Horváthertelend Községi Önkormányzat Képviselőtestületének 2/2015(II.26..) önkormányzati rendelete

A Horváthertelend Községi Önkormányzat 2015. évi költségvetéséről.

Hatályos: 2016. 03. 08

Horváthertelend Községi Önkormányzat Képviselőtestületének 2/2015(II.26..) önkormányzati rendelete

A Horváthertelend Községi Önkormányzat 2015. évi költségvetéséről.

2016.03.08.

Horváthertelend Községi Önkormányzat Képviselőtestülete az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 23. § - ában kapott felhatalmazás alapján az Alaptörvény 32. cikk .§ (1) bekezdés f) pontjában,és a helyi önkormányzatok és szerveik, a köztársasági megbízottak, valamint egyes centrális alárendeltségű szervek feladat- és hatásköreiről szóló 1991. évi XX. törvény 138- 139. § - aiban meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:

1. Általános rendelkezések

1. § (1) A rendelet hatálya kiterjed a Horváthertelend Községi Önkormányzatra (a továbbiakban: önkormányzat) terjed ki.

(2) Az önkormányzat címrendjében (1. melléklet) az önkormányzat a hozzá kapcsolt bevételekkel és kiadásokkal szerepel. Az önkormányzat címszáma 1.

(3) A költségvetésen belül jogcímcsoportokat képeznek a kötelező és nem kötelező önkormányzati feladatok. A jogcímcsoportokon belül az alkalmazott szakfeladat rendnek megfelelően kerültek megállapításra a jogcímek.

(4) A rendelet meghatározza az önkormányzat kötelezően ellátandó és önként vállalt feladatait, az ezek ellátásához szükséges bevételeket, kiadásokat, továbbá a 2015. évi gazdálkodás főbb szabályait.

(5) A képviselőtestület az önkormányzat 2015. évi költségvetésével az alábbi célok megvalósítását tűzte ki:

a) az önkormányzat feladatát képező helyi közszolgáltatások biztosítását, ezen belül:

aa) az önkormányzati társulás által fenntartott Szentlászló – Almamellék – SomogyhárságyÓvodái és Konyhái és a társult önkormányzatokkal közösen fenntartott közös önkormányzati hivatal üzemeltetését, működési feltételének biztosítását, figyelemmel az ésszerűen takarékos gazdálkodás követelményeire,

ab) az önkormányzatra háruló szociálpolitikai feladatok ellátását, anyagi hátterének megteremtését, ezen belül a rászorultság elvének erősítését,

ac) a feladatellátás színvonalának emelése érdekében élni kell a különféle pályázatok adta pénzügyi lehetőségekkel, (különösen Leader)

b) az önkormányzat felhalmozási tevékenységén belül:

ba) felújításoknál a fontossági sorrendet a műszaki szükségesség szerint kell meghatározni, (óvoda - konyha fejlesztés)

bb) a felhalmozási feladatok esetében is indokolt a pályázati lehetőségekkel élni, a tervezett feladatokhoz rendelt előirányzatokat önrésznek is lehet tekinteni.

(6) Az (5) bekezdésben foglaltak végrehajtását a képviselőtestület, a polgármester, a jegyző - a gazdálkodás szabályszerűségének ellenőrzése mellett - belső ellenőrzések, valamint a közös önkormányzati hivatal szakügyintézőinek eseti jellegű beszámoltatása révén ellenőrzi. Az önkormányzat és a közös önkormányzati hivatal belső ellenőrzésének megszervezéséért a – a Szigetvár – Dél – Zselic Többcélú Kistérségi Társulás által megbízott belső ellenőr közreműködése alapján – a jegyző a felelős.

