Baracska Község Önkormányzata Képviselő-testületének 4/2015. (III.13.) önkormányzati rendelete

az Önkormányzat 2015. évi költségvetéséről

Hatályos: 2015. 11. 27- 2015. 12. 01

Baracska  község Önkormányzat Képviselő-testületének

4/2015. (III.13.) számú rendelete

 az Önkormányzat 2015. évi költségvetéséről


(egységes szerkezetben)


Baracska község Önkormányzat Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében  meghatározott eredeti jogalkotói hatáskörében, az Alaptörvény 32. cikk (1) f) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:


  1. A rendelet hatálya[1]


1. §[2] A rendelet hatálya kiterjed az Önkormányzatra, valamint az önkormányzat által irányított költségvetési szervre.

2. §[3] (1) Az önkormányzat által irányított költségvetési szerv: Baracskai Polgármesteri Hivatal (a továbbiakban: Polgármesteri Hivatal).

(2) Az (1) bekezdésben felsorolt intézmény külön címet alkot. Az önkormányzat címrendjét teljes körűen a 12. melléklet tartalmazza.


2. A költségvetés bevételei és kiadásai [4]


3.§[5] (1) A képviselő-testület az önkormányzat és a Polgármesteri Hivatal 2015. évi költségvetésének összevont

a) kiadási főösszegét 383.925  ezer forintban,

b) bevételi főösszegét 383.925 ezer forintban állapítja meg,

(2) A 2015. évi költségvetés működési bevételeinek, kiadásainak és a felhalmozási bevételeinek, kiadásainak egyenlege - 50 millió Ft, ehhez adósságot keletkeztető ügylet megkötése válik szükségessé.

(3) Az (1) bekezdésben szereplő főösszegekből a képviselő-testület

a) a Baracska község önkormányzata  2015. évi költségvetésének

aa) kiadási főösszegét 340.000  ezer forintban,

ab) bevételi főösszegét 340.000  ezer forintban állapítja meg,

b) a Polgármesteri Hivatal 2015. évi költségvetésének

ba) kiadási főösszegét 43.925 ezer forintban,

bb) bevételi főösszegét 43.925 ezer forintban állapítja meg.


I.[6]


4.§[7]  Az önkormányzat és a Polgármesteri Hivatal 2015. évi költségvetési mérlegét a 3. melléklet tartalmazza.

5.§[8] (1) Az önkormányzat és a Polgármesteri Hivatal 2015. évi költségvetési bevételeit kiemelt előirányzatok, rovatok és feladatellátás szerinti bontásban az 1. melléklet, 2015. évi költségvetési kiadásait kiemelt előirányzatok, rovatok és feladatellátás szerinti bontásban a 2. melléklet tartalmazza.

(2) Az önkormányzat és a polgármesteri hivatal bevételeit és kiadásait kormányzati funkciónkénti, bevétel-kiadás egyenlege bontását a 11. melléklet tartalmazza.

6. § [9](1) Az önkormányzat és a polgármesteri hivatal összevont működési, felhalmozási, finanszírozási bevételi előirányzatait (1. melléklet) a képviselő-testület a következők szerint határozza meg:

a)Baracska község önkormányzat összevont, működési bevételi előirányzata összesen:  217.458 ezer forint, melyből:

aa) működési célú támogatások áht-n belül:                 92.573  ezer forint

ab) közhatalmi bevételek:                                              87.180 ezer forint

ac) működési bevételek:                                                 37.430 ezer forint

ad) működési célú átvett pénzeszköz:                                 275 ezer forint.

b) Baracska község önkormányzat összevont, felhalmozási bevételi előirányzata összesen:  5.250 ezer forint, melyből:

    ba) felhalmozási bevétel:                                          351 ezer forint

    bb) felhalmozási célú átvett pénzeszköz:                          2.649 ezer forint

    bc) felhalmozási támogatás                                               2.250 ezer forint.

c) Baracska község önkormányzat összevont, finanszírozási bevételi előirányzata összesen:  161.217 ezer forint, melyből:

    ca) előző évi ktgv-i maradvány:                                      69.471 ezer forint

    cb) hitel felvétel:                                                              50.000 ezer forint

    cc) irányító szervi támogatás:                                         41.746 ezer forint.

