Gige Község Önkormányzata Képviselő-testületének 2/2025. (II. 12.) önkormányzati rendelete
az önkormányzat 2025. évi költségvetéséről
Hatályos: 2025. 05. 30- 2025. 09. 25Gige Község Önkormányzata Képviselő-testületének 2/2025. (II. 12.) önkormányzati rendelete
az önkormányzat 2025. évi költségvetéséről
[1] Gige Község Önkormányzat Képviselő-testületének alapvető feladata az önkormányzat költségvetési rendeletének megalkotása, mely a közösség szolgálatát, a helyi feladatok ellátását és a pénzeszközök hatékony felhasználását biztosítja. A rendelet célja, hogy átlátható kereteket adjon a bevételek és kiadások tervezéséhez, elősegítse a gazdálkodás felelősségteljes és jogszerű végrehajtását, valamint biztosítsa az önkormányzati feladatok maradéktalan teljesítését a helyi lakosság érdekében. A rendelet jogalapot teremt a közszolgáltatások finanszírozásához és a közösségi célok eléréséhez, figyelembe véve a gazdasági stabilitás és fenntarthatóság elveit.
[2] Gige Község Önkormányzat Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotói hatáskörében, az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés f) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:
1. § A rendelet hatálya a képviselő-testületre, annak szerveire (polgármester, bizottságok, óvoda) terjed ki.
2. § (1) A képviselő-testület a címrendet a (2) bekezdés szerint állapítja meg.
(2) Az önkormányzat költségvetésében szereplő „Nem intézményi kiadások és bevételek” az 1. Címet, a „Gige Gerlefészek Óvoda” mint önállóan működő és gazdálkodó költségvetési szerv a 2. Címet alkotja.
3. §1 (1) A képviselő-testület az önkormányzat és költségvetési szervei együttes 2025. évi költségvetését 127 874 929 Ft tárgyévi költségvetési bevétellel, 137 671 083 Ft tárgyévi költségvetési kiadással és 12 522 391 Ft költségvetési finanszírozási bevétellel 2 726 237 Ft költségvetési finanszírozási kiadással hagyja jóvá. Ezen belül:
a) a működési célú bevételt 127 235 128 Ft-ban
b) a működési célú kiadásokat 135 892 882 Ft-ban
ba) a személyi juttatások kiadásait 71 444 715 Ft-ban
bb) a munkaadókat terhelő járulékokat és adókat 7 223 967 Ft-ban
bc) a dologi kiadásokat 41 610 924 Ft-ban
bd) az ellátottak pénzbeli juttatásait 11 418 400 Ft-ban
be) egyéb működési célú kiadásokat (Tartalék nélkül) 1 000 257 Ft-ban
bf) tartalékát 3 194 619 Ft-ban
c) a felhalmozási célú bevételt 639 801 Ft-ban
d) a felhalmozási célú kiadást 1 778 201 Ft-ban
da) intézményi beruházások összegét 0 Ft-b
db) intézményi egyéb felhalmozási kiadások 0 Ft-ban
dc) felújítások összegét 1 138 400 Ft-ban
dd) beruházások összegét 639 801 Ft-ban
e) finanszírozási bevételt 12 522 391 Ft-ban
ea) működési célú pénzmaradványt 11 383 991 Ft-ban
eb) felhalmozási célú pénzmaradványt 1 138 400 Ft-ban
f) finanszírozási kiadásokat (Áht-n belüli megelőlegezés visszafizetést) 2 726 237 Ft-ban állapítja meg.
(2) Az (1) bekezdésben szereplő bevételek és kiadások az önkormányzat kötelező feladatainak ellátását szolgálták. Kivételt képez ez alól az egyéb működési célú kiadások soron szereplő összegből 0 Ft, mely az Egyházak, Civil szervezetek, támogatására fordított, és önként vállalt feladat.
(3) A költségvetési hiány belső finanszírozására szolgáló előző évi pénzmaradványt, vállalkozási maradványt működési, illetve felhalmozási célú igénybevétel szerinti tagolásban az 5. melléklet - MÉRLEG - alapján hagyja jóvá.
(4) A képviselő-testület a (2) bekezdésen kívüli költségvetési hiány külső finanszírozására vagy a költségvetési többlet felhasználására szolgáló, finanszírozási célú pénzügyi műveletek bevételeit, kiadásait működési, illetve felhalmozási cél szerinti tagolásban 0 Ft-ban hagyja jóvá.
Az önkormányzat bevételei és kiadásai
4. § (1) A helyi önkormányzat konszolidált költségvetési bevételeit e rendelet 5. melléklete bevételi oszlopa tartalmazza. A nem intézményi bevételeit a rendelet 6. melléklet bevételi oszlopa, míg a részletes bevételeit és finanszírozási bevételeit a rendelet 2. és 4. melléklet szerint állapítja meg. Az intézményi (Óvoda) bevételeit a rendelet 7. melléklet bevételi oszlopa tartalmazza.
(2) A helyi önkormányzat konszolidált költségvetési kiadásait e rendelet 5. melléklete kiadási oszlopa tartalmazza. A nem intézményi kiadásait a rendelet 6. melléklet kiadási oszlopa, míg a részletes kiadásokat és finanszírozási kiadásokat a 1. és 3. melléklet szerint állapítja meg. Az intézményi (Óvoda) kiadásait a 7. melléklet kiadási oszlopa tartalmazza.
(3) A helyi önkormányzat nevében végzett beruházások kiadásait beruházásonként és Címenként e rendelet 8. melléklete tartalmazza.
(4) A helyi önkormányzat nevében végzett felújítások kiadásait felújításonként e rendelet 9. melléklete tartalmazza.
(5) A helyi önkormányzat által a lakosságnak juttatott támogatásokat, szociális jellegű ellátásokat e rendelet 1. melléklete – Ellátottak juttatásai – oszlopa tartalmazza.
(6) Az európai uniós forrásból finanszírozott támogatással megvalósuló programokat a rendelet 12. melléklete mutatja be.
(7) A képviselő-testület az önkormányzati hivatal (közös hivatal) költségvetését a rendelet 7. melléklet szerinti mérleggel hagyja jóvá.
(8) A képviselő-testület a nem intézményi, az önállóan működő és gazdálkodó költségvetési szerv, valamint közfoglalkoztatottak tervezett és engedélyezett létszámát e rendelet 10. melléklete szerint állapítja meg.
(9) Olyan fejlesztési célokat, amelyek megvalósításához Magyarország gazdasági stabilitásáról szóló 2011. évi CXCIV. törvény (továbbiakban: Stabilitási tv.) 3. § (1) bekezdése szerinti adósságot keletkeztető ügylet megkötése szükséges, nem tervez.
