Szabadi község képviselő testületének 10/2014. (X.21.) önkormányzati rendelete
a Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 7/2014. (VI.19.) önkormányzati rendeletének módosításáról.
Hatályos: 2014. 10. 21- 2014. 10. 21Szabadi község képviselő testületének 10/2014. (X.21.) önkormányzati rendelete
a Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 7/2014. (VI.19.) önkormányzati rendeletének módosításáról.
2014-10-21-tól 2014-10-22-ig
Szabadi Község Önkormányzat Képviselő-testületének
10/2014. (X.21.) önkormányzati rendelete
a Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló
7/2014. (VI.19.) önkormányzati rendeletének
módosításáról.
Szabadi Község Önkormányzatának Képviselő-testülete, a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CVXXXIX. törvény 53. § (1) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján, az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés d) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:
1. §
Az önkormányzat Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló, 7/2014.(VI.19.) önkormányzati rendelet (a továbbiakban: Rendelet) VI. fejezet 2. A Képviselő-testület bizottságai szakasza az alábbi új, 68/A. §-al egészül ki:
„68./A. §.
(1) Az Ügyrendi Bizottság feladat- és hatásköre különösen:
- megvizsgálja a képviselők és a polgármester megbízatásának törvényességét,
- közreműködik az önkormányzat Szervezeti és Működési Szabályzatának felülvizsgálatában, javaslatot készít a módosításra, illetve új szabályzat alkotására,
- vizsgálja a hatályban lévő SZMSZ hatályosulását,
- figyelemmel kíséri az önkormányzat szerveit működésük szabályszerűsége tekintetében,
- javaslatot tesz a polgármester juttatásainak megállapítására.
(2) Az Ügyrendi Bizottság ellátja továbbá a vagyonnyilatkozat nyilvántartással és ellenőrzéssel kapcsolatos feladatokat, ennek keretében feladata:
- képviselők és a polgármester vagyonnyilatkozatainak gyűjtése,
- a vagyonnyilatkozatok nyilvántartása,
- a vagyonnyilatkozatok olyan kezelése, mely lehetővé teszi a nyilvánosság biztosítását,
- a vagyonnyilatkozat tételi kötelezettség megtételéhez információ és nyomtatvány biztosítása a képviselő-testület hivatalán keresztül,
- a vagyonnyilatkozottal kapcsolatos ellenőrzési eljárás lefolytatása, ennek keretében:
- a képviselő felszólítása (a saját és hozzátartozóinak) az ellenőrzéshez szükséges azonosító adatok írásbeli bejelentésére,
- a felszólításra szolgáltatott azonosító adatok megfelelő őrzése és az ellenőrzést követő 8 napon belüli törlése,
- a vagyonnyilatkozattal kapcsolatos eljárás eredményéről a képviselő-testület soron következő ülésén való tájékoztatása.”
2. §
A Rendelet 1. melléklete a „Képviselők névsoráról” az e rendelet 1. melléklete szerint változik.
3. §
(1) Ez a rendelet a kihirdetése napján lép hatályba és a hatályba lépést követő napon hatályát veszti.
(2) A rendelet kihirdetéséről a jegyző gondoskodik.
Szabadi, 2014. október 21.
Antal Lajos Kaposvölgyiné Dr. Hangyál Margit
Polgármester Jegyző
Kihirdetési záradék:
A rendelet kihirdetése Szabadi Községben 2014. október 21. napján 19 órakor megtörtént.
Kaposvölgyiné Dr. Hangyál Margit
Jegyző
1. melléklet a Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 10/2014. (X.21.) önkormányzati rendelethez.
A Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 7/2014. (VI.19.) Önkormányzati rendelet
1. melléklete az alábbiak szerint módosul:
Képviselők névsora:
Antal Lajos polgármester
(7253 Szabadi, Kossuth Lajos utca 29.)
Kardné Tar Mária alpolgármester
(7253 Szabadi, Kossuth Lajos utca 4.)
Csengeri László Előd képviselő
(7253 Szabadi, Petőfi Sándor utca 25.)
Valkó Józsefné képviselő
(7253 Szabadi, Petőfi Sándor utca 37.)
Arató Gusztávné képviselő
(7253 Szabadi, Petőfi Sándor utca 41.)