Klárafalva Község Önkormányzata Képviselő-testületének 7/2013. (VI. 27.) önkormányzati rendelete
az Önkormányzat vagyonáról és a vagyongazdálkodás szabályairól
Hatályos: 2019. 06. 17- 2024. 05. 23Klárafalva Község Önkormányzata Képviselő-testületének 7/2013. (VI. 27.) önkormányzati rendelete
az Önkormányzat vagyonáról és a vagyongazdálkodás szabályairól
Klárafalva Község Önkormányzata Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott hatáskörében, a nemzeti vagyonról szóló 2011. évi CXCVI. törvény 5. §, 11. §-ában és Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 109. § (4) bekezdésében meghatározott feladatkörében eljárva következőket rendeli el:
A rendelet hatálya
1. § (1) E rendelet tárgyi hatálya kiterjed Klárafalva Községi Önkormányzat (a továbbiakban: Önkormányzat) tulajdonában lévő, tulajdonába kerülő ingatlan- és ingó vagyonra, vagyoni értékű jogokra, pénz- és értékpapírokra, az Önkormányzat és szervei saját jogán szerzett vagyonára (a továbbiakban: önkormányzati vagyon), melyet az Alaptörvény nemzeti vagyonná nyilvánít.
(2) Az Önkormányzat szervei:
a) a Kübekházi Közös Önkormányzati Hivatal;
b) az Önkormányzat, vagy jogelődje által alapított költségvetési szervek (a továbbiak: Intézmények),
(3) E rendelet személyi hatálya kiterjed az Önkormányzat szerveire, közalapítványokra, az önkormányzati vagyont kezelő természetes és jogi személyekre.
Az Önkormányzat vagyona
2. § Az Önkormányzat vagyona nemzeti vagyon, mely az alábbiak szerint önkormányzati törzsvagyonból és üzleti vagyonból áll.
2/A. § (1) Az önkormányzati törzsvagyonon belül elkülönül a kizárólagos önkormányzati tulajdonban álló vagyon, melyek körét törvény határozza meg. Az Önkormányzat forgalomképtelen vagyonából nemzetgazdasági szempontból kiemelt jelentőségű nemzeti vagyont nem jelöl meg. Az önkormányzati törzsvagyon forgalomképtelen ingatlanvagyon-elemeit e rendelet 1. melléklete tartalmazza.
(2) Az önkormányzati törzsvagyon részét képezik azon vagyonelemek, melyeket törvény, vagy helyi önkormányzati rendelet korlátozottan forgalomképes vagyonná nyilvánít, az Önkormányzat korlátozottan forgalomképes ingatlanvagyon-elemeit e rendelet 1. melléklete tartalmazza.
(3) Az üzleti vagyon körébe tartozik – ha jogszabály másként nem rendelkezik – mindazon önkormányzati vagyon, mely jogszabály alapján nem tartozik az önkormányzati törzsvagyon körébe, az önkormányzati vagyon ingatlanvagyon elemeit e rendelet 1. melléklete tartalmazza.
3. § A Képviselő-testület – ha jogszabály eltérően nem rendelkezik – indokolt esetben dönthet a vagyontárgy besorolásának módosításáról, kiemelt esetben akkor, ha a besorolása függ az adott vagyontárgy funkciójától, jellegétől, s feladatátadás, - megszűnés, - átszervezés miatt a törzsvagyon a kötelező önkormányzati feladata-és hatáskör ellátását, a közhatalom gyakorlását közvetlenül már nem szolgálja. Az ingatlan forgalomképtelensége megszűnik, amennyiben a külön jogszabály alapján lefolytatott telekrendezési eljárásban megváltozik az ingatlan jellege, vagy a telekrendezési határozat végrehajtása érdekében a tulajdonosok megállapodnak.
A vagyongazdálkodás szabályai
4. § A vagyongazdálkodás célja és alapvető feladata az Önkormányzat kötelező és önként vállalt feladatainak eredményes és hatékony ellátása olyan formában, hogy a vagyontárgyak hasznosítása nem veszélyeztetheti a kötelező feladatok ellátását.
5. § (1) A vagyon értékének megállapításakor a bruttó nyilvántartási érték az irányadó.
(2) 10 millió forint bruttó nyilvántartási értéket meghaladó értékű ingatlanvagyon értékesítése esetén az árat megbízott ingatlanforgalmi értékbecslő által készített 6 hónapnál nem régebbi forgalmi értékbecslés figyelembevételével kell meghatározni.
