Gige Község Önkormányzata Képviselő-testületének 2/2025. (II. 12.) önkormányzati rendelete
az önkormányzat 2025. évi költségvetéséről
Hatályos: 2025. 02. 13Gige Község Önkormányzata Képviselő-testületének 2/2025. (II. 12.) önkormányzati rendelete
az önkormányzat 2025. évi költségvetéséről
[1] Gige Község Önkormányzat Képviselő-testületének alapvető feladata az önkormányzat költségvetési rendeletének megalkotása, mely a közösség szolgálatát, a helyi feladatok ellátását és a pénzeszközök hatékony felhasználását biztosítja. A rendelet célja, hogy átlátható kereteket adjon a bevételek és kiadások tervezéséhez, elősegítse a gazdálkodás felelősségteljes és jogszerű végrehajtását, valamint biztosítsa az önkormányzati feladatok maradéktalan teljesítését a helyi lakosság érdekében. A rendelet jogalapot teremt a közszolgáltatások finanszírozásához és a közösségi célok eléréséhez, figyelembe véve a gazdasági stabilitás és fenntarthatóság elveit.
[2] Gige Község Önkormányzat Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotói hatáskörében, az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés f) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:
1. § A rendelet hatálya a képviselő-testületre, annak szerveire (polgármester, bizottságok, óvoda) terjed ki.
2. § (1) A képviselő-testület a címrendet a (2) bekezdés szerint állapítja meg.
(2) Az önkormányzat költségvetésében szereplő „Nem intézményi kiadások és bevételek” az 1. Címet, a „Gige Gerlefészek Óvoda” mint önállóan működő és gazdálkodó költségvetési szerv a 2. Címet alkotja.
3. § (1) A képviselő-testület az önkormányzat és költségvetési szervei együttes 2025. évi költségvetését 95 757 391 Ft tárgyévi költségvetési bevétellel, 105 172 115 Ft tárgyévi költségvetési kiadással, 12 140 961 Ft finanszírozási bevétellel (pénzmaradvány) és 2 726 237 Ft finanszírozási kiadással (Megelőlegezés visszafizetés) állapítja meg. Ezen belül:
a) működési célú bevételt 95 757 391 Ft-ban
b) a működési célú kiadásokat 105 172 115 Ft-ban
ba) személyi juttatások kiadásait 47 189 455 Ft-ban
bb) munkaadókat terhelő járulékokat és adók 5 582 376 Ft-ban
bc) dologi kiadásokat 35 868 865 Ft-ban
bd) az ellátottak pénzbeli juttatásait 11 418 400 Ft-ban
be) egyéb működési célú kiadásokat (tartalék nélkül) 780 000 Ft-ban
bf) tartalékát 4 333 019 Ft-ban
c) felhalmozási célú bevételt 0 Ft-ban
d) a felhalmozási célú kiadást 0 Ft-ban
da) intézményi beruházások összegét 0 Ft-ban
db) intézményi egyéb felhalmozási kiadások 0 Ft-ban
dc) felújítások összegét 0 Ft-ban
dd) Beruházások összegét 0 Ft-ban állapítja meg.
(2) Az (1) bekezdésben szereplő bevételek és kiadások az önkormányzat kötelező feladatainak ellátását szolgálják. Kivételt képezne ez alól az egyéb működési célú kiadások soron szereplő összegből 2025. évben 0,-Ft, mely a Civil szervezetek támogatására fordítható, és önként vállalt feladat.
(3) A költségvetési hiány belső finanszírozására szolgáló előző évi pénzmaradványt, vállalkozási maradványt működési, illetve felhalmozási célú igénybevétel szerinti tagolásban az 5. melléklet - MÉRLEG - alapján hagyja jóvá.
(4) A képviselő-testület a (3) bekezdésen kívüli költségvetési hiány külső finanszírozására vagy a költségvetési többlet felhasználására szolgáló, finanszírozási célú pénzügyi műveletek bevételeit, kiadásait működési, illetve felhalmozási cél szerinti tagolásban 0 Ft-ban hagyja jóvá.
Az önkormányzat bevételei és kiadásai
4. § (1) A helyi önkormányzat konszolidált költségvetési bevételeit e rendelet 5. melléklete bevételi oszlopa tartalmazza. A nem intézményi bevételeit a rendelet 6. melléklet bevételi oszlopa, míg a részletes bevételeit és finanszírozási bevételeit a rendelet 2. és 4. melléklet szerint állapítja meg. Az intézményi (Óvoda) bevételeit a rendelet 7. melléklet bevételi oszlopa tartalmazza.
(2) A helyi önkormányzat konszolidált költségvetési kiadásait e rendelet 5. melléklete kiadási oszlopa tartalmazza. A nem intézményi kiadásait a rendelet 6. melléklet kiadási oszlopa, míg a részletes kiadásokat és finanszírozási kiadásokat a 1. és 3. melléklet szerint állapítja meg. Az intézményi (Óvoda) kiadásait a 7. melléklet kiadási oszlopa tartalmazza.
(3) A helyi önkormányzat nevében végzett beruházások kiadásait beruházásonként és Címenként e rendelet 8. melléklete tartalmazza.
(4) A helyi önkormányzat nevében végzett felújítások kiadásait felújításonként e rendelet 9. melléklete tartalmazza.
(5) A helyi önkormányzat által a lakosságnak juttatott támogatásokat, szociális jellegű ellátásokat e rendelet 1. melléklete – Ellátottak juttatásai – oszlopa tartalmazza.
(6) Az európai uniós forrásból finanszírozott támogatással megvalósuló programokat a rendelet 12. melléklete mutatja be.
(7) A képviselő-testület az önkormányzati hivatal (közös hivatal) költségvetését a rendelet 7. melléklet szerinti mérleggel hagyja jóvá.
(8) A képviselő-testület a nem intézményi, az önállóan működő és gazdálkodó költségvetési szerv, valamint közfoglalkoztatottak tervezett és engedélyezett létszámát e rendelet 10. melléklete szerint állapítja meg.
(9) Olyan fejlesztési célokat, amelyek megvalósításához Magyarország gazdasági stabilitásáról szóló 2011. évi CXCIV. törvény (továbbiakban: Stabilitási tv.) 3. § (1) bekezdése szerinti adósságot keletkeztető ügylet megkötése szükséges, nem tervez.