(10) Az adósságot keletkeztető ügyletekhez történő hozzájárulás részletes szabályairól a 353/2011. (XII. 30.) Korm. rendelet 2. § (1) bekezdésében meghatározott saját bevételek és a Stabilitási tv. 3. § (1) bekezdése szerinti adósságot keletkeztető ügyletekből és kezességvállalásokból fennálló kötelezettségek arányát e rendelet elfogadásával egyidejűleg elfogadott határozat tartalmazza.
(11) Az önkormányzat konszolidált költségvetési mérlegét, mely működési bevétel és kiadás, valamint felhalmozási bevétel és kiadás szerinti bontásban szerepel, e rendelet 5. melléklete tartalmazza.
A bevételek és kiadások közötti egyensúly megteremtéséhez szükséges intézkedések, a hitelműveletekkel kapcsolatos hatáskörök
5. § (1) A képviselő-testület a bevételek és kiadások közötti egyensúly megteremtése érdekében kiegészítő hitel forrás felvételét nem tervezi. A legfeljebb 1 éves időtartamra – éven belül - felvehető folyószámla hitel összege 10.000 e Ft.
(2) A képviselő-testület felhatalmazza a polgármestert a számlavezető bankkal a folyószámla hitelkeret megállapodásnak a bankszámla-szerződésben rögzített 2025. évi kondíciókkal történő aláírására, illetve amennyiben a likviditási helyzet indokolja a számlavezető banktól munkabér és más rövid lejáratú hitel felvételére.
A bevételi többlet kezelése
6. § (1) A gazdálkodás során az év közben létrejött bevételi többletet a képviselő-testület értékpapír vásárlás, illetve pénzintézeti lekötés útján hasznosíthatja.
(2) Az (1) bekezdés szerinti hasznosítással kapcsolatos szerződések, illetve pénzügyi műveletek lebonyolítását 20.000.000 Ft-ig a képviselő-testület a polgármester hatáskörébe utalja. A polgármester a megtett intézkedésekről a következő képviselő-testületi ülésen tájékoztatást ad.
(3) A (2) bekezdésben meghatározott összeget meghaladó bevételi többlet felhasználásáról a képviselő-testület annak felmerülését követő testületi ülésén esetenként dönt.
Tartalékok
7. §2 (1) A képviselő-testület az önkormányzat tartalékát 3 194 619 Ft összegben határozza meg, melyből 0 Ft felhalmozási, 3 194 619 Ft működési tartalék.
(2) A képviselő-testület a 3.000 e Ft-ot meg nem haladó mértékű általános tartalékkal való rendelkezés jogát a polgármesterre ruházza, aki a tartalékkal való rendelkezésről a legközelebbi képviselő-testületi ülésen köteles tájékoztatást adni.
Több éves kihatással járó feladatok
8. § A képviselő-testület többéves kihatással járó feladatai az európai uniós forrásból finanszírozott támogatással megvalósuló programok, melyeket a rendelet 12. melléklete mutatja be.
Előirányzat-felhasználási ütemterv
9. § A 2025. évi költségvetés bevételi és kiadási előirányzatainak felhasználási ütemtervét havi bontásban a 11. melléklet tartalmazza.
Közvetett támogatások
10. § Az önkormányzat által közvetett támogatásokat tartalmazó kedvezményeket nem biztosít.
A 2025. évi költségvetés végrehajtásának szabályai
11. § (1) A képviselő-testület és szervei szervezeti és működési szabályzatáról szóló 1/2020.(I.22.) önkormányzati rendeletben átruházott hatáskörökön túl a jóváhagyott kiadási, bevételi előirányzatok közötti és a tartalék terhére történő átcsoportosítás jogát a polgármesterre ruházza át az alábbiak szerint:
a) személyi kiadások között 1000 eFt-ig
b) munkaadókat terhelő adók, járulékok között 150 eFt-ig
c) dologi kiadások között 1000 eFt-ig
d) működési hozzájárulások között 0 eFt-ig.
(2) Az átruházott hatáskörben hozott döntések a későbbi években a képviselő-testület által jóváhagyottnál nagyobb többletkiadással nem járhatnak.
(3) Az átruházott hatáskörben történt átcsoportosításokról az érdekeltek negyedévente, a negyedévet követő első képviselő-testületi ülésen kötelesek beszámolni. A költségvetési rendelet módosítására a polgármester ezzel egyidejűleg javaslatot tesz.
(4) A képviselő-testület a polgármester által kezdeményezett rendelet-módosításáról a 15. § (2) bekezdésben foglalt módon dönt.
12. § (1) A költségvetési szervek éves költségvetésének végrehajtásáért, a gazdálkodás jogszerűségéért, a takarékosság érvényesítéséért, a bevételek növeléséért az alapfeladatok sérelme nélkül a költségvetési szerv vezetője a felelős.
(2) A költségvetési szerv éves költségvetését a megállapított önkormányzati támogatás és saját bevételei terhére úgy köteles megtervezni, hogy abból biztosított legyen az éves gazdálkodás, illetve kötelezően ellátandó feladatait maradéktalanul teljesíteni tudja.
(3) A költségvetési szervnél tervezett bevételek elmaradása nem vonja automatikusan maga után a költségvetési támogatás növekedését. A kiadási előirányzatok – amennyiben a tervezett bevételek nem folynak be – nem teljesíthetők.
(4) A költségvetési szervek számadási kötelezettséggel tartoznak a részükre juttatott céljellegű támogatás rendeltetésszerű felhasználására vonatkozóan.
(5) A költségvetési szervek kizárólag a képviselő-testület előzetes jóváhagyásával nyújthatnak be szakmai pályázatokat abban az esetben, ha a pályázattal megvalósuló feladat ellátása költségvetési többlettámogatást igényel.
(6) Az önkormányzat költségvetési szervei éven túli fejlesztési kötelezettséget csak a képviselő-testület jóváhagyásával vállalhatnak.
13. § A helyi önkormányzati költségvetési szerv pénzmaradványát a képviselő-testület zárszámadásában hagyja jóvá.
14. § (1) A helyi önkormányzat gazdálkodásának végrehajtó szerve a költségvetési szervként működő önkormányzati hivatal (Csökölyi Közös Önkormányzati Hivatal).
(2) A helyi nemzetiségi önkormányzat gazdálkodásának végrehajtó szerve - a helyi nemzetiségi önkormányzattal történő megállapodás alapján - a költségvetési szervként működő önkormányzati hivatal (Csökölyi Közös Önkormányzati Hivatal).
