Pécsudvard község Önkormányzat Képviselő-testületének 2/2020. (II.3.) önkormányzati rendelete

az Önkormányzat Szervezeti és Működési Szabályzatáról

Hatályos: 2023. 05. 31

Pécsudvard község Önkormányzat Képviselő-testületének 2/2020. (II.3.) önkormányzati rendelete

az Önkormányzat Szervezeti és Működési Szabályzatáról

2023.05.31.

Pécsudvard Község Önkormányzatának Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdése alapján eredeti jogalkotói hatáskörében, az alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés d) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva illetve az Mötv. 53. § (1) bekezdés alapján a következőket rendeli el:

1. §

Az Önkormányzat hivatalos megnevezése, székhelye, szervei

(1) 1 Az önkormányzat jelképe a pecsétje. A pecsét leírása: köralakú, középen Magyarország címere, körben pedig a következő felirat: Pécsudvardi Önkormányzat Képviselő-testülete *Baranya vármegye* A pecsétjét kell alkalmazni:
a.) a képviselő-testület üléseiről készült jegyzőkönyvek hitelesítésére
b.) a testület által adományozott okleveleken
c.) az önkormányzat nemzetközi kapcsolatait tükröző és rögzítő dokumentumokon.
d.) az önkormányzati szerződéseken, egyéb hivatalos dokumentumain.
e.) Az önkormányzat hivatalos megnevezése: Pécsudvardi Önkormányzat (a továbbiakban: önkormányzat). Székhelye: 7762 Pécsudvard, Felszabadulás útja 47.
(2) A Képviselő-testület szervei:
a.) polgármester
b.) Közös Önkormányzati Hivatal
c.) Jegyző
(3) Az önkormányzat a Mötv. 85.-§-ban foglaltak szerint Közös Önkormányzati Hivatalt (a továbbiakban: Hivatal) tart fenn, melynek megnevezése: Pécsudvardi Közös Önkormányzati Hivatal. A Hivatalhoz tartozó települések: Pécsudvard, Áta, Birján, Lothárd, Szemely, Szőkéd. A Hivatal székhelye: 7762 Pécsudvard, Felszabadulás útja 47.
(4) 2

2. §

Feladatok és hatáskörök

(1) Az önkormányzati jogokat, feladatokat, hatásköröket és szervezetének felépítését a Mötv. 23. §-a tartalmazza.

3. §

A Képviselő-testület működésének szabályai

(1) A képviselő-testület tagjainak létszáma: 5 fő, tagjait e rendelet függeléke tartalmazza. A képviselő-testület üléseit a Polgármesteri Hivatalban (7762 Pécsudvard, Felszabadulás útja 47) tartja.
(2) E rendelet szabályozásán kívül a képviselő-testület működését a Mötv. 41. §-55. §-ai szabályozzák.
(3) A képviselő-testület kizárólagos hatáskörébe tartozik a Mötv.10. §-15. §-ban felsoroltakon túlmenően:
a.) új, önként vállalt feladat vállalása
b.) hitelfelvétel
c.) az önkormányzat vagyonáról és a vagyongazdálkodás szabályairól szóló rendeletben meghatározott összeg feletti minden vagyonügylet
d.) gazdasági társaság alapítása, illetve abban való részvétel, gazdasági táraságból való kilépés, illetve gazdasági társaság megszüntetése

