Halmaj Községi Önkormányzat Képviselő-testületének 8/2014 (XII.1.) önkormányzati rendelete
a Képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról
Hatályos: 2017. 01. 27- 2017. 07. 14Halmaj Községi Önkormányzat Képviselő-testületének 8/2014 (XII.1.) önkormányzati rendelete
a Képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról
2017-01-27-tól 2017-07-14-ig
Általános rendelkezések
1.§
- Az önkormányzat hivatalos megnevezése: Halmaj Községi Önkormányzat
- Az önkormányzat székhelye: 3842 Halmaj, Kossuth út 1
- Az önkormányzat e-mail címe: korjegyzoseg.halmaj.@sajoktv.hu
2.§
Az önkormányzat hivatalos honlapjának címe: www.halmaj.hu
3.§
- Az önkormányzat által alapított díj: „Halmaj Község Díszpolgára” cím
- Az önkormányzat által alapított elismerés adományozásával kapcsolatos szabályokat az önkormányzat külön rendeletben szabályozza.
Az Önkormányzat testvértelepülései: Nagyida, Nyárádköszvényes
5.§
- Az önkormányzat jelképei: címer és a zászló.
- Az önkormányzat jelképeit és azok használatának rendjét az önkormányzat külön rendeletben szabályozza.
6.§
A Képviselő-testület feladat- és hatáskörei
1. A Képviselő-testület ellátja a jogszabályban megállapított és az önként vállalt feladat- és hatásköröket.
2. A Képviselő-testület polgármesterre átruházott feladat- és hatásköre:
a) elhunyt személy eltemettetésének költségeihez biztosított önkormányzati segély a szociális ellátások helyi szabályairól szóló 19/2013.(XII.21.) önkormányzati rendelet (továbbiakban: szociális rendelet) 11. §-ban foglaltak szerint,
b) köztemetés költségeinek megtérítése alóli mentesítése a szociális rendelet 12 §-ban foglaltak szerint,
c) szociális étkeztetés a szociális rendelet 22 §-ban foglaltak szerint.
3. A Képviselő-testület jegyzőre átruházott feladat- és hatásköre: közgyógyellátás méltányosságból történő megállapítása a szociális rendelet 13 §-ban foglaltak szerint.
4. Bármely képviselő írásban kezdeményezheti, hogy a Képviselő-testület vizsgálja felül a Képviselő-testület szerveinek – átruházott hatáskörben – önkormányzati ügyben hozott döntését.
A Képviselő-testület működése
7.§
- A képviselő-testület tagjainak száma: 6 fő képviselő és 1 fő polgármester.
- A képviselő-testület tagjainak névsorát az 1. számú függelék tartalmazza.
Ülések tervezése, előkészítése
8.§
- A képviselő-testület évenként elfogadott munkatervében meghatározott ütemezés szerint évente legalább 6 alkalommal tart rendes ülést. (továbbiakban: rendes ülés) A polgármester a képviselő-testület ülését a munkatervtől eltérő időpontban is összehívhatja.
- A polgármester Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény (továbbiakban: Mötv.) 44. §-ában foglaltakon kívül, a téma sürgősségére tekintettel, rendkívüli ülést hívhat össze.
- Sürgősség, valamint katasztrófa esetén, az ok megjelölésével a képviselő-testületi ülés eltérő időpontra is összehívható. Halaszthatatlan döntést igénylő ügyben az ülés napján, egyéb esetben az ülést megelőző napon a képviselőt értesíteni kell (SMS, telefon, telefax, e-mail). Az így összehívott ülésen csak az ülést összehívó által előterjesztett napirendi pont(ok) tárgyalhatók.
- A meghívó tartalmazza az ülés helyét, kezdésének időpontját a javasolt napirendi pontokat és azok előadóit.
- A rendes ülésre szóló meghívót és az előterjesztéseket, a képviselő-testület ülésének napját megelőzően legalább 5 nappal, míg rendkívüli ülés esetén az ülést megelőzően legalább 24 órával előbb kell kézbesíteni.
- A meghívót a Halmaji Közös Önkormányzati Hivatal hirdetőtábláján, valamint a település hivatalos honlapján is közzé kell tenni.
- A képviselő-testület üléseire tanácskozási joggal meghívandók
- jegyző
- intézményvezetők
- a Halmaji Közös Önkormányzati Hivatal napirendi ponttal érintett ügyintézője,
- a napirend pontok előterjesztői és a tárgyban illetékes vagy érintett szervezet vezetője,
- a nemzetiségi önkormányzat elnöke,
- akiket a polgármester indokoltnak tart.