(3) Belterületi építési telek értékesítésre kijelöléséről és árának meghatározásáról a Képviselő-testület külön határozatban dönt.
6. § (1) A tulajdonosi jogokat a Képviselő-testület gyakorolja, a tulajdonos képviseletének szabályait, a vagyongazdálkodás területén átruházott hatásköröket e rendelet szabályozza.
(2) A Képviselő-testület kizárólagos hatáskörébe tartoznak:
a) az ingatlan tulajdonjogának, átruházása, elidegenítése;
b) tulajdonról, vagyoni értékű jogról való lemondás;
c) ingatlan vásárlása, cseréje;
d) az Önkormányzat szervei használatában lévő vagyon tartós bérbeadása (tartós bérbeadásnak minősül a 6 hónapot meghaladó, vagy határozatlan időtartamra történő bérbeadás);
e) a vagyon megterhelése;
f) hitel felvételéhez, kötvény kibocsátásához vagyoni fedezet biztosítékul nyújtása;
g) behajthatatlan követelések – jogszabályban foglaltak alapján – történő törlése;
h) az önkormányzat tulajdonában lévő 150.000,-Ft egyedi bruttó nyilvántartási értéket meghaladó ingó vagyon értékesítése és selejtezése,
i) az önkormányzati törzsvagyont képező ingatlan funkciójának megváltoztatása;
j) vagyonkezelési szerződés és haszonélvezeti jogot alapító szerződés megkötése.
k) döntés az önkormányzati törzsvagyont képező ingatlanon jelentősebb átalakítással járó beruházás megvalósíthatóságáról.
(4) a Képviselő-testület által a polgármesterre átruházott hatáskörök:
a) mezőgazdasági rendeltetésű földterület bérbeadása és bérleti díjának megállapítása;
b) egyéb vagyon eszközök (gépek, járművek, ingó vagyontárgyak) bérbeadása;
c) az önkormányzati lakás, nem lakás céljára szolgáló helyiségek eseti, vagy hat hónapot meg nem haladó határozott időtartamra történő bérbeadása és bérleti díjának megállapítása;
d) az önkormányzati vagyont érintő hatósági eljárásban a tulajdonost megillető nyilatkozattételi jog, a közigazgatási és bírósági eljárásban az ügyfél jogának gyakorlása;
e) egyéb tulajdonos jognyilatkozatok közül Önkormányzat javára bejegyzett elidegenítési és terhelési tilalom, jelzálogjog törléséhez – amennyiben ennek jogszabályi feltételei fennállnak – hozzájárulás adása;
f) az átmenetileg szabad pénzeszköz ideiglenes – egy évnél nem hosszabb – lekötésére vonatkozó döntés – amennyiben az éves költségvetésről szóló rendelet ettől eltérően nem rendelkezik – meghozatala;
g) a vagyon besorolásától függetlenül az Önkormányzat tulajdonában lévő 150.000,-Ft egyedi bruttó nyilvántartási értékhatár alatti ingó vagyontárgyak elidegenítéséről és selejtezéséről dönt;
h) az értékvesztés, valamint a terven felüli értékcsökkenés elszámolásának engedélyezése;
i) Képviselő-testület által e Rendelet 5. § (3) bekezdésében foglaltaknak megfelelően az értékesítésre kijelölt belterületi építési telkek értékesítése.
7. § Az Önkormányzat vagyona a Kübekházi Közös Önkormányzati Hivatal útján a jogszabályi előírásoknak megfelelően kerül nyilvántartásra az ingatlanvagyon-kataszter és a számviteli nyilvántartás előírásszerű vezetésével, melyek biztosítják a jogszabályoknak megfelelő tárgyévi vagyonkimutatás elkészítésének alapját.
8. § (1) Az Önkormányzat 15 millió forint feletti bruttó nyilvántartási értékű vagyonát hasznosítani – ha törvény kivételt nem tesz – csak nyilvános versenytárgyalás útján az összességében legelőnyösebb ajánlatot tevő részére, a szolgáltatás és ellenszolgáltatás értékarányosságával lehet, melyre vonatkozó részletes szabályokat e rendelet 2. számú mellékletét képező Versenytárgyalási Szabályzat tartalmazza.
(2) Az (1) bekezdésben foglaltak alapján történő értékesítésből származó bevétel a Képviselő-testület eltérő döntését kivéve csak fejlesztési célra használható fel.