4. §

A képviselő jogállása, kérdezési jog és interpelláció

(1) A települési képviselők jogait és kötelezettségeit a Mötv. 32. §-34. §-a szabályozza. Ezen túl megilleti a kérdezési és az interpellációs jog.
(2) A kérdés: az önkormányzati hatáskörbe tartozó szervezeti, működési, döntési, előkészítési jellegű felvetés vagy tudakozódás.
(3) Az interpelláció olyan felszólalás, melynek tárgya szoros kapcsolatban kell, hogy álljon az önkormányzat hatáskörének ellátásával, illetőleg annak valamely – az önkormányzat irányítása alá tartozó – szervezet hatáskörébe kell tartoznia.
(4) A képviselők kérdéseiket, interpellációikat szóban vagy írásban a napirendek megtárgyalását követően tehetik meg.
(5) Az interpelláció és a kérdés csak testületi ülésen ismertethető. Az ülés kezdetekor ad tájékoztatást a polgármester a képviselők által már benyújtott kérdésekről. A képviselők az interpellációkat a napirendek megtárgyalását követően mondják el.
(6) Ha az interpelláció, kérdés benyújtására a képviselő-testület ülését megelőző 15 napon belül sor kerül, úgy arra az ülésen érdemben válaszolni kell. A képviselő-testület ülésén az interpellációra adott válasz elfogadásáról az interpelláló nyilatkozik. A képviselő-testület vita nélkül egyszerű szótöbbséggel dönt az elfogadásról vagy a kérdés további napirenden tartásáról. Amennyiben a képviselő-testület az interpellációra adott választ elutasítja, elrendeli az interpelláció tárgyának részletes kivizsgálását, melybe az interpelláló képviselőt is be kell vonni.
(7) A Mötv. 32. § - 34. §-ában foglaltakon túl a képviselő köteles:
a.) olyan magatartást tanúsítani, amely méltóvá teszi a közéleti tevékenységre
b.) köteles felkérés alapján részt venni a testületi ülések előkészítésében, valamint a különböző vizsgálatokban
c.) köteles bejelenteni, ha megbízatásának teljesítésében akadályoztatva van
d.) köteles bejelenteni személyes érintettségét a Mötv.49. §-nak megfelelően.
(8) A képviselő-testület a polgármesterre a szociálsi rendeletben foglalt döntési jogkörét, hatáskörét átruházza. A polgármester nem ruházhatja tovább azoknak a hatásköröknek a gyakorlását, amelyeket a képviselő-testülettől kapott. A képviselő-testület az átruházott hatáskör gyakorlásához utasítást adhat, az átruházott hatáskört bármikor visszavonhatja, az aátruházott hatáskörben végzett munkáról a polgármestert beszámoltathatja.

5. §

A képviselő-testület üléseinek száma, nyilvános és zárt ülések köre

(1) A Képviselő-testület alakuló-, rendes- és rendkívüli ülést, továbbá közmeghallgatást, és lakossági fórumot tart.
(2) A képviselő-testület az (1) bekezdésben meghatározott üléseit általában a székhelyén tartja, szükség szerint kihelyezett ülést, lakossági fórumot tarthat.
(3) A képviselő-testület szükség szerint, de minimum a Mötv. 44..§-ban meghatározott számú – azaz legalább 6 – ülést tart évente.
(4) Az ülés meghívóját és az előterjesztéseket a képviselőknek olyan időpontban kell megküldeni, hogy azok azt az ülés előtt legalább öt nappal megkapják. A meghívót ki kell függeszteni a Polgármesteri hivatal hirdetőtábláján is.
(5) A polgármester rendkívüli testületi ülést köteles összehívni a képviselők legalább ¼-ének vagy bizottságának a kezdeményezésére. Sürgős, halasztást nem tűrő esetben az ülés előtt 24 órával is kiküldhető a meghívó. Ekkor az írásbeliségtől el lehet tekinteni.
(6) A testületi ülésen szavazati joggal vesz részt a polgármester és a képviselők, tanácskozási joggal pedig:
a.) jegyző, vagy az általa megbízott személy
b.) Nemzetiségi Önkormányzat elnöke, vagy annak megbízottja
(7) A képviselő-testület a Mötv. 54. §-a alapján évente legalább egyszer, de szükség szerint közmeghallgatást tart. A közmeghallgatást igénylő napirendeket tárgyaló ülések időpontját, helyét legalább 15 nappal az ülés előtt a helyben szokásos módon – hirdetőtáblán - nyilvánosságra kell hozni.
(8) A képviselő-testületi ülések a Mötv. 46. §. (1) bekezdése alapján nyilvánosak.
(9) Zárt ülés elrendelésének eseteit a Mötv. 46. § (2) bekezdése szabályozza.