8. A képviselő-testület ülését a polgármester, akadályoztatása esetén az alpolgármester hívja össze és vezeti. A polgármester és alpolgármester tartós akadályoztatása esetén Palásti László képviselő hívja össze és vezeti azt.
9. A képviselő-testület éves munkatervét a megelőző év december 31. napjáig fogadja el.
Képviselő-testület ülése
9.§
- A képviselő-testület ülésének megnyitásakor a polgármester – a jelenléti ív alapján – számszerűen megállapítja a jelenlévő képviselők létszámát, és megállapítja a határozatképességet.
- A polgármester a határozatképesség biztosítása érdekében az ülés megkezdésére 30 percet meg nem haladó várakozási időt rendelhet el. Amennyiben az ülés ezen idő alatt sem határozatképes, az ülést – haladéktalanul - 5 napon belüli időpontra újra össze kell hívni, ugyanazokkal a napirendekkel. A határozatképtelenség miatt megismételt testületi ülésen csak az elmaradt napirendek tárgyalhatóak.
- A polgármester határozatképtelenség esetén az ülést félbeszakítja. Amennyiben a határozatképesség rövid idő alatt biztosítható, úgy a polgármester tárgyalási szünetet rendel el. A tárgyalási szünet után az ülés tovább folytatható. Amennyiben a határozatképesség a szünet után sem állítható helyre, a (2) bekezdésben foglaltak szerint kell eljárni.
10.§
- Az ülésen a polgármester minden előterjesztés felett – a tájékoztatók kivételével – vitát nyit. Előtte az előterjesztő vagy a polgármester rövid kiegészítést tehet.
- Az előterjesztés feletti vita lezárását követően az előterjesztő válaszol az elhangzott észrevételekre, javaslatokra.
- Az észrevételekre adott válasz után a polgármester összefoglalja a vitát, az előterjesztett határozati javaslatot érintő módosításokat és azt szavazásra bocsátja.
11.§
- A polgármester köteles biztosítani a képviselő-testület működésének rendjét. Ennek keretében figyelmezteti azt a hozzászólót, aki eltér a tárgyalt napirendtől vagy a tanácskozáshoz nem illő, másokat sértő kifejezést használ. Ismételt és eredménytelen figyelmeztetés esetén a szót megvonhatja, rendre utasíthatja azt, aki a képviselő-testületi ülés rendjét zavaró magatartást tanúsít.
- Amennyiben a Képviselő-testület ülésén az előterjesztett napirendi pontok tárgyalása rendkívül elhúzódik, úgy a polgármester a testület bármely tagjának javaslatára az ülést elnapolhatja. Az elnapolásról és a folytatólagos ülés időpontjáról a képviselő-testület egyszerű szótöbbséggel határoz.
Döntéshozatali eljárás
12.§
- A képviselő-testület a döntéseit – ha jogszabály másként nem rendelkezik – nyílt szavazással, általában egyszerű szótöbbséggel hozza, amely kézfelemeléssel történik.
- Minősített szótöbbség szükséges az Mötv.-ben meghatározott eseteken kívül, az önkormányzati tulajdonban lévő vagyon értékesítése, megterhelése esetén.
- A polgármester az előterjesztésben és a vitában elhangzott döntési javaslatokat egyenként bocsátja szavazásra. Először a módosító és kiegészítő indítványokról dönt a testület.
- Az alternatívákat tartalmazó döntési javaslatok esetében, ha bármelyik javaslat a szavazás során megkapta az elfogadáshoz szükséges számú igen szavazatot, úgy a többi javaslatot nem kell szavazásra bocsátani.
- Amennyiben egy javaslat nem kapja meg az elfogadáshoz szükséges szavazati arányt, szünet elrendelése után, a polgármester újból szavazásra bocsátja a javaslatot.
- Abban az esetben, haa képviselő-testület a (5) bekezdésben szabályozott eljárásában újból nem hoz döntést, akkor az eredeti javaslatot a legközelebbi ülésre ismételten napirendre kell tűzni.
- A képviselő-testület esetenként, egyszerű szótöbbséggel dönthet név szerinti szavazás elrendeléséről.A név szerinti szavazás során a jegyző névsor alapján minden képviselőt személy szerint szólít és a képviselő által adott választ írásban rögzíti (igen, nem, tartózkodás).
