Kőszegpaty község Önkormányzata Képviselő-testületének 11/2017.(XI.21.) önkormányzati rendelete
a reklámok, reklámhordozók és cégérek elhelyezésének, alkalmazásának követelményeiről, feltételeiről és tilalmáról és a településképi bejelentési eljárásról
Hatályos: 2017. 11. 21- 2019. 09. 04Kőszegpaty község Önkormányzata Képviselő-testületének 11/2017.(XI.21.) önkormányzati rendelete
a reklámok, reklámhordozók és cégérek elhelyezésének, alkalmazásának követelményeiről, feltételeiről és tilalmáról és a településképi bejelentési eljárásról
2017-11-21-tól 2019-09-05-ig
Kőszegpaty Község Önkormányzata Képviselő-testületének 11/2017. (XI.21.) önkormányzati rendelete
a reklámok, reklámhordozók és cégérek elhelyezésének, alkalmazásának követelményeiről, feltételeiről és tilalmáról és a településképi bejelentési eljárásról
Kőszegpaty Község Önkormányzata Képviselő-testülete a településkép védelméről szóló 2016. évi LXXIV. törvény 12. § (5) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján, az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében foglalt feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:
1. Reklámok, reklámhordozók és cégérek elhelyezésének helyi szabályai
1. § (1) A településen kizárólag településképi bejelentési eljárás lefolytatásával van lehetőség elhelyezni:
a) közművelődési célú hirdetőoszlopot, útbaigazító táblarendszert vagy utasvárót közterületen vagy közterületről látható módon,
b) saját tevékenységet hirdető ideiglenes reklámot építési hálón az építkezés időtartama alatt.
(2) A településen cégérek településképi bejelentési eljárás nélkül helyezhetők el.
2. § Kőszegpaty Község Önkormányzata által szervezett vagy támogatott rendezvényről tájékoztató ideiglenes reklám elhelyezése hirdetőn, molinón lehetséges.
2. Településképi bejelentési eljárás
3.§ Az 1.§-ban meghatározott településképi bejelentési eljárás iránti kérelmet a Lukácsházi Közös Önkormányzati Hivatalban (9723 Kőszegpaty, Szombathelyi út 2.), kell benyújtani a rendelet 1. mellékletét képező, a nyomtatványban megadott kötelező mellékletekkel, továbbá a vonatkozó jogszabályban meghatározott mellékletek közül a kérelem elbírálásához szükséges tartalmú dokumentációt papíralapon két példányban kell benyújtani. A kérelmezőnek a dokumentációra rá kell vezetni a kérelemmel érintett ingatlan címét, helyrajzi számát, a kérelem tárgyát, a kérelmező nevét és aláírását minden adattartalmú oldalon, vagy bonthatatlan fűzésben a kezdőlapon.
3. Záró rendelkezések
4. § Ez a rendelet 2017. november 21. napján lép hatályba.
Májerhoffer Attila sk. dr. Vaskó János sk.
polgármester jegyző