Kallósd Község Önkormányzata Képviselő-testületének 11/2024. (IX. 17.) önkormányzati rendelete

Kallósd Község Önkormányzatának Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló rendelet módosításáról

Hatályos: 2024. 09. 18- 2024. 09. 18

Kallósd Község Önkormányzata Képviselő-testületének 11/2024. (IX. 17.) önkormányzati rendelete

Kallósd Község Önkormányzatának Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló rendelet módosításáról

2024.09.18.

Kallósd Község Önkormányzatának Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotói hatáskörében, az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés a) és d) pontjában, valamint a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 53. § (1) bekezdésében meghatározott feladatkörében eljárva Kallósd Község Önkormányzatának Szervezeti és Működési Szabályzatáról a következőket rendeli el.

1. § A Kallósd Község Önkormányzatának Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 7/2022. (VI. 23.) önkormányzati rendelet „A jegyző és az aljegyző” alcíme a következő 37/A. §-sal egészül ki:

„37/A. § (1) A jegyző kinevezésére vonatkozó előírásokat az Mötv. tartalmazza.

(2) A Közös Önkormányzati Hivatalt a jegyző vezeti, és ellátja az Mötv. 81. § (1)-(3) bekezdésben meghatározott feladatokat.

(3) A közös önkormányzati hivatalt létrehozó önkormányzatok polgármesterei a jegyző helyettesítésére és a jegyző által meghatározott feladatok ellátására pályázat alapján a jegyző javaslatára, lakosságszám-arányos többségi döntésükkel, határozatlan időre aljegyzőt nevezhetnek ki.

(4) A jegyzői és az aljegyzői tisztség egyidejű betöltetlensége, illetve tartós akadályoztatásuk esetén - legfeljebb hat hónap időtartamra - a jegyzői feladatokat a kehidakustányi adóügyi ügyintéző látja el.”

2. § Hatályát veszti a Kallósd Község Önkormányzatának Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 7/2022. (VI. 23.) önkormányzati rendelet 37. §-a.

3. § Ez a rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba.