Szentbalázs Község Önkormányzata Képviselő-testületének 6/2008. (VIII. 8.) önkormányzati rendelete
a Szentbalázs Községi Önkormányzat tulajdonában lévő egyéb önkormányzati épületek hasznosításáról
Hatályos: 2010. 02. 16- 2010. 09. 13Szentbalázs Község Önkormányzata Képviselő-testületének 6/2008. (VIII. 8.) önkormányzati rendelete
a Szentbalázs Községi Önkormányzat tulajdonában lévő egyéb önkormányzati épületek hasznosításáról
Szentbalázs Községi Önkormányzat Képviselő-testülete az önkormányzati tulajdonú egyéb önkormányzati épületek hasznosítása érdekében a Magyar Köztársaság Alkotmányáról szóló 1949. évi XX. Törvény 44/A. §. Felhatalmazása alapján az alábbi rendeletet alkotja.
A rendelet célja
1. § A rendelet célja, hogy a polgári jog alapelveit szem előtt tartva szabályozza az Önkormányzat tulajdonában és rendelkezésében lévő nem önkormányzati lakás céljára szolgáló egyéb önkormányzati épületekkel való eredményesebb gazdálkodás feltételeit.
A rendelet hatálya
2. § (1) A rendelet hatálya az Önkormányzat tulajdonában álló egyéb önkormányzati épületre, nevesítve a Surján Völgyi Vendégváró Ifjúsági Szállóra, a Horgászházra, illetve a Faluház nagytermére, kistermére, és házasságkötő-termére (továbbiakban: diákbázis, horgászház, illetve nagyterem, kisterem, házasságkötő-terem) kiterjed.
(2) A Képviselő-testület a Diákbázisra vonatkozó bérbeadói jogok és kötelezettségek gyakorlásával az e rendeletben szabályozott kivételekkel a Polgármestert bízza meg.
A Surján Völgyi Vendégváró Ifjúsági Szálló bérbeadására vonatkozó rendelkezések
A Diákbázis bérbeadásának általános feltételei
3. § (1) A Diákbázis a településre érkező, azon átutazó turisták részére adható bérbe előzetes bejelentkezés alapján meghatározott vendégéjszakára. A Diákbázisba fogadható(k) tartós jelleggel olyan Kaposvár város valamely felsőoktatási intézményét látogató hallgató(k), aki(k) meghatározott szobát külön megállapodás alapján tartós jelleggel vesz(nek) bérbe. A Diákbázis bérbe adható rendezvények lebonyolítására.
(2) A Képviselő-testület a Diákbázisra vonatkozó bérbeadói jogok és kötelezettségek gyakorlásával az e rendeletben szabályozott kivételekkel a Polgármestert bízza meg.
A Diákbázis bérbeadásának jogcímei
4. § A Diákbázist
Diákbázis bérbeadása meghatározott számú vendégéjszakára
5. § (1) A Diákbázis olyan egyéb önkormányzati épület, mely a 2008. július 25-én kelt működési engedélye (1. sz. melléklet) szerint 18 fő elszállásolására alkalmas.
(2) A Diákbázis előzetes foglalás alapján a bejelentő által igényelt előre meghatározott vendégéjszakára adható bérbe. Az előzetes foglalásokat a diakbazis.szentbalazs@kapos-net.hu e-mail címen, illetve a 82 / 370-001 – es telefonszámon, valamint személyesen lehet eszközölni hétfőtől csütörtökig 8 – 16 óráig, pénteken 8 – 14 óráig a kijelölt önkormányzati kollegánál.
(3) A Diákbázis foglalása a „Megrendelő szállásfoglaláshoz” című nyomtatvány (3. számú melléklet) kitöltésével, és az ez alapján kiszámított végösszeg 20 %-ának önkormányzat házi pénztárába befizetett, vagy az OTP Bank Zrt.-nél vezetett bankszámlájára való átutalással történik.
