Ordacsehi Község Önkormányzat Képviselő-testületének 11/2015(VIII.31.) önkormányzati rendelete

Ordacsehi Község Önkormányzata Képviselő-testületének 11/2015.(VIII.31.) önkormányzati rendelet a hulladékgazdálkodási közszolgáltatásról, a településtisztaság biztosításáról szóló 8/2014.(V.05.) önkormányzati rendelet módosításáról

Hatályos: 2015. 08. 31- 2015. 08. 31


Ordacsehi Község Önkormányzata Képviselő-testületének

11/2015. (VIII.31.) önkormányzati rendelete


a hulladékgazdálkodási közszolgáltatásról, a településtisztaság biztosításáról szóló 8/2014.(V.05.) önkormányzati rendelet módosítására


Ordacsehi Község Önkormányzatának Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés a) pontjában, valamint a hulladékról szóló 2012. évi CLXXXV. törvény 88. § (4) bekezdésében foglalt felhatalmazás alapján az alábbi rendeletet alkotja:

  1. §


A hulladékgazdálkodási közszolgáltatásról, a településtisztaság biztosításáról szóló  8/2014.(V.05.) önkormányzati rendelet (továbbiakban Rendelet) 5. § a következő bekezdéssel (13) egészül ki:


 (13) „Az 5 § (8) bekezdésében foglalt rendelkezéseket 2016. január 1-jétől kell alkalmazni.”


2. §


A Rendelet 5. § -a következő (14) bekezdéssel egészül ki:


(14) „Az 5.§ (8) bekezdésének a 60 literes valamint a 80 literes edényzetre vonatkozó

rendelkezéseit 2016. január 1-jétől kell alkalmazni.”



  1. §


A Rendelet 9. § -a következő (9) bekezdéssel egészül ki:


„A Rendelet 9.§ (8) bekezdésében foglalt rendelkezéseket 2016.január 1-től kell alkalmazni.”


4. §


E rendelet 1. számú melléklete a 8/2014.(V.05.) önkormányzati rendelet 2. számú mellékletét képezi.

E rendelet 2. számú melléklete a 8/2014.(V.05.) önkormányzati rendelet 3. számú mellékletét képezi.

E rendelet 3. számú melléklete a 8/2014.(V.05.) önkormányzati rendelet 4. számú mellékletét képezi.

E rendelet 4. számú melléklete a 8/2014.(V.05.) önkormányzati rendelete 5. számú mellékletét képezi.

E rendelet 5. számú melléklete a 8/2014.(V.05.) önkormányzati rendelete 6. számú mellékletét képezi.

     5. §


E rendelet 2015. augusztus 31. napján lép hatályba,és a hatálybalépést követő napon hatályát veszti. előírásai a folyamatban lévő ügyekben is alkalmazandóak.



Ordacsehi, 2015. augusztus 24.




                        Márton László                                                           Dr. Markó Péter

                         polgármester                                                           jegyző


                                              


E rendelet 2015.augusztus 31-én kihirdetésre került.



                                                                                                     Dr. Markó Péter

                                                                                                          jegyző

































1. számú melléklet





NYILATKOZAT




Név: ……………………………………………………………………………

An: …………………………………………………………………………….

Születési év: ………………………. hó ……………  nap ………….

Ordacsehi, ………………………………………………………………… utca/tér  …………….. házszám, ……………………….. helyrajzi szám  alatti lakos nyilatkozom, hogy a fenti címen életvitelszerűen egyedül élek.


Ordacsehi, ………………………………




                ……………………………………………

                                   aláírás


Tanúk:

Név: …………………………………………………………………………………………

Lakcím: ……………………………………………………………………………………

Személyigazolvány szám: ………………………………………………………..


Aláírás: …………………………………………………………………………………….



Név: …………………………………………………………………………………………

Lakcím: ……………………………………………………………………………………

Személyigazolvány szám: ………………………………………………………..


Aláírás: …………………………………………………………………………………….










2. számú melléklet



……………………………………..név

……………………………………..lakcím



K É R E L E M  ÉLETVITELSZERŰEN EGYEDÜL ÉLÉS IGAZOLÁSÁRA



Ordacsehi Község Polgármestere

Ordacsehi

Fő u.54.

8635


Tisztelt Cím!


Kérem, hogy a mellékelt lakcímkártya másolat, valamit a tanúk előtt tett nyilatkozatom alapján igazolni szíveskedjen, hogy Ordacsehi, …………………………………………………………………………. utca/tér  …………….. házszám, ……………………….. helyrajzi szám  alatt életvitelszerűen egyedül élek.

Az igazolást a település hulladékkezelési közszolgáltatásról, a településtisztaság biztosításáról szóló rendelet értelmében a 60 literes gyűjtőedényre szóló jogosultság igazolásának céljából kérem.

Kijelentem, hogy amennyiben az igazolás érvényességi ideje alatt az igazolás kiadására vonatkozó feltételekben változás következik be, azt 15 napon belül köteles vagyok Ordacsehi Község Polgármesterének írásban bejelenteni.

Amennyiben bejelentési kötelezettségemet elmulasztom, köteles vagyok a közszolgáltató részére visszamenőleg a 60 literes és az igazolás kiadásakor használt edényzet közötti közszolgáltatási díjkülönbözetét kamattal növelten egy összegben megfizetni.