(10) Az adósságot keletkeztető ügyletekhez történő hozzájárulás részletes szabályairól a 353/2011. (XII. 30.) Korm. rendelet 2. § (1) bekezdésében meghatározott saját bevételek és a Stabilitási tv. 3. § (1) bekezdése szerinti adósságot keletkeztető ügyletekből és kezességvállalásokból fennálló kötelezettségek arányát e rendelet elfogadásával egyidejűleg elfogadott határozat tartalmazza.
(11) Az önkormányzat konszolidált költségvetési mérlegét, mely működési bevétel és kiadás, valamint felhalmozási bevétel és kiadás szerinti bontásban szerepel, e rendelet 5. melléklete tartalmazza.
A bevételek és kiadások közötti egyensúly megteremtéséhez szükséges intézkedések, a hitelműveletekkel kapcsolatos hatáskörök
5. § (1) A képviselő-testület a bevételek és kiadások közötti egyensúly megteremtése érdekében kiegészítő hitel forrás felvételét nem tervezi. A legfeljebb 1 éves időtartamra – éven belül - felvehető folyószámla hitel összege 10.000 e Ft.
(2) A képviselő-testület felhatalmazza a polgármestert a számlavezető bankkal a folyószámla hitelkeret megállapodásnak a bankszámla-szerződésben rögzített 2025. évi kondíciókkal történő aláírására, illetve amennyiben a likviditási helyzet indokolja a számlavezető banktól munkabér és más rövid lejáratú hitel felvételére.
A bevételi többlet kezelése
6. § (1) A gazdálkodás során az év közben létrejött bevételi többletet a képviselő-testület értékpapír vásárlás, illetve pénzintézeti lekötés útján hasznosíthatja.
(2) Az (1) bekezdés szerinti hasznosítással kapcsolatos szerződések, illetve pénzügyi műveletek lebonyolítását 20.000.000 Ft-ig a képviselő-testület a polgármester hatáskörébe utalja. A polgármester a megtett intézkedésekről a következő képviselő-testületi ülésen tájékoztatást ad.
(3) A (2) bekezdésben meghatározott összeget meghaladó bevételi többlet felhasználásáról a képviselő-testület annak felmerülését követő testületi ülésén esetenként dönt.
Tartalékok
7. § (1) A képviselő-testület az önkormányzat tartalékát 4 333 019 Ft összegben határozza meg, melyből működési tartalék 4 333 019 Ft, felhalmozási tartalék 0 eFt.
(2) A képviselő-testület a 3.000 e Ft-ot meg nem haladó mértékű általános tartalékkal való rendelkezés jogát a polgármesterre ruházza, aki a tartalékkal való rendelkezésről a legközelebbi képviselő-testületi ülésen köteles tájékoztatást adni.
Több éves kihatással járó feladatok
8. § A képviselő-testület többéves kihatással járó feladatai az európai uniós forrásból finanszírozott támogatással megvalósuló programok, melyeket a rendelet 12. melléklete mutatja be.
Előirányzat-felhasználási ütemterv
9. § A 2025. évi költségvetés bevételi és kiadási előirányzatainak felhasználási ütemtervét havi bontásban a 11. melléklet tartalmazza.
Közvetett támogatások
10. § Az önkormányzat által közvetett támogatásokat tartalmazó kedvezményeket nem biztosít.
A 2025. évi költségvetés végrehajtásának szabályai
11. § (1) A képviselő-testület és szervei szervezeti és működési szabályzatáról szóló 1/2020.(I.22.) önkormányzati rendeletben átruházott hatáskörökön túl a jóváhagyott kiadási, bevételi előirányzatok közötti és a tartalék terhére történő átcsoportosítás jogát a polgármesterre ruházza át az alábbiak szerint:
a) személyi kiadások között 1000 eFt-ig
b) munkaadókat terhelő adók, járulékok között 150 eFt-ig
c) dologi kiadások között 1000 eFt-ig
d) működési hozzájárulások között 0 eFt-ig.
(2) Az átruházott hatáskörben hozott döntések a későbbi években a képviselő-testület által jóváhagyottnál nagyobb többletkiadással nem járhatnak.
(3) Az átruházott hatáskörben történt átcsoportosításokról az érdekeltek negyedévente, a negyedévet követő első képviselő-testületi ülésen kötelesek beszámolni. A költségvetési rendelet módosítására a polgármester ezzel egyidejűleg javaslatot tesz.
(4) A képviselő-testület a polgármester által kezdeményezett rendelet-módosításáról a 15. § (2) bekezdésben foglalt módon dönt.
12. § (1) A költségvetési szervek éves költségvetésének végrehajtásáért, a gazdálkodás jogszerűségéért, a takarékosság érvényesítéséért, a bevételek növeléséért az alapfeladatok sérelme nélkül a költségvetési szerv vezetője a felelős.
(2) A költségvetési szerv éves költségvetését a megállapított önkormányzati támogatás és saját bevételei terhére úgy köteles megtervezni, hogy abból biztosított legyen az éves gazdálkodás, illetve kötelezően ellátandó feladatait maradéktalanul teljesíteni tudja.
(3) A költségvetési szervnél tervezett bevételek elmaradása nem vonja automatikusan maga után a költségvetési támogatás növekedését. A kiadási előirányzatok – amennyiben a tervezett bevételek nem folynak be – nem teljesíthetők.
(4) A költségvetési szervek számadási kötelezettséggel tartoznak a részükre juttatott céljellegű támogatás rendeltetésszerű felhasználására vonatkozóan.
(5) A költségvetési szervek kizárólag a képviselő-testület előzetes jóváhagyásával nyújthatnak be szakmai pályázatokat abban az esetben, ha a pályázattal megvalósuló feladat ellátása költségvetési többlettámogatást igényel.
(6) Az önkormányzat költségvetési szervei éven túli fejlesztési kötelezettséget csak a képviselő-testület jóváhagyásával vállalhatnak.
13. § A helyi önkormányzati költségvetési szerv pénzmaradványát a képviselő-testület zárszámadásában hagyja jóvá.
14. § (1) A helyi önkormányzat gazdálkodásának végrehajtó szerve a költségvetési szervként működő önkormányzati hivatal (Csökölyi Közös Önkormányzati Hivatal).