9. § (1) Gazdasági társaságban az Önkormányzatot a polgármester képviseli, aki a tagképviseleti meghatalmazásra vonatkozó szabályok szerint jogosult a képviselettel a Képviselő-testület bármely tagját, a Kübekházi Közös Önkormányzati Hivatal vezetője, vagy az önkormányzat bármely szervének vezetőjét megbízni.
(2) Az Önkormányzat által alapított gazdasági társaságok helyzetéről, tulajdonosi jogok gyakorlásáról a polgármester évente köteles beszámolni a Képviselő-testületnek.
10. §
11. § (1) Az Önkormányzat szervei számára az alapfeladat ellátásához szükséges és elégséges mértékben a vagyoni elemek használati jogát biztosítja, melynél fogva használóként jogosultak és kötelesek a rendeltetésszerű használatra, működtetésre, fenntartásra, a vagyoni elemekhez fűződő közterhek viselésére, a jogszabályi előírásoknak megfelelő nyilvántartás vezetésére. A vagyonelemek használója köteles az Önkormányzat vagyonát elvárható gondossággal megőrizni és gyarapítani.
(2) Az (1) bekezdésben biztosított használati jogot a Képviselő-testület visszavonhatja, ha azok egyéb módon történő hasznosítása az önkormányzati célok megvalósítását hatékonyabban szolgálják.
Záró rendelkezések
12. § (1) Ez a rendelet 2013. július 1. napján lép hatályba.
(2) Hatályát veszti az Önkormányzat vagyonáról és a vagyongazdálkodás szabályairól szóló 3/1999. (III.18.) Önk. számú rendelet, valamint az azt módosító 11/2004. (IV.28.) önk. rendelet, 7/2007.(IV.24.) önk. rendelet, 8/2008.(III.27.) önk. rendelet, 6/2009.(IV.27.) önk. rendelet, 9/2010. (IX.29.) önk. rendelet, 3/2012.(II.27.) önkormányzati rendelet.
(3) Ez a rendelet kihirdetve 2013. június 27-én.
2. melléklet
I. A versenytárgyalás típusai
1. A versenytárgyalás nyilvános vagy zártkörű.
2. Zártkörű versenytárgyalás lehet tartani akkor, ha a teljesítésre csak meghatározott ajánlattevők alkalmasak.
II. A versenytárgyalás meghirdetése
1. A nyilvános versenytárgyalást országos vagy megyei napilapban meg kell hirdetni. A zártkörű versenytárgyalásról az érdekelt ajánlattevőket egyidejűleg és közvetlenül kell tájékoztatni.
2. A versenytárgyalást két fordulóban is meg lehet hirdetni. A második fordulóban a kiválasztott ajánlattevők az első fordulóban vállalt feltételek alapulvételével vesznek részt.
III. Versenytárgyalási felhívás
1. A kiíró a versenytárgyalási felhívásban valamint ajánlattevő számára egyenlő esélyt köteles biztosítani, és a felhívást úgy meghatározni, hogy annak alapján az ajánlattevők megfelelő ajánlatokat tehessenek.
2. A versenytárgyalási felhívásnak tartalmaznia kell különösen:
a) a hasznosítani kívánt vagyon pontos meghatározását;
b) az ellenszolgáltatással kapcsolatos kikötéseket és feltételeket;
c) az ajánlatok benyújtására, felbontási helyére és idejére, valamint az elbírálásara vonatkozó időpontokat és szempontokat. Ha a kiíró az ajánlatok elkészítéséhez részletes dokumentációt bocsát rendelkezésre, úgy a versenytárgyalási felhívásban meg kell jelölni a dokumentáció beszerzésének helyét és feltételeit is. A kiíró biztosítani köteles, hogy a versenytárgyalás meghirdetésének időpontjában a dokumentáció rendelkezésre álljon.
3. Az ajánlatok benyújtására vonatkozó időpontot a versenytárgyalási felhívásban úgy kell meghatározni, hogy a felhívás közzététele és az ajánlatok benyújtására vonatkozó időpontok között legalább tizenöt nap különbség legyen.
IV. A versenytárgyalási biztosíték
1. A versenytárgyaláson való részvétel versenytárgyalási biztosíték (a továbbiakban: biztosíték) adásához köthető.
2. Az ajánlattevő az ajánlati kötöttség ideje alatt az ajánlatát visszavonhatja, de ebben az esetben a biztosítékot elveszti és az a kiírót illeti meg. Egyébként a biztosítékot a versenytárgyalási felhívás visszavonása, illetőleg az ajánlatok érvénytelenségének megállapítása, valamint elbírálása után vissza kell adni, kivéve ha a versenytárgyalási felhívás szerint az a megkötött szerződést biztosító mellékkötelezettséggé, illetve az ellenszolgáltatás részévé válik.