1. A bevételek és a kiadások főösszege, a hiány mértéke és a finanszírozás módja

2. § (1) A képviselőtestület az önkormányzat 2015. évi költségvetésének

a) költségvetési bevételi főösszegét 21.723 e Ft-ban (2. melléklet),
b) költségvetési kiadási főösszegét 23.006 e Ft-ban (3. melléklet),
c) finanszírozási bevételét 1.283 e Ft-ban (2. melléklet)
d) finanszírozási kiadását 0 e Ft-ban (3. melléklet)
e) hiányának összegét 1.283 e Ft-ban,
állapítja meg, melyből:
ea) 1.283 e Ft működési célú többlet,
eb) 0 e Ft felhalmozási célú.
(2) A hiány finanszírozásának módja:
a) belső finanszírozás: pénzmaradvány igénybevétele 1.283 e Ft, melyből
aa) 1.283 e Ft működési célú,
ab) 0 e Ft felhalmozási célú.
b) külső finanszírozás: 0 e Ft.
(3) A képviselőtestület az önkormányzat költségvetésének főösszegét
a) 23.006 e Ft bevétellel,
b) 23.066 e Ft kiadással
állapítja meg.
(4) A költségvetés egyensúlyának biztosításához az előző évi pénzmaradvány igénybevételéről dönt a képviselőtestület.
(5) A kiadási főösszegen belül:
a) működési célú kiadások
aa) személyi juttatások 10.251 e Ft
ab) munkaadókat terhelő járulékok és szociális hozzájárulási adó 1.507 e Ft
ac) dologi jellegű kiadások 5.589 e Ft
ad) ellátottak pénzbeli juttatásai 1 553 e Ft
ae) támogatásértékű működési kiadások 1.797 e Ft
af) rövid lejáratú hiteltörlesztés 0 e Ft
b) felhalmozási célú kiadások
ba) felújítások 0 e Ft
bb) beruházások 300 e Ft
bc) támogatásértékű felhalmozási kiadások 0 e Ft
bd) kamatkiadás: 0 e Ft
c) Általános tartalék:
ca) működési 1.719 e Ft
cb) fejlesztési 0 e Ft
d) Céltartalék:
da) működési 0 e Ft
db) felhalmozási 0 e Ft.
e) Állami előleg visszafizetés 290 e Ft
(6) Az önkormányzat által engedélyezett létszám 7 fő
ebből:
a) közalkalmazottak létszáma 0fő b) köztisztviselők létszáma 0 fő
c) munkatörvénykönyv hatálya alá tartozók létszám 0 fő
d) közfoglalkoztatásban foglalkoztatottak létszáma 7 fő.

3. § (1) A költségvetés bevételi és kiadási főösszegének címenkénti, előirányzat csoportonkénti és kiemelt előirányzatonkénti részletezését a rendelet 1. melléklete tartalmazza.

(2) A költségvetés bevételi főösszegének forrásonkénti részletezését a rendelet 2. melléklete tartalmazza.

(3) A költségvetés kiadási főösszegének szakfeladat szerinti részletezését a rendelet 3. melléklete tartalmazza. A szakfeladatok soronkénti alábontását a rendelet 4. melléklete tartalmazza.

(4) Az önkormányzati szinten összesített bevételek és kiadások mérlegét a rendelet 5. melléklete tartalmazza.

4. § (1) A képviselőtestület a 2. § (1) bekezdés szerinti hiányt működési és felhalmozási célú pénzmaradvány igénybevételével finanszírozza. Az önkormányzat 2015. évben hitelfelvételt nem tervez.

(2) A képviselőtestület a költségvetési gazdálkodás során felmerülő likviditási problémák áthidalása (pl. kifizetés időpontja megelőzi a bevétel megérkezését) érdekében engedélyezi, hogy a polgármester a számlavezető pénzintézettől likvid hitelt (amelynek visszafizetési határideje naptári éven belüli) igényeljen. A hitelügylettel kapcsolatos döntési hatáskört a képviselőtestület gyakorolja.

1. Tartalék előirányzatok

5. § (1) A költségvetési rendelet 2. § (1) bekezdése szerint megállapított 1.719 e Ft összegű általános tartalék felhasználásáról a képviselőtestület dönt.

(2) Rendkívüli, halasztást nem tűrő esetben a polgármester legfeljebb évi 500 e Ft összeghatárig átruházott hatáskörben dönthet az általános tartalék felhasználásáról. A polgármester az átruházott hatáskörben hozott döntéséről a képviselőtestületet soron következő ülésén tájékoztatja.

(3) A képviselő-testület az önkormányzat felhalmozási céltartalékát 55 e Ft összegben hagyta jóvá az alábbiak szerint:

a) 55 e Ft céltartalék az óvoda – konyha fejlesztési célra használható fel. A céltartalék felhasználásáról a polgármester átruházott hatáskörben dönt, az átruházott hatáskörben hozott döntéséről a polgármester a soron következő ülésen tájékoztatja a képviselőtestületet.

6. § (1) A céltartalék és az általános tartalék terhére hozott döntések esetén az előirányzat átcsoportosítást a soron következő költségvetési rendelet módosításakor a költségvetési rendeletben át kell vezetni.