(4) A Diákbázisban töltött időszak tekintetében a szállás elfoglalása 14 óra után történik. Ettől eltérő esetben előzetes egyeztetés szerint. A kulcs átadásáról a kijelölt önkormányzati dolgozó gondoskodik, azzal, hogy felhívja a turisták megbízottját a házirend betartására, és az általuk okozott károk megtérítési kötelezettségére. A szállás összegének megtérítése a szállásfoglaláskor történik.
(5) A Diákbázisban lakók kötelesek az információs táblán elhelyezett házirend (2. számú melléklet) tartalmát megismerni, és azt maradéktalanul betartani.
(6) A Diákbázis elhagyása a távozás napján 10 óráig történik. Ettől eltérő esetben előzetes egyeztetés szerint. A kulcsok átvételéről a kijelölt önkormányzati dolgozó gondoskodik, és ellenőrzi a leltár szerinti felszerelések meglétét.
A Diákbázis bérbeadása meghatározott időtartamra
6. § (1)2 A Diákbázis a Képviselő-testület döntése szerint bérbe adható hosszabb időtartamra, ún. tartós bérletre, különös tekintettel felsőfokú közoktatási intézményt látogató hallgatók részére.
(2) 3Hosszabb időtartamra való bérlési igényt a diakbazis.szentbalazs@kapos-net.hu e-mail címen, illetve a 82/569-015-es telefonszámon, valamint személyesen lehet eszközölni hétfőtől csütörtökig 8 – 16 óráig, pénteken 8 14 óráig a kijelölt önkormányzati kollegánál.
(3) 4A bérleti jogviszonyra vonatkozó külön megállapodást a bérlő Szentbalázs Községi Önkormányzat Képviselő-testületének e rendelet szerint biztosított felhatalmazása alapján a polgármesterrel köti.
(4) 5A beköltözés a bérleti szerződésben meghatározott napon történik azzal, hogy bérlő köteles a havi bérleti díjnak megfelelő összeg 50 %-át kaucióként megfizetni , kivéve ha szerződése másképpen nem rendelkezik.
(5)6 A bérleti díjat minden Diákbázisban töltött hónap elején, tárgyhó 5. napjáig kell megfizetni, kivéve ha szerződése másképp nem rendelkezik. A bérleti díj meg nem fizetése esetén a bérleti szerződést az Önkormányzat részéről felmondottnak kell tekinteni. Bérlő fennálló tartozásai, az általuk okozott károk a kaucióból kiegyenlítésre kerülnek, a fennmaradó összeg visszajár, kivéve, ha szerződés a károk más módon való megtérítését írja elő.
(6) A Diákbázisban lakók kötelesek az információs táblán elhelyezett házirend tartalmát megismerni, és azt maradéktalanul betartani (2. számú melléklet).
(7) 7A Diákbázis elhagyása a megállapodásban megjelölt időben történik. A kulcsok átvételéről a kijelölt önkormányzati dolgozó gondoskodik, és ellenőrzi a leltár szerinti felszerelések meglétét ( hiány esetén a kaució összegéből a leltári érték levonásra kerül), a bérlővel elszámol és bérleti díjak és kaució tekintetében.
(8)8 A Képviselő-testület a bérlők által nem használt férőhelyekkel szabadon gazdálkodik, és erről a beköltözőket, és a bérlőket tájékoztatja.
A Diákbázis bérbeadása rendezvény lebonyolítására
7. § (1) A Diákbázis bérbe adható rendezvények lebonyolítására, anélkül, hogy vendégéjszaka elköltése történne.
(2) Rendezvény lebonyolítására vonatkozó foglalást a diakbazis.szentbalazs@kapos-net.hu e-mail címen, illetve a 82 / 370-001 – es telefonszámon, valamint személyesen lehet eszközölni hétfőtől csütörtökig 8 – 16 óráig, pénteken 8 – 14 óráig a kijelölt önkormányzati kollegánál.