2) Az (1) bekezdésben szereplő összegekből a Baracska önkormányzat működési, felhalmozási, finanszírozási  bevételi előirányzatait a képviselő-testület a következők szerint határozza meg:

a) Baracska önkormányzat működési bevételi előirányzata összesen: 217.273 ezer forint, melyből:

aa) működési célú támogatások áht-n belül:                 92.389 ezer forint

ab) közhatalmi bevételek:                                               87.180 ezer forint

ac) működési bevételek:                                                 37.429 ezer forint

ad) működési célú átvett pénzeszköz:                                 275 ezer forint.

b) Baracska önkormányzat felhalmozási bevételi előirányzata összesen:  5.250 ezer forint, melyből:

    ba) felhalmozási bevétel:                                          351 ezer forint

    bb) felhalmozási célú átvett pénzeszköz:                          2.649 ezer forint.

        bc) felhalmozási támogatás                                           2.250 ezer forint.

c) Baracska önkormányzat finanszírozási bevételi előirányzata összesen:  117.477 ezer forint, melyből:

    ca) előző évi ktgv-i maradvány:                                      67.477ezer forint

    cb) hitel felvétel:                                                              50.000 ezer forint.

(3) Az (1) bekezdésben szereplő összegekből a  Polgármesteri Hivatal működési, finanszírozási  bevételi előirányzatait a képviselő-testület a következők szerint határozza meg:

a) Polgármesteri Hivatal működési bevételi előirányzata összesen:  185 ezer forint, melyből:

a) működési célú támogatások áht-n belül:                          184 ezer forint

b) működési bevételek:                                                             1 ezer forint

b) Polgármesteri Hivatal finanszírozási bevételi előirányzata összesen:  43.740 ezer forint, melyből:

    ca) előző évi ktgv-i maradvány:                                        1.994 ezer forint

    cb) irányító szervi támogatás:                                         41.746 ezer forint.

(4) Az önkormányzat és a polgármesteri hivatal összevont működési,  finanszírozási kiadási előirányzatait (2. melléklet) a képviselő-testület a következők szerint határozza meg:

a) Baracska község önkormányzat összevont, működési kiadási előirányzata összesen: 243.545 ezer forint, melyből:

aa) személyi jellegű kiadások:                    59.289 ezer forint

ab) munkaadókat terhelő járulékok:          15.664 ezer forint

ac) dologi jellegű kiadások:                        76.527 ezer forint

ad) ellátottak pénzbeli juttatásai:               26.484  ezer forint

ae) egyéb működési c. kiadás                     65.581ezer forint

b) Baracska község önkormányzat összevont, finanszírozási kiadási előirányzata összesen: 44.177 ezer forint.

(5) A (4) bekezdésben szereplő összegekből a Baracska önkormányzat működési kiadási előirányzatait a képviselő-testület a következők szerint határozza meg:

a) Baracska önkormányzat működési kiadási előirányzata összesen:     199.620 ezer forint, ebből:

aa) személyi jellegű kiadások:                    35.578 ezer forint

ab) munkaadókat terhelő járulékok:            9.164 ezer forint

ac) dologi jellegű kiadások:                         67.703 ezer forint

ad) ellátottak pénzbeli juttatásai:               21.594 ezer forint

ae) egyéb működési c. kiadás                     65.581 ezer forint

af) működési kiadásokból kötelezően ellátandó feladat:      195.226 ezer forint, önként vállalt feladat                       4.394 ezer forint.

b) Baracska önkormányzat finanszírozási kiadási előirányzata összesen:          44.177  ezer forint, melyből a kötelező feladat ellátás 44.177 ezer forint.

(6) A (4) bekezdésben szereplő összegekből a Polgármesteri Hivatal működési kiadási előirányzatait a képviselő-testület a következők szerint határozza meg:

a) Polgármesteri Hivatal működési kiadási előirányzata összesen:         43.925 ezer forint, ebből:

aa) személyi jellegű kiadások:                            23.711 ezer forint

ab) munkaadókat terhelő járulékok:                    6.500 ezer forint

ac) dologi jellegű kiadások:                                   8.824 ezer forint

ad) ellátottak pénzbeli juttatásai:                        4.890 ezer forint

ae) működési kiadásokból  államháztartási feladat          43.925 ezer forint.”