(2) Az önkormányzat feladatkörébe tartozó feladatok tekintetében a polgármester a jogszabályoknak megfelelően jogosult kötelezettséget vállalni. Abban az esetben, ha előirányzat megtakarítás jelentkezik, annak terhére új feladatot vállalni a képviselőtestület döntése alapján lehet.

1. Előre nem tervezhető bevételek, kiadások

7. § (1) Az önkormányzat a feladatai színvonalasabb ellátása érdekében, a törzskönyvi nyilvántartás szerinti tevékenységi körben pályázatokat nyújthat be, közvetlen pénzbeli támogatást, felajánlást fogadhat el.

(2) Az (1) bekezdés szerinti pályázat benyújtásához minden esetben a képviselőtestület előzetes hozzájárulása szükséges kivéve, ha a pályázati önrész a 500.000 Ft-ot nem haladja meg és ez az előirányzatban rendelkezésre áll.

(3) A pályázaton való részvételhez történő hozzájárulás megadása előtt vizsgálni kell a pályázattal megvalósítandó cél működési - kiadási vonzatát, annak több évre szóló kihatását.

(4) Több évre kiható működési kiadás esetén vagy, ha a pályázat benyújtásához a saját forrás az önkormányzatnál nem biztosított, akkor a pályázat benyújtásának előzetes engedélyezésével kapcsolatos hatáskört a képviselőtestület gyakorolja.

1. Az önkormányzat gazdálkodása

8. § (1) Az önkormányzat a költségvetési rendeletben meghatározott kiemelt kiadási előirányzatai főösszegét nem lépheti túl. Az önkormányzat költségvetésében szereplő előirányzatokra a polgármester vállal kötelezettséget.

(2) Az önkormányzat a költségvetésében nem szereplő - bevételt és kiadást egyaránt eredményező - esemény felmerülésekor, a bevétel realizálódását követően, azzal megegyező összegben a bevételi előirányzat emelése mellett emelheti kiadási előirányzatait a képviselőtestület döntése alapján.

9. § A közös önkormányzati hivatal feladatának változását a képviselőtestület engedélyezi az alapító okirat egyidejű módosításával.

10. § (1) Az önkormányzatnak és a közös önkormányzati hivatalnak a költségvetési rendelettel engedélyezett létszám előirányzata év közben csak a képviselő-testület jóváhagyásával növelhető. A létszám növekedéshez a szükséges személyi juttatás előirányzatot csak akkor biztosítja a képviselőtestület, ha annak fedezete bér, illetve más egyéb megtakarításból rendelkezésre áll.

(2) Az önkormányzat által foglalkoztatott közalkalmazottak 2015. évben cafetéria juttatásban nem részesülnek. A polgármester 2015. évben cafetéria juttatásban nem részesül. A közfoglalkoztatás keretében foglalkoztatott munkavállalók és a munkatörvénykönyv hatálya alá tartozó munkavállalók cafetéria juttatásban nem részesülnek.

1. Korlátozó és egyéb intézkedések

11. § A képviselőtestület a tervezési hibából, illetőleg a téves adatszolgáltatásból adódó megtakarítás kifizetése esetén az érintett vezetőt, ügyintézőt vonja felelősségre.

12. § Az önkormányzat költségvetése végrehajtása során - a saját bevételei teljesülési ütemére figyelemmel - vállalhat fizetési kötelezettséget és teljesíthet kifizetést.

13. § A képviselőtestület az önkormányzatot megillető pénzkövetelésre fizetési halasztást, részletfizetést akkor engedélyezhet, ha az az önkormányzat gazdálkodását nem veszélyezteti.

14. § A karbantartási, felújítási és fejlesztési feladatok elvégzésével kapcsolatos kifogásolható vállalkozói teljesítés esetén kötelező a jótállási, szavatossági igények érvényesítése.

1. Társadalmi önszerveződő közösségek és egyéb támogatások

15. § (1) A képviselőtestület civil szervezetek részére fizetendő működési támogatást nem állapított meg.

1. Egyéb hatáskör átruházások

16. § (1) A polgármester a képviselő-testület utólagos tájékoztatása mellett - a képviselő-testület hatásköréből át nem ruházható ügyeket kivéve – a két ülés közötti időszakban felmerülő halaszthatatlan ügyben, életveszély vagy súlyos balesetveszély elhárítása céljából esetenként 500.000 Ft összeghatár erejéig dönthet.