(3) A Gige Gerlefészek Óvoda gazdálkodásának végrehajtó szerve szintén az önkormányzati hivatal (Csökölyi Közös Önkormányzati Hivatal).
15. § (1) Ha a helyi önkormányzat év közben a költségvetési rendelet készítésekor nem ismert többletbevételhez jut, vagy bevételei a tervezettől elmaradnak, e tényről a polgármester a képviselő-testületet tájékoztatja.
(2) A képviselő-testület a (1) bekezdés alapján - az első negyedév kivételével – negyedévenként, döntése szerinti időpontokban, de legkésőbb az éves költségvetési beszámoló elkészítésének határidejéig, december 31-i hatállyal módosítja a költségvetési rendeletét. Ha év közben az Országgyűlés – a helyi önkormányzatot érintő módon – a meghatározott hozzájárulások, támogatások előirányzatait zárolja, azokat csökkenti, törli, az intézkedés kihirdetését követően haladéktalanul a képviselő-testület elé kell terjeszteni a költségvetési rendelet módosítását.
A költségvetési szerv előirányzat-módosításának szabályai
16. § (1) A helyi önkormányzat költségvetési rendeletében megjelenő bevételek és kiadások előirányzatának módosításáról, a kiadási és bevételi előirányzatok közötti átcsoportosításról a (2)–(6) bekezdésekben foglalt kivétellel a képviselő-testület dönt.
(2) A költségvetési szervek a költségvetésben jóváhagyott kiadási és bevételi előirányzataikat saját hatáskörben módosíthatják, a kiadási előirányzatokon belül átcsoportosítást hajthatnak végre a (3) – (6) bekezdésben foglalt szabályok betartása mellett.
(3) Az átcsoportosítás nem irányulhat a személyi juttatások előirányzatának növelésére kivéve az államháztartásról szóló törvény végrehajtásáról rendelkező 368/2011. (XII. 31.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Ávr.) 36. §. (2) bekezdésében foglalt eseteket.
(4) A költségvetési szervek a gazdálkodási év során elért többletbevételeiket – kivéve Választással összefüggő többletbevételeket – 1000 e Ft értékhatárig saját hatáskörben felhasználhatják.
(5) Az értékhatárt meghaladó többletbevételek felhasználásról - a költségvetési szervek vezetői által benyújtott kérelem alapján a képviselő-testület dönt.
(6) A költségvetési szervek a saját hatáskörben végrehajtott előirányzat-módosításokat, valamint a többletbevételek felhasználáshoz kapcsolódó módosításokat kötelesek az irányító szervnek beterjeszteni, melyről a polgármester a képviselő-testületet 30 napon belül tájékoztatja. Az önállóan működő költségvetési szervek e kötelezettségüknek a pénzügyi-gazdasági feladatok ellátására kijelölt önállóan működő és gazdálkodó költségvetési szerv adatszolgáltatása útján tesznek eleget.
Létszám- és bérgazdálkodással kapcsolatos előírások
17. § (1) A költségvetési szerv által jutalmazásra tervezett előirányzat (prémium címén teljesítményösztönzésre, személyi ösztönzésre) az eredeti rendszeres személyi juttatások előirányzatának maximum 12 %-a.
(2) A költségvetési szerv vezetője önálló létszám- és bérgazdálkodási jogkörében eljárva a költségvetési szerv részére engedélyezett létszám-keretet a tényleges foglalkoztatás során köteles betartani.
(3) Az egyes foglalkoztatási formákra (teljes munkaidős, részmunkaidős, valamint a megbízási, tiszteletdíjas foglalkoztatás) álláshelyenként, illetve összességében az elemi költségvetésben tervezett (módosított személyi juttatás) előirányzatot nem lépheti túl.
(4) A költségvetési szerv csak abban az esetben fordulhat a fenntartóhoz személyi juttatási pótelőirányzat kérelemmel, ha előirányzata, illetve maradványa nem biztosítja törvényben előírt kötelezettségei teljesítését.
Támogatási szerződés
18. § A Képviselő-testület a támogatások megítéléséről, civil szervezetek és non-profit szervezetek támogatásáról külön rendeletet alkot, tekintettel a közpénzekből nyújtott támogatások átláthatóságáról szóló 2007. évi CLXXXI. törvény (1) bekezdésére.
19. § A költségvetési szerv költségvetési támogatását a képviselő-testület a költségvetési szervek pénzellátási rendje szerint biztosítja. Az egyéb szervezetek részére nyújtott támogatások a megállapodásoknak megfelelően, illetve negyedévente egyenlő részletekben kerülnek kiutalásra.
Önkormányzati biztos kirendelése
20. § (1) Ha a helyi önkormányzat vagy az által irányított költségvetési szerv harminc napon túli elismert tartozásállományának mértéke eléri az éves eredeti kiadási előirányzatának 10%-át vagy az ötven millió forintot, és e tartozását két hónapon belül nem tudja harminc nap alá szorítani, a képviselő-testület a költségvetési szervhez – az Áht. 71. § (2) és (3) bekezdésben foglalt hatáskörrel rendelkező önkormányzati biztost jelöl ki.
(2) Az önkormányzati biztos kirendelését az (1) bekezdésben meghatározott mértékű elismert tartozásállomány elérése esetén a képviselő-testületnél a polgármester kezdeményezi.
(3) Ha a polgármester a kötelezettségének nem tesz eleget, a biztos kirendelését indítványozhatja
a) a helyi önkormányzat jegyzője a polgármesteren keresztül,
b) a helyi önkormányzat képviselő-testülete által megbízott könyvvizsgáló,
c) a költségvetési szerv vezetője.
(4) Az önkormányzati biztost a jelölhető személyek, illetve szervezetek közül a képviselő-testület döntése alapján a polgármester bízza meg, és ennek tényét a helyben szokásos módon teszi közzé.
Záró és egyéb rendelkezések
21. § A képviselő-testület az átmeneti időszak gazdálkodásáról külön rendeletet nem alkotott, a polgármesternek e rendelet elfogadásáig az átmeneti időszakban tett intézkedéseiről (bevételek beszedése, az előző évi kiadási előirányzatokon belül a kiadások arányos teljesítése) szóló beszámolóját elfogadja. Az átmeneti időszakban beszedett bevételek és teljesített kiadások e rendeletbe beépítésre kerültek.
22. § Ez a rendelet 2025. február 13-án lép hatályba.