7. § (1)[10] Az önkormányzat felújítási és felhalmozási kiadásai összesen ÁFÁ-val növelt értékben: 96.203 ezer forint. A képviselő-testület a Polgármesteri Hivatalnál nem tervez beruházást, felújítást. A felújítási és felhalmozási kiadásokból:

a) a beruházások előirányzata:     27.278 ezer forint,

b) a felújítások előirányzata:         58.700 ezer forint,

c) egyéb felhalmozási kiadás:       10.225 ezer forint.

d.) a felhalmozási feladatok kötelezően ellátandóak.”

(2) Az önkormányzat a felújítási és felhalmozási kiadások teljesítéséhez 50.000 e Ft fejlesztési hitelt kíván felvenni.

(3)[11] A felhalmozási feladatok kötelezően ellátandó feladatokhoz kapcsolódik.

8. §[12] Baracska Község Önkormányzata a működési kiadások között 2015. évben 42.431 ezer forint tartalékot képez, melyet az évközi többletigények, valamint az elmaradt bevételek pótlására használ fel.

9. §[13]  Az önkormányzat és költségvetési szervének működési és fejlesztési célú bevételeinek és kiadásainak 2016-2021. évi alakulását az 5. melléklet tartalmazza.

10.§[14] Az Önkormányzat és költségvetési szervének 2015. évi előirányzat-felhasználási ütemtervét a 6. melléklet tartalmazza.

11.§ (1)[15]  Az önkormányzat 2015. évi bevételeit és kiadásait kormányzati funkció szerinti bontásban a 9. melléklet tartalmazza.

(2)[16] A Polgármesteri Hivatal 2015. évi bevételeit és kiadásait kormányzati funkció szerinti bontásban a 10. melléklet tartalmazza.

12.§[17] Az önkormányzat több éves kihatással járó feladatait, hitelállományát éves bontásban a 7. melléklet tartalmazza.

13.§[18] (1) A közvetett támogatások előre behatárolható, 2015. évet érintő adatait a 8. melléklet tartalmazza.

(2) Az önkormányzat saját bevételeinek részletezését, az adósságot keletkeztető ügyletekből származó tárgyévi fizetési kötelezettségei megállapításához a 13. melléklet tartalmazza.

(3) Az EU-s támogatással megvalósuló programok és projektek felsorolását a 14. melléklet tartalmazza.

14.§[19]


3. Költségvetési létszámkeret[20]


15.§[21] (1) Az önkormányzat és költségvetési szervének 2015. évi költségvetési engedélyezett létszámát a 4. melléklet tartalmazza. A képviselő-testület az önkormányzat és költségvetési szerveinek létszám-előirányzatát:

  1. 31,00 fő átlagos statisztikai állományi létszámban, melyből az önkormányzat 5,00 fő, a polgármesteri hivatal 9 fő
  2. 40,00 fő az év utolsó napján foglalkoztatható záró-létszámban melyből az önkormányzat 5,00 fő

állapítja meg.

(2) A képviselő-testület az önkormányzatnál az (1) bekezdés szerinti létszám előirányzatából a közfoglalkoztatott munkavállalók átlagos statisztikai létszámát 17,00 főben , az év utolsó napján foglalkoztatható záró létszámát 27 főben állapítja meg.


4. A költségvetés végrehajtására vonatkozó szabályok[22]


16. §[23]

17. §[24] (1) Ha év közben - a rendelet készítésekor nem ismert - többletbevétel keletkezik, vagy a bevételek a tervezettől elmaradnak, e tényről a polgármester a képviselő-testületet tájékoztatja.

(2) A meghatározott tartalékok előirányzatának módosításáról, felhasználásáról csak a képviselő-testület dönthet a költségvetési rendelet módosítása során.