V. A versenytárgyalási ajánlat
1. A versenytárgyalásra beküldött ajánlatnak tartalmaznia kell az ajánlattevő részletes nyilatkozatát, különösen:
a) a versenytárgyalási felhívás feltételeinek elfogadásáról;
b) az ajánlott ellenszolgáltatás összegéről.
2. A biztosíték kikötésekor az ajánlattevőnek igazolnia kell, hogy a biztosítékot a kiíró rendelkezésére bocsátotta.
3. Az ajánlattevőnek igazolnia kell az azonosításhoz szükséges adatokat (cégkivonat, vállalkozói igazolvány, személyi adatok stb.)
4. Az ajánlattevő az ajánlatban közölt egyes adatok nyilvánosságra hozatalát megtilthatja. Az ajánlattevő a nevének, székhelyének, címének, az általa ajánlott ellenszolgáltatásnak és a teljesülési határidőnek a nyilvánosságra hozatalát nem tilthatja meg.
5. Az ajánlatot zártan kell benyújtani, és fel kell tüntetni az adott versenytárgyalásra utaló jelzést.
6. A versenytárgyalás során az ajánlattevő az ajánlatához a kiíró által – a versenytárgyalásra vonatkozó felhívásban a közölt benyújtási határidőt követő legfeljebb hatvan napig kötve marad, kivéve, ha a kiíró az elbírálási időpontban egyik ajánlattevővel sem kíván szerződést kötni, illetve ha a kiíró valamelyik ajánlattevővel az ajánlati kötöttség időtartama alatt szerződést kötött.
VII. A versenytárgyalási ajánlatok ismertetése
1. Az ajánlatok felbontására meg kell hívni az ajánlattevőket, és ismertetni kell nevüket, székhelyüket, illetve címüket, valamint az ajánlatok lényeges tartamát, azon adatok kivételével, amelyeknek nyilvánosságra hozatalát az ajánlattevő megtiltotta, meg kell állapítani, hogy az ajánlatok maradéktalanul tartalmazzék-e a kiíró által meghatározott dokumentumokat, igazolásokat.
2. A kiíró a bontáskor a hiányzó dokumentumok, igazolások vonatkozásában hiánypótlási lehetőséget biztosíthat határidő kitűzésével.
3. Az ajánlatok felbontásánál csak a kiíró és az ajánlattevők, továbbá a kiíró által meghívottak lehetnek jelen.
4. A kiíró az ajánlatok értékelése során állapítja meg, hogy az ajánlatok közül melyek érvénytelenek. Érvénytelen az ajánlat, ha
a) olyan ajánlattevő nyújtotta be, amelyik nem jogosult részt venni a versenytárgyaláson,
b) azt az ajánlat benyújtására meghatározott határidő eltelte után nyújtották be,
c) a biztosítékot az ajánlattevő nem bocsájtotta a kiíró rendelkezésére,
d) az nem felel meg a versenytárgyalási felhívás feltételeinek.
VIII. A versenytárgyalási ajánlatok elbírálása
1. Ha az ajánlatok elbírálása során bizonyos kérdések tisztázása szükséges, a kiíró az ajánlattevőktől felvilágosítást kérhet.
2. A benyújtott ajánlatok a kiíró hozzájárulásával sem módosíthatóak kivéve, ha az ajánlattevők a versenytárgyalási kiírás szerint a versenytárgyalás második fordulójában az ellenszolgáltatás összegére újabb ajánlatot tehetnek.
3. A kiíró az ajánlatok elbírálásáról hozott döntését az ajánlattevőknek írásban megküldi.
4. Ha a kiíró valamelyik ajánlattevő ajánlatát elfogadja, a szerződés a versenytárgyalási kiírásban és az elfogadott ajánlatban foglalt tartalommal a VII/3. pontban meghatározott döntésnek a nyertes ajánlattevőhöz történő megérkezésének napján létrejön. A szerződést amennyiben szükséges vagy célszerű, haladéktalanul külön okiratba kell foglalni.
5. Ha a kiíró egyik ajánlattevő ajánlatát sem fogadja el és a részletes dokumentációt ellenérték fejében bocsátotta rendelkezésre, úgy e vonatkozásban a versenytárgyalási felhívás visszavonására meghatározott rendelkezéseket kell alkalmazni.