6. §

Az ülések tervezése, előkészítése

(1) A képviselő-testület ülésére szavazati joggal minden képviselőt és a polgármestert kell meghívni.
(2) Tanácskozási joggal meg kell hívni:
a.) a jegyzőt, vagy az általa megbízott személyt
b.) a Nemzetiségi Önkormányzat elnökét
(3) A testületi ülésre meghívható:
a.) A Hivatal adott témában illetékes előadója
b.) Szakértő
c.) A napirendi pontban érintett személy(ek)
d.) Helyi országgyűlési képviselő
e.) Baranya Megyei Közgyűlés elnöke
f.) Megyei kormányhivatal vezetője, tagja
g.) Területi rendőrkapitány

7. §

Az előterjesztés

(1) Az előterjesztés szóban és írásban nyújtható be a képviselő-testület ülésére.
(2) A szóbeli előterjesztés esetében az előterjesztőnek meg kell fogalmazni a határozati javaslatot.
(3) Az írásbeli előterjesztés főbb elemei:
a.) az első részben meg kell határozni az előterjesztés címét, tárgyát, ismertetni kell az előzményeket.
b.) A második rész az egyértelműen megfogalmazott határozati javaslatot tartalmazza a végrehajtásért felelősök megnevezésével és a határidők megjelölésével.
(4) A polgármester, illetve a képviselő – különleges szakértelmet igénylő ügyekben – szakértőt is felkérhet az előterjesztések és a döntési javaslat összeállítására.
(5) Az előterjesztés megállapításának alapjául szolgáló adatokat, kimutatásokat táblázatba kell foglalni, mely az előterjesztés részét képezi.

8. §

A képviselő-testület ülésének vezetése

(1) A Mötv. 47. §-a határozza meg a határozatképesség feltételeit, a határozatképességet valamennyi döntés előtt vizsgálni kell.
(2) A polgármester a napirendek sorrendjében minden előterjesztés felett külön-külön nyit vitát, melynek során:
a.) az előterjesztő a napirendhez a vita előtt szóban kiegészítést tehet
b.) az előadóhoz a képviselő-testület tagjai, a tanácskozási joggal résztvevők kérdéseket tehetnek fel, melyre az előadó köteles rövid választ adni (3 perc).
(3) A felszólalásokra a jelentkezés sorrendjében kerülhet sor. A felszólalás időtartama legfeljebb 3 perc. Ugyanazon napirend keretében az ismételt felszólalás időtartama az 1 percet nem haladhatja meg. Az idő túllépése miatt a polgármester megvonhatja a szót a felszólalótól.
(4) Az előterjesztő a javaslatot, illetve a települési képviselő a módosító javaslatát a vita bezárásáig megváltoztathatja és a szavazás megkezdéséig azt bármikor vissza is vonhatja.
(5) A vita lezárására, a hozzászólások időtartamának a korlátozására a testület bármely tagja tehet javaslatot. E javaslatról a testület vita nélkül határoz. A vita lezárása után a napirend előadója válaszolhat a hozzászólásokra.
(6) A vita lezárása után, a határozathozatal előtt a jegyzőnek szót kell adni, ha a javaslatok törvényességét illetően észrevételt kíván tenni.
(7) A polgármester az előterjesztésben szereplő és a vitában elhangzott határozati javaslatokat egyenként bocsátja szavazásra. Először a módosító és kiegészítő indítványokról dönt a testület – az elhangzás sorrendjében – majd az eredeti határozati javaslatról.
(8) A képviselő-testület döntéseit nyílt szavazással, kézfelemeléssel hozza.
(9) Név szerinti szavazást kell elrendelni, ha:
a.) azt törvény írja elő
b.) képviselő-testület elrendeli
(10) A név szerinti szavazás úgy történik, hogy a jegyző felolvassa a tagok nevét és a jelenlévő tagok pedig a nevük felolvasásakor „igen”-nel, vagy „nem”-mel szavaznak, illetve tartózkodnak a szavazástól.
(11) Titkos szavazást a Mötv. 46. § (4) bekezdése szerint zárt ülés tartásakor lehet elrendelni, melyet az erre kialakított ideiglenes számláló bizottság bonyolít le. A szavazás lebonyolításáról külön jegyzőkönyvet kell készíteni.
(12) A képviselő a Mötv. 49. § (1) bekezdésében meghatározott esetben a szavazás megkezdéséig köteles bejelenteni a személyes érintetteségét. A bejelentést elmulasztó képviselőt a Képviselő-testület 5.000,- Ft-ig tejedő rendbírsággal sújthatja.
(13) A képviselő-testülethatározatait külön-külön – a naptári év elejétől kezdve – folyamatos sorszámmal és évszámmal kell ellátni a következők szerint: Pécsudvardi Önkormányzat Képviselő-testületének …/…. (.. hó…nap) számú határozat.
(14) A testületi határozatokról a Hivatal nyilvántartást vezet.
(15) A határozatokat a jegyzőkönyv elkészítését követő 15 napon belül el kell küldeni a végrehajtásért felelős személyeknek és szerveknek és 1 példány elhelyezésre kerül a Polgármesteri Hivatalban.

