Szentbalázs Község Önkormányzata Képviselő-testületének 6/2008. (VIII. 8.) önkormányzati rendelete

a Szentbalázs Községi Önkormányzat tulajdonában lévő egyéb önkormányzati épületek hasznosításáról

Hatályos: 2013. 02. 02- 2016. 04. 27

Szentbalázs Község Önkormányzata Képviselő-testületének 6/2008. (VIII. 8.) önkormányzati rendelete

a Szentbalázs Községi Önkormányzat tulajdonában lévő egyéb önkormányzati épületek hasznosításáról

2013.02.02.

Szentbalázs Községi Önkormányzat Képviselő-testülete az önkormányzati tulajdonú egyéb önkormányzati épületek hasznosítása érdekében a Magyar Köztársaság Alkotmányáról szóló 1949. évi XX. Törvény 44/A. §. Felhatalmazása alapján az alábbi rendeletet alkotja.

A rendelet célja

1. § A rendelet célja, hogy a polgári jog alapelveit szem előtt tartva szabályozza az Önkormányzat tulajdonában és rendelkezésében lévő nem önkormányzati lakás céljára szolgáló egyéb önkormányzati épületekkel való eredményesebb gazdálkodás feltételeit.

A rendelet hatálya

2. § (1) A rendelet hatálya az Önkormányzat tulajdonában álló egyéb önkormányzati épületre, nevesítve a Surján Völgyi Vendégváró Ifjúsági Szállóra, a Horgászházra, illetve a Faluház nagytermére, kistermére, és házasságkötő-termére (továbbiakban: diákbázis, horgászház, illetve nagyterem, kisterem, házasságkötő-terem) kiterjed.

(2) A Képviselő-testület a Diákbázisra vonatkozó bérbeadói jogok és kötelezettségek gyakorlásával az e rendeletben szabályozott kivételekkel a Polgármestert bízza meg.

I. Fejezet

A Surján Völgyi Vendégváró Ifjúsági Szálló bérbeadására vonatkozó rendelkezések

A Diákbázis bérbeadásának általános feltételei

3. § (1) A Diákbázis a településre érkező, azon átutazó turisták részére adható bérbe előzetes bejelentkezés alapján meghatározott vendégéjszakára. A Diákbázisba fogadható(k) tartós jelleggel olyan Kaposvár város valamely felsőoktatási intézményét látogató hallgató(k), aki(k) meghatározott szobát külön megállapodás alapján tartós jelleggel vesz(nek) bérbe. A Diákbázis bérbe adható rendezvények lebonyolítására.

(2) A Képviselő-testület a Diákbázisra vonatkozó bérbeadói jogok és kötelezettségek gyakorlásával az e rendeletben szabályozott kivételekkel a Polgármestert bízza meg.

A Diákbázis bérbeadásának jogcímei

4. § A Diákbázist

a) a turista által igényelt, meghatározott számú vendégéjszakára megrendelő (megrendelő szállásfoglaláshoz – 3. melléklet) alapján,
b) 1tartós bérletre külön megállapodás alapján
c) rendezvény lebonyolítása céljából formanyomtatvány (megrendelő rendezvény
bonyolításához – 4. melléklet) alapján lehet bérbe adni.

Diákbázis bérbeadása meghatározott számú vendégéjszakára

5. § (1) A Diákbázis olyan egyéb önkormányzati épület, mely a 2008. július 25-én kelt működési engedélye (1. sz. melléklet) szerint 18 fő elszállásolására alkalmas.

(2)2 A Diákbázis előzetes foglalás alapján a bejelentő által igényelt előre meghatározott vendégéjszakára adható bérbe. Az előzetes foglalásokat a szentbalazs@kapos-net.hu e-mail címen, illetve a 82/ 569-015-ös telefonszámon, valamint személyesen lehet eszközölni hétfőtől - csütörtökig 8-16 óráig, pénteken 8-12 óráig a kijelölt önkormányzati kollégánál.

(3) A Diákbázis foglalása a „Megrendelő szállásfoglaláshoz” című nyomtatvány (3. számú melléklet) kitöltésével, és az ez alapján kiszámított végösszeg 20 %-ának önkormányzat házi pénztárába befizetett, vagy az OTP Bank Zrt.-nél vezetett bankszámlájára való átutalással történik.

(4) A Diákbázisban töltött időszak tekintetében a szállás elfoglalása 14 óra után történik. Ettől eltérő esetben előzetes egyeztetés szerint. A kulcs átadásáról a kijelölt önkormányzati dolgozó gondoskodik, azzal, hogy felhívja a turisták megbízottját a házirend betartására, és az általuk okozott károk megtérítési kötelezettségére. A szállás összegének megtérítése a szállásfoglaláskor történik.

(5) A Diákbázisban lakók kötelesek az információs táblán elhelyezett házirend (2. számú melléklet) tartalmát megismerni, és azt maradéktalanul betartani.

(6) A Diákbázis elhagyása a távozás napján 10 óráig történik. Ettől eltérő esetben előzetes egyeztetés szerint. A kulcsok átvételéről a kijelölt önkormányzati dolgozó gondoskodik, és ellenőrzi a leltár szerinti felszerelések meglétét.