(3) A képviselőtestület az önkormányzat bevételi és kiadási főösszegeinek módosítását és a kiemelt előirányzatok közötti átcsoportosítás jogát évi 200.000 Ft összeghatárig a polgármesterre átruházza. Egyéb esetekben a képviselőtestület a kiemelt előirányzatok közötti átcsoportosítás jogát fenntartja magának.

(4) A (3) bekezdésben foglalt átcsoportosításról a polgármester negyedévente köteles beszámolni, a költségvetés módosítására egyidejűleg javaslatot tenni.

(5) Az önkormányzat és költségvetési szerve az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény (a továbbiakban: Áht.) 34. §-ában foglaltak, az államháztartásról szóló törvény végrehajtásáról szóló 368/2011. (XII. 31.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Ávr.) 42. §-ban, valamint az e rendeletben foglaltak figyelembevételével módosíthatják egyes kiemelt, ezen belül részelőirányzataikat.

18. § (1) Az önkormányzati gazdálkodás során az év közben létrejött működési hiány külső finanszírozási módja  likvid hitelfelvétel a számlavezető pénzintézettől.

(2)[25]

(3) A költségvetési hiány belső finanszírozására szolgál az előző év költségvetési maradványának igénybevétele.

19. §[26]

20. § (1)[27]

(2)[28] A képviselőtestület a köztisztviselők cafeteria éves keretét bruttó 200.000 Ft összegben állapítja meg.

(3)[29] Az önkormányzat közalkalmazotti jogviszonyban és munkaszerződéssel foglalkoztatott dolgozói, a közfoglalkoztatottakat kivéve, béren kívüli juttatása étkezési Erzsébet-utalvány lehet, értéke nettó 8.000 Ft/fő/hó.

(4)[30] A képviselőtestület az önkormányzatnál és a költségvetési szervénél foglalkoztatottak részére létszámarányos jutalomkeretet határoz meg, melynek fedezete a bankszámla-hozzájárulás összege.

21. §[31]  A Polgármesteri Hivatal részére történő finanszírozás a tényleges szükséglethez igazítva történik.

22. §[32]

23. §[33] (1) A kötelezettségvállalók a forrásképződés mértékének, illetve ütemének figyelembe vételével és a költségvetési szerv biztonságos működésének szem előtt tartásával vállalhatnak kötelezettséget.

(2) A működési többletbevétel felhasználása a saját hatáskörű előirányzat-módosítás és az azzal egyidejűleg történő - képviselő-testületi - tájékoztatás után történhet.

 (3) A mindenkori érvényes központi szabályozás figyelembevételével a Polgármesteri Hivatal belső szabályzatában kerültek rögzítésre a működéshez, gazdálkodáshoz kapcsolódóan, a gazdálkodás vitelét meghatározó szabályok.

24. § (1) Az önkormányzat és költségvetési szervénél a  feladat elmaradásából származó – személyi és dologi – megtakarítások felhasználására  csak a képviselőtestület engedélyével kerülhet sor.

(2)[34]

25.§[35]

26.§[36]

27. §[37] A polgármester - a képviselőtestület utólagos tájékoztatása mellett - 200.000 Ft értékhatárig önállóan dönthet forrásfelhasználásról.

28. §[38]

5. A költségvetés végrehajtásának ellenőrzése[39]


29.§ (1)[40] A Polgármesteri Hivatal ellenőrzése a belső kontrollrendszer keretében valósul meg, melynek létrehozásáért, működtetéséért és továbbfejlesztéséért a jegyző a felelős.

(2) Az önkormányzat a belső ellenőrzésről a Szent László Völgye Többcélú Kistérségi Társulás útján gondoskodik. A megfelelő működtetésről és a függetlenség biztosításáról a jegyző köteles gondoskodni.

(3)[41] Az Áht. 24. § (4) bekezdése alapján, az önkormányzat költségvetési, illetve zárszámadási rendelete előterjesztésekor bemutatandó mérlegek tartalmára vonatkozó rendelkezéseket a 3., a 6. , a 7., a 8., a 13. és a 14. mellékletek tartalmazzák. A szöveges indoklásukat a 15. melléklet tartalmazza.