9. §

A tanácskozás rendjének fenntartása

(1) A tanácskozás rendjének fenntartásáról a polgármester gondoskodik. Ennek során:
a.) figyelmezteti azt a hozzászólót, akinek a tanácskozáshoz nem illő, másokat sértő a megfogalmazása
b.) rendreutasíthatja azt, aki a képviselő-testülethez méltatlan magatartást tanúsít
c.) tartós rendzavarás, állandó lárma, vagy vita folyamatos rendjét ellehetetlenítő esemény következtében a polgármester – ha ismételt figyelmeztetései sem jártak eredménnyel felfüggesztheti az ülést.
d.) a tanácskozás rendjének ismételt megzavarása esetén az érintet állampolgárt a terem elhagyására is kötelezheti.
(2) A polgármesternek a rendfenntartás érdekében tett intézkedései ellen felszólalni, azokat visszautasítani, velük vitába szállni nem lehet.
(3) A képviselővel szemben nem alkalmazhatók olyan szankciók, melyek megakadályoznák vagy megtiltanák a testület munkájában való részvételt, különösen a döntéshozatalban való közreműködést.

10. §

Az önkormányzati rendeletalkotás

(1) A képviselő-testület rendeletalkotásra vonatkozó szabályait e rendelet szabályozásán kívül a Mötv. 72. §-a teszi lehetővé.
(2) Rendeletalkotást kezdeményezhet:
a.) polgármester
b.) képviselő-testület tagja
c.) képviselő-testület bizottságának tagja
d.) jegyző
e.) helyi nemzetiségi önkormányzat elnöke
f.) civil szervezet vezetője
(3) A kezdeményezést a polgármesternél vagy a jegyzőnél kell benyújtani, aki az előkészületek után a képviselő-testület elé terjeszti.
(4) A rendelet szakmai előkészítésével a jegyzőt kell megbízni, aki:
a.) elosztja a közreműködők között a munkát
b.) gondoskodik a tervezetek bizottsági véleményeztetéséről és az észrevételek feldolgozásáról
c.) biztosítja az elvi célkitűzések érvényesítését, a vitás kérdések megfelelő szintű eldöntését
d.) koordinátor szerepet tölt be az érintett társzervek között
e.) megszervezi az adminisztrációs munkát
f.) részt vesz a tervezet testület előtti megvitatásában.
(5) A rendelet megjelölése: Pécsudvard Község Önkormányzata Képviselő-testületének ..…/….. (…hó…nap) önkormányzati rendelete
(6) A Mötv. 51. § (2) bekezdés szerint az önkormányzat rendeletét a helyben szokásos módon ki kell hiretni. Ennek módja: Hirdetőtábla