Ordacsehi, ………………………………………


…………………………………………………

                                   aláírás


(A kérelemhez csatolni kell a lakcímkártya másolatát, valamint tanúk által hitelesített nyilatkozatot az életvitelszerű egyedül élésről!)

                         






                                                                                                           3. számú melléklet

                                                                                                                                                                                 






Ordacsehi Község Önkormányzat

Polgármestere

8635 Ordacsehi, Fő u.54.

Telefon: 06-85/550-043

E-mail cím: ordacsehipolgarmester@gmail.com



Ügyiratszám:


I G A Z O L Á S



Igazolom, hogy


Név: ………………………………………………

An: ……………………………………………….

Született: ……….év …………….. hó ……… nap

Ordacsehi, …………………. Utca/tér …… házszám, ……….helyrajzi szám alatti lakos a fenti ingatlanon életvitelszerűen egyedül él.


Az igazolás érvényes a kiállítástól számított ……..évig.

       


(Az igazolás érvényességi ideje - a feltételek fennállta esetén – 65 év feletti kérelmezők esetében 5 év, 45 és 65 év közötti kérelmezők esetében 2 év, 45 év alatti kérelmezők esetében 1 év.)


Ordacsehi, …………………………………..



                                                                                                                          ………………………………………………………

                                                                                                                       

                                                                                                                                          Polgármester



                                                                                                                                          4. számú melléklet








Ordacsehi Község Önkormányzat

Polgármestere

8635 Ordacsehi,Fő u.54.

Telefon: 06-85/550-043

E-mail cím: ordacsehipolgarmester@gmail.com


Ügyiratszám:



I G A Z O L Á S



Igazolom, hogy


az Ordacsehi, ……………………….. utca/tér …………szám alatti, …………….. hrsz-ú ingatlanon lakóház, lakhatásra alkalmas épület nincs.


A fenti ingatlanon állandó lakcímmel senki nem rendelkezik.



Tulajdonos:


Név: ………………………………………………………….

Anyja neve: ………………………………………………

Születési év: ………….. hónap…………… nap………..

Állandó lakcíme és postacíme: …………………………………………………..


Ordacsehi, ………………………………………



……………………………………………

                

              polgármester


                                                                                                                                                 5. számú melléklet






Ordacsehi Község Önkormányzat

Polgármestere

8635 Ordacsehi,Fő u.54.

Telefon: 06-85/550-043

E-mail cím: ordacsehipolgarmester@gmail.com


I G A Z O L ÁS


Igazolom, hogy az Ordacsehi,……………………………………………………… utca/tér, ……………… házszám ……………………….. hrsz ingatlan tulajdonosai az ingatlanon nem életvitelszerűen élnek.

A fenti ingatlanon állandó rendszerességgel senki nem tartózkodik és bejelentett állandó lakcímmel senki nem rendelkezik.


Tulajdonos:


Név: ……………………………………………………

An: ……………………………………………………..

Születési év: ………………………. hó ……………  nap …………

Állandó lakcíme és postacíme:

………………………………………………….., ……………………………… utca/tér  …………….. házszám.

Ordacsehi, …………………………………



………………………………………

            polgármester


A hulladékkezelési közszolgáltatásról, a településtisztaság biztosításáról szóló önkormányzati rendelet 8.§ (2) bekezdés értelmében:

Az ingatlant nem életvitel szerűen használó tulajdonosok esetében az éves hulladékgazdálkodási közszolgáltatási díj 50%-át kell megfizetni. A díjkedvezmény igénybevételét a tulajdonos az Önkormányzatnál kiállított igazolás csatolásával a közszolgáltatónál kérelmezheti. Az igazolás kiadását követően bekövetkezett változást a tulajdonos 15 napon belül köteles a közszolgáltatónak bejelenteni. Ez esetben az új állapot alapján a közszolgáltatónak történt bejelentést követő hónap első napjától kell a teljes díjat megfizetni.




Hatásvizsgálat


a hulladékgazdálkodási közszolgáltatásról, a településtisztaság biztosításáról szóló 8/2014.(V.05.) önkormányzati rendelet módosításához


1.Társadalmi, gazdasági és költségvetési hatásai

A hulladékgazdálkodási közszolgáltatás végzésének feltételeiről szóló 385/2014.(XII.31.) számú Kormányrendelet 2015.július 1-vel hatályba lépett 7.§ (1a)-(1c) bekezdéseiben foglaltakat, valamint a 7.§ (2) bekezdés d) pontjában foglalt rendelkezéseit a rendelet módosításáról szóló 174/2015.(VII.6.) Korm. rendeletet 2016.január 1-től rendeli el alkalmazni, ezért vált szükségessé a 8/2014.(VI.30.) önkormányzati rendelet 5.§-ának két újabb, (12) és (13) bekezdésekkel történő kiegészítése, tehát a Kormány döntésének megfelelően szükséges az önkormányzati rendelet vonatkozó rendelkezéseinek alkalmazását 2016.január 1-ei dátummal meghatározni.


2. Környezeti és egészségügyi következményei


Nem jelentős.


3. Adminisztratív terheket befolyásoló hatásai


Nincs.


4. A jogszabály megalkotásának szükségessége, a jogalkotás elmaradásának várható következményei


A jogalkotás elmaradása törvénysértő helyzetet eredményez.


5. A jogszabály alkalmazásához szükséges személyi, tárgyi és pénzügyi feltételek


Rendelkezésre állnak.







Balatonboglár, 2015.augusztus 24.                   dr. Markó Péter

                                                                        jegyző