A Diákbázis bérbeadása meghatározott időtartamra

6. § (1)3 A Diákbázis a Képviselő-testület döntése szerint bérbe adható hosszabb időtartamra, ún. tartós bérletre, különös tekintettel felsőfokú közoktatási intézményt látogató hallgatók részére.

(2) 4Hosszabb időtartamra való bérlési igényt a diakbazis.szentbalazs@kapos-net.hu e-mail címen, illetve a 82/569-015-es telefonszámon, valamint személyesen lehet eszközölni hétfőtől csütörtökig 8 – 16 óráig, pénteken 8 14 óráig a kijelölt önkormányzati kollegánál.

(3) 5A bérleti jogviszonyra vonatkozó külön megállapodást a bérlő Szentbalázs Községi Önkormányzat Képviselő-testületének e rendelet szerint biztosított felhatalmazása alapján a polgármesterrel köti.

(4) 6A beköltözés a bérleti szerződésben meghatározott napon történik azzal, hogy bérlő köteles a havi bérleti díjnak megfelelő összeg 50 %-át kaucióként megfizetni , kivéve ha szerződése másképpen nem rendelkezik.

(5)7 A bérleti díjat minden Diákbázisban töltött hónap elején, tárgyhó 5. napjáig kell megfizetni, kivéve ha szerződése másképp nem rendelkezik. A bérleti díj meg nem fizetése esetén a bérleti szerződést az Önkormányzat részéről felmondottnak kell tekinteni. Bérlő fennálló tartozásai, az általuk okozott károk a kaucióból kiegyenlítésre kerülnek, a fennmaradó összeg visszajár, kivéve, ha szerződés a károk más módon való megtérítését írja elő.

(6) A Diákbázisban lakók kötelesek az információs táblán elhelyezett házirend tartalmát megismerni, és azt maradéktalanul betartani (2. számú melléklet).

(7) 8A Diákbázis elhagyása a megállapodásban megjelölt időben történik. A kulcsok átvételéről a kijelölt önkormányzati dolgozó gondoskodik, és ellenőrzi a leltár szerinti felszerelések meglétét ( hiány esetén a kaució összegéből a leltári érték levonásra kerül), a bérlővel elszámol és bérleti díjak és kaució tekintetében.

(8)9 A Képviselő-testület a bérlők által nem használt férőhelyekkel szabadon gazdálkodik, és erről a beköltözőket, és a bérlőket tájékoztatja.

A Diákbázis bérbeadása rendezvény lebonyolítására

7. § (1) A Diákbázis bérbe adható rendezvények lebonyolítására, anélkül, hogy vendégéjszaka elköltése történne.

(2) Rendezvény lebonyolítására vonatkozó foglalást a diakbazis.szentbalazs@kapos-net.hu e-mail címen, illetve a 82 / 370-001 – es telefonszámon, valamint személyesen lehet eszközölni hétfőtől csütörtökig 8 – 16 óráig, pénteken 8 – 14 óráig a kijelölt önkormányzati kollegánál.

(3) A rendezvény lebonyolítására való bérlés az önkormányzatnál kitöltött „Megrendelő rendezvény bonyolításához” című formanyomtatvány (4. számú melléklet) kitöltésével és a bérleti díj egyidejű megfizetésével történik. A rendelkezésre bocsátás a formanyomtatványon megjelölt időben történik. A kulcsok átadásáról a kijelölt önkormányzati kolléga gondoskodik.

(4) A Diákbázis elhagyása a megállapodásban megjelölt időben történik. A kulcsok átvételéről a kijelölt önkormányzati dolgozó gondoskodik, és ellenőrzi a leltár szerinti felszerelések meglétét.

II. Fejezet

A Horgászház bérbeadására vonatkozó rendelkezések

8. § (1) A Horgászház a településre érkező, azon átutazó turisták, de legfeljebb 2 fő részére adható bérbe előzetes bejelentkezés alapján meghatározott vendégéjszakára, valamint különböző rendezvények lebonyolítására, azzal, hogy nevezett épület csak április 15-től október 15-ig foglalható le.

(2) Bérbeadására e rendelet 5. §. (2) – (6) bekezdése, valamint a 7. §. (1) – (4) bekezdése alkalmazandó, azzal, hogy a Horgászház csak nyári időszakban (április 15.- október 15.) bérelhető.

(3) A Horgászház házirendje (5. számú melléklet) az ott tartózkodók számára kötelezően betartandó.

III. Fejezet

A Faluház nagytermének, kistermének és házasságkötő termének bérbeadására vonatkozó rendelkezések

9. § (1) A Faluház nagyterme, kisterme és házasságkötő terme a Képviselő-testület döntése értelmében különböző rendezvények lebonyolítása céljából bérbe adható.

(2) Bérbeadásukra e rendelet 7. §. (1) – (4) bekezdése alkalmazandó, azzal, hogy a házasságkötő-terem kizárólag reprezentatív rendezvények bonyolítására egyedi elbírálás alapján bérelhető.