11. §

A képviselő-testület jegyzőkönyve

(1) A Mötv. 52. §. (1) bekezdése szerinti tartalommal a képviselő-testület üléséről jegyzőkönyvet kell készíteni. E bekezdésben foglaltakon túl a jegyzőkönyv tartalmazza:
a.) az ülés helyét és idejét
b.) a távol maradt képviselő nevét, a távollét okát
c.) a napirendi pontonként az előadók nevét, szóbeli előterjesztés esetén annak rövid tartalmát, a felszólalók nevét és mondanivalójának lényegét
d.) az elhangzott bejelentéseket, interpellációkat és kérdéseket, valamint az azokkal kapcsolatos válaszokat, illetve határozatokat
e.) a képviselő kérésére véleményének rögzítését
f.) aláírásokat, dátumot, pecsétet.
(2) A képviselő-testület ülésének jegyzőkönyvét a polgármester és a jegyző írja alá.
(3) A jegyzőkönyvet 2 eredeti példányban kell készíteni, melyből:
a.) 1 pld-t a jegyző kezel, melyet elektronikusan megküld a Baranya Megyei Kormányhivatalnak az erre kialakított elektronikus portálon
b.) 1 pld-t el kell helyezni a Polgármesteri Hivatalban.
(4) A választópolgárok betekintési lehetőségéről a Mötv. 52. §(3) bekezdése rendelkezik.

12. §

A helyi népszavazás

(1) A választópolgárok válaszott képviselőik útján és a helyi népszavazáson történő részvételükkel gyakorolják az önkormányzáshoz való közösségi jogukat.
(2) A képviselő-testület a helyi népszavazás eljárását, egyes feltételeit önálló rendeletben szabályozza.

13. §

A polgármester

(1) A polgármester a Mötv. 66. §-nak megfelelően a képviselő-testület tagja.
(2) Megbízatását főállásban látja el.
(3) A Polgármester az általa meghatározottak szerint, legalább hetente egy alkalommal fogadóórát tart. Távolléte esetén az alpolgármester helyettesíti.
(4) A polgármester feladatát, hatáskörét a Mötv. 65-68. §-a szabályozza.
(5) Tisztségének betöltetlensége, illetve tartós akadályoztatása esetén az Ötv. 34. §-nak megfelelően feladatát és hatáskörét az alpolgármester veszi át, a képviselő-testületi üléseket az alpolgármester hívja össze.
(6) A Mötv. 45. §-ban foglalt, a polgármesteri és az alpolgármesteri tisztség egyidejű betöltetlensége, a tartós akadályoztatásuk eseténa munkakört a korlenök veszi át, továbbá a képviselő-testületet a korelnök hívja össze és vezeti.

14. §

Az alpolgármester

(1) Az alpolgármester a Mötv. 74. §-ban foglaltak szerint kerül megválasztásra és tölti be funkcióját.
(2) Az alpolgármester társadalmi megbízatásban látja el feladatkörét.

15. §

A jegyző

(1) A polgármesterek a Mötv.82. §-a alapján választják a jegyzőt.
(2) Feladatát a Mötv. 81. §-a szabályozza.
(3) A jegyzőt 6 hónapon belüli távollét esetén a jogi végzettséggel rendelkező szociális igazgatási előadó helyettesíti, aki köteles a tett intézkedéseiről a jegyzőt akadályoztatása megszűnését követően haladéktalanul tájékoztatni.