13.§
- A képviselő-testület –indítvány alapján – esetenként dönt a titkos szavazásról.
- A titkos szavazást az ügyrendi bizottság bonyolítja le.
- Titkos szavazást tart
- választás
- kinevezés
- felmentés
- vezetői megbízás adása illetőleg visszavonása
- fegyelmi eljárás megindítása
- fegyelmi büntetés kiszabása tárgyában.
- választás
- Titkos szavazásnál szavazategyenlőség esetén a szavazást a képviselő-testület ügyrendi szünet elrendelése után azonnal megismételheti.
14.§
- A képviselő-testület rendeleteit és határozatait – naptári év elejétől kezdődően – folyamatosan újrakezdi. A számozására pozitív egész arab számokat kell alkalmazni.
- A határozat tartalmazza:
a) A határozat megjelölését (minta)
Halmaj Községi Önkormányzat Képviselő-testületének
4/2011.(III.28.) határozata
(cím)
b) a képviselő-testület döntését,
c) amit még a testület fontosnak tart,
d) a végrehajtásra szolgáló határidőt, mely lehet határnap, vagy határozatlan idő,
e) a végrehajtásért felelős(ök) megnevezését
f) e §-ban foglaltakat az önkormányzati hatósági ügyekben hozott határozatokra a közigazgatási hatósági eljárásról szóló törvény rendelkezéseivel összhangban kell alkalmazni.
3. Rendelet alkotását kezdeményezheti a képviselő-testület tagja, a jegyző, társadalmi szervezet.
4. A rendelettervezetet, illetőleg a rendeletalkotásra vonatkozó javaslatot a polgármesterhez kell benyújtani.
5. A rendelettervezetet a polgármester irányításával a jegyző, valamint a Halmaji Közös Önkormányzati Hivatal tárgy szerint érintett dolgozója készíti el. Megbízható az előkészítéssel ideiglenes bizottság, továbbá külső szakértő is.
6.A polgármester gondoskodik a rendelettervezetnek érdekeltekhez történő eljuttatásáról.
7. A képviselő-testület által elfogadott rendelet hiteles, végleges szövegét a jegyző szerkeszti meg.
8. A rendeletek kihirdetéséről, a határozatok érdekeltek részére történő eljuttatásáról, a rendeletek és határozatok nyilvántartásáról a jegyző gondoskodik.
9. A meghozott döntések kihirdetésének helyben szokásos módja a Hivatal hirdetőtábláján történő kifüggesztés, valamint a hivatalos honlapon történő közzététel. A kihirdetés napja azonos a kifüggesztés időpontjával.
15.§
- A testületi ülésről jegyzőkönyv és hangfelvétel is készül. A hangfelvétel a jegyzőkönyv készítését segíti, amelyet egy évig meg kell őrizni. Zárt ülésen tilos hang- és képfelvétel készítése.
- A testületi ülések jegyzőkönyvei a lakosság által – a zárt ülési jegyzőkönyvek kivételével – a Halmaji Közös Önkormányzati Hivatalban, valamint Halmaj község honlapján megtekinthető.
- A jegyzőkönyv eredeti példányának elválaszthatatlan mellékletét képezi: meghívó, jelenléti ív, írásos előterjesztés, javaslat, az elfogadott önkormányzati rendelet.
Együttes ülésre vonatkozó szabályok
16.§
- A képviselő-testület más önkormányzat(ok) képviselő-testületével (testületeivel) az önkormányzatokat közösen érintő kérdésben szükség szerint együttes ülést tart.
- Együttes ülést kell tartani a közösen fenntartott és működtetett intézményeket érintő napirendek tárgyalásakor és a döntések meghozatalakor.
- A képviselő-testületek együttesen megtartott ülését – eltérő megállapodás hiányában – annak a településnek a polgármestere vezeti, ahol az együttes ülés megtartásra kerül.
A képviselő-testületi tag jogai és kötelezettségei
17.§
- A képviselő közfunkciójával összefüggő tevékenységéhez igényelheti a szükséges tájékoztatást és adminisztratív segítséget a jegyző útján a Halmaji Közös Önkormányzati Hivataltól.
- A képviselő amennyiben a testület ülésén nem tud megjelenni, vagy egyéb megbízásban akadályoztatva van, azt köteles a polgármesternek bejelenteni.
- A képviselő köteles a tevékenysége során tudomására jutott állami és szolgálati titkot megőrizni.