(2) A helyi nemzetiségi önkormányzat gazdálkodásának végrehajtó szerve - a helyi nemzetiségi önkormányzattal történő megállapodás alapján - a költségvetési szervként működő önkormányzati hivatal (Csökölyi Közös Önkormányzati Hivatal).
(3) A Gige Gerlefészek Óvoda gazdálkodásának végrehajtó szerve szintén az önkormányzati hivatal (Csökölyi Közös Önkormányzati Hivatal).
15. § (1) Ha a helyi önkormányzat év közben a költségvetési rendelet készítésekor nem ismert többletbevételhez jut, vagy bevételei a tervezettől elmaradnak, e tényről a polgármester a képviselő-testületet tájékoztatja.
(2) A képviselő-testület a (1) bekezdés alapján - az első negyedév kivételével – negyedévenként, döntése szerinti időpontokban, de legkésőbb az éves költségvetési beszámoló elkészítésének határidejéig, december 31-i hatállyal módosítja a költségvetési rendeletét. Ha év közben az Országgyűlés – a helyi önkormányzatot érintő módon – a meghatározott hozzájárulások, támogatások előirányzatait zárolja, azokat csökkenti, törli, az intézkedés kihirdetését követően haladéktalanul a képviselő-testület elé kell terjeszteni a költségvetési rendelet módosítását.
A költségvetési szerv előirányzat-módosításának szabályai
16. § (1) A helyi önkormányzat költségvetési rendeletében megjelenő bevételek és kiadások előirányzatának módosításáról, a kiadási és bevételi előirányzatok közötti átcsoportosításról a (2)–(6) bekezdésekben foglalt kivétellel a képviselő-testület dönt.
(2) A költségvetési szervek a költségvetésben jóváhagyott kiadási és bevételi előirányzataikat saját hatáskörben módosíthatják, a kiadási előirányzatokon belül átcsoportosítást hajthatnak végre a (3) – (6) bekezdésben foglalt szabályok betartása mellett.
(3) Az átcsoportosítás nem irányulhat a személyi juttatások előirányzatának növelésére kivéve az államháztartásról szóló törvény végrehajtásáról rendelkező 368/2011. (XII. 31.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Ávr.) 36. §. (2) bekezdésében foglalt eseteket.
(4) A költségvetési szervek a gazdálkodási év során elért többletbevételeiket – kivéve Választással összefüggő többletbevételeket – 1000 e Ft értékhatárig saját hatáskörben felhasználhatják.
(5) Az értékhatárt meghaladó többletbevételek felhasználásról - a költségvetési szervek vezetői által benyújtott kérelem alapján a képviselő-testület dönt.
(6) A költségvetési szervek a saját hatáskörben végrehajtott előirányzat-módosításokat, valamint a többletbevételek felhasználáshoz kapcsolódó módosításokat kötelesek az irányító szervnek beterjeszteni, melyről a polgármester a képviselő-testületet 30 napon belül tájékoztatja. Az önállóan működő költségvetési szervek e kötelezettségüknek a pénzügyi-gazdasági feladatok ellátására kijelölt önállóan működő és gazdálkodó költségvetési szerv adatszolgáltatása útján tesznek eleget.
Létszám- és bérgazdálkodással kapcsolatos előírások
17. § (1) A költségvetési szerv által jutalmazásra tervezett előirányzat (prémium címén teljesítményösztönzésre, személyi ösztönzésre) az eredeti rendszeres személyi juttatások előirányzatának maximum 12 %-a.
(2) A költségvetési szerv vezetője önálló létszám- és bérgazdálkodási jogkörében eljárva a költségvetési szerv részére engedélyezett létszám-keretet a tényleges foglalkoztatás során köteles betartani.
(3) Az egyes foglalkoztatási formákra (teljes munkaidős, részmunkaidős, valamint a megbízási, tiszteletdíjas foglalkoztatás) álláshelyenként, illetve összességében az elemi költségvetésben tervezett (módosított személyi juttatás) előirányzatot nem lépheti túl.
(4) A költségvetési szerv csak abban az esetben fordulhat a fenntartóhoz személyi juttatási pótelőirányzat kérelemmel, ha előirányzata, illetve maradványa nem biztosítja törvényben előírt kötelezettségei teljesítését.
Támogatási szerződés
18. § A Képviselő-testület a támogatások megítéléséről, civil szervezetek és non-profit szervezetek támogatásáról külön rendeletet alkot, tekintettel a közpénzekből nyújtott támogatások átláthatóságáról szóló 2007. évi CLXXXI. törvény (1) bekezdésére.
19. § A költségvetési szerv költségvetési támogatását a képviselő-testület a költségvetési szervek pénzellátási rendje szerint biztosítja. Az egyéb szervezetek részére nyújtott támogatások a megállapodásoknak megfelelően, illetve negyedévente egyenlő részletekben kerülnek kiutalásra.
Önkormányzati biztos kirendelése
20. § (1) Ha a helyi önkormányzat vagy az által irányított költségvetési szerv harminc napon túli elismert tartozásállományának mértéke eléri az éves eredeti kiadási előirányzatának 10%-át vagy az ötven millió forintot, és e tartozását két hónapon belül nem tudja harminc nap alá szorítani, a képviselő-testület a költségvetési szervhez – az Áht. 71. § (2) és (3) bekezdésben foglalt hatáskörrel rendelkező önkormányzati biztost jelöl ki.
(2) Az önkormányzati biztos kirendelését az (1) bekezdésben meghatározott mértékű elismert tartozásállomány elérése esetén a képviselő-testületnél a polgármester kezdeményezi.
(3) Ha a polgármester a kötelezettségének nem tesz eleget, a biztos kirendelését indítványozhatja
a) a helyi önkormányzat jegyzője a polgármesteren keresztül,
b) a helyi önkormányzat képviselő-testülete által megbízott könyvvizsgáló,
c) a költségvetési szerv vezetője.
(4) Az önkormányzati biztost a jelölhető személyek, illetve szervezetek közül a képviselő-testület döntése alapján a polgármester bízza meg, és ennek tényét a helyben szokásos módon teszi közzé.