16. §

Bizottságok

(1) Az önkormányzat Vagyonnyilatkozat-kezelő és Ügyrendi Bizottságot hozott létre, melynek feladata:
a.) képviselői vagyonnyilatkozatok kezelése, ellenőrzése, eljárás lefolytatása
b.) eljár a polgármester és a települési képviselőt érintő összeférhetetlenségi ügyekben.
(2) A bizottság 2 tagú, tagjait az SZMSZ függeléke tartalmazza..
(3) Az önkormányzat Kulturális Bizottságot hozott létre, melynek feladata:
a.) település kulturális koncepciójának megalkotása, kulturális szokások megtartása
b.) kapcsolattartás a nemzetiségi önkormányzatokkal a kultúra tekintetében
c.) aktuális rendezvények szervezése, lebonyolítása, aktív részvétel
d.) “Kisbíró” havilap üzemeltetése
e.) lakosság mozgósítása a rendezvényekkel összefüggően
(4) A bizottság 2 tagú, tagjait az SZMSZ függeléke tartalmazza.

17. §

Társulások

(1) Az önkormányzat Mötv. 87. §-nak megfelelően az alábbi társulásokban vesz részt:
(2) A képviselő-testület tagja a Mecsek-Dráva Önkormányzati Társulásnak és a Pécsi Többcélú Agglomerációs Társulásnak.

18. §

A nemzetiségi önkormányzat

(1) Az Önkormányzat és a helyi nemzetiségi önkormányzat önálló jogi személyként egymás érdekeit kölcsönösen tiszteletben tartva látják el a törvényben meghatározott feladataikat.
(2) A nemzetiségi önkormányzat elnökével a képviselő-testület folyamatos kapcsolatot tart.
(3) A nemzetiségi önkormányzat elnökét tájékoztatni kell a nemzetiségi önkormányzat működését érintő kérdésekről, melyben a véleményezési, egyetértési joggal bír.
(4) A Pécsudvardi Önkormányzat a nemzetiségi önkormányzat működéséhez szükséges helyiséghasználatot a Pécsudvardi Horvát Nemzetiségi Önkormányzat részére a 7762 Pécsudvard, Felszabadulás útja 47. szám alatti ingatlanban biztosítja. A Pécsudvardi Önkormányzat a helyiséghasználat keretében a leltár szerinti tárgyi, technikai eszközök használatát is biztosítja, és vállalja a helyiséghasználathoz kapcsolódó rezsi- és fenntartási költségek finanszírozását.
(5) A nemzetiségi önkormányzat részére:
a) a testületi ülések, döntések, tisztségviselői döntések előkészítésével,
b) a jegyzőkönyvek elkészítésével kapcsolatos-, a döntéshozatalhoz kapcsolódó nyilvántartási-,
c) a nemzetiségi önkormányzat működésével összefüggő sokszorosítási-, postázási-, iratkezelési-,
d) a képviselő működésével kapcsolatos feladatokat a Pécsudvardi Közös Önkormányzati Hivatal látja el,
(6) A nemzetiségi önkormányzat költségvetésével, annak végrehajtásával kapcsolatos döntés előkészítési-, gazdálkodásával összefüggő nyilvántartási-, adatszolgáltatási feladatok ellátásáról a Pécsudvardi Közös Önkormányzati Hivatal gondoskodik.
(7) Az (1)-(2) bekezdésben meghatározott feladatokkal kapcsolatos költségek fedezetét az Önkormányzat költségvetésében biztosítja.

19. §

A költségvetés

(1) A képviselő-testület a költségvetését önkormányzati rendeletben határozza meg. A költségvetés összeállításának részletes szabályait az államháztartásról szóló törvény, a finanszírozás rendjét és az állami hozzájárulás mértékét az állami költségvetési törvény határozza meg.
(2) A költségvetés elfogadása két fordulóban történik:
a.) az első a koncepció
b.) a második főbb elemei: a képviselő-testület megtárgyalja a költségvetési rendelet tervezetét, mely több változatban is készülhet.
(3) A költségvetési rendelet tervezetét a jegyző készíti elő, a polgármester terjeszti a képviselő-testület elé.
(4) A zárszámadási rendelet tervezetének előkészítésére és előterjesztésére a (3) bekezdésben leírt szabályok az irányadóak.

