2018. december 31-i hatállyal dönt a költségvetési rendeletének módosításáról.
22. § (1) Az állampolgárok élet- és vagyonbiztonságot veszélyeztető elemi csapás, illetőleg következményeinek az elhárítása érdekében (veszélyhelyzetben) a polgármester a helyi önkormányzat költségvetése körében átmeneti intézkedést hozhat, amelyről a képviselőtestület legközelebbi ülésén be kell számolnia.
(2) Az (1) bekezdésben meghatározott jogkörben a polgármester az előirányzatok közötti átcsoportosítást hajthat végre, egyes kiadási előirányzatok teljesítését felfüggesztheti, a költségvetési rendeletben nem szereplő kiadásokat is teljesíthet.
13. Záró rendelkezések
23. § E rendelet a kihirdetése napján lép hatályba azzal, hogy a jelen rendelet elfogadásáig – az ún. átmeneti időszakban beszedett bevételek és teljesített kiadások a jelen rendeletben szerepeltetett előirányzatokba beépítésre kerültek.
1. melléklet az 1/2018. (II. 16.) önkormányzati rendelethez
CÍM |
Jogcímcsoport |
Jogcím |
Előirány-zat csoport |
Kiemelt előirányzat |
Kiadás(ezer ft) |
Állami feladatfinan-szírozás |
Egyéb bevételek |
Létszám elő-irányzat |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Utak, hidak fenntartása |
Működés |
Dologi kiadások |
470.000 |
467.620 |
|
|||
Felhalmozás |
Felújítás |
500.000 |
500.000 |
||||||
Köztemető fenntartása |
Működés |
Dologi kiadások |
200.000 |
229.632 |
|||||
Közvilágítás |
Működés |
Dologi kiadások |
320.000 |
704.000 |
|||||
Zöldterület kezelés |
Működés |
Dologi kiadás |
600.000 |
1.168.520 |
|||||
Ügyeleti szolgálat |
Működés |
Átadott pénzeszköz |
100.000 |
- |
|||||
Könyvtár és közművelődés |
Működés |
Dologi kiadások |
669.600 |
1.800.000 |
|||||
Személyi jutt. |
720.000 |
||||||||
Járulék |
140.400 |
||||||||
Könyvtár és közművelődés |
Felhalmozás |
TE beszerzés |
270.000 |
||||||
|
|
Személyi kiadások |
2.334.000 |
6.777.297 |
5.381.502 |
|
|||
Járulékok |
455.000 |
||||||||
Dologi kiadások |
1.688.000 |
||||||||
Átadott pénzeszköz |
591.000 |
||||||||
Működési tartalék |
442.264 |
||||||||
Állami előleg vissza |
622.127 |
||||||||
Önkorm. igazg. |
Felhalmozás |
Felhalmozási tartalék |
5.500.000 |
- |
|||||
|
Közfoglalkoztatás |
Működés |
Személyi kiadások |
1.426.775 |
1.767.356 |
2 fő |
|||
Járulékok |
139.108 |
||||||||
Dologi kiadások |
201.653 |
||||||||
2017. évi bérelőleg |
0 |
||||||||
Közfoglalkoztatás |
Felhalmozás |
TE beszerzés |
0 |
||||||
Nem kötelező feladatok: |
Települési hulladék |
Működés |
Dologi kiadások |
458.000 |
|||||
Család és nővédelem |
Működés |
Dologi kiadás |
30.000 |
||||||
Átadott pénzeszköz |
98.000 |
||||||||
|
Működés |
Személyi kiadások |
2.280.000 |
3.100.000 |
450.000 |
|
|||
Járulékok |
445.000 |
||||||||
Dologi |
