Kincsesbánya Község Önkormányzata Képviselő-testületének 5/2023. (III. 20.) önkormányzati rendelete

a Képviselő-testület és szervei szervezeti és működési szabályzatáról szóló 12/2019.(XI.28.) önkormányzati rendelet módosításáról

Hatályos: 2023. 03. 21- 2023. 03. 21

Kincsesbánya Község Önkormányzata Képviselő-testületének 5/2023. (III. 20.) önkormányzati rendelete

a Képviselő-testület és szervei szervezeti és működési szabályzatáról szóló 12/2019.(XI.28.) önkormányzati rendelet módosításáról

2023.03.21.

Kincsesbánya Község Önkormányzata Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotói hatáskörében, az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés d) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:

1. § A Képviselő-testület és szervei szervezeti és működési szabályzatáról szóló 12/2019.(XI.28.) önkormányzati rendelet 19. §-a a következő (3a) bekezdéssel egészül ki:

„(3a) A Képviselő-testület által a jegyzőre átruházott feladat- és hatáskör a házszámok megállapítása.”

2. § A Képviselő-testület és szervei szervezeti és működési szabályzatáról szóló 12/2019.(XI.28.) önkormányzati rendelet 95. §-a helyébe a következő rendelkezés lép:

„95. § (1) Az aljegyző e munkaköréből adódóan helyettesíti a jegyzőt annak távollétében, vagy akadályoztatása esetén és ellátja a jegyző által részére meghatározott feladatokat.

(2) A jegyzői és aljegyzői tisztség betöltetlensége, vagy a jegyző tartós akadályoztatása esetére – legfeljebb hat hónap időtartamra – a jegyzői feladatokat a jegyző által kijelölt, jegyzői képesítési feltételeknek megfelelő köztisztviselő látja el.

3. § (1) A Képviselő-testület és szervei szervezeti és működési szabályzatáról szóló 12/2019.(XI.28.) önkormányzati rendelet 2. melléklete az 1. melléklet szerint módosul.

(2) A Képviselő-testület és szervei szervezeti és működési szabályzatáról szóló 12/2019.(XI.28.) önkormányzati rendelet 4. melléklete helyébe a 2. melléklet lép.

4. § Ez a rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba, és a kihirdetését követő második napon hatályát veszti.

1. melléklet az 5/2023. (III. 20.) önkormányzati rendelethez

1. A Képviselő-testület és szervei szervezeti és működési szabályzatáról szóló 12/2019.(XI.28.) önkormányzati rendelet 2. melléklet 1. pont helyébe a következő pont lép:

„1. „A Képviselő-testület polgármesterre átruházott feladat- és hatásköre:

a.) a közterület-használati engedély kiadása (a közterületek használatáról szóló, 7/2020.(V.25.) önkormányzati rendelet 4. § (1) bekezdésében rögzített hatáskör)

b.) „Rendkívüli behajtási engedély” kiadása (a járművek közlekedésének korlátozásáról szóló, 7/2012.(V.22.) önkormányzati rendelet 3. §. (1) bekezdésében rögzített hatáskör)

c.) döntés a használati, hasznosítási jog átengedéséről, ha a bérleti szerződésben meghatározott bérleti időszak a kettő évet nem haladja meg (az önkormányzat vagyonáról és a vagyonnal való gazdálkodás szabályairól szóló, 7/2016.(VI.6.) önkormányzati rendelet 12. § (8) bekezdésében rögzített hatáskör)”

2. A Képviselő-testület és szervei szervezeti és működési szabályzatáról szóló 12/2019.(XI.28.) önkormányzati rendelet 2. melléklet 2. pont a) alpontja helyébe a következő rendelkezés lép:

„a) települési támogatás megállapítása ( 1993. évi III. törvény 25. § (3) bekezdés b) pontjában rögzített hatáskör),”

3. A Képviselő-testület és szervei szervezeti és működési szabályzatáról szóló 12/2019.(XI.28.) önkormányzati rendelet 2. melléklete a következő 5. ponttal egészül ki:

„5. A Képviselő-testület által a jegyzőre átruházott feladat- és hatáskör a házszámok megállapítása.”

2. melléklet az 5/2023. (III. 20.) önkormányzati rendelethez

4. melléklet

1. A Kincsesbányai Közös Önkormányzati Hivatal belső szervezeti felépítése

1.1. Jegyző

Aljegyző

1.2. KKÖH székhely (Kincsesbánya)

1.3.KKÖH kirendeltség (Isztimér)

1.4.KKÖH Konyhája (Kincsesbánya)

a) Adóügyi és igazgatási ügyintéző 1.

b) Igazgatási és személyzeti ügyintéző

c) Igazgatási és iratkezelési ügyintéző

d) Pénzügyi ügyintéző 1.

e) Adóügyi és igazgatási ügyintéző 2.

f) Igazgatási ügyintéző

g) Pénzügyi ügyintéző 2.

h) élelmezésvezető

i) szakács

j) 3 fő konyhai kisegítő

2. A Közös Önkormányzati Hivatal munkarendje:

2.1. A hivatal köztisztviselőinek, valamint fizikai alkalmazottainak munkaideje heti 40 óra.

2.2. A heti munkarend:

a) hétfőtől csütörtökig: 7.30-16.00 óráig 30 perc munkaközi szünettel,

b) péntek: munkaközi szünet nélkül 7.30-13.30 óráig

3. Az ügyfélfogadás rendje:

Napok

Időpont

Ügyfélfogadási terület

a) Hétfő

800 -1600 óráig

Jegyző, aljegyző, ügyintézők

b) Kedd

nincs

c) Szerda

800 -1600 óráig

Jegyző, aljegyző, ügyintézők

d) Csütörtök

nincs

e) Péntek

800 -1200 óráig

ügyintézők

4. Pénztári órák:

Napok

Időpont

a) Hétfő

800 -1500 óráig

b) Kedd

nincs

c) Szerda

800 -1500 óráig

d) Csütörtök

nincs

e) Péntek

800 -1200 óráig