(3) A rendezvény lebonyolítására való bérlés az önkormányzatnál kitöltött „Megrendelő rendezvény bonyolításához” című formanyomtatvány (4. számú melléklet) kitöltésével és a bérleti díj egyidejű megfizetésével történik. A rendelkezésre bocsátás a formanyomtatványon megjelölt időben történik. A kulcsok átadásáról a kijelölt önkormányzati kolléga gondoskodik.
(4) A Diákbázis elhagyása a megállapodásban megjelölt időben történik. A kulcsok átvételéről a kijelölt önkormányzati dolgozó gondoskodik, és ellenőrzi a leltár szerinti felszerelések meglétét.
A Horgászház bérbeadására vonatkozó rendelkezések
8. § (1) A Horgászház a településre érkező, azon átutazó turisták, de legfeljebb 2 fő részére adható bérbe előzetes bejelentkezés alapján meghatározott vendégéjszakára, valamint különböző rendezvények lebonyolítására, azzal, hogy nevezett épület csak április 15-től október 15-ig foglalható le.
(2) Bérbeadására e rendelet 5. §. (2) – (6) bekezdése, valamint a 7. §. (1) – (4) bekezdése alkalmazandó, azzal, hogy a Horgászház csak nyári időszakban (április 15.- október 15.) bérelhető.
(3) A Horgászház házirendje (5. számú melléklet) az ott tartózkodók számára kötelezően betartandó.
A Faluház nagytermének, kistermének és házasságkötő termének bérbeadására vonatkozó rendelkezések
9. § (1) A Faluház nagyterme, kisterme és házasságkötő terme a Képviselő-testület döntése értelmében különböző rendezvények lebonyolítása céljából bérbe adható.
(2) Bérbeadásukra e rendelet 7. §. (1) – (4) bekezdése alkalmazandó, azzal, hogy a házasságkötő-terem kizárólag reprezentatív rendezvények bonyolítására egyedi elbírálás alapján bérelhető.
(3) A Faluház termeinek házirendje (6. számú melléklet) az ott tartózkodók számára kötelezően betartandó.
Szentbalázs Községi Önkormányzat tulajdonában lévő egyéb önkormányzati épületek (e fejezetben továbbiakban bérlemények) bérleti díjai
10. § A bérleményekre vonatkozó bérleti díjak mértékét a 8. számú melléklet tartalmazza.
Károkozás Szentbalázs Községi Önkormányzat tulajdonában lévő egyéb önkormányzati épületekben (e fejezetben továbbiakban bérlemények)
11. § (1) A bérlemények épületét, a hozzá tartozó berendezési- és felszerelési tárgyakat az ott tartózkodók a rendeltetésüknek megfelelően kötelesek használni, kötelesek állagukat megóvni.
(2) Amennyiben az épületben vagy a berendezési- illetve felszerelési tárgyakban az ott tartózkodók kárt okoznak, kötelesek azokat a Ptk. 339. §.-ban rögzített általános kártérítési szabályoknak megfelelően megtéríteni.
(3) Az épületben okozott károk esetében a károkozó a helyreállítás költségét, a berendezési- és felszerelési tárgyak tekintetében a bérleményekre vonatkozó leltári jegyzékében (1. számú függelék) szereplő tárgyak mindenkori bolti értékét - az elhasználódását is figyelembe véve – kell megtéríteni.
(4) Károkozás esetében azonnali kártérítést a helyszínen az önkormányzat házi pénztárába befizetve kell megtéríteni, a későbbi kárrendezés esetén felelősségvállaló nyilatkozat (7. számú melléklet) aláírásával az önkormányzat OTP Bank Zrt.-nél vezetett bankszámlájára átutalandó a nyilatkozatban meghatározott határidőig.
