Tiszabábolna Község Önkormányzata Képviselő-testületének 4/2025. (II. 12.) önkormányzati rendelete

az önkormányzat 2025. évi költségvetéséről

Hatályos: 2025. 12. 08

Tiszabábolna Község Önkormányzata Képviselő-testületének 4/2025. (II. 12.) önkormányzati rendelete

az önkormányzat 2025. évi költségvetéséről

2025.12.08.

[1] Tiszabábolna Község Önkormányzat Képviselő-testülete annak érdekében, hogy az önkormányzati feladatellátás pénzügyi fedezetét a központi költségvetésből származó támogatások és az önkormányzat saját bevételeinek felhasználásával biztosítsa,

[2] az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotói hatáskörében, e rendelet 9. § (4) bekezdése tekintetében a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 234. § (3) és (4) bekezdésében, a 9. § (5) bekezdése tekintetében a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 93. § (2) bekezdésében, a 9. § (6) bekezdése tekintetében Magyarország 2025. évi központi költségvetéséről szóló 2024. évi XC. törvény 64. § (5) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján, az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdése f) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:

A rendelet hatálya

1. § A rendelet hatálya a Tiszabábolna Községi Önkormányzat Képviselő-testületére és az Önkormányzat költségvetési szervére (Községi Ellátó és Élelmezési Központ, a továbbiakban: KEÉK) terjed ki.

A költségvetés bevételei és kiadásai

2. § A Képviselő-testület az Önkormányzat 2025. évi költségvetésének

a)1 költségvetési bevételi főösszegét (finanszírozási bevételek nélkül) 120 090 111 Ft-ban (az 1–6. melléklet valamint a 16–18. melléklet)

b)2 költségvetési kiadási főösszegét (finanszírozási kiadások nélkül) 242 194 309 Ft-ban (a 7–15. melléklet és a 20. melléklet)

c)3 finanszírozási bevételek főösszegét 137 733 322 Ft-ban

d)4 finanszírozási kiadások főösszegét 15 625 124 Ft-ban

e)5 bevételi főösszegét 257 823 433 Ft-ban

f)6 kiadási főösszegét 257 823 433 Ft-ban

állapítja meg.

3. § (1) A 2. § a) pontjában megállapított költségvetési bevételek előirányzat csoportonként és kiemelt előirányzatok szerinti, valamint kötelező, önként vállalt és állami (államigazgatási) feladatok szerinti részletezését e rendelet 1-6.; 16; 17. melléklete tartalmazza.

(2) A 2. § b) pontja pontjában megállapított költségvetési kiadások előirányzat csoportonként és kiemelt előirányzatok szerinti, valamint kötelező, önként vállalt és állami (államigazgatási) feladatok szerinti részletezését e rendelet 7-12. melléklete tartalmazza.

(3) A 2. § c) pontjában megállapított finanszírozási bevételek részletezését e rendelet 1. melléklete tartalmazza.

(4) A 2. § d) pontjában megállapított finanszírozási kiadások részletezését e rendelet 1. melléklete tartalmazza.

(5) Az önkormányzati szintű működési és felhalmozási célú bevételi és kiadási előirányzatokat – tájékoztató jelleggel – mérlegszerűen, egymástól elkülönítetten, de – a finanszírozási műveleteket is figyelembe véve – együttesen egyensúlyban a rendelet 18. melléklete tartalmazza.

4. § (1) Az Önkormányzat költségvetésében szereplő beruházási kiadási előirányzat feladatonkénti részletezését e rendelet 13. melléklete tartalmazza.

(2) Az Önkormányzat költségvetésében szereplő felújítási kiadási előirányzat feladatonkénti részletezését e rendelet 14. melléklete tartalmazza.

5. § A Képviselő-testület a költségvetési kiadási főösszegen belül

a) 0 eFt általános tartalékot és

b) 0 eFt céltartalékot állapít meg.

6. § (1) A működési bevételek növelése érdekében pályázatot kell benyújtani a Belügyminisztérium felé működési támogatás igénylésére.