6. A kiíró az ajánlatokat kizárólag az elbírálásra használhatja fel. Más célú felhasználás esetén az ajánlattevővel külön meg kell állapodnia.
7. Az ajánlattevő a kiírótól az ajánlat kidolgozásáért térítést nem igényelhet.
IX. Záró rendelkezések
1. melléklet
Klárafalva Községi Önkormányzat törzsvagyona és üzleti vagyona |
|||||
|---|---|---|---|---|---|
Forgalomképtelen ingatlan |
|||||
Sorsz. |
Helyr.szám |
Megnevezés |
Utca+hsz |
Tel.ter(m2) |
Bruttó érték Ft |
1 |
49/ / / |
Közút(Petőfi utca) |
Petőfi utca |
9643 |
19 852 782 |
2 |
50/ 2/ / |
Árok |
2414 |
797 000 |
|
3 |
59/ / / |
Temető |
4796 |
141 131 664 |
|
4 |
68/ / / |
Közút(Temető sor) |
Temető sor |
3560 |
17 703 008 |
5 |
89/ 1/ / |
Járda(Felszabadulás utca) |
Felszabadulás utca |
5940 |
15 728 394 |
6 |
89/ 2/ / |
országos közút-BUSZVÁRÓK 2 DB |
Felszabadulás utca |
32226 |
1 806 380 |
7 |
89/ 3/ / |
Járda(Felszabadulás utca) |
Felszabadulás utca |
4578 |
10 627 950 |
8 |
135/ / / |
Közterület(Kaffka Margit köz) |
Kaffka Margit köz |
1576 |
2 993 000 |
9 |
150/ / / |
Közterület |
366 |
810 000 |
|
10 |
155/ / / |
Közút |
5168 |
6 590 000 |
|
11 |
166/ / / |
Közterület |
508 |
992 000 |
|
12 |
188/ / / |
Közterület( Rákóczi u.) |
Rákóczi utca |
3252 |
10 219 814 |
13 |
189/ 2/ / |
Közterület(Kossuth utca) |
Kossuth utca |
7363 |
20 729 630 |
14 |
192/ / / |
Közút |
965 |
890 000 |
|
15 |
204/ 1/ / |
Közpark |
742 |
506 000 |
|
16 |
206/ / / |
Közút |
823 |
266 000 |
|
17 |
209/ / / |
Közút |
2167 |
2 702 000 |
|
18 |
249/ / / |
Közterület(Dózsa György utca) |
Dózsa György utca |
8924 |
14 867 000 |
19 |
348/ / / |
Saját használatú út |
6516 |
3 877 000 |
|
20 |
349/ / / |
Közút |
250 |
145 000 |
|
21 |
472/ / / |
Közút |
1057 |
631 000 |
|
22 |
09/ / / |
Közút |
3376 |
1 688 000 |
|
23 |
010/ / / |
Töltés |
48017 |
4 802 000 |
|
24 |
011/ 15/ / |
Közút |
7201 |
1 740 000 |
|
25 |
016/ / / |
Csatorna |
7374 |
955 000 |
|
26 |
017/ 4/ / |
Csatorna |
2734 |
386 000 |
|
27 |
020/ / / |
Saját használatú út |
2452 |
995 000 |
|
28 |
021/ 4/ / |
Csatorna |
4326 |
658 000 |
|
29 |
022/ 11/ / |
Saját használatú út |
600 |
240 000 |
|
30 |
023/ 1/ / |
Közút |
1975 |
948 000 |
|
31 |
023/ 2/ / |
Saját használatú út |
1770 |
777 000 |
|
32 |
026/ 8/ / |
Csatorna |
1100 |
185 000 |
|
33 |
026/ 11/ / |
Csatorna |
2790 |
399 000 |
|
34 |
029/ / / |
Saját használatú út |
1421 |
742 000 |
|
35 |
033/ / / |
Csatorna |
569 |
282 000 |
|
36 |
034/ / / |
Saját használatú út 034 |
569 |
282 000 |
|
37 |
041/ / / |
Saját használatú út |
1538 |
334 000 |
|
38 |
043/ / / |
Saját használatú út |
4448 |
2 395 000 |
|
39 |
045/ / / |
Csatorna |
2534 |
396 000 |
|
40 |
046/ / / |
Csatorna |
534 |
102 000 |
|
41 |
047/ / / |
Csatorna |
4678 |
712 000 |