Az adatvédelemre vonatkozó rendelkezés
12. § A bérbeadó önkormányzat - a jogszabály keretei között - jogosult nyilvántartani és kezelni mindazokat a személyes adatokat, amelyek e rendelet alapján a bérbeadás feltételeinek megállapítása és érvényesítése kapcsán az épületek hasznosításával kapcsolatban a tudomására jutottak.
Záró rendelkezések
13. § (1) Jelen rendelet a kihirdetést követő hónap 1. napjával lép hatályba.
(2) A kihirdetésről a helyben szokásos módon a körjegyző gondoskodik.
2. melléklet
1. A ház helyiségeiben csak előre bejelentett/egyeztetett csoportok tartózkodhatnak!
2. Vendégeink foglalási szándékukat az előleg befizetésével biztosíthatják, illetve erősíthetik meg. A foglalás idejének pontos visszaigazolásáról tájékoztatást írásban külön kapnak faxon vagy e-mailben. Az előleg befizetéséig foglalásukat érdeklődésként áll módunkban kezelni. Az előleg a teljes szállásdíj 20%-a, amely egyben bánatpénzként is szolgál.
3. Nagyon gyakran mind az Önök foglalását megelőző, mind az azt követő napra rendelkezünk szállásfoglalással. Kérjük, a gördülékeny szolgáltatás érdekében érkezésüket, valamint az igényelt szobák elfoglalását 14 órától, távozásukkor a szobák átadását déli 12 óráig időzíteni. Természetesen van lehetőség a csomagok tárolására, amennyiben korábban érkeznek / később távoznak. Lehetőség van a fenti érkezési, távozási időpontoktól való eltérésre, ezt valamennyi esetben külön egyeztetni szükséges. Amennyiben külön értesítést nem kapunk, a fenti érkezési és távozási időpontokat tudjuk figyelembe venni az Önök foglalására.
4. A Turistaházban egyidejűleg egyszerre legfeljebb 3 különböző csoportot fogadunk (amennyiben rendelésük nem az "Egész ház bérlet" igénybevételére vonatkozott). Kérjük szíves együttműködésüket a közös helyiségek (konyha, társalgó) használatában!
5. Amennyiben rendezvény, házibuli, parti céljára kívánják igénybe venni a házat, úgy kérjük, ezt mindenképpen jelezzék nekünk.
6. Két csoport egyidejű itt tartózkodása esetén magnó és egyéb zenegép használatát egyeztessék a másik csoport vezetőjével.
7. Érkezéskor korábban jelzett igényüknek megfelelően az ágyneműt, illetve huzatot előkészítve megkapják, távozáskor kérjük a használt ágyneműhuzatot lehúzva egyszerre visszaadni.
8. Kérjük, távozás előtt szíveskedjenek a használt szobákat, valamint közös helyiségeket tisztán átadni, a konyhában a használt edényeket, evőeszközöket elmosogatni.
9. A ház szolgáltatásaihoz és a környék adottságaihoz kapcsolódóan programokat, túraútvonalakat térítésmentesen ajánlunk, azok konkrét igény szerinti megszervezését és a lebonyolítást külön térítés ellenében áll módunkban vállalni.
10. Kérjük, a következő alapvető szabályokat minden körülmények között tartsák tiszteletben:
· Dohányozni tilos a ház valamennyi helyiségében! Dohányzásra kijelölt hely a pince előtti terület!
· Szemetet az erre a célra kijelölt tárolókba kérjük elhelyezni!
· A szobákban kérjük, ne járkáljanak utcai cipőkben, azt hagyják a folyosón!
· Kérjük, hogy takarékosan bánjanak az energiával: a közös helyiségekben a vízcsapokat használat után zárják el, a villanyt kapcsolják le!
· Valamennyi helyiséghez tartozik egy leltár. Kérjük, gondoskodjanak arról, hogy a leltárban felsorolt bútorok, cikkek a helyükön és eredeti állapotukban maradjanak
· meg!