(2) A Képviselő-testület az Önkormányzat 2024. évi maradványát a 2025. évi költségvetés feladatai finanszírozásába bevonja. Az intézményi maradvány elszámolás során az Önkormányzatot illeti meg a végleges feladatelmaradási összeg, a meghatározott célra rendelkezésre bocsátott összegek maradványa.

(3) A Képviselő-testület a 2024. évi gazdálkodás intézményi maradványát a gazdálkodási helyzetének ismeretében az intézményétől elvonhatja.

A költségvetés végrehajtásának szabályai

7. § A költségvetési szervek vezetői, az önkormányzat költségvetése vonatkozásában a polgármester a költségvetés kiemelt előirányzati és a kiemelt előirányzaton belüli rovatok között átcsoportosítást hajthat végre. A költségvetési szerv vezetője a költségvetés végrehajtása során együttműködik a polgármesterrel.

8. § (1) A Képviselő-testület – az önkormányzati bevételek növelése érdekében – felhatalmazza a polgármestert, hogy az átmenetileg szabad pénzeszközöket betétként elhelyezze, vagy államilag garantált értékpapírt, vagy optima, illetve prémium nyílt végű befektetési jegyet, illetve tőkegarantált pénzpiaci befektetési jegyet vásároljon, illetve deviza ügyleteket bonyolítson.

(2) Az önkormányzat felhalmozási bevételként veszi számba az önkormányzati vagyon bérbeadásából származó bérleti díjbevételeket tekintettel arra, hogy azt a bevételt ugyanazon vagyontárgyak felhalmozási és felújítási célú felhasználására fordítja.

9. § (1) A Költségvetési előirányzatok feletti rendelkezési jogosultság tekintetében - az önkormányzati előirányzatok kivételével - a költségvetési szervek vezetői teljes jogkörrel rendelkeznek. Az önkormányzati előirányzatok felett kizárólag a Polgármester rendelkezik teljes jogkörrel.

(2) A költségvetési szerv alaptevékenysége körében szellemi tevékenység szerződéssel, számla ellenében történő igénybevételére a dologi kiadások között eredeti előirányzatként elkülönítetten megtervezett összeg, csak a személyi juttatások egyidejű átcsoportosításával növelhető az irányító szerv engedélyét követően.

(3) A költségvetési szervek esetén a jutalmazásra kifizethető együttes összeg – beleértve a jutalom előirányzatának felhasználásár is- , nem haladhatja meg az eredeti rendszeres személyi juttatások előirányzatára vetítve az 5 %-ot.

(4) A Szentistváni közös Önkormányzati Hivatalban foglalkoztatott I. és II. besorolási osztályban lévő köztisztviselőket 2024. évben illetménykiegészítés illeti meg, melynek mértéke egységesen havonta a köztisztviselő alapilletményének 20 %-a.

(5) A Szentistváni Közös Önkormányzati Hivatalban foglalkoztatott köztisztviselők számára a Közszolgálati Tisztviselők Napja, július 1-je munkaszüneti nap.

(6) A Szentistváni Közös Önkormányzati Hivatalnál foglalkoztatott köztisztviselők illetmény alapja 2024. évre vonatkozóan 46.380 forint

(7) Az intézményen belüli jutalmazás feltételeit (differenciálás szabályait) a költségvetési szerv vezetője határozza meg.

(8) A nem rendszeres személyi juttatások között kell megtervezni – a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 77. §-ának (1) bekezdése szerinti feltételek fennállása esetén - a Magyarország 2025. évi központi költségvetéséről szóló 2024. évi XC. törvényben meghatározott kereset-kiegészítést, melynek alapja a keresetbe tartozó juttatások előző évi bázis előirányzatának 2 %-a. Az előirányzat felhasználására az irányító szerv vezetőjével történt egyeztetést követően kerülhet sor.

10. § (1) A költségvetési szervek a saját működési bevételük eredeti, illetve módosított előirányzatot meghaladó többletbevétel 50 %-át – a jegyző egyidejű tájékoztatásával – saját hatáskörben felhasználhatják, míg az 50 %-a az önkormányzat bevételét képezi. A saját bevételek felhasználását az irányító szerv vezetőjével engedélyeztetni szükséges.