- A képviselő köteles részt venni a testület munkájában és elvégezni a polgármester által rábízott feladatot.
- A képviselő-testület személyes érintettség bejelentésére vonatkozó kötelezettség elmulasztásának kivizsgálására, annak ismertté válását követően azonnal, ügyrendi vizsgálat lefolytatását rendeli el. A vizsgálat lefolytatása az Ügyrendi Bizottság hatáskörébe tartozik. A bizottság eljárása során biztosítja az érintett személyes meghallgatását.
- Ha a képviselő személyes érintettségének bejelentését elmulasztotta, tiszteletdíját maximum 3 hónapig 50 %-al csökkentett mértékben folyósítja.
- A bizottság eljárásának lefolytatása után, a vizsgálat eredményét a képviselő-testület soron következő ülésén előterjeszti.
A képviselő-testület bizottságai
18.§
- A képviselő-testület 3 főből álló ügyrendi bizottságot hoz létre.
- A bizottság tagjainak névsorát a 2. számú függelék tartalmazza.
- A bizottság feladata:
a) az önkormányzati képviselők összeférhetetlenségének megállapítására irányuló kezdeményezések kivizsgálása,
b) a polgármester, az önkormányzati képviselők és hozzátartozóik vagyonnyilatkozatának nyilvántartása, ellenőrzése,
c) a polgármester tiszteletdíjának emelésére, jutalmazására vonatkozó javaslat előkészítése,
d) a titkos szavazások lebonyolítása,
e) a személyes érintettség bejelentésére vonatkozó kötelezettség elmulasztásának kivizsgálása.
4. Az Ügyrendi Bizottság ülését, szükség szerint, az elnök hívja össze és vezeti azt. Akadályoztatása esetén a korelnök látja el az elnöki teendőket.
5. A képviselő-testület egy-egy feladat végrehajtására céljelleggel ideiglenes bizottságot hozhat létre egyszerű szótöbbséggel elfogadott határozatával. Létszámát és működésének időtartamát a létrehozáskor állapítja meg.
6. A bizottságok ügyviteli működési feltételeit a Közös Önkormányzati Hivatal biztosítja.
A polgármester
19.§
- A polgármester szervezi a településfejlesztést és a közszolgáltatásokat, biztosítja az önkormányzat demokratikus működését. Tevékenységével hozzájárul Halmaj község fejlődéséhez, az önkormányzat szervei munkájának hatékonyságához. Biztosítja a demokratikus helyi hatalomgyakorlás, a közakarat érvényesülését. Gondoskodik a testület működésének nyilvánosságáról, a helyi fórumok szervezéséről, támogatja a lakosság önszerveződő közösségeit, kapcsolatot tart a megyei önkormányzat, az egyházak és civil szervezetek vezetőivel.
- A polgármester szervezi az önkormányzat és az állami szervek, valamint az önkormányzat és a külföldi partnertelepülések kapcsolatait és együttműködését.
- A polgármester tisztségét főállásban látja el.
- A polgármester illetményéről és jutalmazásáról, törvényi keretek között, az ügyrendi bizottság javaslatára, a képviselő-testület dönt.
- A polgármester minden héten hétfői napon 8 órától 12 óráig lakossági fogadóórát tart.
A Mötv. 68 § (3) bekezdése értelmében a polgármester, a képviselő-testület utólagos tájékoztatása mellett, két ülés közötti időszakban , halasztást nem tűrő, önkormányzati ügyekre vonatkozó döntési jogköre a következőkre terjed ki:
A polgármester jogosult arra, hogy az állampolgárok élet- és vagyonbiztonságát veszélyeztető elemi csapás, illetőleg következményeinek az elhárítása érdekében (vészhelyzetben) a költségvetés körében, átmeneti intézkedéseket hozzon.
A Mötv. 68. § (4) bekezdése értelmében a polgármester saját hatáskörében az önkormányzat költségvetését, vagyonát, tulajdonát érintő ügyben az éves költségvetési rendeletben meghatározott értékhatárig, alkalmanként dönthet forrásfelhasználásról.
Az alpolgármester
20.§
- Az alpolgármester tisztségét társadalmi megbízatásban látja el.
- Az alpolgármester feladatait a polgármester határozza meg.
Közös Önkormányzati Hivatal, jegyző
21.§
.
- A Közös Önkormányzati Hivatal elnevezése: Halmaji Közös Önkormányzati Hivatal
- A hivatal működésével kapcsolatos szabályokat a Halmaji Közös Önkormányzati Hivatal Szervezeti és Működési Szabályzata tartalmazza.