Záró és egyéb rendelkezések
21. § A képviselő-testület az átmeneti időszak gazdálkodásáról külön rendeletet nem alkotott, a polgármesternek e rendelet elfogadásáig az átmeneti időszakban tett intézkedéseiről (bevételek beszedése, az előző évi kiadási előirányzatokon belül a kiadások arányos teljesítése) szóló beszámolóját elfogadja. Az átmeneti időszakban beszedett bevételek és teljesített kiadások e rendeletbe beépítésre kerültek.
22. § Ez a rendelet 2025. február 13-án lép hatályba.
1. melléklet a 2/2025. (II. 12.) önkormányzati rendelethez
|
Sor- |
Rovat megnevezése |
Rovat |
011130 |
18030 |
86090 |
TOP PLUSZ |
066020 Város és községgazdálkodási egyéb szolgáltatások |
064010 |
082044 |
082091/082092 |
107055 |
107060 |
063020 |
013320 |
013350 |
91140 Óvoda |
Összesen |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
01 |
Törvény szerinti illetmények, munkabérek |
K1101 |
4 390 800 |
4 390 800 |
|||||||||||||
|
13 |
Foglalkoztatottak egyéb személyi juttatásai |
K1113 |
- |
||||||||||||||
|
14 |
Foglalkoztatottak személyi juttatásai (=01+…+13) |
K11 |
0 |
0 |
0 |
4 390 800 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 390 800 |
|||||
|
15 |
Választott tisztségviselők juttatásai |
K121 |
14 454 930 |
14 454 930 |
|||||||||||||
|
16 |
Munkavégzésre irányuló egyéb jogviszonyban nem saját foglalkoztatottnak fizetett juttatások |
K122 |
- |
||||||||||||||
|
17 |
Egyéb külső személyi juttatások |
K123 |
250 000 |
250 000 |
|||||||||||||
|
18 |
Külső személyi juttatások (=15+16+17) |
K12 |
14 704 930 |
0 |
0 |
0 |
- |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
14 704 930 |
||||
|
19 |
Személyi juttatások (=14+18) |
K1 |
14 704 930 |
0 |
0 |
0 |
4 390 800 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
19 095 730 |
||||
|
20 |
Munkaadókat terhelő járulékok és szociális hozzájárulási adó |
K2 |
1 744 448 |
0 |
0 |
0 |
0 |
570 804 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 315 252 |
|||
|
Szociális hozzájárulási adó |
1 635 051 |
0 |
0 |
570 804 |
2 205 855 |
||||||||||||
|
Táppénz hozzájárulás |
- |
- |
|||||||||||||||
|
Kifizetői SZJA |
109 397 |
109 397 |
|||||||||||||||
|
21 |
Szakmai anyagok beszerzése |
K311 |
- |
||||||||||||||
|
22 |
Üzemeltetési anyagok beszerzése |
K312 |
200 000 |
2 300 000 |
200 000 |
1 240 107 |
800 000 |
4 740 107 |
|||||||||
|
24 |
Készletbeszerzés (=21+22+23) |
K31 |
200 000 |
0 |
0 |
0 |
2 300 000 |
0 |
200 000 |
1 240 107 |
0 |
0 |
800 000 |
0 |
0 |
4 740 107 |
|
|
25 |
Informatikai szolgáltatások igénybevétele |
K321 |
260 000 |
260 000 |
|||||||||||||
|
26 |
Egyéb kommunikációs szolgáltatások |
K322 |
360 000 |
360 000 |
|||||||||||||
|
27 |
Kommunikációs szolgáltatások (=25+26) |
K32 |
620 000 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
- |
0 |
0 |
- |
0 |
0 |
620 000 |
|
|
28 |
Közüzemi díjak |
K331 |
550 000 |
0 |
0 |
0 |
780 000 |
600 000 |
0 |
350 000 |
- |
0 |
0 |
20 000 |
127 800 |
66 000 |
2 493 800 |
|
Villamosenergia szolg. Díja |
K3311 |
500 000 |
600 000 |
600 000 |
300 000 |
118 800 |
66 000 |
||||||||||
|
Víz és csatorna szolg. Díja |
K3314 |
50 000 |
180 000 |
50 000 |
20 000 |
9 000 |
|||||||||||
|
29 |
Vásárolt élelmezés |
K332 |
- |
||||||||||||||
|
30 |
Bérleti és lízing díjak |
K333 |
110 000 |
420 000 |
42 400 |
572 400 |
|||||||||||
|
31 |
Karbantartási, kisjavítási szolgáltatások |
K334 |
500 000 |
500 000 |
|||||||||||||
|
32 |
Közvetített szolgáltatások |
K335 |
1 080 000 |
1 080 000 |
|||||||||||||
|
33 |
Szakmai tevékenységet segítő szolgáltatások |
K336 |
- |
||||||||||||||
|
34 |
Egyéb szolgáltatások |
K337 |
1 800 000 |
1 000 000 |
108 000 |
1 237 401 |
300 000 |
800 000 |
619 366 |
1 200 000 |
7 064 767 |
||||||
|
35 |
Szolgáltatási kiadások (=28+…+34) |
K33 |
4 040 000 |
0 |
0 |
0 |
1 780 000 |
1 128 000 |
0 |
1 587 401 |
300 000 |
800 000 |
619 366 |
1 262 400 |
127 800 |
66 000 |
11 710 967 |
|
36 |
Kiküldetések kiadásai |
K341 |
1 291 895 |
1 291 895 |
|||||||||||||
|
38 |
Kiküldetések, reklám- és propagandakiadások (=36+37) |
K34 |
1 291 895 |
0 |
0 |
0 |
0 |
- |
0 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
1 291 895 |
|
39 |
Működési célú előzetesen felszám. ÁFA |
K351 |
1 661 012 |
0 |
0 |
1 101 600 |
304 560 |
0 |
482 598 |
415 829 |
216 000 |
167 229 |
562 248 |
34 506 |
17 820 |
4 963 402 |
|
|
43 |
Egyéb dologi kiadások |
K355 |
130 025 |
130 025 |
|||||||||||||
|
44 |
Különféle befizetések és egyéb dologi kiadások (=39+…+43) |
K35 |
1 791 037 |