(3) A Faluház termeinek házirendje (6. számú melléklet) az ott tartózkodók számára kötelezően betartandó.

IV. Fejezet

Szentbalázs Községi Önkormányzat tulajdonában lévő egyéb önkormányzati épületek (e fejezetben továbbiakban bérlemények) bérleti díjai

10. § A bérleményekre vonatkozó bérleti díjak mértékét a 8. számú melléklet tartalmazza.

V. Fejezet

Károkozás Szentbalázs Községi Önkormányzat tulajdonában lévő egyéb önkormányzati épületekben (e fejezetben továbbiakban bérlemények)

11. § (1) A bérlemények épületét, a hozzá tartozó berendezési- és felszerelési tárgyakat az ott tartózkodók a rendeltetésüknek megfelelően kötelesek használni, kötelesek állagukat megóvni.

(2) Amennyiben az épületben vagy a berendezési- illetve felszerelési tárgyakban az ott tartózkodók kárt okoznak, kötelesek azokat a Ptk. 339. §.-ban rögzített általános kártérítési szabályoknak megfelelően megtéríteni.

(3) Az épületben okozott károk esetében a károkozó a helyreállítás költségét, a berendezési- és felszerelési tárgyak tekintetében a bérleményekre vonatkozó leltári jegyzékében (1. számú függelék) szereplő tárgyak mindenkori bolti értékét - az elhasználódását is figyelembe véve – kell megtéríteni.

(4) Károkozás esetében azonnali kártérítést a helyszínen az önkormányzat házi pénztárába befizetve kell megtéríteni, a későbbi kárrendezés esetén felelősségvállaló nyilatkozat (7. számú melléklet) aláírásával az önkormányzat OTP Bank Zrt.-nél vezetett bankszámlájára átutalandó a nyilatkozatban meghatározott határidőig.

VI. Fejezet

Az adatvédelemre vonatkozó rendelkezés

12. § A bérbeadó önkormányzat - a jogszabály keretei között - jogosult nyilvántartani és kezelni mindazokat a személyes adatokat, amelyek e rendelet alapján a bérbeadás feltételeinek megállapítása és érvényesítése kapcsán az épületek hasznosításával kapcsolatban a tudomására jutottak.

Záró rendelkezések

13. § (1) Jelen rendelet a kihirdetést követő hónap 1. napjával lép hatályba.

(2) A kihirdetésről a helyben szokásos módon a körjegyző gondoskodik.

2. melléklet

Surján Völgyi Vendégváró
HÁZIREND
Köszönjük, hogy a Surján Völgyi Vendégvárót választotta! Tartalmas kikapcsolódást kívánunk Önnek, csoportjának, barátainak. Szeretnénk, ha minél jobban éreznék magukat, és nagyon örülnénk, ha máskor is visszatérnének. Annak érdekében, hogy pihenésük zavartalan lehessen, valamint azért, hogy ezt a diákszállót más csoportok is egyenértékűen használhassák, kérjük, olvassa el együttműködési feltételeinket!

1. A ház helyiségeiben csak előre bejelentett/egyeztetett csoportok tartózkodhatnak!

2. Vendégeink foglalási szándékukat az előleg befizetésével biztosíthatják, illetve erősíthetik meg. A foglalás idejének pontos visszaigazolásáról tájékoztatást írásban külön kapnak faxon vagy e-mailben. Az előleg befizetéséig foglalásukat érdeklődésként áll módunkban kezelni. Az előleg a teljes szállásdíj 20%-a, amely egyben bánatpénzként is szolgál.

3. Nagyon gyakran mind az Önök foglalását megelőző, mind az azt követő napra rendelkezünk szállásfoglalással. Kérjük, a gördülékeny szolgáltatás érdekében érkezésüket, valamint az igényelt szobák elfoglalását 14 órától, távozásukkor a szobák átadását déli 12 óráig időzíteni. Természetesen van lehetőség a csomagok tárolására, amennyiben korábban érkeznek / később távoznak. Lehetőség van a fenti érkezési, távozási időpontoktól való eltérésre, ezt valamennyi esetben külön egyeztetni szükséges. Amennyiben külön értesítést nem kapunk, a fenti érkezési és távozási időpontokat tudjuk figyelembe venni az Önök foglalására.

4. A Turistaházban egyidejűleg egyszerre legfeljebb 3 különböző csoportot fogadunk (amennyiben rendelésük nem az "Egész ház bérlet" igénybevételére vonatkozott). Kérjük szíves együttműködésüket a közös helyiségek (konyha, társalgó) használatában!

5. Amennyiben rendezvény, házibuli, parti céljára kívánják igénybe venni a házat, úgy kérjük, ezt mindenképpen jelezzék nekünk.

6. Két csoport egyidejű itt tartózkodása esetén magnó és egyéb zenegép használatát egyeztessék a másik csoport vezetőjével.

7. Érkezéskor korábban jelzett igényüknek megfelelően az ágyneműt, illetve huzatot előkészítve megkapják, távozáskor kérjük a használt ágyneműhuzatot lehúzva egyszerre visszaadni.