(2) Amennyiben az ilyen célú kiadások fedezete nem áll rendelkezésre az adott évi költségvetésben, akkor a szükséges forrás megteremtése érdekében a polgármester - kiadási főösszeget nem érintő - előirányzat átcsoportosításról dönt. Az előirányzat átcsoportosítást a soron következő költségvetési rendelet módosításakor a költségvetési rendeletben át kell vezetni.

1. Stabilitási terv

18. § Az önkormányzat saját bevételeinek előirányzata 120 e Ft. Adósságot keletkeztető ügyletekből és kezességvállalásokból fennálló kötelezettségei az önkormányzatnak a költségvetés elfogadásakor nincsenek.

1. Közvetett támogatások

19. § A képviselőtestület közvetett támogatásokat, így különösen adóelengedéseket, adókedvezményeket 2015 – ben nem tervez.

1. Több éves kihatással járó feladatok

20. § Az önkormányzatnak több éves kihatással járó kötelezettségei a költségvetés elfogadásakor nincsenek.

1. Előirányzat felhasználási ütemterv

21. § A képviselőtestület az év várható bevételi és kiadási előirányzatainak teljesüléséről az előirányzat felhasználási ütemtervet a rendelet 6. melléklete szerint fogadja el.

1. Végrehajtási szabályok

22. § (1) A polgármester és a jegyző felelős a költségvetés végrehajtásáért. A polgármester a rendelet 4. melléklete szerinti szakfeladatok soronkénti alábontásának megfelelően vállalhat kötelezettséget.

(2) Az év közben engedélyezett központi pótelőirányzatok felosztásáról a képviselőtestület dönt, a polgármester előterjesztésében a költségvetési rendelet módosításával. A képviselőtestület negyedévenként, de legkésőbb 2016. február 28- ig 2015. december 31-i hatállyal dönt a költségvetési rendeletének módosításáról.

23. § (1) Az állampolgárok élet- és vagyonbiztonságot veszélyeztető elemi csapás, illetőleg következményeinek az elhárítása érdekében (veszélyhelyzetben) a polgármester a helyi önkormányzat költségvetése körében átmeneti intézkedést hozhat, amelyről a képviselőtestület legközelebbi ülésén be kell számolnia.

(2) Az (1) bekezdésben meghatározott jogkörben a polgármester az előirányzatok közötti átcsoportosítást hajthat végre, egyes kiadási előirányzatok teljesítését felfüggesztheti, a költségvetési rendeletben nem szereplő kiadásokat is teljesíthet.

1. Záró rendelkezések

24. § E rendelet a kihirdetése napján lép hatályba azzal, hogy a jelen rendelet elfogadásáig – az ún. átmeneti időszakban beszedett bevételek és teljesített kiadások a jelen rendeletben szerepeltetett előirányzatokba beépítésre kerültek.

Kelt: Horváthertelend, 2015. február 25.
Orsós Ferenc dr. Kontra Krisztián
polgármester jegyző
Kihirdetési záradék:
A rendelet 2015. február 26 napján kihirdetve.

dr. Kontra Krisztián

jegyző

1. melléklet

Címrend

CÍM

Jogcímcsoport

Jogcím

Előirány-zat csoport

Kiemelt előirányzat(ezer ft)

Kiadás(ezer ft)

Állami feladatfinan-szírozás

Egyéb bevételek
(részletezése külön mellékleten)

Létszám elő-irányzat


1.Önkor-mányzat



























Kötelező feladatok



1.Településüze-meltetés és lakossági szolgáltatás

Utak, hidak fenntartása

Működés

Dologi kiadások

350

109

Köztemető fenntartása

Működés

Dologi kiadások

150

100

Közvilágítás

Működés

Dologi kiadások

290

288

Zöldterület kezelés

Működés

Dologi kiadások

460

642

Ügyeleti szolgálat

Működés

Átadott pénzeszköz

50

Könyvtár és közművelődés

Működés

Dologi kiadások

1200

1200



Önkorm. igazg.




Működés







Személyi kiadások

1360







4061







1688


Járulékok

275

Dologi kiadások

1034

Átadott pénzeszköz

605

Általános tartalék


1719

Előleg vissza

290






2. Szociális ellátások

Közfoglalkoztatás

Működés

Személyi kiadások

9815

12280

7 fő

Járulékok

1325

Dologi kiadások

1140

FHT

Működés

Pénzbeli juttatás

320




1483

Lakásfennt. támogatás

Működés

Pénzbeli juttatás

196

Gyermekvéd. támogatás

Óvodázt. támog.