0 |
0 |
0 |
1 101 600 |
304 560 |
0 |
482 598 |
415 829 |
216 000 |
167 229 |
562 248 |
34 506 |
17 820 |
5 093 427 |
|
45 |
Dologi kiadások (=24+27+35+38+44) |
K3 |
7 942 932 |
0 |
0 |
5 181 600 |
1 432 560 |
0 |
2 269 999 |
1 955 936 |
1 016 000 |
786 595 |
2 624 648 |
162 306 |
83 820 |
23 456 396 |
|
|
53 |
Egyéb nem intézményi ellátások |
K48 |
11 418 400 |
11 418 400 |
|||||||||||||
|
Ebből: Települési támogatás |
3 708 400 |
||||||||||||||||
|
Beiskolázási támogatás |
900 000 |
||||||||||||||||
|
Szépkorúak támogatása |
600 000 |
||||||||||||||||
|
Temetési segély, köztemetés |
210 000 |
||||||||||||||||
|
Lakásfenntartási támogatás |
5 300 000 |
||||||||||||||||
|
Köztemetés |
700 000 |
||||||||||||||||
|
54 |
Ellátottak pénzbeli juttatásai (=46+...+53) |
K4 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
11 418 400 |
0 |
0 |
0 |
0 |
11 418 400 |
|||
|
63 |
Egyéb működési célú támogatások államháztartáson belülre |
K506 |
780 000 |
780 000 |
|||||||||||||
|
70 |
Tartalékok |
K513 |
4 333 019 |
0 |
4 333 019 |
||||||||||||
|
71 |
Egyéb működési célú kiadások (=55+59+…+70) |
K5 |
0 |
780 000 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 333 019 |
0 |
0 |
0 |
5 113 019 |
|
|
72 |
Immateriális javak beszerzése, létesítése |
K61 |
- |
||||||||||||||
|
73 |
Ingatlanok beszerzése, létesítése |
K62 |
- |
||||||||||||||
|
74 |
Informatikai eszközök beszerzése, létesítése |
K63 |
- |
||||||||||||||
|
75 |
Egyéb tárgyi eszközök beszerzése, |
K64 |
- |
||||||||||||||
|
78 |
Beruházási célú előzetesen felszám.ÁFA |
K67 |
- |
||||||||||||||
|
79 |
Beruházások (=72+…+78) |
K6 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
- |
|
|
80 |
Ingatlanok felújítása |
K71 |
- |
||||||||||||||
|
83 |
Felújítási célú előzetesen felszámított ÁFA |
K74 |
- |
||||||||||||||
|
84 |
Felújítások (=80+...+83) |
K7 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
- |
|
|
95 |
Költségvetési kiadások (=19+20+45+54+71+79+84+94) |
K1-K8 |
24 392 310 |
780 000 |
- |
- |
5 181 600 |
1 432 560 |
- |
2 269 999 |
6 917 540 |
12 434 400 |
5 119 614 |
2 624 648 |
162 306 |
83 820 |
61 398 797 |
2. melléklet a 2/2025. (II. 12.) önkormányzati rendelethez
|
Sor- |
Rovat megnevezése |
Rovat |
Közfogi |
011130 |
013350 |
066020 |
082091 |
999000 |
018010 |
Eredeti előirányzat |
|
01 |
Helyi önkormányzatok működésének általános támogatása |
B111 |
18 951 668 |
18 951 668 |
||||||
|
02 |
Települési önkormányzatok egyes köznevelési feladatainak támogatása |
B112 |
32 099 541 |
32 099 541 |
||||||
|
03/1 |
Települési önkormányzatok szociális gyermekjóléti és gyermekétkeztetési feladatainak támogatása |
B1131 |
19 851 940 |
19 851 940 |
||||||
|
03/2 |
Települési önkormányzatok gyermekétkeztetési feladatinak támogatása |
B1132 |
11 579 201 |
11 579 201 |
||||||
|
04 |
Települési önkormányzatok kulturális feladatainak támogatása |
B114 |
2 270 000 |
2 270 000 |
||||||
|
05 |
Működési célú költségvetési támogatások és kiegészítő támogatások |
B115 |
6 835 442 |
6 835 442 |
||||||
|
07 |
Önkormányzatok működési támogatásai (=01+…+06) |
B11 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
91 587 792 |
91 587 792 |
|
12 |
Egyéb működési célú támogatások bevételei államháztartáson belülről |
B16 |
0 |
0 |
0 |
- |
- |
|||
|
- ebből Munkaügyi központ (közfoglalkoztatás) |
- |
|||||||||
|
- ebből EMMI 20%-os emelés ellentét. |
- |
|||||||||
|
13 |
Működési célú támogatások államháztartáson belülről (=07+…+12) |
B1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
91 587 792 |
91 587 792 |
|
18 |
Egyéb felhalmozási célú támogatások bevételei államháztartáson belülről |
B25 |
- |
|||||||
|
- ebből Munkaügyi központ (közfoglalkoztatás) |
B25 |
- |
||||||||
|
19 |
Felhalmozási célú támogatások államháztartáson belülről (=14+…+18) |
B2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
- |
- |
|
25 |
Vagyoni tipusú adók |
B34 |
500 000 |
500 000 |
||||||
|
26 |
Értékesítési és forgalmi adók |
B351 |
1 500 000 |
1 500 000 |
||||||
|
31 |
Termékek és szolgáltatások adói (=26+…+30) |
B35 |
1 500 000 |
1 500 000 |
||||||
|
33 |
Közhatalmi bevételek (=22+...+25+31+32) |
B3 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 000 000 |
- |
2 000 000 |
|
35 |
Szolgáltatások ellenértéke (Klik) |
B402 |
285 000 |
285 000 |
||||||
|
36 |
Közvetített szolgáltatások ellenértéke |
B403 |
1 080 000 |
1 080 000 |
||||||
|
37 |
Tulajdonosi bevételek (Hidroglobusz) |
B404 |
802 599 |
802 599 |
||||||
|
42 |