6. Záró rendelkezések[42]


30. § (1) Ez a rendelet 2015. március 13-án lép hatályba.

(2) Baracska Község Önkormányzata Képviselő-testületének 1/2015.(I.30.) önkormányzati rendelete hatálya 2015. március 12. napjáig terjed ki, mely rendelet rendelkezéseit 2015. január 1. napjától 2015. március 12. napjáig kellett alkalmazni.








Boriszov Zoltán s.k.                                                                        Szeleczkyné Szabó Katalin s.k.

    polgármester                                                                                                jegyző




A rendelet kihirdetése megtörtént: 2015. március 13-án.




Szeleczkyné Szabó Katalin s.k.

                 jegyző





12. melléklet a 4/2015. (III. 13.) önkormányzati rendelethez[43]




Baracska Község Önkormányzat 2015. évi Címrendje


1. Helyi önkormányzat: Baracska Község Önkormányzata

1.1 Általa irányított költségvetési szerv:

1.2 Baracskai Polgármesteri Hivatal











15. melléklet a 4/2015. (III. 13.) önkormányzati rendelethez[44]




Szöveges indoklás a 2015. évi költségvetés 3.,  6., 7.,  8., 13. és a 14. mellékletéhez


3. melléklet: 1. táblázat: Baracska község önkormányzatának összevont, módosított 2015. évi költségvetési mérlege közgazdasági tagolásban: A költségvetés egyenlege 0, mivel hitelfelvétel került tervezésére. A bevételek 55,36 %-a működési, 0,87 %-a felhalmozási, 43,77 %-a finanszírozási bevétel. Az összes bevétel 25,95 %-működési c. támogatás áht-n belül, 21,89 %-a közhatalmi bevétel, 7,45 %-a a működési  bevételek. A kiadásoknál a működésre a főösszeg 60,64 %-át fordítjuk, felhalmozásra 26,71 %-át, a finanszírozási kiadás 12,65 %. A felhalmozási, felújítási tervezett összegből nincs önként vállalt feladat. A kiadási főösszegből személyi és járulékokra fordítunk 15,7 %-ot. Az összes kiadásunk 20,58 %-a a dologi kiadás. A felhalmozási bevételünk nem fedezi a felhalmozási kiadásainkat. A ellátottak pénzbeli juttatására a működési kiadásokból 12,2 % jut, az összes kiadásból számítva 7,4 %.  Az egyéb működési célú kiadásunk 20,92 %-a a működési kiadásnak, és 12,69 %-a az összes kiadásunknak.

2. táblázat: Az önkormányzatnál az összes bevétel 63,28 %-a működési, 0,99 %-a felhalmozási és 35,73 %-a finanszírozási bevétel. A működési bevételek 46,86 %-a az áht-n belüli támogatás, 39,54 %-a közhatalmi bevétel, 0,14 %-a áht-n kívüli bevétel, és 13,46 %-a egyéb működési bevétel. A felhalmozási bevételeknél a tárgyi eszközértékesítés 11,7 %. Az összes kiadás 55,0 %-a működési, 30,53%-a felhalmozási és 14,47 %-a finanszírozási kiadás. A működési kiadások között 18,69 % a személyi juttatás, 4,97 % munkaadókat terhelő járulék, 37,51 % a dologi kiadás, 12,46 % az ellátottak pénzbeli juttatása, és 26,37 % az egyéb működési kiadás. A felhalmozási kiadások között a beruházások 25,72 %-ot, a felújítások 63,26 %-ot képviselnek. A dologi kiadások közül 630 eFt az önként vállalt feladat, ez a Kidoboló c. újság kinyomtattatása. Az egyéb működési célú kiadásból az önként vállalt feladat 11,51 %, ez a „Közigazgatási partnerség Baracskán” pályázat része. A civil szervezetek működéséhez 2.500 eFt értékben járulunk hozzá.