|
42 |
049/ / / |
Csatorna |
4839 |
717 000 |
|
43 |
050/ / / |
Saját használatú út |
2587 |
709 000 |
|
44 |
051/ / / |
Saját használatú út |
3343 |
1 984 000 |
|
45 |
053/ / / |
Csatorna |
13173 |
1 730 000 |
|
46 |
054/ / / |
Saját használatú út |
2427 |
843 000 |
|
47 |
058/ 3/ / |
Temető, szántó |
10071 |
3 867 058 |
|
48 |
058/ 13/ / |
Saját használatú út |
3627 |
888 000 |
|
49 |
060/ 17/ / |
Csatorna |
1036 |
250 000 |
|
50 |
064/ / / |
Csatorna |
5785 |
857 000 |
|
51 |
48/ 1/ / |
Beépítetlen terület |
449 |
135 000 |
|
Forgalomképtelen ingatlanok összesen: |
304 863 680 |
||||
Korlátozottan forgalomképes ingatlan |
|||||
Sorsz. |
Helyr.szám |
Megnevezés |
Utca + házszám |
Tel.ter(m2) |
Bruttó érték Ft |
1 |
1/ 1/ / |
Községháza |
Kossuth utca 171. |
836 |
34 285 839 |
2 |
1/ 2/ / |
ÁLTALÁNOS ISKOLA |
Kossuth utca 170. |
924 |
10 944 000 |
3 |
1/ 3/ / |
Óvoda |
Kossuth utca 169. |
1765 |
11 004 000 |
4 |
172/ / / |
faluház, közművelődési, közösségi színtér, könyvtár |
Felszabadulás utca 28 |
697 |
25 380 632 |
5 |
205/ / / |
gazdasági épület háziorvosi rendelő és védőnői tan |
Kossuth utca 1 |
1803 |
33 004 580 |
6 |
Ferencszállás 09/ 5/ / |
Vízmű kút |
6167 |
72 588 776 |
|
Korlátozottan forgalomképes ingatlanok összesen: |
187 207 827 |
||||
Üzleti vagyon |
|||||
Sorsz. |
Helyr.szám |
Megnevezés |
Utca + házszám |
Tel.ter(m2) |
Bruttó érték Ft |
1 |
45/ / / |
Beépítetlen terület |
639 |
40 000 |
|
2 |
202/ / / |
Beépítetlen terület (sportpálya) |
8833 |
2 500 000 |
|
3 |
302/ / / |
Erdő |
196 |
12 000 |
|
4 |
313/ / / |
Erdő |
910 |
55 000 |
|
5 |
333/ / / |
Erdő |
235 |
18 000 |
|
6 |
399/ / / |
Erdő |
18324 |
1 363 000 |
|
7 |
400/ / / |
Erdő |
1815 |
135 000 |
|
8 |
437/ / / |
Kert |
552 |
23 000 |
|
9 |
439/ / / |
Kert |
294 |
18 000 |
|
10 |
440/ / / |
Kert |
846 |
50 000 |
|
11 |
442/ / / |
Kert |
180 |
10 000 |
|
12 |
443/ / / |
Kert |
278 |
11 000 |
|
13 |
444/ / / |
Kert |
277 |
15 000 |
|
14 |
448/ / / |
Kert |
760 |
45 000 |
|
15 |
449/ / / |
Kert |
506 |
2 000 |
|
16 |
456/ / / |
Kert |
963 |
56 000 |
|
17 |
460/ / / |
Kert |
591 |
12 000 |
|
18 |
461/ / / |
Kert |
357 |
10 000 |
|
19 |
468/ / / |
Kert |
399 |
14 000 |
|
20 |
473/ / / |
Erdő |
115 |
7 000 |
|
21 |
495/ / / |
Erdő |
211 |
8 000 |
|
22 |
496/ / / |
Kert |
302 |
4 000 |
|
23 |
498/ / / |
Erdő |
244 |
8 000 |
|
24 |
511/ / / |
Kert |
619 |
23 000 |
|
25 |
512/ / / |
Kert |
1344 |
48 000 |
|
26 |
513/ / / |
Erdő |
95 |
5 000 |
|
27 |
514/ / / |
Erdő |
625 |
22 000 |
|
28 |
011/ 2/ / |
Erdő |
5694 |
200 000 |
|
29 |
056/ / / |
Legelő és út |
4262 |
876 000 |
|
30 |
062/ 1/ / |
Telephely |
30502 |
3 500 000 |
|
Forgalomképes ingatlanok összesen: |
9 090 000 |
||||
Ingatlanok összesen: |
501 161 507 |
||||