(2) A Képviselő-testület által jóváhagyott kiemelt előirányzatokat valamennyi költségvetési szerv köteles betartani. A kiadási előirányzat túllépés fegyelmi felelősséget von maga után.

(3) A költségvetési szervek az államháztartáson kívülről átvett pénzeszközök, valamint a támogatásértékű bevételek eredeti, illetve módosított előirányzatát meghaladó többletbevételeket intézményi hatáskörben felhasználhatják.

(4) A költségvetési szervek által az (1)–(3) bekezdés szerint saját hatáskörben végrehajtott előirányzat-változtatása, valamint a személyi juttatások előirányzatának év közbeni módosítása során, az államháztartásról szóló törvény végrehajtásáról szóló 368/2011. (XII. 31.) Korm. rendelet 36. §-a alapján kell eljárni.

11. § (1) A feladat elmaradásból származó – kiemelt – kiadási előirányzat megtakarítások felhasználására csak a Képviselő-testület engedélyével kerülhet sor.

(2) A költségvetési szerveknek a jóváhagyott éves költségvetés alapján, a vonatkozó jogszabályokban, valamint az alapító okiratban meghatározott követelmények és feltételek érvényesítésével kell működniük és gazdálkodniuk a gazdaságosságra, a hatékonyságra és az eredményességre vonatkozó előírások, a gazdálkodási, számviteli szabályok maradéktalan betartása és az ellenőrizhetőség szempontjainak biztosítása mellett. (a 19. melléklet)

(3) A Képviselő-testület felhatalmazza a költségvetési szerveket a költségvetésben előírt bevételek beszedésére és a jóváhagyott kiadások teljesítésére.

(4) A költségvetési szerveknél a tervezett bevételek elmaradása nem vonja maga után automatikusan a költségvetési támogatás növekedését. Amennyiben a tervezett bevételek nem folynak be, a tervezett kiadási előirányzatok nem teljesíthetőek.

(5) A költségvetési szervek készpénzt vehetnek fel a házipénztárba. A házipénztárból felvett készpénzelőleggel a készpénz felvevőnek el kell számolnia a költségvetési szerv belső szabályzatában meghatározottak szerint.

12. § (1) Az Önkormányzat, és a KEÉK bevételeinek beszedésekor, kiadásainak teljesítésekor lehetőség szerint készpénzkímélő fizetési módokat kell alkalmazni.

(2) Az Önkormányzatnál, valamint az Önkormányzat irányítása alá tartozó költségvetési szerveknél az alábbi jogcímeken teljesíthetők készpénzben kifizetések:

a) a közfoglalkoztatásban résztvevők bére,

b) az egységes rovatrend K47. Intézményi ellátottak pénzbeli juttatásai rovaton elszámolandó kiadások,

c) az egységes rovatrend K31. Készletbeszerzés és K34. Kiküldetések, reklám- és propagandakiadások rovatain elszámolandó kiadások,

d) az egységes rovatrend K61. Immateriális javak beszerzése, létesítése, K63. Informatikai eszközök beszerzése, létesítése és K64. Egyéb tárgyi eszközök beszerzése, létesítése rovatain elszámolandó, kisértékű immateriális javak, tárgyi eszközök beszerzésére irányuló kiadások,

e) az egységes rovatrend K33. Szolgáltatási kiadások és K123. Egyéb külső személyi juttatások rovatain elszámolandó, 1 000 000 forint értéket el nem érő kiadások,

f) a c)–e) pont szerinti kiadásokhoz kapcsolódóan az egységes rovatrend K351. Működési célú előzetesen felszámított általános forgalmi adó és a K67. Beruházási célú előzetesen felszámított általános forgalmi adó rovatain elszámolandó kiadások,

g) az a)–f) pont szerinti kiadásokra a foglalkoztatottaknak elszámolási kötelezettséggel adott előlegek,

h) az önkormányzat által az államháztartáson kívüli szervezetek, személyek számára biztosított támogatás kifizetése, abban az esetben, ha a támogatatott szervezet, személy nem rendelkezik hitelintézeti számlával.

13. § . A költségvetési szervek vezetői felelősek a feladatfinanszírozás alapját képező, finanszírozást megalapozó mutatószámok (létszám, stb) valóságtartalmáért, a támogatásokelszámolásához szükséges dokumentumok helyességéért. Kötelesek a támogatás igénylésének és elszámolásának alapját képező nyilvántartásokat naprakészen vezetni.