1. melléklet a 2/2025. (II. 12.) önkormányzati rendelethez3
|
Megnevezés |
Eredeti előirányzat |
Módosított előirányzat |
|
|
01 |
Törvény szerinti illetmények, munkabérek (K1101) |
4 390 800 |
29 646 060 |
|
13 |
Foglalkoztatottak egyéb személyi juttatásai (>=14) (K1113) |
0 |
0 |
|
15 |
Foglalkoztatottak személyi juttatásai (=01+…+13) (K11) |
4 390 800 |
29 646 060 |
|
16 |
Választott tisztségviselők juttatásai (K121) |
14 454 930 |
14 454 930 |
|
17 |
Munkavégzésre irányuló egyéb jogviszonyban nem saját foglalkoztatottnak fizetett juttatások (K122) |
0 |
0 |
|
18 |
Egyéb külső személyi juttatások (K123) |
250 000 |
250 000 |
|
19 |
Külső személyi juttatások (=16+17+18) (K12) |
14 704 930 |
14 704 930 |
|
20 |
Személyi juttatások (=15+19) (K1) |
19 095 730 |
44 350 990 |
|
21 |
Munkaadókat terhelő járulékok és szociális hozzájárulási adó (=22+…+27) (K2) |
2 315 252 |
3 956 843 |
|
22 |
ebből: szociális hozzájárulási adó (K2) |
0 |
0 |
|
27 |
ebből: munkáltatót terhelő személyi jövedelemadó (K2) |
0 |
0 |
|
28 |
Szakmai anyagok beszerzése (K311) |
0 |
0 |
|
29 |
Üzemeltetési anyagok beszerzése (K312) |
4 740 107 |
7 923 366 |
|
31 |
Készletbeszerzés (=28+29+30) (K31) |
4 740 107 |
7 923 366 |
|
32 |
Informatikai szolgáltatások igénybevétele (K321) |
260 000 |
260 000 |
|
33 |
Egyéb kommunikációs szolgáltatások (K322) |
360 000 |
360 000 |
|
34 |
Kommunikációs szolgáltatások (=32+33) (K32) |
620 000 |
620 000 |
|
Villamosenergia szolgáltatás díja (K3311) |
2 184 800 |
2 184 800 |
|
|
Víz-és csatornaszolgáltatás díja (K3314) |
309 000 |
309 000 |
|
|
35 |
Közüzemi díjak (K331) |
2 493 800 |
2 493 800 |
|
36 |
Vásárolt élelmezés (K332) |
0 |
0 |
|
37 |
Bérleti és lízing díjak (>=38) (K333) |
572 400 |
572 400 |
|
39 |
Karbantartási, kisjavítási szolgáltatások (K334) |
500 000 |
500 000 |
|
40 |
Közvetített szolgáltatások (>=41) (K335) |
1 080 000 |
1 080 000 |
|
42 |
Szakmai tevékenységet segítő szolgáltatások (K336) |
0 |
0 |
|
43 |
Egyéb szolgáltatások (>=44) (K337) |
7 064 767 |
7 064 767 |
|
44 |
ebből: biztosítási díjak (K337) |
0 |
0 |
|
45 |
Szolgáltatási kiadások (=35+36+37+39+40+42+43) (K33) |
11 710 967 |
11 710 967 |
|
46 |
Kiküldetések kiadásai (K341) |
1 291 895 |
1 291 895 |
|
48 |
Kiküldetések, reklám- és propagandakiadások (=46+47) (K34) |
1 291 895 |
1 291 895 |
|
49 |
Működési célú előzetesen felszámított általános forgalmi adó (K351) |
4 963 402 |
6 140 772 |
|
58 |
Egyéb dologi kiadások (K355) |
130 025 |
130 025 |
|
59 |
Különféle befizetések és egyéb dologi kiadások (=49+50+51+54+58) (K35) |
5 093 427 |
6 270 797 |
|
60 |
Dologi kiadások (=31+34+45+48+59) (K3) |
23 456 396 |
27 817 025 |
|
100 |
Egyéb nem intézményi ellátások (>=101+…+119) (K48) |
11 418 400 |
11 418 400 |
|
117 |
ebből: települési támogatás [Szoctv. 45. §], (K48) |
0 |
0 |
|
120 |
Ellátottak pénzbeli juttatásai (=61+62+73+74+85+94+97+100)(K4) |
11 418 400 |
11 418 400 |
|
123 |
A helyi önkormányzatok előző évi elszámolásából származó kiadások (K5021) |
0 |
220 257 |
|
126 |
Elvonások és befizetések (=123+124+125) (K502) |
0 |
220 257 |
|
150 |
Egyéb működési célú támogatások államháztartáson belülre (=151+…+160) (K506) |
780 000 |
780 000 |
|
158 |
ebből: társulások és költségvetési szerveik (K506) |
0 |
|
|
178 |
Egyéb működési célú támogatások államháztartáson kívülre (=179+…+188) (K512) |
0 |
0 |
|
181 |
ebből: egyéb civil szervezetek (K512) |
0 |
|
|
186 |
ebből: egyéb vállalkozások (K512) |
0 |
|
|
189 |
Tartalékok (K513) |
4 333 019 |
3 194 619 |
|
190 |
Egyéb működési célú kiadások (=121+126+127+128+139+150+161+163+175+176+177+178+189) (K5) |
5 113 019 |
4 194 876 |
|
73 |
Ingatlanok beszerzése, létesítése (K62) |
0 |
0 |
|
195 |
Egyéb tárgyi eszközök beszerzése, létesítése (K64) |
0 |
503 780 |
|
200 |
Beruházási célú előzetesen felszámított általános forgalmi adó (K67) |
0 |
136 021 |
|
201 |
Beruházások (=191+192+194+195+196+198+200) (K6) |
0 |
639 801 |
|
202 |
Ingatlanok felújítása (K71) |
0 |
896 378 |
|
205 |
Felújítási célú előzetesen felszámított általános forgalmi adó (K74) |
0 |
242 022 |
|
206 |
Felújítások (=202+...+205) (K7) |
0 |
1 138 400 |
|
269 |
Költségvetési kiadások (=20+21+60+120+190+201+206+268) (K1-K8) |
61 398 797 |
93 516 335 |
2. melléklet a 2/2025. (II. 12.) önkormányzati rendelethez4
|
Megnevezés |
Eredeti előirányzat |
Módosított előirányzat |
|
|
01 |
Helyi önkormányzatok működésének általános támogatása (B111) |
18 951 668 |
25 787 110 |
|
02 |
Települési önkormányzatok egyes köznevelési feladatainak támogatása (B112) |
32 099 541 |
32 099 541 |
|
03 |
Települési önkormányzatok egyes szociális és gyermekjóléti feladatainak támogatása (B1131) |