Egyéb kapott (járó) kamatok és kamatjellegű bevételek |
B4082 |
2 000 |
2 000 |
||||||
|
43 |
Kamatbevételek és más nyereségjellegű bevételek (=41+42) |
B408 |
2 000 |
2 000 |
||||||
|
49 |
Működési bevételek (=34+…+40+43+46+...+48) |
B4 |
0 |
1 367 000 |
802 599 |
0 |
0 |
- |
- |
2 169 599 |
|
68 |
Költségvetési bevételek (=13+19+33+49+55+61+67) |
B1-B7 |
0 |
1 367 000 |
802 599 |
0 |
0 |
2 000 000 |
91 587 792 |
95 757 391 |
3. melléklet a 2/2025. (II. 12.) önkormányzati rendelethez
|
forintban |
|||
|---|---|---|---|
|
Sor- |
Rovat megnevezése |
Rovat |
Előirányzat |
|
1. |
2. |
3. |
4. |
|
13 |
Államháztartáson belüli megelőlegezések visszafizetése |
K914 |
2 726 237 |
|
14 |
Központi, irányító szervi támogatások folyósítása |
K915 |
43 678 742 |
|
21 |
Belföldi finanszírozás kiadásai (=04+11+…+17+20) |
K91 |
46 404 979 |
|
30 |
Finanszírozási kiadások (=21+27+28+29) |
K9 |
46 404 979 |
4. melléklet a 2/2025. (II. 12.) önkormányzati rendelethez
|
forintban |
||
|---|---|---|
|
Sor- |
Rovat megnevezése |
Előirányzat összesen |
|
04 |
Hitel-, kölcsönfelvétel pénzügyi vállalkozástól (=01+02+03) |
|
|
09 |
Belföldi értékpapírok bevételei (=05+..+08) |
|
|
10 |
Előző év költségvetési maradványának igénybevétele |
12 046 385 |
|
Biztosító |
||
|
ebből Támogatás megelőlegezés |
2 726 237 |
|
|
ebből közfoglalkoztatásra 2024-ben kapott előleg |
2 666 441 |
|
|
ebből közművelődési szakember bértámogatása |
||
|
ebből Önkormányzati épület fejlesztés |
||
|
ebbő TOP PLUSZ energetikai korszerűsítés |
- |
|
|
ebből Szoc tűzifa |
||
|
ebből TOP.5.3.1-16 |
||
|
ebből Családi portaprogram |
2 270 000 |
|
|
ebből Koncessziós díj bevételek |
4 333 019 |
|
|
SZABAD MARADVÁNY |
50 688 |
|
|
11 |
Előző év vállalkozási maradványának igénybevétele |
|
|
12 |
Maradvány igénybevétele (=10+11) |
12 046 385 |
|
13 |
Államháztartáson belüli megelőlegezések |
|
|
14 |
Államháztartáson belüli megelőlegezések törlesztése |
|
|
15 |
Központi, irányító szervi támogatás |
|
|
16 |
Lekötött bankbetétek megszüntetése |
|
|
17 |
Központi költségvetés sajátos finanszírozási bevételei |
|
|
20 |
Tulajdonosi kölcsönök bevételei (=18+19) |
|
|
21 |
Belföldi finanszírozás bevételei (=04+09+12+…+17+20) |
12 046 385 |
|
27 |
Külföldi finanszírozás bevételei (=22+…+26) |
|
|
28 |
Adóssághoz nem kapcsolódó származékos ügyletek bevételei |
|
|
29 |
Váltóbevételek |
|
|
30 |
Finanszírozási bevételek (=21+27+28+29) |
12 046 385 |
5. melléklet a 2/2025. (II. 12.) önkormányzati rendelethez
|
Ft-ban |
||||||
|
Megnevezés |
Eredeti előirányzat |
Megnevezés |
Eredeti előirányzat |
|||
|
Ssz |
BEVÉTELEK |
3 |
KIADÁSOK |
3 |
||
|
1 |
Önkormányzatok működési támogatásai (B11) |
91 587 792 |
Személyi juttatások (K1) |
47 189 455 |
||
|
2 |
Működési célú támogatások államháztartáson belülről (B16) |
0 |
Munkaadókat terhelő járulékok és szociális hozzájárulási adó (K2) |
5 582 376 |
||
|
3 |
Közhatalmi bevételek (B3) |
2 000 000 |
Dologi kiadások (K3) |
35 868 865 |
||
|
4 |
Intézményi működési bevételek (B4) |
2 169 599 |
Ellátottak pénzbeni juttatásai (K4) |
11 418 400 |
||
|
5 |
Működési célú átvett pénzeszközök államháztartáson kívüli (B6) |
0 |
Egyéb célú pénzeszköz átadások (K5) |
780 000 |
||
|
6 |
Tartalék (K5) |
4 333 019 |
||||
|
7 |
Működési célú bevételek összesen: |
95 757 391 |
Működési célú kiadások összesen: |
105 172 115 |
||
|
8 |
Felhalmozási célú támogatások államháztartáson belülről (B2) |
0 |
Beruházások (K6) |
0 |
||
|
9 |
Egyéb felhalmozási bevételek (B5) |
0 |
Felújítások (K7) |
0 |
||
|
10 |
Felhalmozási célú átvett pénzeszközök államháztartáson kívüli (B7) |
0 |
Egyéb felhalmozási célú kiadások(K8) |
0 |
||
|
11 |
Felhalmozási célú bevételek összesen: |
0 |
Felhalmozási célú kiadások összesen: |
0 |
||
|
12 |
Költségvetési bevételek összesen: |
95 757 391 |
Költségvetési kiadások összesen: |
105 172 115 |
||
|
13 |
Hitel felvétel, pénzintézeti bevételek (B811-12) |
0 |
Hitel törlesztés, pénzintézeti kiadások |
0 |
||
|
14 |
Működési Pénzmaradvány igénybevétel (B813) |
12 140 961 |
Áht belüli megelőlegezés visszafizetése K914) |
2726237 |
||
|
Felhalmozási Pénzmaradvány igénybevétel (B813) |
0 |
Irányítószervi intézmény finanszírozás (K915) |
||||
|
15 |
Áht-n belüli megelőlegezések (B814) |
0 |
||||
|
16 |
Irányítószervi intézmény finanszírozás bevételei(B816) |
|||||
|
17 |
Finanszírozási bevételek összesen: |
12 140 961 |
Finanszírozási kiadások összesen: |
2 726 237 |
||
|
18 |
BEVÉTELEK MINDÖSSZESEN: |