Egyéb rendelkezések

14. § (1) Az államháztartáson kívüli forrás átvételére mind az Önkormányzatnál, mind a költségvetési szerveknél csak abban az esetben kerülhet sor, ha

a) az átvétel nem jár semmiféle kötelezettséggel,

b) az átvétel miatt nem keletkezik az átvevőnél többletkiadás (többletköltség),

c) az átvett forrást az átvevő az átadótól függetlenül, önállóan használhatja fel,

d) az átvett forrás felhasználása az átvevő feladatainak ellátását szolgálja.

(2) Az államháztartáson kívüli forrás átvételéről 1 000 eFt-ig a Polgármester, illetve az átvétellel érintett költségvetési szervek vezetője, ezen összeg felett minden esetben a Képviselő-testület dönt.

(3) Az (1) bekezdés szerinti feltételeknek megfelelő államháztartáson kívüli forrás átvételéről a Polgármester, illetve az átvétellel érintett költségvetési szerv vezetője feljegyzést készít, míg a Képviselő-testület határozattal dönt. A Képviselő-testületi határozatnak, valamint a feljegyzésnek legalább a következőket kell tartalmazni:

a) átadó nevét, címét,

b) átadott-átvett forrás tárgyiasult formáját, mennyiségét, értékét,

c) az államháztartáson kívüli forrás átadásának-átvételének célját,

d) az átvevő nyilatkozatát, hogy az átvétel megfelel a (1) bekezdésben leírt feltételeknek,

e) az átvevő aláírását.

15. § A közvetett támogatások 2025. évre tervezett összegét a 20. melléklet tartalmazza.

16. § A 2025. év várható bevételi és kiadási előirányzatok teljesülésére vonatkozó, önkormányzati szintű előirányzat-felhasználási ütemtervet a 19. melléklet tartalmazza.

17. § Az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 91. § (2) bekezdés c) pontjában meghatározott, az Önkormányzat Képviselő-testülete részére a zárszámadáshoz csatolandó vagyonkimutatást az államháztartás számviteléről szóló 4/2013. (I. 11.) Korm. rendelet 30. §-ban meghatározott szerkezetben kell összeállítani, azt tovább nem kell részletezni.

18. § Ez a rendelet a a 19. § szerinti időpontban lép hatályba azzal, hogy rendelkezéseit 2025. január 1-jétől kell alkalmazni.

19. § Ez a rendelet 2025. február 17-én lép hatályba.

1. melléklet a 4/2025. (II. 12.) önkormányzati rendelethez7

Az önkormányzat 2025. évi bevételi előirányzatai összesen

Ft-ban

Sor-szám

BEVÉTELEK JOGCÍMEI

Önkormányzati Jogalkotás

Önkormányzat által kezelt feladat KEÉK

Önkormányzat

Mind-összesen

A

B

C

D

E

F

1.

I. MŰKÖDÉSI BEVÉTELEK (I/1..+I/3)

0

5 382 000

114 708 111

120 090 111

2.

I/1. Intézményi működési bevételek

5 382 000

3 785 000

9 167 000

3.

I/2. Közhatalmi bevételek (2.1..+2.6)

0

0

22 724 519

30 009 762

4.

2.1. Igazgatási szolgáltatási díj

0

5.

2.2. Felügyeleti jellegű tevékenység díja

0

6.

2.3.Önkormányzatnak átengedett közhatalmi bevételek

0

7.

2.4. Helyi adók és adójellegű bevételek

20 410 000

20 410 000

8.

2.5. Adópótlék, adóbírság

0

9.

2.6. Egyéb közhatalmi bevételek

2 314 519

2 314 519

10.

I/3. Működési támogatások (3.1..+3.5)

0

0

88 198 592

88 198 592

11.

3.1. Önkorm. működési költségvetési támogatása

0

49 994 733

49 994 733

12.

3.1.1. Önkorm. Ált. műk. Ktgv-i támog.

49 994 733

49 994 733

13.

3.1.2.Központosított működési célú előirányzat

0

14.