Működés



Pénzbeli juttatás


127


40

Egyéb önk. tám.

működés

Pénzbeli jutt.

800

Nem kötelező feladatok:
1.Településüz. és lakossági szolgáltatás

Települési hulladék
szállítás

Működés

Dologi kiadások

200

Önkorm. igazgatása

Működés

Átadott pénzeszköz

50

Felhalmozás


- felh. céltart.

55

2. Szociális ellátások


Temetési segély

Működés

Pénzbeli juttatás

0


Átmeneti segély

Működés

Pénzbeli juttatás

0

Születési támogatás

Működés

Pénzbeli juttatás

0

Beiskolázási támogatás

Működés

Pénzbeli juttatás

Mindösszesen:

21 851

7 883

13 968

7 fő

2. melléklet

Horváthertelend Községi Önkormányzat bevételei 2015. (adatok ezer forintban)

Megnevezés

Eredeti előirányzat

módosított ei.

teljesült

Saját bevétel
Ø egyéb bevétel
Ø kamatbevétel
Ø készletértékesítés
Ø MVH



15


180
12
189


180
12
189

Átengedett bevétel
Ø gépjárműadó


145


124


124

Átvett pénzeszköz
- Munkaügyi Kp-tól
- lakossági vízdíj támogatás

12 420
12 280
140


11687
137


11687
137

Helyi adók
Ø magánszemély komm. adója
Ø adópótlék


55
50


60
0


60
0

Helyi önkormányzatok egyes költségvetési kapcsolatokból számított bevételei:
Ø normatív hozzájárulás
Ø egyes szociális feladatok hozz.
Ø szoc.tütifa
Ø adatszolg. pályázat
Ø gyermekvédelmi, óvodáztatási
Ø állami előleg2016
Ø szünidei gyermekétkeztetés
Ø közművelődés, könyvtár
Ø vis maior



6 400
1.483



7684

343
760
187
360



7684

343
760
187
360

Előző évi pénzmaradvány

1 283

1283

1283

Összes bevétel:

21 851

23 006

23 006

3. melléklet

Horváthertelend Községi Önkormányzat 2015. évi kiadásai (adatok ezer forintban)

Szakfeladatok

2015 évi előirányzat

módosított ei.

teljesült

1. Közutak, hidak fenntartása

350

298

298

2. Közvilágítás

290

360

360

3. Köztemető fenntartása

150

66

66

4. Zöldterület kezelés

460

547

547

5. Ügyeleti szolgálat

50

56

56

6. Szociális támogatások

1 483

1 903

1 903

7. Könyvtár és közművelődés

1 200

1 359

1 359

8. Közfoglalkoztatás

12 280

11 072

11 072

9. Települési hulladékszállítás

200

193

193

10. Önkormányzati igazgatási tevékenység

5 388

6 995

5 110

11. védőnői finansz.

157

157

Összes kiadás:

21 851

23 006

21 121

4. melléklet

Horváthertelend Községi Önkormányzat 2./2015 (II.26.) rendelet 4. számú melléklete

1. Utak, hidak karbantartása

2015. évi költségvetés

Kiadások:

(adatok ezer forintban)

Karbantartás

275

ÁFA

75

Dologi kiadások összesen:

350

E szakfeladat kiadási előirányzata:

350

2. Közvilágítás

2015. évi költségvetés

Kiadások:

(adatok ezer forintban)

Áramdíj

228

ÁFA

62

Dologi kiadások összesen:

290

E szakfeladat kiadási előirányzata:

290

3. Temetőfenntartás

2015. évi költségvetés

Kiadások:

(adatok ezer forintban)

Egyéb anyagbeszerzés

80

Üzemanyag, kenőanyag

35

Víz

5

ÁFA

30

Dologi kiadások összesen:

150

E szakfeladat kiadási előirányzata:

150

4. Zöldterület kezelés

2015. évi költségvetés

Kiadások:

(adatok ezer forintban)

Hajtó és kenőanyag

80

Anyag és készletbeszerzés

160

Kisértékű tárgyi eszköz

125

ÁFA

95

Dologi kiadások összesen:

460

E szakfeladat kiadási előirányzata:

460

5. Ügyeleti szolgálat

2015. évi költségvetés

Kiadások:

(adatok ezer forintban)

Kórházi ügyelethez hozzájárulás működési célú pénzeszközátadás

50

E szakfeladat kiadási előirányzata:

50

6. Önkormányzat szociális támogatása

2015. évi költségvetés

Kiadások:

(adatok ezer forintban)

FHT

320

Normatív lakásfennt. támog.