1.309.000 |
||||||||
Átadott pénzeszköz |
30.000 |
894.000 |
|||||||
Bursa |
Működés |
Pénzbeli juttatás |
50.000 |
||||||
Háztartások támogatása |
Működés |
Pénzbeli juttatás |
420.000 |
||||||
Arany János program |
Működés |
Pénzbeli juttatás |
20.000 |
||||||
LFT |
Működés |
Pénzbeli juttatás |
413.000 |
||||||
Egyéb önkormányzati támogatás |
Működés |
Pénzbeli juttatás |
47.000 |
||||||
Csibeprogram |
Működés |
Pénzbeli juttatás |
250.000 |
||||||
RGYK |
Működés |
Pénzbeli juttatás |
180.000 |
180.000 |
|||||
Szünidei étkezés |
Működés |
Pénzbeli juttatás |
412.110 |
412.110 |
|||||
Mindösszesen: |
23.832.037 |
15.553.179 |
8.278.858 |
3 fő |
2. melléklet az 1/2018. (II. 16.) önkormányzati rendelethez
Megnevezés |
2018. évi előirányzat |
2018. évi módosított előirányzat |
---|---|---|
Saját bevételek |
||
1. kamatbevétel |
3.678 |
3.678 |
1. szolgáltatásnyújtás |
50.000 |
50.000 |
1. személyszállítás |
450.000 |
450.000 |
1. egyéb bevétel |
0 |
25.000 |
Átengedett bevétel |
||
1. gépjárműadó |
300.000 |
518.601 |
Átvett pénzeszköz |
||
1. Munkaügyi központ |
1.767.356 |
1.888.856 |
1. MVH támogatás |
50.000 |
50.000 |
1. RGYK |
180.000 |
180.000 |
Helyi adók |
||
1. magánszemélyek kommunális adója |
100.000 |
377.500 |
1. egyéb közhatalmi bevételek(pótlék) |
0 |
35.451 |
Helyi önkormányzatok költségvetési kapcsolatokból számított bevételei |
15.553.179 |
16.042.329 |
Előző évi pénzmaradvány |
5.377.824 |
5.377.824 |
Egyéb felhalmozási célú támogatások bevételei ÁHTn belülről |
0 |
24.394.782 |
Összes bevétel |
23.832.037 |
49.394.021 |
Állami támogatás 2018.
1. Zöldterület gazdálkodás |
1.168.520 |
1.168.520 |
1. Közvilágítás |
704.000 |
704.000 |
1. Köztemető fenntartás |
229.632 |
229.632 |
1. Közutak fenntartása |
467.620 |
467.620 |
1. egyéb önkormányzati feladatok tám |
5.000.000 |
5.000.000 |
1. Külterületi lakosok |
10.200 |
10.200 |
1. Kiegészítés |
757.997 |
757.997 |
1. Polgármesteri illetmány támogatása |
1.009.100 |
1.009.100 |
MŰKÖDÉSI TÁMOGATÁS |
9.347.069 |
9.347.069 |
1. Szociális feladatok támogatás |
894.000 |
894.000 |
1. Szünidei étkezés |
412.110 |
412.110 |
1. Falugondnoki szolgálat |
3.100.000 |
3.100.000 |
SZOCIÁLIS TÁMOGATÁS |
4.406.110 |
4.406.110 |
1. Könyvtár, közműv. tám |
1.800.000 |
1.800.000 |
KÖZMŰVELŐDÉS TÁMOGATÁSA |
1.800.000 |
1.800.000 |
Működési célú költségvetési támogatások és kiegészítő támogatások |
0 |
489.150 |
ÖSSZESEN |
15.553.179 |
16.042.329 |
3. melléklet az 1/2018. (II. 16.) önkormányzati rendelethez
Csebény Községi Önkormányzat 2018. évi kiadásai |
||
---|---|---|
Szakfeladatok |
2018. évi terv (Ft-ban) |
2018. évi módosítás |
1. Települési hulladékszállítás |
458.000 |
458.000 |
2. Közutak, hidak fenntartása |