107 898 352 |
KIADÁSOK MINDÖSSZESEN: |
107 898 352 |
6. melléklet a 2/2025. (II. 12.) önkormányzati rendelethez
|
Ft-ban |
|||||
|
Megnevezés |
Eredeti előirányzat |
Megnevezés |
Eredeti előirányzat |
||
|
Ssz |
BEVÉTELEK |
3 |
4 |
KIADÁSOK |
5 |
|
1 |
Önkormányzatok működési támogatásai (B11) |
91 587 792 |
Személyi juttatások (K1) |
19 095 730 |
|
|
2 |
Működési célú támogatások államháztartáson belülről (B16) |
0 |
Munkaadókat terhelő járulékok és szociális hozzájárulási adó (K2) |
2 315 252 |
|
|
3 |
Közhatalmi bevételek (B3) |
2 000 000 |
Dologi kiadások (K3) |
23 456 396 |
|
|
4 |
Intézményi működési bevételek (B4) |
2 169 599 |
Ellátottak pénzbeni juttatásai (K4) |
11 418 400 |
|
|
5 |
Működési célú átvett pénzeszközök államháztartáson kívüli (B6) |
0 |
Egyéb célú pénzeszköz átadások (K5) |
780 000 |
|
|
6 |
Tartalék (K5) |
4 333 019 |
|||
|
7 |
Működési célú bevételek összesen: |
95 757 391 |
Működési célú kiadások összesen: |
61 398 797 |
|
|
8 |
Felhalmozási célú támogatások államháztartáson belülről (B2) |
0 |
Beruházások (K6) |
0 |
|
|
9 |
Egyéb felhalmozási bevételek (B5) |
0 |
Felújítások (K7) |
0 |
|
|
10 |
Felhalmozási célú átvett pénzeszközök államháztartáson kívüli (B7) |
0 |
Egyéb felhalmozási célú kiadások(K8) |
0 |
|
|
11 |
Felhalmozási célú bevételek összesen: |
0 |
Felhalmozási célú kiadások összesen: |
0 |
|
|
12 |
Költségvetési bevételek összesen: |
95 757 391 |
Költségvetési kiadások összesen: |
61 398 797 |
|
|
13 |
Hitel felvétel, pénzintézeti bevételek (B811-12) |
0 |
Hitel törlesztés, pénzintézeti kiadások |
0 |
|
|
14 |
Működési Pénzmaradvány igénybevétel (B813) |
12 046 385 |
Áht belüli megelőlegezés visszafizetése K914) |
2 726 237 |
|
|
Felhalmozási Pénzmaradvány igénybevétel (B813) |
0 |
Irányítószervi intézmény finanszírozás (K915) |
43 678 742 |
||
|
15 |
Áht-n belüli megelőlegezések (B814) |
||||
|
16 |
Irányítószervi intézmény finanszírozás bevételei(B816) |
- |
|||
|
17 |
Finanszírozási bevételek összesen: |
12 046 385 |
Finanszírozási kiadások összesen: |
46 404 979 |
|
|
18 |
BEVÉTELEK MINDÖSSZESEN: |
107 803 776 |
KIADÁSOK MINDÖSSZESEN: |
107 803 776 |
7. melléklet a 2/2025. (II. 12.) önkormányzati rendelethez
|
Ft-ban |
||||||
|
Megnevezés |
Eredeti előirányzat |
Megnevezés |
Eredeti előirányzat |
|||
|
Ssz |
BEVÉTELEK |
3 |
4 |
KIADÁSOK |
5 |
6 |
|
1 |
Önkormányzatok működési támogatásai (B11) |
0 |
Személyi juttatások (K1) |
28 093 725 |
||
|
2 |
Működési célú támogatások államháztartáson belülről (B16) |
0 |
Munkaadókat terhelő járulékok és szociális hozzájárulási adó (K2) |
3 267 124 |
||
|
3 |
Közhatalmi bevételek (B3) |
0 |
Dologi kiadások (K3) |
12 412 469 |
||
|
4 |
Intézményi működési bevételek (B4) |
0 |
Ellátottak pénzbeni juttatásai (K4) |
0 |
||
|
5 |
Működési célú átvett pénzeszközök államháztartáson kívüli (B6) |
0 |
Egyéb célú pénzeszköz átadások (K5) |
0 |
||
|
6 |
Tartalék (K5) |
|||||
|
7 |
Működési célú bevételek összesen: |
0 |
Működési célú kiadások összesen: |
43 773 318 |
||
|
8 |
Felhalmozási célú támogatások államháztartáson belülről (B2) |
0 |
Beruházások (K6) |
|||
|
9 |
Egyéb felhalmozási bevételek (B5) |
0 |
Felújítások (K7) |
0 |
||
|
10 |
Felhalmozási célú átvett pénzeszközök államháztartáson kívüli (B7) |
0 |
Egyéb felhalmozási célú kiadások(K8) |
0 |
||
|
11 |
Felhalmozási célú bevételek összesen: |
0 |
Felhalmozási célú kiadások összesen: |
0 |
||
|
12 |
Költségvetési bevételek összesen: |
0 |
Költségvetési kiadások összesen: |
43 773 318 |
||
|
13 |
Hitel felvétel, pénzintézeti bevételek (B811-12) |
0 |
Hitel törlesztés, pénzintézeti kiadások |
0 |
||
|
14 |
Működési Pénzmaradvány igénybevétel (B813) |
94 576 |
Áht belüli megelőlegezés visszafizetése K914) |
0 |
||
|
Felhalmozási Pénzmaradvány igénybevétel (B813) |
Irányítószervi intézmény finanszírozás (K915) |
|||||
|
15 |
Áht-n belüli megelőlegezések (B814) |
0 |
||||
|
16 |
Irányítószervi intézmény finanszírozás bevételei(B816) |
43 678 742 |
||||
|
17 |
Finanszírozási bevételek összesen: |
43 773 318 |
Finanszírozási kiadások összesen: |
0 |
||
|
18 |
BEVÉTELEK MINDÖSSZESEN: |
43 773 318 |
KIADÁSOK MINDÖSSZESEN: |
43 773 318 |
8. melléklet a 2/2025. (II. 12.) önkormányzati rendelethez
|
Feladat megnevezése |
Eredeti ei. Összege (Ft) |
|---|---|
|
- |
|
|
Összesen: |
0 |
9. melléklet a 2/2025. (II. 12.) önkormányzati rendelethez
|
Felújítási cél megnevezése |
Eredeti előirányzat (Ft) |
|---|---|
|
Összesen: |
0 |
10. melléklet a 2/2025. (II. 12.) önkormányzati rendelethez