19 851 940 |
19 851 940 |
|
04 |
Települési önkormányzatok gyermekétkeztetési feladatainak támogatása (B1132) |
11 579 201 |
11 579 201 |
|
05 |
Települési önkormányzatok szociális, gyermekjóléti és gyermekétkeztetési feladatainak támogatása (=03+04) (B113) |
31 431 141 |
31 431 141 |
|
06 |
Települési önkormányzatok kulturális feladatainak támogatása (B114) |
2 270 000 |
2 270 000 |
|
07 |
Működési célú költségvetési támogatások és kiegészítő támogatások (B115) |
6 835 442 |
0 |
|
08 |
Elszámolásból származó bevételek (B116) |
0 |
0 |
|
09 |
Önkormányzatok működési támogatásai (=01+02+05+06+07+08) (B11) |
91 587 792 |
91 587 792 |
|
34 |
Egyéb működési célú támogatások bevételei államháztartáson belülről (=35+…+44) (B16) |
0 |
31 257 480 |
|
38 |
ebből: egyéb fejezeti kezelésű előirányzatok (B16) |
0 |
0 |
|
40 |
ebből: elkülönített állami pénzalapok (B16) |
0 |
31 257 480 |
|
41 |
ebből: helyi önkormányzatok és költségvetési szerveik (B16) |
0 |
0 |
|
45 |
Működési célú támogatások államháztartáson belülről (=09+...+12+23+34) (B1) |
91 587 792 |
122 845 272 |
|
70 |
Egyéb felhalmozási célú támogatások bevételei államháztartáson belülről (=71+…+80) (B25) |
0 |
639 801 |
|
71 |
ebből: központi költségvetési szervek (B25) |
0 |
0 |
|
76 |
ebből: elkülönített állami pénzalapok (B25) |
0 |
639 801 |
|
81 |
Felhalmozási célú támogatások államháztartáson belülről (=46+47+48+59+70) (B2) |
0 |
639 801 |
|
109 |
Vagyoni tipusú adók (=110+…+115) (B34) |
500 000 |
500 000 |
|
111 |
ebből: magánszemélyek kommunális adója (B34) |
0 |
0 |
|
116 |
Értékesítési és forgalmi adók (=117+…+136) (B351) |
1 500 000 |
1 500 000 |
|
123 |
ebből: állandó jelleggel végzett iparűzési tevékenység után fizetett helyi iparűzési adó (B351) |
0 |
0 |
|
164 |
Termékek és szolgáltatások adói (=116+137+141+142+147) (B35) |
1 500 000 |
1 500 000 |
|
165 |
Egyéb közhatalmi bevételek (>=166+…+183) (B36) |
0 |
0 |
|
177 |
ebből: egyéb bírság (B36) |
0 |
0 |
|
184 |
Közhatalmi bevételek (=93+94+104+109+164+165) (B3) |
2 000 000 |
2 000 000 |
|
186 |
Szolgáltatások ellenértéke (>=187+188) (B402) |
285 000 |
285 000 |
|
189 |
Közvetített szolgáltatások ellenértéke (>=190) (B403) |
1 080 000 |
1 080 000 |
|
191 |
Tulajdonosi bevételek (>=192+…+197) (B404) |
802 599 |
802 599 |
|
205 |
Egyéb kapott (járó) kamatok és kamatjellegű bevételek (>=206+207+208) (B4082) |
2 000 |
2 000 |
|
209 |
Kamatbevételek és más nyereségjellegű bevételek (=201+205) (B408) |
2 000 |
2 000 |
|
217 |
Biztosító által fizetett kártérítés (B410) |
0 |
0 |
|
218 |
Egyéb működési bevételek (>=219+220) (B411) |
0 |
0 |
|
220 |
ebből: kiadások visszatérítései (B411) |
0 |
0 |
|
221 |
Működési bevételek (=185+186+189+191+198+199+200+209+216+217+218) (B4) |
2 169 599 |
2 169 599 |
|
244 |
Egyéb működési célú átvett pénzeszközök (=247+…+257) (B65) |
220 257 |
|
|
251 |
ebből:önkormányzati többségi tulajdonú nem pénzügyi vállalkozások (B65) |
||
|
256 |
Működési célú átvett pénzeszközök (=233+...+236+246) (B6) |
0 |
220 257 |
|
285 |
Költségvetési bevételek (=45+81+184+221+232+258+284) (B1-B7) |
95 757 391 |
127 874 929 |
3. melléklet a 2/2025. (II. 12.) önkormányzati rendelethez
|
forintban |
|||
|---|---|---|---|
|
Sor- |
Rovat megnevezése |
Rovat |
Előirányzat |
|
1. |
2. |
3. |
4. |
|
13 |
Államháztartáson belüli megelőlegezések visszafizetése |
K914 |
2 726 237 |
|
14 |
Központi, irányító szervi támogatások folyósítása |
K915 |
43 678 742 |
|
21 |
Belföldi finanszírozás kiadásai (=04+11+…+17+20) |
K91 |
46 404 979 |
|
30 |
Finanszírozási kiadások (=21+27+28+29) |
K9 |
46 404 979 |
4. melléklet a 2/2025. (II. 12.) önkormányzati rendelethez
|
forintban |
||
|---|---|---|
|
Sor- |
Rovat megnevezése |
Előirányzat összesen |
|
04 |
Hitel-, kölcsönfelvétel pénzügyi vállalkozástól (=01+02+03) |
|
|
09 |
Belföldi értékpapírok bevételei (=05+..+08) |
|
|
10 |
Előző év költségvetési maradványának igénybevétele |
12 046 385 |
|
Biztosító |
||
|
ebből Támogatás megelőlegezés |
2 726 237 |
|
|
ebből közfoglalkoztatásra 2024-ben kapott előleg |
2 666 441 |
|
|
ebből közművelődési szakember bértámogatása |
||
|
ebből Önkormányzati épület fejlesztés |
||
|
ebbő TOP PLUSZ energetikai korszerűsítés |
- |
|
|
ebből Szoc tűzifa |
||
|
ebből TOP.5.3.1-16 |
||
|
ebből Családi portaprogram |
2 270 000 |
|
|
ebből Koncessziós díj bevételek |
4 333 019 |
|
|
SZABAD MARADVÁNY |
50 688 |
|
|
11 |
Előző év vállalkozási maradványának igénybevétele |
|
|
12 |
Maradvány igénybevétele (=10+11) |
12 046 385 |
|
13 |
Államháztartáson belüli megelőlegezések |
|
|
14 |
Államháztartáson belüli megelőlegezések törlesztése |