· Amennyiben valami eltörik, megsérül, semmi baj, ez mindenütt előfordul. A sérült, vagy elveszett használati tárgy leltárban megjelölt ellenértékét kérjük, fizessék ki a gondnoknak!
· Ha napközben elhagyják a házat, zárják be az ajtókat, és vigyék magukkal a gondnoktól kapott kulcsot! Ha az udvarban tartózkodnak, kérjük belülről zárják be a főbejárati ajtót!
· Ha valami elromlik, kérjük, ne próbálják megjavítani, szíveskedjenek jelezni a gondnoknak!
· A szabadban csak a kiépített tűzrakó helyen rakjanak tüzet!
Ha jól érezték magukat nálunk, kérjük, vigyék hírét, és tapasztalataikkal együtt adják tovább
barátaiknak, ismerőseiknek. És ne felejtsék el aláírni a Vendégkönyvet!
Kellemes időtöltést és jó pihenést kívánunk!
Szentbalázs Község Képviselő-testülete
Kelt, Szentbalázs, 2008. augusztus 1.
3. melléklet9
|
|
|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bérelni kívánt épület: |
|
|
|
Igénybevétel időpontja: |
|
Fizetés módja: |
|
VISSZAIGAZOLÁS |
|
4. melléklet
|
|
|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bérelni kívánt épület: |
|
|
|
Igénybevétel időpontja: év hó nap |
|
Fizetés módja: |
|
VISSZAIGAZOLÁS |
|
5. melléklet
1. A ház helyiségeiben csak előre bejelentett vendégek tartózkodhatnak, és előre bejelentett rendezvények bonyolíthatók!
2. Vendégeink foglalási szándékukat az előleg befizetésével biztosíthatják, illetve erősíthetik meg. A foglalás idejének pontos visszaigazolásáról tájékoztatást írásban külön kapnak faxon vagy e-mailben. Az előleg befizetéséig foglalásukat érdeklődésként áll módunkban kezelni. Az előleg a teljes szállásdíj 20%-a, amely egyben bánatpénzként is szolgál.
3. Nagyon gyakran mind az Önök foglalását megelőző, mind az azt követő napra rendelkezünk szállásfoglalással. Kérjük, a gördülékeny szolgáltatás érdekében érkezésüket, valamint az igényelt szobák elfoglalását 14 órától, távozásukkor a szobák átadását déli 12 óráig időzíteni. Lehetőség van a fenti érkezési, távozási időpontoktól való eltérésre, ezt valamennyi esetben külön egyeztetni szükséges. Amennyiben külön értesítést nem kapunk, a fenti érkezési és távozási időpontokat tudjuk figyelembe venni az Önök foglalására.
4. A házban legfeljebb 2 vendéget fogadunk éjszakai szállásolásra, rendezvény esetén legfeljebb 12 fő befogadására képes.
5. Amennyiben rendezvény, házibuli, parti céljára kívánják igénybe venni a házat, úgy kérjük, ezt mindenképpen jelezzék nekünk.
6. Érkezéskor korábban jelzett igényüknek megfelelően az ágyneműt, illetve huzatot előkészítve megkapják, távozáskor kérjük a használt ágyneműhuzatot lehúzva egyszerre visszaadni.
7. Kérjük, távozás előtt szíveskedjenek a használt szobákat, valamint közös helyiségeket tisztán átadni, a konyhában a használt edényeket, evőeszközöket elmosogatni.
8. A ház szolgáltatásaihoz és a környék adottságaihoz kapcsolódóan programokat, túraútvonalakat térítésmentesen ajánlunk, azok konkrét igény szerinti megszervezését és a lebonyolítást külön térítés ellenében áll módunkban vállalni.
9. Kérjük, a következő alapvető szabályokat minden körülmények között tartsák tiszteletben:
· Dohányozni tilos a ház valamennyi helyiségében! Dohányzásra kijelölt hely a ház terasza.
