Csempeszkopács Község Önkormányzata Képviselő-testületének 5/2014. (VI.2.) önkormányzati rendelete
Csempeszkopács Község Képviselő-testületének Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 7/2011. (IV.20.) önkormányzati rendeletének módosításáról
Hatályos: 2014. 06. 03- 2014. 06. 03Csempeszkopács Község Önkormányzata Képviselő-testületének 5/2014. (VI.2.) önkormányzati rendelete
Csempeszkopács Község Képviselő-testületének Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 7/2011. (IV.20.) önkormányzati rendeletének módosításáról
2014-06-03-tól 2014-06-04-ig
Csempeszkopács Község Önkormányzatának Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotó hatáskörében, az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés d) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el.
1. § Csempeszkopács Község Képviselő-testületének az önkormányzat Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 7/2011. (IV.20.) önkormányzati rendelete (a továbbiakban: Rendelet) 7. §-a a következő (7) bekezdéssel egészül ki:
„(7) A polgármester - az át nem ruházható hatáskörök kivételével - döntést hozhat valamennyi olyan ügyben, amelyben a képviselő-testület - határozatképtelenség vagy elfogadott határozat hiánya miatt - két egymást követő alkalommal ugyanazon ügyben nem hozott döntést, valamint két ülés között a képviselő-testület hatáskörébe tartozó halaszthatatlan önkormányzati ügyben. Mindkét esetben a polgármester utólag tájékoztatni köteles a képviselő-testültet.”
2. § A Rendelet 22. § (1) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
„(1) A képviselő-testület üléséről készített jegyzőkönyv a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 53.§ (1) bekezdésében felsoroltakon túl tartalmazza:
a) a távolmaradt önkormányzati képviselők nevét;
b) a tanácskozási joggal résztvevők nevét;
c) az ülés berekesztésének idejét;
3. § A Rendelet 26. § (3) és (4) bekezdéseiben „határozathozatal” szövegrész helyébe a „döntéshozatal” szövegrész lép.
4. § A Rendelet 28. § (4) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
„(4) A jegyzői és az aljegyzői tisztség egyidejű betöltetlensége, illetve tartós akadályoztatásuk esetén a helyettesítésre jogosult személy a Vasszécsenyi Közös Önkormányzati Hivatal igazgatási ügyintéző I. beosztású közszolgálati tisztviselője.”
5. § Hatályát veszti a Rendelet 5. § (1) bekezdése.
6. § Ez a rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba és az azt követő napon hatályát veszti.