3.1.3.Működőképesség megőrzését szolg. Kieg.tám.

0

15.

3.1.4.Egyéb működési célú központi támogatás

0

16.

3.2 Előző évi költségvetési kiegészítések, visszatér.

0

17.

3.3.Műk.c. visszatér. támog., kölcsönök megtér.ÁHB

0

18.

3.4. Műk. célú támog. értékű bevételek

38 203 859

38 203 859

19.

3.5.Műk.c.tám.kölcsön visszat. ÁHK-ről

0

20.

3.6.Műk.c. pénzeszk.átvétel ÁHK-ről

0

21.

II. FELHALMOZÁSI BEVÉTELEK (II/1..+II/2)

0

0

0

22.

II/1. Felhalmozási bevételek

0

0

0

0

23.

1.1. Tárgyi eszk., immat.javak értékesítése

24.

1.2. Felhalmozási célú ÁFA visszatérülések

0

25.

1.3.Egyéb önkorm. Vagyon üzemeltetéséből, koncesszióból származó bevétel

0

26.

1.4 Pénzügyi befektetés bevételei

0

27.

II/2. Felhalmozási c. költségvetési támogatások

0

0

28.

2.1. Központosított felhalmozási célú előirányzatok

0

29.

2.2. Egyéb felhalmozási célú központi támogatás

0

30.

2.3.Felh.c. visszatér.támog., kölcsönök megtér. ÁHB.

0

31.

2.4.Felh.c. támogatásértékű bevételek

0

32.

2.5.Felh.c. visszatér.támog., kölcsönök megtér. ÁHK.

0

33.

2.6. Felh.c. pénzeszközátvétel ÁHK-ről

0

34.

TÁRGYÉVI INTÉZMÉNYI BEVÉTELEK ÖSSZESEN (I+II)

0

5 382 000

114 708 111

120 090 111

35.

III. FINANSZÍROZÁSI BEVÉTELEK

36.

1. Alap és vállalk. tev. közötti elszámolás

37.

2.Előző évi pénzmaradvány műk.c. ig. vét.

1 549 669

7 379 188

8 928 857

38.

3 .Előző évi pénzmaradvány felh.c. ig. vét.

0

114 258 000

114 258 000

39.

4. Központi irányítószervi támogatás

14 543 284

14 543 284

40.

5. Forgatási célú belföldi, külföldi értékpap.érték.

0

41.

6. Befektetési célú belföldi, külföldi értékpapír érték.

0

42.

7.Működési célú hitel felvétel és műk.c.kötv.bev.

0

43.

8.Államháztartáson belüli megelőlegezések

3 181

3 181

44.

III. FINANSZÍROZÁSI BEVÉTELEK ÖSSZESEN:

0

16 092 953

121 640 369

137 733 322

45.

BEVÉTELEK MINDÖSSZESEN (I.+II.+III.)

0

21 474 953

236 348 480

257 823 433

2. melléklet a 4/2025. (II. 12.) önkormányzati rendelethez8

Intézményi működési bevételek részletezése

Ft-ban

BEVÉTELEK JOGCÍMEI

Önkorm. jogalkotás

Önkorm. Által kezelt feladat
KEÉK

Önkormányzat

Mind-összesen

B

C

D

E

F

1.1. Egyéb saját működési bevételek

5 382 000

3 785 000

9 167 000

1.2. Működési célú ÁFA- bevételek, visszatér.

0

0

1.3. Működési célú hozam és kamatbevételek

0

0

0

I/1. Intézményi működési bevételek összesen

0

5 382 000

3 785 000

9 167 000

3. melléklet a 4/2025. (II. 12.) önkormányzati rendelethez9

Helyi adók és adójellegű bevételek részletezése

Ft-ban

Sor-szám

BEVÉTELEK JOGCÍMEI

Önkormányzat

összesen

A

B

C

1.

2.4.1. Építményadó

2.

2.4.2. Magánszemélyek kommunális adója

7 410 000

3.

2.4.2. Magánszem.komm.adó követelés

6.

2.4.5. Iparűzési adó állandó jelleggel végzett iparűzési tevékenység után

13 000 000

7.