|
|
15 |
Központi, irányító szervi támogatás |
|
|
16 |
Lekötött bankbetétek megszüntetése |
|
|
17 |
Központi költségvetés sajátos finanszírozási bevételei |
|
|
20 |
Tulajdonosi kölcsönök bevételei (=18+19) |
|
|
21 |
Belföldi finanszírozás bevételei (=04+09+12+…+17+20) |
12 046 385 |
|
27 |
Külföldi finanszírozás bevételei (=22+…+26) |
|
|
28 |
Adóssághoz nem kapcsolódó származékos ügyletek bevételei |
|
|
29 |
Váltóbevételek |
|
|
30 |
Finanszírozási bevételek (=21+27+28+29) |
12 046 385 |
5. melléklet a 2/2025. (II. 12.) önkormányzati rendelethez5
|
Ft-ban |
||||||
|
Megnevezés |
Eredeti előirányzat |
Módosított előirányzat |
Megnevezés |
Eredeti előirányzat |
Módosított előirányzat |
|
|
Ssz |
BEVÉTELEK |
3 |
KIADÁSOK |
3 |
||
|
1 |
Önkormányzatok működési támogatásai (B11) |
91 587 792 |
91 587 792 |
Személyi juttatások (K1) |
47 189 455 |
71 444 715 |
|
2 |
Működési célú támogatások államháztartáson belülről (B16) |
0 |
31 257 480 |
Munkaadókat terhelő járulékok és szociális hozzájárulási adó (K2) |
5 582 376 |
7 223 967 |
|
3 |
Közhatalmi bevételek (B3) |
2 000 000 |
2 000 000 |
Dologi kiadások (K3) |
35 868 865 |
41 610 924 |
|
4 |
Intézményi működési bevételek (B4) |
2 169 599 |
2 169 599 |
Ellátottak pénzbeni juttatásai (K4) |
11 418 400 |
11 418 400 |
|
5 |
Működési célú átvett pénzeszközök államháztartáson kívüli (B6) |
0 |
220 257 |
Egyéb célú pénzeszköz átadások (K5) |
780 000 |
1 000 257 |
|
6 |
Tartalék (K5) |
4 333 019 |
3 194 619 |
|||
|
7 |
Működési célú bevételek összesen: |
95 757 391 |
127 235 128 |
Működési célú kiadások összesen: |
105 172 115 |
135 892 882 |
|
8 |
Felhalmozási célú támogatások államháztartáson belülről (B2) |
0 |
639 801 |
Beruházások (K6) |
0 |
639 801 |
|
9 |
Egyéb felhalmozási bevételek (B5) |
0 |
0 |
Felújítások (K7) |
0 |
1 138 400 |
|
10 |
Felhalmozási célú átvett pénzeszközök államháztartáson kívüli (B7) |
0 |
0 |
Egyéb felhalmozási célú kiadások(K8) |
0 |
0 |
|
11 |
Felhalmozási célú bevételek összesen: |
0 |
639 801 |
Felhalmozási célú kiadások összesen: |
0 |
1 778 201 |
|
12 |
Költségvetési bevételek összesen: |
95 757 391 |
127 874 929 |
Költségvetési kiadások összesen: |
105 172 115 |
137 671 083 |
|
13 |
Hitel felvétel, pénzintézeti bevételek (B811-12) |
0 |
Hitel törlesztés, pénzintézeti kiadások |
0 |
0 |
|
|
14 |
Működési Pénzmaradvány igénybevétel (B813) |
12 140 961 |
11 383 991 |
Áht belüli megelőlegezés visszafizetése K914) |
2 726 237 |
2 726 237 |
|
Felhalmozási Pénzmaradvány igénybevétel (B813) |
0 |
1 138 400 |
Irányítószervi intézmény finanszírozás (K915) |
|||
|
15 |
Áht-n belüli megelőlegezések (B814) |
0 |
0 |
|||
|
16 |
Irányítószervi intézmény finanszírozás bevételei(B816) |
|||||
|
17 |
Finanszírozási bevételek összesen: |
12 140 961 |
12 522 391 |
Finanszírozási kiadások összesen: |
2 726 237 |
2 726 237 |
|
18 |
BEVÉTELEK MINDÖSSZESEN: |
107 898 352 |
140 397 320 |
KIADÁSOK MINDÖSSZESEN: |
107 898 352 |
140 397 320 |
6. melléklet a 2/2025. (II. 12.) önkormányzati rendelethez6
|
Ft-ban |
||||||
|
Megnevezés |
Eredeti előirányzat |
Módosított ei. |
Megnevezés |
Eredeti előirányzat |
Módosított ei. |
|
|
Ssz |
BEVÉTELEK |
3 |
4 |
KIADÁSOK |
5 |
6 |
|
1 |
Önkormányzatok működési támogatásai (B11) |
91 587 792 |
91 587 792 |
Személyi juttatások (K1) |
19 095 730 |
44 350 990 |
|
2 |
Működési célú támogatások államháztartáson belülről (B16) |
0 |
31 257 480 |
Munkaadókat terhelő járulékok és szociális hozzájárulási adó (K2) |
2 315 252 |
3 956 843 |
|
3 |
Közhatalmi bevételek (B3) |
2 000 000 |
2 000 000 |
Dologi kiadások (K3) |
23 456 396 |
27 817 025 |
|
4 |
Intézményi működési bevételek (B4) |
2 169 599 |
2 169 599 |
Ellátottak pénzbeni juttatásai (K4) |
11 418 400 |
11 418 400 |
|
5 |
Működési célú átvett pénzeszközök államháztartáson kívüli (B6) |
0 |
220 257 |
Egyéb célú pénzeszköz átadások (K5) |
780 000 |
1 000 257 |
|
6 |
Tartalék (K5) |
4 333 019 |
3 194 619 |
|||
|
7 |
Működési célú bevételek összesen: |
95 757 391 |
127 235 128 |
Működési célú kiadások összesen: |
61 398 797 |
91 738 134 |
|
8 |
Felhalmozási célú támogatások államháztartáson belülről (B2) |
0 |
639 801 |
Beruházások (K6) |
0 |
639 801 |
|
9 |
Egyéb felhalmozási bevételek (B5) |
0 |
0 |
Felújítások (K7) |
0 |
1 138 400 |
|
10 |
Felhalmozási célú átvett pénzeszközök államháztartáson kívüli (B7) |
0 |
0 |
Egyéb felhalmozási célú kiadások(K8) |
0 |
- |
|
11 |
Felhalmozási célú bevételek összesen: |
0 |
639 801 |
Felhalmozási célú kiadások összesen: |
0 |
1 778 201 |
|
12 |
Költségvetési bevételek összesen: |
95 757 391 |
127 874 929 |
Költségvetési kiadások összesen: |
61 398 797 |
93 516 335 |