970.000 |
25.901.769 |
3. Közvilágítás |
320.000 |
320.000 |
4. Köztemető fenntartása |
200.000 |
10.000 |
5. Zöldterület kezelés |
600.000 |
635.808 |
6. Ügyeleti szolgálat |
100.000 |
100.000 |
7. Szociális támogatások |
1.792.110 |
2.295.610 |
8. Könyvtár és közművelődés |
1.800.000 |
1.800.000 |
9. Közfoglalkoztatás |
1.767.536 |
1.827.536 |
10. Önkormányzati igazgatási tevékenység |
11.632.391 |
11.764.428 |
11. Falugondnoki szolgálat |
4.064.000 |
4.152.870 |
12. védőnői finansz. |
128.000 |
128.000 |
Összes kiadás: |
23.832.037 |
49.394.021 |
4. melléklet az 1/2018. (II. 16.) önkormányzati rendelethez
Eredeti előirányzat |
Módosított előirányzat |
Teljesítés 08/31. |
|
1. Települési hulladék |
|||
Kiadások: |
|||
Egyéb anyagbeszerzés |
|||
Hulladékszállítás |
360000 |
360000 |
145598 |
ÁFA |
98000 |
98000 |
39312 |
Dologi kiadások összesen: |
458000 |
458000 |
184910 |
E szakfeladat kiadási előirányzata: |
458000 |
458000 |
184910 |
2. Utak, hidak karbantartása |
|||
Kiadások: |
|||
Egyéb szolgáltatás |
200000 |
550000 |
535000 |
Karbantartás /üzem.anyag |
210000 |
216975 |
189000 |
ÁFA |
60000 |
240012 |
195480 |
Dologi kiadások összesen: |
470000 |
1006987 |
919480 |
Felhalmozás(pályázat) |
500000 |
24894782 |
0 |
E szakfeladat kiadási előirányzata: |
970000 |
25901769 |
919480 |
3. Közvilágítás |
|||
Kiadások: |
|||
Áramdíj |
260000 |
260000 |
138279 |
ÁFA |
60000 |
60000 |
36315 |
Dologi kiadások összesen: |
320000 |
320000 |
174594 |
E szakfeladat kiadási előirányzata: |
320000 |
320000 |
174594 |
4. Temetőfenntartás |
|||
Kiadások: |
|||
Üzemanyag+ szolg. |
150000 |
0 |
0 |
Víz |
7000 |
7000 |
2077 |
Áfa |
43000 |
3000 |
561 |
Dologi kiadások összesen: |
200000 |
10000 |
2638 |
E szakfeladat kiadási előirányzata: |
200000 |
10000 |
2638 |
5. Zöldterület kezelés |
|||
Kiadások: |
|||
Céljuttatás,projektprémium |
0 |
120000 |
120000 |
Foglalkoztatott egyéb személyi juttatásai |
0 |
10060 |
10060 |
Munkaadókat terhelő járulékok |
0 |
20000 |
15413 |
Anyag és készletbeszerzés |
350000 |
320000 |
173863 |
Karbantartás |
120000 |
120000 |
5000 |
Egyéb szolgáltatások |
15748 |
15748 |
|
Áfa |
130000 |
30000 |
28919 |
Dologi kiadások összesen: |
600000 |
635808 |
369003 |
E szakfeladat kiadási előirányzata: |
600000 |
635808 |
369003 |
6. Ügyeleti szolgálat |
|||
Kiadások: |
|||
Kórházi ügyelethez hozzájárulás, működési célú pénzeszközátadás |
100000 |
100000 |
68276 |
E szakfeladat kiadási előirányzata: |
100000 |
100000 |
68276 |
7. Önkormányzat szociális támogatása |
|||
Kiadások: |
|||
Csibeprogram |
250000 |
0 |
0 |
Rendkívüli tám |
47000 |
47000 |
0 |
RGYK |
180000 |
71500 |
71500 |
Bursa |
50000 |
25000 |
25000 |
Borsos N tám |
20000 |
20000 |
0 |
LFTtelep |