- A jegyzői tisztség betöltetlensége, tartós akadályoztatása esetén a jegyzői feladatok ellátásának módja:
- Képesítési és alkalmazási feltételeknek megfelelő hivatali köztisztviselő helyettesíti a jegyzőt.
- Amennyiben a hivatalban nem dolgozik képesítési és alkalmazási feltételeknek megfelelő köztisztviselő, a polgármesterek a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kormányhivatal vezetőjénél kezdeményezik a helyettesítő jegyző kinevezését.
- A képviselő-testület igazgatási szünetet rendelhet el december hónapban, a két ünnep között, szabadság terhére. Rendkívüli élethelyzet esetén hívható telefonos elérhetőséget, valamint az anyakönyvvezető telefonos elérhetőségét, erre az időszakra is biztosítani kell.
- A jegyző Halmaj településen munkanapokon minden szerdán 8-12 óráig, míg Kiskinizs társtelepülésen minden hét keddjén 8-12 óráig ügyfélfogadást tart.
- Amennyiben a jegyző a jogszabálysértést észlel, köteles azt a testületi ülésen szóban jelezni, valamint jelzését írásban az ülésről készült jegyzőkönyvhöz mellékelni.
A társulások
22. §
- A képviselő-testület feladatainak hatékonyabb és gazdaságosabb ellátása érdekében társulásokban vehet részt.
- A képviselő-testület a társulásokban történő részvételéről, annak feltételeiről határozattal dönt.
- A polgármester a társulási szerződés tervezetet köteles a képviselő-testület elé terjeszteni, melyben a társulás jogállása, feladatai rögzítésre kerülnek.
- A társulások esetleges tagdíjait az Önkormányzat költségvetése tartalmazza.
Nemzetiségi Önkormányzat
23.§1
1. Az önkormányzat a helyi nemzetiség életkörülményeinek javítása, kulturális értékeinek
megőrzése érdekében, folyamatos együttműködésre törekszik a településen működő Cigány Nemzetiségi Önkormányzattal, igény és lehetőség szerint – a jogszabályi keretek között – támogatja annak működését. Működésükhöz szükséges helyiséget a Halmaj, Petőfi út 14. szám alatt található, önkormányzat tulajdonát képező épületben biztosítja.
2. Az önkormányzat biztosítja a Nemzetiségi Önkormányzat működési feltételeit a következőmódon:
a) a Halmaji Közös Önkormányzati Hivatalban (továbbiakban: hivatal) a Nemzetiségi Önkormányzat munkáját a jegyző által megbízott ügyintézők segítik.
b)az önkormányzat biztosítja a Nemzetiségi Önkormányzat üléseinek összehívásával,
lebonyolításával kapcsolatos feladatok ellátását.
c) az önkormányzat a Nemzetiségi Önkormányzat üléseinek megtartásához a hivatalban helyiséget biztosít, továbbá külső helyszínen történő testületi ülés megszervezéséhez – pl. közmeghallgatás – igény esetén segítséget nyújt.
d) a hivatal, mint a Nemzetiségi Önkormányzat gazdálkodásának végrehajtó szerve, ellátja a gazdálkodási feladatokat.
3. A (2) bekezdés a-d pontjaiban foglaltak részletes meghatározására az önkormányzat és a Nemzetiségi Önkormányzat által kötött megállapodásban kerül sor. A megállapodást szükség szerint, de évente legalább egyszer felül kell vizsgálni.
Lakossági fórumok
24.§
- A képviselő-testület a lakossági fórumok szervezéséről esetenként dönt.
- A képviselő-testület a település honlapján fórumot működtet, ahol a választópolgárok véleményt nyilváníthatnak.
Közmeghallgatás
25.§
- A képviselő-testület évente egyszer előre meghirdetett - a munkatervben rögzített időpontban és helyszínen - közmeghallgatást tart.
- A közmeghallgatás tartásáról a lakosságot legalább öt nappal előbb, a helyben szokásos módon értesíteni kell.
Az önkormányzat gazdálkodása
26.§
- Az önkormányzat gazdálkodásával, költségvetésével és vagyonával kapcsolatos kérdéseket a képviselő-testület önkormányzati rendeletben szabályozza.
- A képviselő-testület költségvetését két fordulóban fogadja el.
- A képviselő-testület zárszámadási rendeletének elfogadása egyfordulós.