|
13 |
Hitel felvétel, pénzintézeti bevételek (B811-12) |
0 |
0 |
Hitel törlesztés, pénzintézeti kiadások |
0 |
- |
|
14 |
Működési Pénzmaradvány igénybevétel (B813) |
12 046 385 |
10 907 985 |
Áht belüli megelőlegezés visszafizetése K914) |
2 726 237 |
2 726 237 |
|
Felhalmozási Pénzmaradvány igénybevétel (B813) |
1 138 400 |
Irányítószervi intézmény finanszírozás (K915) |
43 678 742 |
43 678 742 |
||
|
15 |
Áht-n belüli megelőlegezések (B814) |
0 |
||||
|
16 |
Irányítószervi intézmény finanszírozás bevételei(B816) |
- |
||||
|
17 |
Finanszírozási bevételek összesen: |
12 046 385 |
12 046 385 |
Finanszírozási kiadások összesen: |
46 404 979 |
46 404 979 |
|
18 |
BEVÉTELEK MINDÖSSZESEN: |
107 803 776 |
139 921 314 |
KIADÁSOK MINDÖSSZESEN: |
107 803 776 |
139 921 314 |
7. melléklet a 2/2025. (II. 12.) önkormányzati rendelethez7
|
Megnevezés |
Eredeti előirányzat |
Módosított ei. |
Megnevezés |
Eredeti előirányzat |
Módosított ei. |
|
|
Ssz |
BEVÉTELEK |
3 |
4 |
KIADÁSOK |
5 |
6 |
|
1 |
Önkormányzatok működési támogatásai (B11) |
0 |
0 |
Személyi juttatások (K1) |
28 093 725 |
27 093 725 |
|
2 |
Működési célú támogatások államháztartáson belülről (B16) |
0 |
0 |
Munkaadókat terhelő járulékok és szociális hozzájárulási adó (K2) |
3 267 124 |
3 267 124 |
|
3 |
Közhatalmi bevételek (B3) |
0 |
0 |
Dologi kiadások (K3) |
12 412 469 |
13 793 899 |
|
4 |
Intézményi működési bevételek (B4) |
0 |
0 |
Ellátottak pénzbeni juttatásai (K4) |
0 |
0 |
|
5 |
Működési célú átvett pénzeszközök államháztartáson kívüli (B6) |
0 |
0 |
Egyéb célú pénzeszköz átadások (K5) |
0 |
0 |
|
6 |
Tartalék (K5) |
|||||
|
7 |
Működési célú bevételek összesen: |
0 |
0 |
Működési célú kiadások összesen: |
43 773 318 |
44 154 748 |
|
8 |
Felhalmozási célú támogatások államháztartáson belülről (B2) |
0 |
0 |
Beruházások (K6) |
0 |
|
|
9 |
Egyéb felhalmozási bevételek (B5) |
0 |
0 |
Felújítások (K7) |
0 |
0 |
|
10 |
Felhalmozási célú átvett pénzeszközök államháztartáson kívüli (B7) |
0 |
0 |
Egyéb felhalmozási célú kiadások(K8) |
0 |
0 |
|
11 |
Felhalmozási célú bevételek összesen: |
0 |
0 |
Felhalmozási célú kiadások összesen: |
0 |
0 |
|
12 |
Költségvetési bevételek összesen: |
0 |
0 |
Költségvetési kiadások összesen: |
43 773 318 |
44 154 748 |
|
13 |
Hitel felvétel, pénzintézeti bevételek (B811-12) |
0 |
0 |
Hitel törlesztés, pénzintézeti kiadások |
0 |
0 |
|
14 |
Működési Pénzmaradvány igénybevétel (B813) |
94 576 |
476 006 |
Áht belüli megelőlegezés visszafizetése K914) |
0 |
0 |
|
Felhalmozási Pénzmaradvány igénybevétel (B813) |
0 |
Irányítószervi intézmény finanszírozás (K915) |
||||
|
15 |
Áht-n belüli megelőlegezések (B814) |
0 |
0 |
|||
|
16 |
Irányítószervi intézmény finanszírozás bevételei(B816) |
43 678 742 |
43 678 742 |
|||
|
17 |
Finanszírozási bevételek összesen: |
43 773 318 |
44 154 748 |
Finanszírozási kiadások összesen: |
0 |
0 |
|
18 |
BEVÉTELEK MINDÖSSZESEN: |
43 773 318 |
44 154 748 |
KIADÁSOK MINDÖSSZESEN: |
43 773 318 |
44 154 748 |
8. melléklet a 2/2025. (II. 12.) önkormányzati rendelethez8
|
Feladat megnevezése |
Eredeti ei. Összege (Ft) |
Módosított ei. |
|---|---|---|
|
Közfoglalkoztatási program |
- |
639 801 |
|
Összesen: |
0 |
639 801 |
9. melléklet a 2/2025. (II. 12.) önkormányzati rendelethez9
|
Felújítási cél megnevezése |
Eredeti előirányzat (Ft) |
Módosított előirányzat |
|---|---|---|
|
Helyi vízmű ingatlanának felújítása (Koncessziós) |
- |
1 138 400 |
|
Összesen: |
0 |
1 138 400 |
10. melléklet a 2/2025. (II. 12.) önkormányzati rendelethez
|
Megnevezés: |
Létszám: |
Státusz: |
||||
|
Gige |
||||||
|
Polgármester |
1 fő |
|||||
|
Falugondnok |
1 fő |
Kjt. |
||||
|
Közműv.szakember |
0 fő |
Mt. |
||||
|
Létszám öszesen: |
2 fő |
|||||
|
Gigei Gerlefészek Óvoda 2025. évi költségvetése - Létszámadatok |
||||||
|
Megnevezés: |
Létszám: Fő |
Státusz: |
||||
|
Létszám öszesen: |
3,5 |
|||||
|
Óvodai nevelés: |
2,5 |
|||||
|
Óvodapedagógus/gyakornok: |
1 |
Kjt. /Nkt. |
1 státusz betöltetlen |
|||
|
ebből vezető: |
0 |
Kjt. /Nkt. |
||||
|
Dajka/Gondozó és takarító |
1,5 |
|||||
|
Óvodai tálalókonyha: |
1 |
|||||
|
konyhai dolgozók |
1 |
Mt. |
||||
|
Összes létszám (közfoglalkoztatottak nélkül |
5,5 fő |
|||||
|
A közfoglalkoztatottak létszáma költségvetési szervenként |
||||||
|
Költségvetési szerv |
Létszám |
Átlag Létszám |
||||
|
Gige Önkormányzatnál |
20 |
|||||
|
Összesen: |
20 fő |
fő |
||||
11. melléklet a 2/2025. (II. 12.) önkormányzati rendelethez
|
ezer Ft-ban |
|||||||||||||
|
Kiadások |
Január |
Február |
Március |
Április |
Május |
Június |
Július |
Augusztus |
Szeptember |
Október |
November |
December |
Összesen |
|
K1. Személyi juttatások |