8. Kérjük, távozás előtt szíveskedjenek a használt szobákat, valamint közös helyiségeket tisztán átadni, a konyhában a használt edényeket, evőeszközöket elmosogatni.

9. A ház szolgáltatásaihoz és a környék adottságaihoz kapcsolódóan programokat, túraútvonalakat térítésmentesen ajánlunk, azok konkrét igény szerinti megszervezését és a lebonyolítást külön térítés ellenében áll módunkban vállalni.

10. Kérjük, a következő alapvető szabályokat minden körülmények között tartsák tiszteletben:
· Dohányozni tilos a ház valamennyi helyiségében! Dohányzásra kijelölt hely a pince előtti terület!
· Szemetet az erre a célra kijelölt tárolókba kérjük elhelyezni!
· A szobákban kérjük, ne járkáljanak utcai cipőkben, azt hagyják a folyosón!
· Kérjük, hogy takarékosan bánjanak az energiával: a közös helyiségekben a vízcsapokat használat után zárják el, a villanyt kapcsolják le!
· Valamennyi helyiséghez tartozik egy leltár. Kérjük, gondoskodjanak arról, hogy a leltárban felsorolt bútorok, cikkek a helyükön és eredeti állapotukban maradjanak
· meg!
· Amennyiben valami eltörik, megsérül, semmi baj, ez mindenütt előfordul. A sérült, vagy elveszett használati tárgy leltárban megjelölt ellenértékét kérjük, fizessék ki a gondnoknak!
· Ha napközben elhagyják a házat, zárják be az ajtókat, és vigyék magukkal a gondnoktól kapott kulcsot! Ha az udvarban tartózkodnak, kérjük belülről zárják be a főbejárati ajtót!
· Ha valami elromlik, kérjük, ne próbálják megjavítani, szíveskedjenek jelezni a gondnoknak!
· A szabadban csak a kiépített tűzrakó helyen rakjanak tüzet!
Ha jól érezték magukat nálunk, kérjük, vigyék hírét, és tapasztalataikkal együtt adják tovább
barátaiknak, ismerőseiknek. És ne felejtsék el aláírni a Vendégkönyvet!
Kellemes időtöltést és jó pihenést kívánunk!
Szentbalázs Község Képviselő-testülete
Kelt, Szentbalázs, 2008. augusztus 1.

3. melléklet10


MEGRENDELŐ SZÁLLÁSFOGLALÁSHOZ


Megrendelő neve:


Megrendelő címe:


Megrendelő személyi igazolványszáma:


Tel.szám:


E-mail:

Bérelni kívánt épület:
Surján Völgyi Vendégváró: o
Horgászház (max. 2 fő részére) o
A választottat X-szel jelölje!


Csoport létszáma: fő

Igénybevétel időpontja:
Érkezés: év hó nap óra perc
Távozás: év hó nap óra perc

Vendégéjszakák száma: éjszaka

Fizetés módja:
Előleg: házi pénztárba o átutalással o
Hátralék: házi pénztárba érkezéskor o átutalással o

VISSZAIGAZOLÁS

Létszám: fő
Vendégéjszaka: éj
Időszaki besorolás: nyári o téli o
Fizetendő összeg: fő / éj + 200 Ft/éj id.forg. adó=….Ft/fő/éj
Összesen fizetendő: Ft
Kedvezmény: nincs o
van o, összege: Ft
Végösszeg: Ft
Fizetendő előleg: Ft
Előlegfizetés hat.ideje:
Kulcsátadás időpontja:

Kapcsolattartó személy, és elérhetősége:

A fennmaradó összeg: Ft

A szállás az előleg befizetésének igazolásával, és ezen voucherrel, valamint a teljes összeg legkésőbb érkezéskor való megtérítésével foglalható el!

Kelt, Szentbalázs, .................................. P.h.

4. melléklet


MEGRENDELŐ RENDEZVÉNY BONYOLÍTÁSÁHOZ


Megrendelő neve:


Megrendelő címe:


Megrendelő személyi igazolványszáma:


Tel.szám:


E-mail:

Bérelni kívánt épület:
Surján Völgyi Vendégváró: o
Horgászház o
Faluház nagyterme o
Faluház kisterme o
Faluház házasságkötő terme o
A választottat X-szel jelölje!


Csoport létszáma: fő

Igénybevétel időpontja: év hó nap
Érkezés: óra perc
Távozás: óra perc

Fizetés módja:
házi pénztárba o átutalással o

VISSZAIGAZOLÁS


Bérelt épület:
Időszaki besorolás: nyári o téli o
Fizetendő összeg: Ft / 4 óra, a továbbiakban Ft / óra

Összesen fizetendő: Ft
Fizetési határidő:
Kulcsátadás időpontja:

Kapcsolattartó személy, és elérhetősége:


A bérlemény bérleti díj befizetésének igazolásával, és ezen voucherrel foglalható el.





Kelt, Szentbalázs, .................................. P.h.