3. táblázat: A Polgármesteri Hivatal bevételének 99,94 %-át az irányító szervi támogatás teszi ki. A 0,06 % az előző évben történt önkormányzati képviselő választás többletköltsége, melyet ebben az évben utaltak át. A kiadások teljes összege működési kiadás. A működési kiadáson belül 53,54 % a személyi juttatás, 14,97 % a munkaadói járulék, 20,26 % a dologi kiadás és 11,23 % az ellátottak pénzbeli juttatása. A Polgármesteri Hivatalnál államigazgatási feladatellátás van.

6. melléklet: Előirányzat felhasználási terv: A bevételek és kiadások nagy része havonta ismétlődik. A kiadások között a felhalmozás, felújítás csak fagymentes hónapokban történhet. A kistraktor eladása januárban történt.

A költségvetési maradvány záró pénzkészleti része már januárban a költségvetési számlán megtalálható. A hitel felvételének időpontját szeptemberre terveztük. A bevételeknél eltér az adóbeszedés, ami március és szeptember, illetve iparűzési adónál még a december, a feltöltés miatt.

7. melléklet: Több éves kihatással járó feladatok: Nincs hitelállományunk és nincs több éves kihatással járó feladatunk.

8. melléklet: Közvetett támogatások: Az adóügyi kolléganő által közölt adatokat tartalmazza.

13. melléklet: Baracska község önkormányzat saját bevételeinek részletezése az adósságot keletkeztető ügyletekből származó tárgyévi fizetési kötelezettségek megállapításához: 2015. évben tervezünk hitel felvétellel, de a tőke törlesztést 2016. évtől szeretnénk  elkezdeni.

14. melléklet: EU-s támogatással megvalósuló programok: A pályázat neve: Közigazgatási partnerség Baracskán. Az Új Széchenyi terv keretében, az Európai Unió támogatásával valósult meg. Közbeszerzés köteles volt. A pályázatban lévő feladatok: rendezvényszervezés, szállásbiztosítás, nyilvánosság biztosítása. A kifizetési kérelmek elbírálás alatt vannak, melyeket ebben az évben folyósítanak.

[1]

Az 1. A rendelet hatálya alcím a 22./2015. (VII.24.) önkormányzati rendelet 1. §-ával megállapított szöveg.

[2]

Az 1. § a  22/2015. (VII.24.) önkormányzati rendelet 1. §-a szerint módosított szöveg.

[3]

A 2. § a  22/2015. (VII. 24.) önkormányzati rendelet 2. §-a szerint módosított szöveg.

[4]

A 2. A költségvetés bevételei és kiadásai alcím a  22./2015. (VII.24.) önkormányzati rendelet 3. §-a szerint módosított szöveg.

[5]

A 3. § a  29/2015. (XI.27.) önkormányzati rendelet 1. §-a szerint módosított szöveg.

[6]

Az alcímet a  22/2015. (VII.24.) önkormányzati rendelet 22. §a) pontja hatályon kívül helyezte.

[7]

A 4. § a  22./2015. (VII.24.) önkormányzati rendelet 4. §-a szerint módosított szöveg.

[8]

Az 5. § a  22/2015. (VII.24.) önkormányzati rendelet 5. §-a szerint módosított szöveg.

[9]

A 6. §. a 29/2015.(XI.27.) önkormányzati rendelet 2.§-a szerint módosított szöveg.

[10]

A 7. § (1) bekezdése a 29/2015. (XI.27.) önkormányzati rendelet 3. §-a szerint módosított szöveg.

[11]

A 7. § (3) bekezdését a  22/2015. (VII.24.) önkormányzati rendelet iktatta be.

[12]

A 8. § a  29./2015. (XI.27.) önkormányzati rendelet 4. §-a szerint módosított szöveg.

[13]

A 9. § a  22/2015. (VII.24.) önkormányzati rendelet 18. § a) pontja szerint módosított szöveg.

[14]

A 10. § a 22/2015. (VII.24.) önkormányzati rendelet 18. § b) pontja szerint módosított szöveg.

[15]

A 11. § (1) bekezdése a  22/2015. (VII.24.) önkormányzati rendelet 18. § c) pontja szerint módosított szöveg.

[16]

A 11. § (2) bekezdése a  22/2015. (VII.24.) önkormányzati rendelet 18. § d) pontja szerint módosított szöveg.