1 513 811 |
1 693 811 |
1 513 811 |
1 513 811 |
1 513 811 |
1 888 811 |
1 513 811 |
1 513 811 |
1 513 811 |
1 513 811 |
1 513 811 |
1 888 811 |
19 095 730 |
|
K2. Munkaadókat terhelő járulékok és szociális hozzájárulási adó |
182 188 |
226 188 |
182 188 |
182 188 |
182 188 |
267 188 |
182 188 |
182 188 |
182 188 |
182 188 |
182 188 |
182 188 |
2 315 252 |
|
K3. Dologi kiadások |
1 954 700 |
1 954 700 |
1 954 700 |
1 954 700 |
1 954 700 |
1 954 700 |
1 954 700 |
1 954 700 |
1 954 700 |
1 954 700 |
1 954 700 |
1 954 700 |
23 456 396 |
|
K5. Egyéb működési célú kiadások |
426 085 |
426 085 |
426 085 |
426 085 |
426 085 |
426 085 |
426 085 |
426 085 |
426 085 |
426 085 |
426 085 |
426 085 |
5 113 019 |
|
K5. Egyéb működési célú kiadások |
- |
||||||||||||
|
K5. Egyéb működési célú kiadások |
426 085 |
426 085 |
426 085 |
426 085 |
426 085 |
426 085 |
426 085 |
426 085 |
426 085 |
426 085 |
426 085 |
426 085 |
5 113 019 |
|
K6. Beruházások |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
|
K7. Felújítások |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
|
K8. Finanszírozási kiadások |
5 519 866 |
3 716 828 |
3 716 828 |
3 716 828 |
3 716 828 |
3 716 828 |
3 716 828 |
3 716 828 |
3 716 828 |
3 716 828 |
3 716 828 |
3 716 828 |
46 404 979 |
|
Összesen |
10 156 516 |
8 577 478 |
9 403 478 |
8 353 478 |
8 353 478 |
9 863 478 |
8 853 478 |
8 353 478 |
9 403 478 |
8 353 478 |
8 353 478 |
9 778 478 |
107 803 776 |
|
Bevételek |
Január |
Február |
Március |
Április |
Május |
Június |
Július |
Augusztus |
Szeptember |
Október |
November |
December |
Összesen |
|
B1. Működési célú támogatások államháztartáson belülről |
7 632 316 |
7 632 316 |
7 632 316 |
7 632 316 |
7 632 316 |
7 632 316 |
7 632 316 |
7 632 316 |
7 632 316 |
7 632 316 |
7 632 316 |
7 632 316 |
91 587 792 |
|
B2. Felhalmozási célú támogatások államháztartáson belülről |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
|
B3. Közhatalmi bevételek |
- 258 333 |
- 258 333 |
241 667 |
- 258 333 |
3 241 667 |
- 258 333 |
- 258 333 |
241 667 |
- 258 333 |
- 258 333 |
- 258 333 |
341 667 |
2 000 000 |
|
B4. Működési bevételek |
180 800 |
180 800 |
180 800 |
180 800 |
180 800 |
180 800 |
180 800 |
180 800 |
180 800 |
180 800 |
180 800 |
180 800 |
2 169 599 |
|
B8. Finanszírozási bevételek |
12 046 385 |
12 046 385 |
|||||||||||
|
Összesen |
19 601 168 |
7 554 783 |
8 054 783 |
7 554 783 |
11 054 783 |
7 554 783 |
7 554 783 |
8 054 783 |
7 554 783 |
7 554 783 |
7 554 783 |
8 154 783 |
107 803 776 |
12. melléklet a 2/2025. (II. 12.) önkormányzati rendelethez
|
Projektazonosító: |
||||
|
Projekt címe: |
||||
|
Kedvezményezett neve: |
Gige Község Önkormányzata |
|||
|
Megnevezés |
2023. évi terv |
2024. évi terv |
2025. évi terv |
Össz bevétel/Kiadás |
|
BEVÉTELEK: |
||||
|
EU forrásból származó támogatás előleg összege: |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
Összes bevétel: |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
KIADÁSOK: |
||||
|
Személyi kiadások: |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
Munkáltató teher |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
Dologi kiadások |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
Beruházási kiadások |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
Kiadások összesen |
0 |
0 |
0 |
0 |
A 3. § a Gige Község Önkormányzata Képviselő-testületének 8/2025. (V. 29.) önkormányzati rendelete 1. §-ával megállapított szöveg.
A 7. § a Gige Község Önkormányzata Képviselő-testületének 8/2025. (V. 29.) önkormányzati rendelete 2. §-ával megállapított szöveg.
Az 1. melléklet a Gige Község Önkormányzata Képviselő-testületének 8/2025. (V. 29.) önkormányzati rendelete 3. § (1) bekezdésével megállapított szöveg.
A 2. melléklet a Gige Község Önkormányzata Képviselő-testületének 8/2025. (V. 29.) önkormányzati rendelete 3. § (2) bekezdésével megállapított szöveg.
Az 5. melléklet a Gige Község Önkormányzata Képviselő-testületének 8/2025. (V. 29.) önkormányzati rendelete 3. § (3) bekezdésével megállapított szöveg.
A 6. melléklet a Gige Község Önkormányzata Képviselő-testületének 8/2025. (V. 29.) önkormányzati rendelete 3. § (4) bekezdésével megállapított szöveg.
A 7. melléklet a Gige Község Önkormányzata Képviselő-testületének 8/2025. (V. 29.) önkormányzati rendelete 3. § (5) bekezdésével megállapított szöveg.
A 8. melléklet a Gige Község Önkormányzata Képviselő-testületének 8/2025. (V. 29.) önkormányzati rendelete 3. § (6) bekezdésével megállapított szöveg.
A 9. melléklet a Gige Község Önkormányzata Képviselő-testületének 8/2025. (V. 29.) önkormányzati rendelete 3. § (7) bekezdésével megállapított szöveg.