Ecsegfalva Község Önkormányzat Képviselő-testületének 11/2018 (XII.12..) önkormányzati rendelete
a Képviselő-testület és szervei szervezeti és működési szabályzatáról szóló 6/2016.(III.10.) önkormányzati rendelet módosításáról
Hatályos: 2019. 01. 01- 2019. 01. 01Ecsegfalva Község Önkormányzat Képviselő-testületének 11/2018 (XII.12..) önkormányzati rendelete
a Képviselő-testület és szervei szervezeti és működési szabályzatáról szóló 6/2016.(III.10.) önkormányzati rendelet módosításáról
2019-01-01-tól 2019-01-02-ig
Ecsegfalva Község Önkormányzatának Képviselő-testülete Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 143. § (4) bekezdésében foglalt felhatalmazás alapján az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés d) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva a képviselő-testület és szervei szervezeti és működési szabályzatáról szóló 6/2016.(III.10.) önkormányzati rendeletét (a továbbiakban: Rendelet) az alábbiak szerint módosítja:
- §
A Rendelet 10. § -a az alábbi (7)-(11) bekezdésekkel egészül ki:
„(7) Ha az önkormányzati képviselő a képviselő-testület két egymást követő ülésén nem vesz részt és hiányzását nem igazolja, a soron következő hónaptól kezdődően a tiszteletdíj 50 %-ával csökkentett mértékű juttatásra jogosult.
(8) A (7) bekezdés rendelkezései alapján megállapított csökkentés hat hónapra szól. Amennyiben a képviselő ismételten igazolatlanul hiányzik a képviselő-testületi ülésekről úgy a teljes tiszteletdíj megvonásának van helye a soron következő hónaptól.
(9) A távollétet közvetlenül a polgármesternek kell írásban vagy szóban bejelenteni legkésőbb az ülés napján 12 óráig.
(10) Képviselő-testületi ülés esetén a távollétet a polgármesternek, vagy távolléte, akadályoztatása esetén valamelyik alpolgármesternek kell jelezni, aki a hiányzás igazolt vagy igazolatlan jellegét megállapítja és az ülésen közli.
(11) Nem minősül igazolatlan hiányzásnak:
a) a keresőképtelenséggel járó betegség,
b) a képviselő-testület vagy a polgármester megbízása alapján közfeladat ellátása céljából történő távollét,
c) foglalkozással összefüggő hivatalos kiküldetés,
d) egyéb méltányolható, rendkívüli nem várt indok.”
- §
A Rendelet 32. § (5) bekezdése az alábbiak szerint módosul:
„ (5) A jegyzői és aljegyzői tisztség egyidejű betöltetlensége, tartós akadályoztatásuk esetén Dévaványa Város Önkormányzat Polgármestere – legfeljebb hat hónap időtartamra – a képesítési és alkalmazási feltételeknek megfelelő köztisztviselőt nevez ki a jegyzői feladatok ellátására.”
- §
E rendelet 2019 január 1-jén lép hatályba és a hatálybalépését követően hatályát veszti.
Ecsegfalva, 2018. december 11.
Kovács Mária Czene Boglárka
polgármester jegyző
Záradék:
A rendeletet 2018. december 12. napján kihirdettem.
Ecsegfalva, 2018. december 12.
Czene Boglárka
jegyző