20. §

Az önkormányzat vagyona

(1) Az önkormányzat vagyonával kapcsolatos szabályokat a Mötv 106. § - 110. §-ai szabályozzák. A képviselő-testület – a jogszabályi rendelkezéseken túlmenően – saját rendeletben állapítja meg a törzsvagyon:
a.) forgalomképtelen vagyontárgyait
b.) a korlátozottan forgalomképes tárgyait és azokat a feltételeket, amelyek szerint e vagyontárgyakról rendelkezni lehet.

21. §

A gazdálkodás ellenőrzése

(1) A helyi önkormányzatok gazdálkodásának szabályait a Mötv. 111-116.,§-a szabályozza.
(2) Az önkormányzat gazdálkodásának belső ellenőrzéséről a Pécsi Többcélú Agglomerációs Társulás keretében jogszabályban meghatározott képesítésű ellenőr útján gondoskodik.

22. §

Záró rendelkezések

(1) E rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba, melyről a jegyző helyben szokásos módon gondoskodik.
(2) Jelen SZMSZ hatálybalépésével egyidejűleg hatályát veszti a 6/2015. (IV.01.) számú rendelet.
(3) Függelékek:
1.) Képviselő-testület tagjai
2.) Képviselő-testület átruházott hatáskörei
3.) Bizottságok

1. függelék3

Képviselők
Zsdrál Artúr polgármester , Rónai Gábor alpolgármester, Horváth Edit képviselő, Tomola Ferenc képviselő, Ipacs Sándor képviselő4

2. függelék5

A képviselő-testület átruházott hatáskör
A polgármester átruházott hatáskörben dönt a szociális rendeletben szabályozott szociális ügyekről. A polgármester átruházott hatáskörben dönt a szociális tűzifa helyi szabályairól szóló rendeletben szabályozott tűzifa támogatásokról. A polgármester hatáskörében tartoznak a településképi véleményezéssel, bejelentéssel kapcsolatos hatáskörök.

3. függelék

Pécsudvardi Önkormányzat által létrehozott bizottság
Vagyonnyilatkozat-kezelő és ügyrendi Bizottság:
Horváth Edit elnök
Rónai Gábor tag
Kultúrális Bizottság
Horváth Edit elnök
Rónai Gábor tag

4. függelék6

1

A (1) bekezdés a Pécsudvard Község Önkormányzata Képviselő-testületének 5/2023. (V. 30.) önkormányzati rendelete 1. §-ával megállapított szöveg.

2

A (4) bekezdést a Pécsudvard Község Önkormányzata Képviselő-testületének 5/2023. (V. 30.) önkormányzati rendelete 3. § a) pontja hatályon kívül helyezte.

3

Az 1. függelék a Pécsudvard Község Önkormányzata Képviselő-testületének 3/2022. (I. 29.) önkormányzati rendelete 1. § (1) bekezdésével megállapított szöveg.

4

Az 1. függelék cím szövege a Pécsudvard Község Önkormányzata Képviselő-testületének 5/2023. (V. 30.) önkormányzati rendelete 2. §-ával megállapított szöveg.

5

A 2. függelék a Pécsudvard Község Önkormányzata Képviselő-testületének 3/2022. (I. 29.) önkormányzati rendelete 1. § (2) bekezdésével megállapított szöveg.

6

A 4. függeléket a Pécsudvard Község Önkormányzata Képviselő-testületének 5/2023. (V. 30.) önkormányzati rendelete 3. § b) pontja hatályon kívül helyezte.