5. melléklet

Szentbalázsi Horgászház
HÁZIREND
Köszönjük, hogy a Szentbalázsi Horgászházat választotta! Tartalmas kikapcsolódást kívánunk Önöknek. Szeretnénk, ha minél jobban éreznék magukat, és nagyon örülnénk, ha máskor is visszatérnének. Annak érdekében, hogy pihenésük zavartalan lehessen, valamint azért, hogy ezt a házat mások is egyenértékűen használhassák, kérjük, olvassa el együttműködési feltételeinket!

1. A ház helyiségeiben csak előre bejelentett vendégek tartózkodhatnak, és előre bejelentett rendezvények bonyolíthatók!

2. Vendégeink foglalási szándékukat az előleg befizetésével biztosíthatják, illetve erősíthetik meg. A foglalás idejének pontos visszaigazolásáról tájékoztatást írásban külön kapnak faxon vagy e-mailben. Az előleg befizetéséig foglalásukat érdeklődésként áll módunkban kezelni. Az előleg a teljes szállásdíj 20%-a, amely egyben bánatpénzként is szolgál.

3. Nagyon gyakran mind az Önök foglalását megelőző, mind az azt követő napra rendelkezünk szállásfoglalással. Kérjük, a gördülékeny szolgáltatás érdekében érkezésüket, valamint az igényelt szobák elfoglalását 14 órától, távozásukkor a szobák átadását déli 12 óráig időzíteni. Lehetőség van a fenti érkezési, távozási időpontoktól való eltérésre, ezt valamennyi esetben külön egyeztetni szükséges. Amennyiben külön értesítést nem kapunk, a fenti érkezési és távozási időpontokat tudjuk figyelembe venni az Önök foglalására.

4. A házban legfeljebb 2 vendéget fogadunk éjszakai szállásolásra, rendezvény esetén legfeljebb 12 fő befogadására képes.

5. Amennyiben rendezvény, házibuli, parti céljára kívánják igénybe venni a házat, úgy kérjük, ezt mindenképpen jelezzék nekünk.

6. Érkezéskor korábban jelzett igényüknek megfelelően az ágyneműt, illetve huzatot előkészítve megkapják, távozáskor kérjük a használt ágyneműhuzatot lehúzva egyszerre visszaadni.

7. Kérjük, távozás előtt szíveskedjenek a használt szobákat, valamint közös helyiségeket tisztán átadni, a konyhában a használt edényeket, evőeszközöket elmosogatni.

8. A ház szolgáltatásaihoz és a környék adottságaihoz kapcsolódóan programokat, túraútvonalakat térítésmentesen ajánlunk, azok konkrét igény szerinti megszervezését és a lebonyolítást külön térítés ellenében áll módunkban vállalni.

9. Kérjük, a következő alapvető szabályokat minden körülmények között tartsák tiszteletben:
· Dohányozni tilos a ház valamennyi helyiségében! Dohányzásra kijelölt hely a ház terasza.
· Szemetet az erre a célra kijelölt tárolókba kérjük elhelyezni!
· A szobákban kérjük, ne járkáljanak utcai cipőkben, azt hagyják a folyosón!
Kérjük, hogy takarékosan bánjanak az energiával: a közös helyiségekben a vízcsapokat használat után zárják el, a villanyt kapcsolják le!
· Valamennyi helyiséghez tartozik egy leltár. Kérjük, gondoskodjanak arról, hogy a leltárban felsorolt bútorok, cikkek a helyükön és eredeti állapotukban maradjanak meg!
· Amennyiben valami eltörik, megsérül, semmi baj, ez mindenütt előfordul. A sérült, vagy elveszett használati tárgy leltárban megjelölt ellenértékét kérjük, fizessék ki a gondnoknak!
· Ha napközben elhagyják a házat, zárják be az ajtókat, és vigyék magukkal a gondnoktól kapott kulcsot! Ha a tóparton tartózkodnak, kérjük zárják be a főbejárati ajtót!
· Ha valami elromlik, kérjük, ne próbálják megjavítani, szíveskedjenek jelezni a gondnoknak!
· A szabadban csak a kiépített tűzrakó helyen rakjanak tüzet!
Ha jól érezték magukat nálunk, kérjük, vigyék hírét, és tapasztalataikkal együtt adják tovább
barátaiknak, ismerőseiknek. És ne felejtsék el aláírni a Vendégkönyvet!
Kellemes időtöltést és jó pihenést kívánunk!
Szentbalázs Község Képviselő-testülete

6. melléklet

Faluház
HÁZIREND
Üdvözöljük a Szentbalázsi Faluházban! Tartalmas kikapcsolódást kívánunk Önöknek. Szeretnénk, ha minél jobban éreznék magukat, és nagyon örülnénk, ha máskor is visszatérnének. Annak érdekében, hogy ezt a házat mások is egyenértékűen használhassák, kérjük, olvassa el együttműködési feltételeinket!