2.4.6. Iparűzési adó követelés

8.

I./2.4. Helyi adók és adójellegű bevételek összesen

20 410 000

9.

I./2.5.Pótlékok, bírságok

10.

I./2.5.Pótlékok, bírságok követelés

11.

2.4.3. Idegenforgalmi adó követelés

12.

2.4.3. Idegenforgalmi adó tartózkodás után

1 500 000

13.

2.4.7. Talajterhelési díj követelés

814 519

14

I./2.6. Egyéb közhatalmi bevételek

1 950 000

4. melléklet a 4/2025. (II. 12.) önkormányzati rendelethez

Egyéb saját bevételek részletezése

Ft-ban

BEVÉTELEK

Önkorm. jogalkotás

Önkorm. Által kezelt feladat KEÉK

Önkormányzat

Mind-összesen

A

B

C

D

E

F

1.

Térítési díj szociális étkeztetés

1 569 000

1 569 000

2.

Vendég étk. Térítési díj

1 604 000

1 604 000

3.

Iskolai térítési díjak

2 209 000

2 209 000

4.

Ravatalozási és sírhely díj

0

5.

PÁKÁSZ vendégház bérleti díj

0

6.

Egyéb bérleti díjak (önerőhöz)

0

7.

Önkorm. vagyon bérbeadás (Kultúrház.)

0

8.

Pannon torony bérleti díj

0

9.

Lemezbódé bérleti díj

0

10.

Panzió értékesítése

0

11.

Fő út 83. ingatlan

0

12.

Önkormányzati szolgálati lakás lakbér

2 285 000

2 285 000

13.

Egyéb műk. Célú bevételek

1 500 000

1 500 000

14.

Önkormányzat saját bevétel összesen:

5 382 000

3 785 000

9 167 000

5. melléklet a 4/2025. (II. 12.) önkormányzati rendelethez10

Egyéb saját bevételek részletezése

Ft-ban

BEVÉTELEK

Önkorm. jogalkotás

Önkorm. Által kezelt feladat KEÉK

Önkormányzat

Mindösszesen

A

B

C

D

E

F

1.

Térítési díj szociális étkeztetés

1 569 000

1 569 000

2.

Vendég étk. Térítési díj

1 604 000

1 604 000

3.

Iskolai térítési díjak

2 209 000

2 209 000

4.

Ravatalozási és sírhely díj

0

5.

PÁKÁSZ vendégház bérleti díj

0

6.

Egyéb bérleti díjak (önerőhöz)

0

7.

Önkorm. vagyon bérbeadás (Kultúrház.)

0

8.

Pannon torony bérleti díj

0

9.

Lemezbódé bérleti díj

0

10.

Panzió értékesítése

0

11.

Fő út 83. ingatlan

0

12.

Önkormányzati szolgálati lakás lakbér

2 285 000

2 285 000

13.

Egyéb műk. Célú bevételek

1 500 000

1 500 000

14.

Önkormányzat saját bevétel összesen:

5 382 000

3 785 000

9 167 000

6. melléklet a 4/2025. (II. 12.) önkormányzati rendelethez11

Működési célú támogatás értékű bevételek

Ft-ban

Sor-szám

BEVÉTELEK JOGCÍMEI

Önkorm. jogalkotás

Önkorm. Által kezelt feladat KEÉK

Önkormányzat

Mind-összesen

A

B

C

D

E

F

1.

Közmunkaprogram

17 202 000

17 202 000

2.

Diákmunka

569 859

569 859

3.

Önkormányzat által

3 132 000

3 132 000

4.

TB finanszírozás

17 300 000

17 300 000

6.

Önkormányzat összesen:

0

38 203 859

38 203 859

7.

I/3.4. Támogatás értékű működési bevétel mindösszesen

7. melléklet a 4/2025. (II. 12.) önkormányzati rendelethez

Személyi juttatások és járulékok

Ft-ban

Sor-szám

Megnevezés

Önk.

Önk.

KEÉK

Közs.Önk.

Jogalkotás.

igazgatás

összesen

A

B

C

D

E

F

1.

I. Személyi juttatások

2.

Alapilletmények

27 235 000

8 723 000

35 958 000

3.