· Szemetet az erre a célra kijelölt tárolókba kérjük elhelyezni!
· A szobákban kérjük, ne járkáljanak utcai cipőkben, azt hagyják a folyosón!
Kérjük, hogy takarékosan bánjanak az energiával: a közös helyiségekben a vízcsapokat használat után zárják el, a villanyt kapcsolják le!
· Valamennyi helyiséghez tartozik egy leltár. Kérjük, gondoskodjanak arról, hogy a leltárban felsorolt bútorok, cikkek a helyükön és eredeti állapotukban maradjanak meg!
· Amennyiben valami eltörik, megsérül, semmi baj, ez mindenütt előfordul. A sérült, vagy elveszett használati tárgy leltárban megjelölt ellenértékét kérjük, fizessék ki a gondnoknak!
· Ha napközben elhagyják a házat, zárják be az ajtókat, és vigyék magukkal a gondnoktól kapott kulcsot! Ha a tóparton tartózkodnak, kérjük zárják be a főbejárati ajtót!
· Ha valami elromlik, kérjük, ne próbálják megjavítani, szíveskedjenek jelezni a gondnoknak!
· A szabadban csak a kiépített tűzrakó helyen rakjanak tüzet!
Ha jól érezték magukat nálunk, kérjük, vigyék hírét, és tapasztalataikkal együtt adják tovább
barátaiknak, ismerőseiknek. És ne felejtsék el aláírni a Vendégkönyvet!
Kellemes időtöltést és jó pihenést kívánunk!
Szentbalázs Község Képviselő-testülete
6. melléklet
1. A ház helyiségeiben előre bejelentett rendezvények bonyolíthatók!
2. Vendégeink foglalási szándékukat bérleti díj előzetes megfizetésével biztosíthatják. A foglalalás idejének pontos visszaigazolásáról tájékoztatást írásban külön kapnak faxon vagy e-mailben. A bérleti díj befizetéséig foglalásukat érdeklődésként áll módunkban kezelni.
3. Nagyon gyakran mind az Önök foglalását megelőző, mind az azt követő napra rendelkezünk foglalással. Kérjük, a gördülékeny szolgáltatás érdekében érkezésüket, távozásuk időpontját előzetesen jelenteni szíveskedjenek.
4. A rendezvény jellegéről kérjük, mindenképpen tájékoztassanak bennünket.
5. Kérjük, a következő alapvető szabályokat minden körülmények között tartsák tiszteletben:
· Dohányozni tilos a ház valamennyi helyiségében! Dohányzásra kijelölt hely a ház terasza.
· Szemetet az erre a célra kijelölt tárolókba kérjük elhelyezni!
· Kérjük, hogy takarékosan bánjanak az energiával: a vízcsapokat használat után zárják el, a villanyt kapcsolják le!
· Valamennyi helyiséghez tartozik egy leltár. Kérjük, gondoskodjanak arról, hogy a leltárban felsorolt bútorok, cikkek a helyükön és eredeti állapotukban maradjanak meg!
· Amennyiben valami eltörik, megsérül, semmi baj, ez mindenütt előfordul. A sérült, vagy elveszett használati tárgy leltárban megjelölt ellenértékét kérjük, fizessék ki a gondnoknak!
· Ha napközben elhagyják a házat, zárják be az ajtókat
· Ha valami elromlik, kérjük, ne próbálják megjavítani, szíveskedjenek jelezni a gondnoknak!
Ha jól érezték magukat nálunk, kérjük, vigyék hírét, és tapasztalataikkal együtt adják tovább
barátaiknak, ismerőseiknek. És ne felejtsék el aláírni a Vendégkönyvet!
Kellemes időtöltést és jó pihenést kívánunk!