196

Óvodáztatási tám.

40

Gyermekvédelmi tám.

127

Egyéb önkorm. Tám

800

E szakfeladat kiadási előirányzata:

1483

7. Könyvtár és közművelődés

2015. évi költségvetés

Kiadások:

(adatok ezer forintban)

Kisértékű tárgyi eszköz

78

Szolgáltatás(rendezvény, kirándulás)

500

Szakmai anyag (DVD, könyv)

95

Karbantartás

300

ÁFA

227

Dologi kiadások összesen:

1200

E szakfeladat kiadási előirányzata:

1200

8. Közfoglalkoztatás

2015. évi költségvetés

Kiadások:

(adatok ezer forintban)

Közfoglalkoztatás (hosszú távú)

9815

Személyi juttatások összesen:

9815

Járulékok:

Szociális hozzáj. adó

1325

Járulékok összesen:

1325

Dologi kiadások

Vetőmagok

190

Műtrágya

40

Üzemanyag, kenőanyag

50

Egyéb szolgáltatás

45

Egyég anyagbeszerzés

400

Kis értékú tárgyi eszköz

295

ÁFA

120

Dologi kiadások összesen:

1140

E szakfeladat kiadási előirányzata:

12280

9. Települési hulladék

2015. évi költségvetés

Kiadások:

(adatok ezer forintban)

Szemétszállítás

157

ÁFA

43

Dologi kiadások összesen:

200

E szakfeladat kiadási előirányzata:

200

10. Önkormányzati igazgatási tevékenység

2015. évi költségvetés

Kiadások:

(adatok ezer forintban)

Személyi juttatások:

Tiszteletdíj (polgármester)

760

Polgármester költségtérítés

240

Tiszteletdíj (képviselők)

360

Személyi juttatások összesen:

1360

Járulékok:

Szociális hozzáj. adó

275

Járulékok összesen:

275

Dologi kiadások

Irodaszer, nyomtatvány

10

üzemeltetési anyag

40

Telefon

110

Víz

14

Áramdíj

20

Egyéb üzemeltetés, fenntartás

200

Biztosítási díjak

45

Kiküldetés

20

Karbantartás

115

Egyéb szolgáltatás

200

Szállítási szolgáltatás

70

Egyéb dologi kiadás

30

ÁFA

160

Dologi kiadások összesen:

1034

Átadott pénzeszközök:

Átadott pée. működési célra

305

Lakossági vízdíj támogatás átadása (SZIGET-VÍZ Kft.)

140

Non-Profit Szervezetnek

50

Egyes szociális és gyermekjóléti normatíva átadása (SZOCEG)

60

Fenntartói hozzárulás Társulásnak (Óvoda-Konyha)

100

Átadott pée. összesen:

655

Előleg visszafizetés

290

Felhalmozási kiadások

Felhalmozási célú céltartalék

55

Felhalmozási kiadások összesen:

55

Általános tartalék

1719

E szakfeladat kiadási előirányzata:

5388

5. melléklet

2./2015(II.26.) rendelet 5. számú melléklete

ÖSSZEVONT MÉRLEG

Horváthertelend Községi Önkormányzat

2015. évi költségvetés bevételeiről és kiadásairól

Bevételek

Kiadások

az adatok ezer forintban

az adatok ezer forintban

Megnevezés

Működési bevétel

Felhalmozási bevétel

Összesen

Megnevezés

Működési kiadás

Felhalmozási kiadás

Összesen

Saját bevétel

15

0

15

Személyi juttatás

11175

0

11175

Átengedett bevétel

145

0

145

Járulékok

1600

0

1600

Átvett pénzeszköz

12420

0

12420

Dologi kiadás

4824

0

4824

Helyi adók

105

0

105

Átadott pénzeszköz

995

0

995

Hitelfelvétel

0

0

0

Ellátottak juttatása

1483

0

1483

Központosított előirányzat

0

0

0

Beruházás, felújítás

0

0

0

Normatív támogatás

7883

0

7883

Hiteltörlesztés

0

0

0

Pénzmaradvány

1283

0

1283

Tartalék

1719

55

1774

Összes bevétel:

21851

0

21851

Összes kiadás:

21796

55

21851