[17]

A 12. § a  22./2015. (VII.24.) önkormányzati rendelet 18. § e) pontja szerint módosított szöveg.

[18]

A 13. § a 22./2015. (VII.24.) önkormányzati rendelet 8. §-a szerint módosított szöveg.

[19]

A 14. §-t a  22/2015. (VII.24.) önkormányzati rendelet 22. § c) pontja hatályon kívül helyezte.

[20]

A 3. Költségvetési létszámkeret alcím a  22./2015. (VII.24.) önkormányzati rendelet 9. §-a szerint módosított szöveg.

[21]

A 15. § a  29/2015. (XI.27.) önkormányzati rendelet 5. §-a szerint módosított szöveg.

[22]

A 4. A költségvetés végrehajtására vonatkozó szabályok alcím a  22./2015. (VII.24.) önkormányzati rendelet 10. §-a szerint módosított szöveg.

[23]

A 16. §-t a  22/2015. (VII.24.) önkormányzati rendelet 22. § d) pontja hatályon kívül helyezte.

[24]

A 17. § a  22./2015. (VII.24.) önkormányzati rendelet 11. §-a szerint módosított szöveg.

[25]

A 18. § (2) bekezdését a  22./2015. (VII.24.) önkormányzati rendelet 22. § e) pontja hatályon kívül helyezte.

[26]

A 19. §-t a  22./2015. (VII.24.) önkormányzati rendelet 22. § f) pontja hatályon kívül helyezte.

[27]

A 20. § (1) bekezdését a  22./2015. (VII.24.) önkormányzati rendelet 22. § g) pontja hatályon kívül helyezte.

[28]

A 20. § (2) bekezdése a  22./2015. (VII.24. ) önkormányzati rendelet 22.§ h) pontja szerint módosított szöveg.

[29]

A 20. § (3) bekezdése a  22./2015. (VII.24.) önkormányzati rendelet 12. §-a szerint módosított szöveg.

[30]

A 20. § (4) bekezdése a  22/2015. (VII.24.) önkormányzati rendelet 12. §-a szerint módosított szöveg.

[31]

A 21. § a  22./2015. (VII.24.) önkormányzati rendelet 13. §-a szerint módosított szöveg.

[32]

A 22. §-t a  22/2015. (VII.24.) önkormányzati rendelet 22. § i) pontja hatályon kívül helyezte.

[33]

A 23. § a  22./2015. (VII.24.) önkormányzati rendelet 14. §-a szerint módosított szöveg.

[34]

A 24. § (2) bekezdését a  22./2015. (VII.24.) önkormányzati rendelet 22. § j) pontja hatályon kívül helyezte.

[35]

A 25. §-t a  22/2015. (VII.24.) önkormányzati rendelet 22. § k) pontja hatályon kívül helyezte.

[36]

A 26. §-t a  22./2015. (VII.24.) önkormányzati rendelet 22. § l) pontja hatályon kívül helyezte.

[37]

A 27. § a  22/2015. (VII.24.) önkormányzati rendelet 15. §-a szerint módosított szöveg.

[38]

A 28. §-t a  22./2015. (VII.24.) önkormányzati rendelet 22. § m) pontja hatályon kívül helyezte.

[39]

Az 5. A költségvetés végrehajtásának ellenőrzése alcím a  22/2015. (VII.24.)) önkormányzati rendelet 16. §-a szerint módosított szöveg

[40]

A 29. § (1) bekezdése a  22./2015. (VII.24.) önkormányzati rendelet 22. § n) pontja szerint módosított szöveg.

[41]

A 29. § (3) bekezdését a  22./2015. (VII.24.) önkormányzati rendelet iktatta be.

[42]

A 6. Záró rendelkezések alcím a  22/2015. (VII.24.) önkormányzati rendelet 17. §-a szerint módosított szöveg.

[43]

Az 1. melléklet a  22/2015. (VII.24.) önkormányzati rendelet 19. § a) pontja szerint módosított szöveg.

[44]

A 15. melléklet a  22/2015. (VII.24.) önkormányzati rendelet 19. § o) pontja szerint módosított szöveg.