|
Megnevezés: |
Létszám: |
Státusz: |
||||
|
Gige |
||||||
|
Polgármester |
1 fő |
|||||
|
Falugondnok |
1 fő |
Kjt. |
||||
|
Közműv.szakember |
0 fő |
Mt. |
||||
|
Létszám öszesen: |
2 fő |
|||||
|
Gigei Gerlefészek Óvoda 2025. évi költségvetése - Létszámadatok |
||||||
|
Megnevezés: |
Létszám: Fő |
Státusz: |
||||
|
Létszám öszesen: |
3,5 |
|||||
|
Óvodai nevelés: |
2,5 |
|||||
|
Óvodapedagógus/gyakornok: |
1 |
Kjt. /Nkt. |
1 státusz betöltetlen |
|||
|
ebből vezető: |
0 |
Kjt. /Nkt. |
||||
|
Dajka/Gondozó és takarító |
1,5 |
|||||
|
Óvodai tálalókonyha: |
1 |
|||||
|
konyhai dolgozók |
1 |
Mt. |
||||
|
Összes létszám (közfoglalkoztatottak nélkül |
5,5 fő |
|||||
|
A közfoglalkoztatottak létszáma költségvetési szervenként |
||||||
|
Költségvetési szerv |
Létszám |
Átlag Létszám |
||||
|
Gige Önkormányzatnál |
20 |
|||||
|
Összesen: |
20 fő |
fő |
||||
11. melléklet a 2/2025. (II. 12.) önkormányzati rendelethez
|
ezer Ft-ban |
|||||||||||||
|
Kiadások |
Január |
Február |
Március |
Április |
Május |
Június |
Július |
Augusztus |
Szeptember |
Október |
November |
December |
Összesen |
|
K1. Személyi juttatások |
1 513 811 |
1 693 811 |
1 513 811 |
1 513 811 |
1 513 811 |
1 888 811 |
1 513 811 |
1 513 811 |
1 513 811 |
1 513 811 |
1 513 811 |
1 888 811 |
19 095 730 |
|
K2. Munkaadókat terhelő járulékok és szociális hozzájárulási adó |
182 188 |
226 188 |
182 188 |
182 188 |
182 188 |
267 188 |
182 188 |
182 188 |
182 188 |
182 188 |
182 188 |
182 188 |
2 315 252 |
|
K3. Dologi kiadások |
1 954 700 |
1 954 700 |
1 954 700 |
1 954 700 |
1 954 700 |
1 954 700 |
1 954 700 |
1 954 700 |
1 954 700 |
1 954 700 |
1 954 700 |
1 954 700 |
23 456 396 |
|
K5. Egyéb működési célú kiadások |
426 085 |
426 085 |
426 085 |
426 085 |
426 085 |
426 085 |
426 085 |
426 085 |
426 085 |
426 085 |
426 085 |
426 085 |
5 113 019 |
|
K5. Egyéb működési célú kiadások |
- |
||||||||||||
|
K5. Egyéb működési célú kiadások |
426 085 |
426 085 |
426 085 |
426 085 |
426 085 |
426 085 |
426 085 |
426 085 |
426 085 |
426 085 |
426 085 |
426 085 |
5 113 019 |
|
K6. Beruházások |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
|
K7. Felújítások |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
|
K8. Finanszírozási kiadások |
5 519 866 |
3 716 828 |
3 716 828 |
3 716 828 |
3 716 828 |
3 716 828 |
3 716 828 |
3 716 828 |
3 716 828 |
3 716 828 |
3 716 828 |
3 716 828 |
46 404 979 |
|
Összesen |
10 156 516 |
8 577 478 |
9 403 478 |
8 353 478 |
8 353 478 |
9 863 478 |
8 853 478 |
8 353 478 |
9 403 478 |
8 353 478 |
8 353 478 |
9 778 478 |
107 803 776 |
|
Bevételek |
Január |
Február |
Március |
Április |
Május |
Június |
Július |
Augusztus |
Szeptember |
Október |
November |
December |
Összesen |
|
B1. Működési célú támogatások államháztartáson belülről |
7 632 316 |
7 632 316 |
7 632 316 |
7 632 316 |
7 632 316 |
7 632 316 |
7 632 316 |
7 632 316 |
7 632 316 |
7 632 316 |
7 632 316 |
7 632 316 |
91 587 792 |
|
B2. Felhalmozási célú támogatások államháztartáson belülről |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
|
B3. Közhatalmi bevételek |
- 258 333 |
- 258 333 |
241 667 |
- 258 333 |
3 241 667 |
- 258 333 |
- 258 333 |
241 667 |
- 258 333 |
- 258 333 |
- 258 333 |
341 667 |
2 000 000 |
|
B4. Működési bevételek |
180 800 |
180 800 |
180 800 |
180 800 |
180 800 |
180 800 |
180 800 |
180 800 |
180 800 |
180 800 |
180 800 |
180 800 |
2 169 599 |
|
B8. Finanszírozási bevételek |
12 046 385 |
12 046 385 |
|||||||||||
|
Összesen |
19 601 168 |
7 554 783 |
8 054 783 |
7 554 783 |
11 054 783 |
7 554 783 |
7 554 783 |
8 054 783 |
7 554 783 |
7 554 783 |
7 554 783 |
8 154 783 |
107 803 776 |
12. melléklet a 2/2025. (II. 12.) önkormányzati rendelethez
|
Projektazonosító: |
||||
|
Projekt címe: |
||||
|
Kedvezményezett neve: |
Gige Község Önkormányzata |
|||
|
Megnevezés |
2023. évi terv |
2024. évi terv |
2025. évi terv |
Össz bevétel/Kiadás |
|
BEVÉTELEK: |
||||
|
EU forrásból származó támogatás előleg összege: |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
Összes bevétel: |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
KIADÁSOK: |
||||
|
Személyi kiadások: |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
Munkáltató teher |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
Dologi kiadások |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
Beruházási kiadások |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
Kiadások összesen |
0 |
0 |
0 |
0 |