Sénye Község Önkormányzata Képviselő-testületének 2/2023. (II. 15.) önkormányzati rendelete
az Önkormányzat Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 6/2019. (VIII.31.) önkormányzati rendelet módosításáról
Hatályos: 2023. 02. 16- 2023. 02. 16Sénye Község Önkormányzata Képviselő-testületének 2/2023. (II. 15.) önkormányzati rendelete
az Önkormányzat Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 6/2019. (VIII.31.) önkormányzati rendelet módosításáról
Sénye Község Önkormányzat Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotói hatáskörében, valamint az Alaptörvény 32.cikk (1) bekezdés a) és d) pontjában, valamint a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 53. § (1) bekezdésében meghatározott feladatkörében eljárva működésének részletes szabályait Szervezeti és Működési Szabályzatában az alábbiak szerint határozza meg:
1. § Az Önkormányzat Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 6/2019. (VIII.31.) önkormányzati rendelet 3. § (2) és (3) bekezdése helyébe a következő rendelkezések lépnek:
„(2) A képviselő-testület, a polgármester és a jegyző hivatalos kör alakú pecsétjén középen a Magyar Köztársaság címere van, a köríven pedig
a) Sénye Község Önkormányzata Képviselő-testülete
b) Sénye Község Polgármestere
c) Sénye Község Önkormányzata
d) Óhídi Közös Önkormányzati Hivatal
(3) Sénye Község Önkormányzata Képviselő-testülete pecsétjét kell használni:
a) a képviselő-testület ülései jegyzőkönyveinek hitelesítésére,
b) a testület által adományozott okleveleken
c) az önkormányzat az önkormányzat nemzetközi kapcsolatait tükröző és rögzítő dokumentumokon.”
2. § Az Önkormányzat Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 6/2019. (VIII.31.) önkormányzati rendelet a következő alcímmel egészül ki:
„A képviselő-testület munkaterve
6/A. § (1) A képviselő-testület működésének alapja a munkaterv, amelyet a polgármester jóváhagyás végett minden év utolsó soros képviselő-testületi ülésére terjeszt elő, amelyről a képviselő-testület egyszerű szótöbbséggel határoz
(2) A munkaterv tervezetét - a polgármester irányításával - a jegyző állítja össze, és a polgármester terjeszti jóváhagyás végett minden év utolsó soros képviselő-testületi ülésére, amelyről a képviselő-testület egyszerű szótöbbséggel határoz.
(3) A munkaterv összeállításához javaslatot kell kérni:
a) valamennyi képviselő-testületi tagtól,
b) a jegyzőtől.
(4) A munkatervi javaslatokat a munkaterv megtárgyalását megelőzően 15 nappal korábban a polgármesterhez kell benyújtani.
(5) A munkatervnek tartalmaznia kell:
a) az ülésnapok időpontját,
b) a napirendi pontok tárgyát, címét, előterjesztőjét és az előkészítésért felelős nevét,
c) a közmeghallgatás időpontját.
(6) A képviselő-testület munkatervében elrendelheti egyes napirendek két fordulóban történő tárgyalását. Az első fordulóban meg kell határozni az elérni kívánt célokat és az előkészítés főbb mozzanatait. A második fordulóban vitatja meg a testület az előterjesztést és hozza meg a döntését.”
3. § Ez a rendelet 2023. február 16-án lép hatályba.