Farád Község Önkormányzata Képviselő-testületének 4/2021. (V. 29.) önkormányzati rendelete
a 2020. évi zárszámadásról és a maradvány jóváhagyásáról
Hatályos: 2021. 05. 30Farád Község Önkormányzata Képviselő-testületének 4/2021. (V. 29.) önkormányzati rendelete
a 2020. évi zárszámadásról és a maradvány jóváhagyásáról
Farád Község Önkormányzatának Polgármestere – a katasztrófavédelemről és a hozzá kapcsolódó egyes törvények módosításáról szóló 2011. évi CXXVIII. törvény 46. §. (4) bekezdése szerinti hatáskörében - az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotói hatáskörében, az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés f) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva az önkormányzat 2020. évi költségvetés végrehajtásáról és a maradvány jóváhagyásáról a következőket rendeli el:
1. § A rendelet hatálya kiterjed az Önkormányzatra és a Közös Hivatalra.
2. § (1) Az Önkormányzat és a Közös Hivatal 2020. évi teljesített alaptevékenysége: a)költségvetési kiadási főösszege 337 303 e Ft, b)költségvetési bevételi főösszege 356 898 e Ft, c) finanszírozási kiadása 6 464 e Ft,d)finanszírozási bevétele 116 983 e Ft,e) maradványa 130 114 e Ft. (2) A képviselő-testület az önkormányzat konszolidált bevételeit és kiadásait az 1 - 3. mellékletben foglaltaknak megfelelően fogadja el. (3) A képviselő-testület az önkormányzat konszolidált 2020. december 31-i állapot szerinti vagyonát a 7. mellékletben részletezett mérlegadatok alapján állapítja meg. (4) A képviselő-testület az önkormányzat konszolidált 2020. évi alaptevékenysége költségvetési maradványát 130 114 e Ft összegben – 91 055 e Ft kötelezettséggel terhelten – a 8. mellékletben foglaltaknak megfelelően fogadja el. (5) A képviselő-testület a költségvetés létszám - keretét az 5. melléklet szerint 17 főben (16 fő teljes munkaidős 1 fő részmunkaidős) hagyja jóvá. Az átlagos statisztikai létszám 16,75 fő.(6) Tájékoztató mellékletek a 4. és 6. melléklet.
3. § Ez a rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba.
1. melléklet
2. melléklet
3. melléklet
4. melléklet
5. melléklet
6. melléklet
7. melléklet
8. melléklet