413000 |
441000 |
199600 |
karácsonyi támogatás (háztartás+gyerek) |
420000 |
676000 |
0 |
rezsitámmogatás |
432000 |
324000 |
|
jövedelempótló |
0 |
171000 |
85500 |
E szakfeladat kiadási előirányzata: |
1380000 |
1883500 |
705600 |
8. Könyvtár és közművelődés |
|||
Kiadások: |
|||
Céjuttatás,projektprémium |
0 |
60000 |
60000 |
Foglalkoztatottak egyéb személyi juttatásai |
0 |
180000 |
180000 |
Külső személyi juttatások |
720000 |
480000 |
0 |
Járulék |
140400 |
140400 |
38189 |
Anyagbeszerzés |
274600 |
274600 |
381266 |
Telefon,kommunikáció |
200000 |
200000 |
36038 |
Áramdíj |
50000 |
50000 |
0 |
Egyéb szolgáltatás |
100000 |
100000 |
106679 |
ÁFA |
45000 |
45000 |
108687 |
Dologi kiadások összesen: |
1530000 |
1530000 |
910859 |
Kisért.TE, üzem. anyag, egéb dologi |
212560 |
212560 |
0 |
Áfa |
57440 |
57440 |
0 |
Felhalmozási kiadások összesen |
270000 |
270000 |
0 |
E szakfeladat kiadási előirányzata: |
1800000 |
1800000 |
910859 |
9. Család és nővédelem |
|||
kiküldetés |
30000 |
30000 |
17327 |
átadott pénzeszköz |
98000 |
98000 |
0 |
E szakfeladat kiadási előirányzata |
128000 |
128000 |
17327 |
10. Közfoglalkoztatás |
|||
Kiadások: |
|||
Közfoglalkoztatás (hosszú távú) |
1426775 |
1426775 |
1792831 |
Személyi juttatások összesen: |
1426775 |
1426775 |
1792831 |
Járulékok: |
|||
Szociális hozzáj. adó |
139108 |
199108 |
183239 |
Járulékok összesen: |
139108 |
199108 |
183239 |
Dologi kiadások |
201653 |
201653 |
185510 |
Működési célú támogatások (visszafizetés) |
0 |
0 |
212486 |
E szakfeladat kiadási előirányzata: |
1767536 |
1827536 |
2374066 |
11. Önkormányzati igazgatási tevékenység |
|||
Kiadások: |
|||
Foglalkoztatott egyéb juttatásai |
0 |
60000 |
60000 |
Tiszteletdíj (polgármester) |
1769000 |
2334000 |
1576088 |
Tiszteletdíj (képviselők) |
300000 |
||
Egyéb költségtérítés |
265000 |
||
Személyi juttatások összesen: |
2334000 |
2394000 |
1636088 |
Járulékok: |
|||
Szociális hozzáj. adó |
455000 |
375000 |
285942 |
Járulékok összesen: |
455000 |
375000 |
285942 |
Dologi kiadások |
|||
Üzemeltetési anyag |
200000 |
350000 |
342356 |
Telefon |
230000 |
230000 |
147720 |
Víz |
50000 |
100000 |
139499 |
Áramdíj |
50000 |
103591 |
|
Egyéb szolgálatás |
850000 |
472799 |
306463 |
Reklám és propaganda |
10000 |
6975 |
|
Karbantartás-kisjavítás |
70000 |
70000 |
0 |
ÁFA |
238000 |
238000 |
174903 |
Dologi kiadások összesen: |
1688000 |
1574390 |
1117916 |
Átadott pénzeszk. működési célra KOH |
300000 |
300000 |
150000 |
Non-Profit szervezetnek(falug.szöv) |
35000 |
35000 |
18100 |
Fenntartói hozzájárulás Társulásnak (Óvoda- Konyha) |
256000 |
256000 |
0 |
Átadott pénzeszközök összesen |
591000 |
591000 |
168100 |
Állami előleg vissza |
622127 |
622127 |