A helyi népszavazás, népi kezdeményezés
27.§
A képviselő-testület a helyi népszavazás és népi kezdeményezés feltételeit, az eljárás rendjét önkormányzati rendeletben szabályozza.
Záró rendelkezések
28. §
Ez a rendelet kihirdetését követő napon lép hatályba. Egyidejűleg hatályát veszti a 8/2011.(IV.29.), valamint a 15/2012.(XII.14.) önkormányzati rendelet.
Tóth József s.k. Tóth Ferencné s.k.
polgármester jegyző
1.sz. melléklet2,3,4,5
az Önkormányzat Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló
8/2014. (XII. 01.) önkormányzati rendelethez.
Alaptevékenységi besorolás:
Államháztartási szakágazat: 841105 Helyi önkormányzatok és társulások igazgatási tevékenysége
Kormányzati funkció:
kor.funk. megnevezés
011130 Önkormányzatok és önkormányzati hivatalok jogalkotó és általános igazgatási tevékenysége
013320 Köztemető-fenntartás és- működtetés
013350 Az önkormányzati vagyonnal és gazdálkodással kapcsolatos feladatok
016080 Kiemelt állami és önkormányzati rendezvények
041232 Start-munka program – Téli közfoglalkoztatás
041233 Hosszabb időtartamú közfoglalkoztatás
041237 Közfoglalkoztatási mintaprogram
045120 Út, autópálya építése
045160 Közutak, hidak, alagutak üzemeltetése, fenntartása
045161 Kerékpárutak üzemeltetése, fenntartása
046040 Hírügynökségi, információs szolgáltatás
047410 Ár- és belvízvédelemmel összefüggő tevékenységek
051030 Nem veszélyes (települési) hulladék vegyes (ömlesztett) begyűjtése, szállítása, átrakása
051050 Veszélyes hulladék begyűjtése, szállítása, átrakása
052020 Szennyvíz gyűjtése, tisztítása, elhelyezése
063020 Víztermelés,- kezelés,- ellátás
064010 Közvilágítás
066010 Zöldterület-kezelés
066020 Város-, községgazdálkodási egyéb szolgáltatás
072111 Háziorvosi alapellátás
072311 Fogorvosi alapellátást
074031 Család és nővédelmi egészségügyi gondozás
074032 Ifjúság-egészségügyi gondozás
081030 Sportlétesítmények, edzőtáborok működtetése és fejlesztése
081041 Versenysport-és utánpótlás-nevelési tevékenység és támogatása
081043 Iskolai, diáksport-tevékenység és támogatása
082042 Könyvtári állomány gyarapítása, nyilvántartása
082044 Könyvtári szolgáltatások
082091 Közművelődés - közösségi és társadalmi részvétel fejlesztése
082092 Közművelődés- hagyományos közösségi kulturális értékek gondozása
091110 Óvodai nevelés, ellátás szakmai feladata
096015 Gyermekétkeztetés köznevelési intézményekben
104037 Intézményen kívüli gyermekétkeztetés
104042 Család- és gyermekjóléti szolgálat
107051 Szociális étkeztetés
107052 Házi segítségnyújtás
107055 Falugondnoki, tanyagondnoki szolgáltatás
- számú függelék
az Önkormányzat Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló
/2014.(XI.28.) önkormányzati rendelethez
A képviselő-testület tagjainak névsora
Tóth József polgármester Halmaj Alkotmány út 36.
Béres Sándor képviselő Halmaj, Szent István tér 24.
Gráf Béláné képviselő Halmaj, Alkotmány út 44.
Palásti László képviselő Halmaj, Május 1 út 16.
Slyizs Péter képviselő Halmaj, Rákóczi út 2.
Szalipszki József képviselő Halmaj Alkotmány út 43.
Zsiga Istvánné képviselő Halmaj Fő út 59.
- számú függelék
az Önkormányzat Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló
/2014.(XI.28.) önkormányzati rendelethez
Az Ügyrendi Bizottság névsora
Slyizs Péter elnök
Gráf Béláné tag
Zsiga Istvánné tag
1 Módosította a 5/2015.(II.26.) önkormányzati rendelet 1.§
2 Módosította a 6/2016.(III.11.) önkormányzati rendelet 1.§
3 Módosította a 14/2016.(X.03.) önkormányzati rendelet 1.§
4 Módosította a 16/2016.(XI.18.) önkormányzati rendelet 1.§
5Módosította a 3/2017.(I.27.) önkormányzati rendelet 1.§