1. A ház helyiségeiben előre bejelentett rendezvények bonyolíthatók!

2. Vendégeink foglalási szándékukat bérleti díj előzetes megfizetésével biztosíthatják. A foglalalás idejének pontos visszaigazolásáról tájékoztatást írásban külön kapnak faxon vagy e-mailben. A bérleti díj befizetéséig foglalásukat érdeklődésként áll módunkban kezelni.

3. Nagyon gyakran mind az Önök foglalását megelőző, mind az azt követő napra rendelkezünk foglalással. Kérjük, a gördülékeny szolgáltatás érdekében érkezésüket, távozásuk időpontját előzetesen jelenteni szíveskedjenek.

4. A rendezvény jellegéről kérjük, mindenképpen tájékoztassanak bennünket.

5. Kérjük, a következő alapvető szabályokat minden körülmények között tartsák tiszteletben:
· Dohányozni tilos a ház valamennyi helyiségében! Dohányzásra kijelölt hely a ház terasza.
· Szemetet az erre a célra kijelölt tárolókba kérjük elhelyezni!
· Kérjük, hogy takarékosan bánjanak az energiával: a vízcsapokat használat után zárják el, a villanyt kapcsolják le!
· Valamennyi helyiséghez tartozik egy leltár. Kérjük, gondoskodjanak arról, hogy a leltárban felsorolt bútorok, cikkek a helyükön és eredeti állapotukban maradjanak meg!
· Amennyiben valami eltörik, megsérül, semmi baj, ez mindenütt előfordul. A sérült, vagy elveszett használati tárgy leltárban megjelölt ellenértékét kérjük, fizessék ki a gondnoknak!
· Ha napközben elhagyják a házat, zárják be az ajtókat
· Ha valami elromlik, kérjük, ne próbálják megjavítani, szíveskedjenek jelezni a gondnoknak!
Ha jól érezték magukat nálunk, kérjük, vigyék hírét, és tapasztalataikkal együtt adják tovább
barátaiknak, ismerőseiknek. És ne felejtsék el aláírni a Vendégkönyvet!
Kellemes időtöltést és jó pihenést kívánunk!
Szentbalázs Község Képviselő-testülete

7. melléklet


FELELŐSSÉGVÁLLALÓ NYILATKOZAT


Károkozó neve:


Károkozó címe:


Károkozó személyi igazolványszáma:


Tel.szám:


E-mail:

A károkozás helye:
Surján Völgyi Vendégváró: o
Horgászház o
Faluház nagyterme o
Faluház kisterme o
Faluház házasságkötő terme o

Az okozott kár leírása:






Károkozás időpontja:
év hó nap óra perc

Az okozott kár mértéke:


Fizetés módja:
házi pénztárba o átutalással o

Fizetési határidő:


Fent nevezett károkozó az okozott kárt elismerem, és megfizetem.

Kelt, Szentbalázs, ............................................



Károkozó aláírása




Kelt, Szentbalázs, ..................................

8. melléklet

Szentbalázs Községi Önkormányzat tulajdonában lévő egyéb önkormányzati épületek bérleti díjai11

1. A Diákbázis bérleti díja az 5. §.-ban szabályozott célra:

a.) 12nyári időszakban ( április 15-október 15): 1.800.-Ft/fő/éjszaka, téli időszakban: 2.800.-Ft/fő/éjszaka

b.) egyéjszakás felár: 1.000 Ft / fő / éjszaka

c.) csoportos kedvezmény 10 fő felett: Az idegenforgalmi adót magába nem foglaló teljes összeg 15 %-a

2. 13A Diákbázis bérleti díja a 6. §.-ban szabályozott célra:

A Diákbázis bérleti díja a 6. §.-ban szabályozott célra:

a.) 2 ágyas szoba: .................25.000Ft / hónap

b.) 4 ágyas szoba: ............... 40.000 .Ft / hónap ( a bent lakók számához mérten

csökkenthető, de max. 2 fő bérleti díjára )

c.) 8 ágyas szoba:………… 60.000.-Ft/hónap ( a bent lakók számához mérten

csökkenthető, de max. 4 fő bérleti díjára)

3. A Diákbázis bérleti díja a 7. §.-ban szabályozott célra:

a.) nyári időszakban (április 15. – október 15.): 6000 Ft / 4 óra időtartam, és ennek elteltével minden megkezdett óra 1.000 Ft

b.) téli időszakban: 10.000 Ft / 4 óra időtartam, és ennek elteltével minden megkezdett óra 2.000 Ft

4. Horgászház:

a.) nyári időszakban (április 15. – október 15.): 6000 Ft / 4 óra időtartam, és ennek elteltével minden megkezdett óra 1.000 Ft

