Závod Község Önkormányzata Képviselő-testületének 11/2023. (X. 25.) önkormányzati rendelete

a Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 9/2019 (XI.26.) önkormányzati rendeletének módosításáról

Hatályos: 2023. 10. 26- 2023. 10. 26

Závod Község Önkormányzata Képviselő-testületének 11/2023. (X. 25.) önkormányzati rendelete

a Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 9/2019 (XI.26.) önkormányzati rendeletének módosításáról

Hatályos: 2023. 10. 26- 2023. 10. 26

Závod Község Képviselő-testülete önállóan, szabadon, demokratikus módon széles körű nyilvánosságot teremtve intézi a település közügyeit, gondoskodik a közszolgáltatásokról, a helyi hatalom önkormányzati típusú gyakorlásáról. A Szervezeti és Működési Szabályzat megalkotásával a képviselő-testület célja a törvényi keretek között meghatározni a demokratikus hatalom-gyakorlás alapvető feltételeit, az önkormányzati munka legfontosabb szervezeti és eljárási szabályait. Tevel Község Önkormányzata Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés d) pontjában és a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 53. § (1) bekezdésben foglalt kötelezettségének eleget téve működésének részletes szabályait Szervezeti és Működési Szabályzatában az alábbiak szerint határozza meg:

1. § A Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 9/2019 (XI.26.) önkormányzati rendelet 10. § (3) és (4) bekezdése helyébe a következő rendelkezések lépnek:

„(3) A polgármesteri és alpolgármesteri tisztség egyidejű betöltetlensége, illetve tartós akadályoztatása esetén a képviselő-testület ülésének összehívásáról és az ülés levezetéséről, a képviselő-testület működésének szervezéséről a legidősebb képviselő (korelnök) gondoskodik.

(4) Tartós akadályoztatásnak minősül:

a) 30 napot meghaladó betegség,

b) 30 napot meghaladó fizetés nélküli szabadság,

c) bűntető vagy egyéb eljárás miatti tisztségből való felfüggesztés,

d) egyéb, a tisztség ellátását akadályozó 30 napot meghaladó távollét.”

2. § A Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 9/2019 (XI.26.) önkormányzati rendelet 3. melléklete az 1. melléklet szerint módosul.

3. § Hatályát veszti a Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 9/2019 (XI.26.) önkormányzati rendelet 1. Függeléke.

4. § Ez a rendelet 2023. október 26-án lép hatályba.

1. melléklet a 11/2023. (X. 25.) önkormányzati rendelethez

1. A Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 9/2019 (XI.26.) önkormányzati rendelet 3. melléklet 3.5. pontja helyébe a következő pont lép:

„3.5. A közös önkormányzati hivatal munkarendje, ügyfélfogadási rendje

Hétfőtől csütörtökig 7:30-16:00 óra, pénteken 7:30-13:00.

Ügyintézők

Teveli iroda:

Hétfőn: délelőtt 8:00-12:00

Kedden: nincs ügyfélfogadás

Szerdán: délután 12:30-15:30

Csütörtökön: nincs ügyfélfogadás

Pénteken: 8:00-12:00

Pénztár: előre meghirdetett időpontban

Lengyeli Iroda

Hétfőn: nincs ügyfélfogadás

Kedden: délelőtt 8:00-12:00

Szerdán: nincs ügyfélfogadás

Csütörtökön: délután 12:30-15:30

Pénteken: 8:00-12:00

Pénztár: előre meghirdetett időpontban

Závodi iroda:

Hétfőn: nincs ügyfélfogadás

Kedden:délelőtt 8:00-12:00

Szerdán: délután 12:30-15:30

Csütörtökön: nincs ügyfélfogadás

Pénteken: nincs ügyfélfogadás

Pénztár: előre meghirdetett időpontban

Jegyző, aljegyző:

Teveli iroda

Hétfőn: délután 13:00-15:00

Závodi iroda

Kedden: délelőtt 10:00-12:00

Lengyeli Iroda

Csütörtökön: délután 13:00-15:00”