622127 |
Ingatlan felújítás |
0 |
0 |
0 |
Felújítás ÁFA |
0 |
0 |
0 |
önjáró fűnyíró kieg |
0 |
0 |
0 |
Felhalmozási célú céltartalék |
0 |
0 |
0 |
ÁFA |
0 |
0 |
0 |
Felhalmozási kiadások összesen: |
0 |
0 |
0 |
Általános tartalék |
5942264 |
6207911 |
0 |
E szakfeladat kiadási előirányzata: |
11632391 |
11764428 |
3830173 |
12. Falugondnoki szolgálat |
|||
Kiadások: |
|||
Személyi juttatások: |
|||
Alapilletmény |
2280000 |
2212150 |
1490485 |
Foglalkoztatottka egyéb személyi juttatásai |
0 |
60000 |
58410 |
Munkavégzésre urányuló egyéb jogviszonyban foglalkoztatott nem saját munkavállalónak fizetett juttatás |
0 |
67850 |
67850 |
Személyi juttatások összesen: |
2280000 |
2340000 |
1616745 |
Járulékok: |
|||
Szociális hozzáj. adó |
445000 |
445000 |
317425 |
Járulékok összesen: |
445000 |
445000 |
317425 |
Dologi kiadások |
|||
Hajtó- és kenőanyag |
440000 |
440000 |
413042 |
Munkaruha |
20000 |
20000 |
0 |
Karbantartás, kisjavítás |
50000 |
50000 |
21240 |
kiküldetés |
80000 |
100000 |
86373 |
Biztosítás, egyéb szolg |
214000 |
214000 |
463965 |
Tanfolyam és kapcs. Kiadás |
370000 |
370000 |
|
ÁFA |
135000 |
135000 |
119169 |
Egyéb dologi kiadások |
0 |
8870 |
8870 |
Dologi kiadások összesen: |
1309000 |
1337870 |
1112659 |
Átadott pénzeszköz |
30000 |
30000 |
0 |
E szakfeladat kiadási előirányzata: |
4064000 |
4152870 |
3046829 |
13. Szünidei étkezés |
|||
Vásárolt élelmezés |
324496 |
324496 |
137339 |
ÁFA |
87614 |
87614 |
37081 |
Dologi kiadások összesen |
412110 |
412110 |
174420 |
E szakfeladat kiadási előirányzata |
412110 |
412110 |
174420 |
5. melléklet az 1/2018. (II. 16.) önkormányzati rendelethez
Bevételek |
Kiadások |
|||||||
az adatok forintban |
az adatok forintban |
|||||||
Megnevezés |
Működési bevétel |
Felhalmozási bevétel |
Összesen |
Megnevezés |
Működési kiadás |
Felhalmozási kiadás |
Összesen |
|
Saját bevétel |
0 |
528 678 |
528 678 |
Személyi juttatás |
7 010 835 |
0 |
7 010 835 |
|
Átengedett bevétel |
0 |
518 601 |
518 601 |
Járulékok |
1 179 508 |
0 |
1 179 508 |
|
Átvett pénzeszköz |
2 118 856 |
309 446 |
2 428 302 |
Dologi kiadás |
6 064 238 |
0 |
6 064 238 |
|
Helyi adók |
68 054 |
35 451 |
103 505 |
Átadott pénzeszköz |
849 000 |
0 |
849 000 |
|
TOP |
0 |
24 394 782 |
24 394 782 |
Ellátottak juttatása |
2 295 620 |
0 |
2 295 620 |
|
Szociális célú tám |
4 895 260 |
4 895 260 |
Beruházás, felújítás |
0 |
25 164 782 |
25 164 782 |
||
Normatív támogatás |
11 147 069 |
11 147 069 |
ÁHTn belüli megelőlegezés |
622127 |
0 |
622 127 |
||
Pénzmaradvány |
0 |
5 377 824 |
5 377 824 |
Tartalék |
207 911 |
6 000 000 |
6 207 911 |
|
Összes bevétel: |
18 229 239 |
31 164 782 |
49 394 021 |
Összes kiadás: |
18 229 239 |
31 164 782 |
49 394 021 |