5.14 Faluház nagyterme:

a.) nyári időszakban (április 15-október 15): 8.000.-Ft

b.) téli időszakban: 12.000.-Ft

6. Faluház kisterme:

a.) nyári időszakban ( április 15-október 15): 5.000.-Ft

b.) téli időszakban: 8.000.-Ft

7. Faluház házasságkötő terme:

a.) nyári időszakban ( április 15-október 15): 10.000.-Ft

b.) téli időszakban: 15.000.-Ft

1. függelék

Leltári jegyzék
I. Surján Völgyi Vendégváró Ifjúsági Szálló
Piros szoba:
- 2 db ágy
- 2 db matrac
- 1 db asztal
- 4 db szék
- 2 db ágytakaró
- 1 db álló szekrény
- 1 db komód
- 2 db szőnyeg
- 2 db radiátor
- 1 db műa. függönykarnis
- 1 db függöny
- 2 db sötétítő függöny
- 1 db műa. szemetes
Zöld szoba:
- 2 db ágy
- 2 db matrac
- 1 db asztal
- 4 db szék
- 2 db ágytakaró
- 1 db álló szekrény
- 1 db komód
- 2 db szőnyeg
- 2 db radiátor
- 1 db műa. függönykarnis
- 1 db függöny
- 2 db sötétítő függöny
- 1 db műa. szemetes
Kék szoba:
- 4 db ágy
- 4 db matrac
- 4 db szőnyeg
- 2 db radiátor
- 1 db műa. függönykarnis
- 1 db függöny
- 2 db sötétítő függöny
- 1 db műa. szemetes
Sárga szoba:
- 1 db radiátor
- 2 db műa. függönykarnis
- 2 db függöny
Nappali szoba:
- 1 db 3 részes ülőgarnitúra + 6 db párna
- 1 db dohányzóasztal
- 2 db asztal
- 10 db szék
- 1 db 3 részes szekrény (2 szekrény +1 polc)
- 2 db szőnyeg
- 2 db radiátor
- 1 db műa. függönykarnis
- 1 db függöny
- 1 db karnis-drapéria
- 2 db nád-roló
- 1 db falióra
- 2 db nagyméretű falikép
- 3 db közepes méretű falikép
- 4 db kisméretű falikép
- 1 db vendégkönyv
- 1 db Tűzvédelmi szabályzat
Konyha:
- 1 db konyhaszekrény
- 1 db étkezőpult
- 1 db rúdlámpa
- 1 db radiátor
- 1 db műa. függönykarnis
- 1 db függöny
- 1 db nád-roló
- 3 db falikép
- 1 db gáztűzhely +1db rács +2 db tepsi
- 1 db kávéfőző
- 1 db kenyérpirító
- 1 db vízforraló
- 1 db hűtőszekrény
- 1 db fa tálca
- 1 db edényszárító
- 1 db nagy szemetes
- 4 db konyharuha
- 1 db fém evőeszköztartó
- 1 db műa. evőeszköztartó
- 18 db kanál
- 18 db villa
- 30 db kés
- 18 db kiskanál
- 2 db nagykés
- 1 db bornyitó
- 4 db merőkanál
- 2 db lapát
- 2 db porcelán szalvétatartó
- 3 db üveg hamutál
- 3 db üvegkancsó
- 18 db kupicás pohár
- 12 db kávéscsésze +12 db alj
- 16 db bögre
- 21 db üvegpohár
- 18 db mélytányér
- 18 db lapos tányér
- 18 db kistányér
- 1 db fém cukortartó
- 1 db fém kávétartó
- 8 db üveg fűszertartó
- 3 db só- és borstartó
- 1 db üveg cukortartó
- 1 db citromlé kiöntő
- 2 db nagy műanyag tál
- 2 db közepes műanyag tál
- 6 db kicsi műanyag tál
- 1 db tepsi
- 2 db teflonserpenyő
- 1 db műa. citromfacsaró
- 1 db műa. mérőpohár
- 1db műa. tésztaszűrő
- 1 db sajtreszelő
- 1 db 10 db-os kék színű edénykészlet
- 1 db 13 db-os üvegfedős edénykészlet
Folyosó:
- 2 db radiátor
- 1 db tűzoltó készülék
- 1 db parafa tábla
- 16 db falikép
- 3 db függöny
- 3 db függönypálca
Fürdő előtér:
- 1 db fali szappantartó
- 1db fali papírkéztörlő-tartó
- 1 db fali törölközőtartó
- 1 db függöny
- 1 db függönypálca
- 1 db nagy szemetes
- 1 db radiátor
Női fürdő - WC:
- 1 db fali WC-papír tartó
- 1 db álló WC-papírtároló
- 1 db kis szemetes
- 2 db zuhanyfüggöny
- 1 db zuhanyfüggönytartó
- 1 db paravánfal
- 2 db zuhanycső + zuhanyfej + tartó
- 2 db csúszásgátló zuhanytálcába
- 2 db fürdőszobapolc
- 2 db fali fogas
- 3 db fali törülközőtartó
- 1 db fali szappantartó
- 1 db fali papírkéztörlő-tartó
- 1 db tükör
- 1 db fali polc
- 1 db fali lámpa
- 1 db függöny + függönypálca
- 1 db nagy szemetes
- 1 db radiátor
Férfi WC:
- 1 db fali WC-papírtartó
- 1 db álló WC-papírtároló
- 1 db kis szemetes
- 1 db WC kefe
- 1 db radiátor
- 1 db turbó gázkazán
Férfi fürdő:
- 2 db zuhanyfüggöny
- 1 db zuhanyfüggönytartó
- 1 db paravánfal
- 2 db zuhanycső + zuhanyfej + tartó
- 2 db csúszásgátló zuhanytálcába
- 2 db fürdőszobapolc
- 2 db fali fogas
- 3 db fali törülközőtartó
- 2 db fali szappantartó
- 1 db fali papírkéztörlő-tartó
- 2 db tükör
- 2 db fali polc
- 2 db fali lámpa
- 3 db függöny + 3 db függönypálca
- 2 db sötétítőfüggöny
- 1 db műanyag függönykarnis
- 1 db nagy szemetes
- 1 db radiátor
Egyéb:
- 12 db takaró
- 12 db nagypárna
- 12 db kispárna
- 18 garnitúra ágynemű (takaróhuzat – nagypárnahuzat – kispárnahuzat)
- 12 db fehér lepedő
- 1 db sárga nagyméretű lepedő
- 3 db sötétkék törülköző
- 3 db zöld törülköző
- 2 db narancssárga törülköző
II. Faluház
A. ) Nagyterem
- 5 db asztal
- 120 db szék
- 2 db fém állófogas
- 4 db gázkonvektor
- 4 db konvektorrács
- 3 db fém függönykarnis
- 1 db fa függönykarnis
- 4 db függöny
- 1 db belső ablakrács
- 2 db fémszék
- 2 db hangfal
- 1 db erősítő
- 2 db hangfal-kábel
B.) Kisterem
- 7 db asztal
- 25 db szék
- 1 db hűtőszekrény
- 1 db gázkonvektor
- 1 db konvektorrács
- 4 db fa függönykarnis
- 4 db függöny
- 1 db álló fogas
- 4 db fali virágtartó
- 1 db tűzoltó készülék
- 1 db tájkép
- Elemes szekrénysor (13 elem: 11 szekrény + 2 polc)
- 1 db zárható szekrény
- 1 db televízió készülék + távirányító
- 1 db videólejátszó
- 1 db videókamera + kábel
- 1 db DVD lejátszó – távirányító
- 1 db lemezjátszós hifitorony + 2 db hangfal
C.) Házasságkötő terem
- 1 db íróasztal
- 59 db bársony huzatos szék
- 1 db dohányzóasztal
- Bőrgarnitúra: 1 db bőrkanapé, 2 db bőrfotel
- 2 db fém függönykarnis
- 2 db függöny
- 2 db gázkonvektor
D.) A termeket kiszolgáló szociális helyiségek:
Női Mosdó:
- 1 db kis szemetes
- 1 db nagy szemetes
- 1 db WC-papír tároló
- 1 db fali WC-papír tartó
- 1 db WC kefe
- 1 db fali törölközőtartó
- 1 db fali szappantartó
- 1 db fali papírkéztörlő-tartó
- 2 db tükör
- 1 db függönypálca
- 1 db függöny
Férfi mosdó:
- 1 db nagy szemetes
- 1 db WC-papír tároló
- 1 db fali WC-papír tartó
- 1 db WC kefe
- 1 db fali törölközőtartó
- 1 db fali szappantartó
- 1 db fali papírkéztörlő-tartó
- 1 db tükör
- 2 db függönypálca
- 2 db függöny
Előtér:
- 1 db lábtörlő
- 2 db álló hamutartó
III. Horgászház
Szoba:
- 2 db heverő
Konyha:
- 1db hűtőszekrény
- Elemes konyhaszekrény (2 elem)
- 1 db mosogatószekrény
- 1 db csap
Fürdő- WC:
- 1 db WC papírtartó
- 1 db bojler
- 1 db csap mosdókagylóhoz
- 1db csap + zuhany zuhanyzóhoz
1