Szentbalázs Község Képviselő-testülete
7. melléklet
|
|
|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
A károkozás helye: |
|
Az okozott kár leírása: |
|
Károkozás időpontja: |
|
Az okozott kár mértéke: |
|
Fizetés módja: |
|
|
|
8. melléklet
1. A Diákbázis bérleti díja az 5. §.-ban szabályozott célra:
a.) nyári időszakban (április 15. – október 15.): 1.300 Ft / fő / éjszaka téli időszakban: 2.300 Ft / fő / éjszaka
b.) egyéjszakás felár: 1.000 Ft / fő / éjszaka
c.) csoportos kedvezmény 10 fő felett: Az idegenforgalmi adót magába nem foglaló teljes összeg 15 %-a
2. A Diákbázis bérleti díja a 6. §.-ban szabályozott célra:
a.) 2 ágyas szoba: .................80.000 Ft / hónap
b.) 4 ágyas szoba: ...............140.000 .Ft / hónap ( a bent lakók számához mérten csökkenthető, de max. 2 fő bérleti díjára )
c.) 8 ágyas szoba:…………240.000.-Ft/hónap ( a bent lakók számához mérten csökkenthető, de max. 4 fő bérleti díjára)
Felsőfokú intézményben jogviszonnyal rendelkező hallgatók 30 %-os kedvezményben részesülnek.
3. A Diákbázis bérleti díja a 7. §.-ban szabályozott célra:
a.) nyári időszakban (április 15. – október 15.): 6000 Ft / 4 óra időtartam, és ennek elteltével minden megkezdett óra 1.000 Ft
b.) téli időszakban: 10.000 Ft / 4 óra időtartam, és ennek elteltével minden megkezdett óra 2.000 Ft
4. Horgászház:
a.) nyári időszakban (április 15. – október 15.): 6000 Ft / 4 óra időtartam, és ennek elteltével minden megkezdett óra 1.000 Ft
5. Faluház nagyterme:
a.) nyári időszakban (április 15.- október 15.): 6000 Ft / 4 óra időtartam, és ennek
elteltével minden megkezdett óra 1.000 Ft, de kevesebb időtartamra való bérlés esetén arányosan csökkenthető a bérleti díj.
b.) téli időszakban: 10.000 Ft / 4 óra időtartam, és ennek elteltével minden megkezdett óra 2.000 Ft
6. Faluház kisterme:
a.) nyári időszakban (április 15.- október 15.): 3.000 Ft / 4 óra időtartam, és ennek elteltével minden megkezdett óra 500 Ft, de kevesebb időtartamra való bérlés esetén arányosan csökkenthető a bérleti díj
b.) téli időszakban: 5.000 Ft / 4 óra időtartam, és ennek elteltével minden megkezdett óra 1.000 Ft
7. Faluház házasságkötő terme:
a.) nyári időszakban (április 15.- október 15.): 10.000 Ft / 4 óra időtartam, és ennek elteltével minden megkezdett óra 1.000 Ft
b.) téli időszakban: 15.000 Ft / 4 óra időtartam, és ennek elteltével minden megkezdett óra 2.000 Ft
1. függelék
A(z) 3/2010. (II.16.) önk. rendelet 1 §-a szerint módosított szöveg.
A(z) 3/2010. (II.16.) önk. rendelet 2 §-a szerint módosított szöveg.
A 3/2010. (II.16.) önk. rendelet 2 §-a szerint módosított szöveg.
A(z) 3/2010. (II.16.) önk. rendelet 2 §-a szerint módosított szöveg.
A 3/2010. (II.16.) önk. rendelet 2 §-a szerint módosított szöveg.
A 3/2010. (II.16.) önk. rendelet 2 §-a szerint módosított szöveg.
A 3/2010. (II.16.) önk. rendelet 2 §-a szerint módosított szöveg.
A 3/2010. (II.16.) önk. rendelet 2 §-a szerint módosított szöveg.
A 3/2010. (II.16.) önk. rendelet 2 §-a szerint módosított szöveg.
A 3/2010. (II.16.) önk. rendelet 2 §-a szerint módosított szöveg.