A(z) 3/2010. (II.16.) önk. rendelet 1 §-a szerint módosított szöveg.

2

A 4/2013. (II.1.) önk. rendelet 1 §-a szerint módosított szöveg.

3

A(z) 3/2010. (II.16.) önk. rendelet 2 §-a szerint módosított szöveg.

4

A 3/2010. (II.16.) önk. rendelet 2 §-a szerint módosított szöveg.

5

A(z) 3/2010. (II.16.) önk. rendelet 2 §-a szerint módosított szöveg.

6

A 3/2010. (II.16.) önk. rendelet 2 §-a szerint módosított szöveg.

7

A 3/2010. (II.16.) önk. rendelet 2 §-a szerint módosított szöveg.

8

A 3/2010. (II.16.) önk. rendelet 2 §-a szerint módosított szöveg.

9

A 3/2010. (II.16.) önk. rendelet 2 §-a szerint módosított szöveg.

10

A 3/2010. (II.16.) önk. rendelet 2 §-a szerint módosított szöveg.

11

A 3/2010. (II.16.) önk. rendelet 2 §-a szerint módosított szöveg.

12

A 4/2013. II.1. önk. rendelet 2. §-ával módosított szöveg.

13

A 10/2010. (IX.14.) önk. rendelet 1. §-a szerint módosított szöveg.

14

A 4/2013. (II.1.) önk. rendelet 3 §-ával módosított szöveg.