Illetménykiegészítések

0

4.

Egyéb köt. pótlékok

0

5.

Egyéb feltételtől függő pótl.

0

6.

Részmunkaidősök juttatása

0

7.

Rendszeres személyi jutt. össz.

0

27 235 000

8 723 000

35 958 000

8.

Egyéb munkavégzésh.kapcs.juttat.

0

9.

Részmunkaid.fogl.m.v.kapcs.juttat.

0

0

10.

Munkavégz.kapcs. juttat. össz.

0

0

0

0

11.

Ruházati költségtérítés

0

12.

Ruházati költségtérítés

0

13.

Biztosítási díj (ÖNYP)

14.

Egyéb ktgt. Utazási

85 000

85 000

15.

SZÉP KÁRTYA

0

16.

Telj.m.időben fogl. Sajátos juttat.

0

27 320 000

8 723 000

36 043 000

17.

Polgármester t.díj és ktgtérítés

10 530 000

10 530 000

18.

Képvieslők tiszteletdíj

1 895 000

1 895 000

19.

Zsani i Hivatal

3 488 000

3 488 000

20.

Megbízási díj Rita

2 100 000

2 100 000

21.

Város megbízási díj

0

22.

Háziorvos

12 900 000

12 900 000

23.

Állományba nem tart. Juttatása Rita

2 100 000

12 900 000

0

30 913 000

24.

Személyi juttatások összesen:

18 013 000

40 220 000

8 723 000

66 956 000

25.

II. Munkáltatót terhelő járulékok

26.

Szociáli hozzájárulás adó 13 %

2 186 000

4 206 000

1 134 000

7 526 000

0

27.

Munkaadói járulék összesen

2 186 000

4 167 000

1 134 000

7 487 000

28.

Személyi jutt. és jár. összesen:

20 199 000

44 387 000

9 857 000

74 443 000

8. melléklet a 4/2025. (II. 12.) önkormányzati rendelethez12

Személyi juttatások és járulékok előirányzatai

Ft-ban

Sor-szám

Megnevezés

Önk.

Önk.

KEÉK

Közs.Önk.

Jogalkotás.

igazgatás

összesen

A

B

C

D

E

F

1.

I. Személyi juttatások

2.

Alapilletmények

27 804 859

8 723 000

36 527 859

3.

Illetménykiegészítések

0

4.

Egyéb köt. pótlékok

0

5.

Jubileumi jutalom

320 579

320 579

6.

Részmunkaidősök juttatása

0

7.

Rendszeres személyi jutt. össz.

0

28 125 438

8 723 000

36 848 438

8.

Egyéb munkavégzésh.kapcs.juttat.

0

9.

Részmunkaid.fogl.m.v.kapcs.juttat.

0

0

10.

Munkavégz.kapcs. juttat. össz.

0

0

0

0

11.

Ruházati költségtérítés

0

12.

Ruházati költségtérítés

0

13.

Biztosítási díj (ÖNYP)

14.

Egyéb ktgt. Utazási

85 000

85 000

15.

SZÉP KÁRTYA

0

16.

Telj.m.időben fogl. Sajátos juttat.

0

28 210 438

8 723 000

36 933 438

17.

Polgármester t.díj és ktgtérítés

10 530 000

10 530 000

18.

Képvieslők tiszteletdíj

1 895 000

1 895 000

19.

Zsani i Hivatal

2 201 448

2 201 448

20.

Megbízási díj Rita

36 427

36 427

21.

Város megbízási díj

0

22.

Háziorvos

12 900 000

12 900 000

23.

Állományba nem tart. Juttatása Rita

36 427

12 900 000

0

27 562 875

24.

Személyi juttatások összesen:

14 662 875

41 110 438

8 723 000

64 496 313

25.

II. Munkáltatót terhelő járulékok

26.

Szociáli hozzájárulás adó 13 %

2 186 000

4 167 000

1 134 000

7 487 000

0

27.

Munkaadói járulék összesen

2 186 000

4 167 000

1 134 000

7 487 000

28.

Személyi jutt. és jár. összesen:

16 848 875

45 277 438

9 857 000

71 983 313

9. melléklet a 4/2025. (II. 12.) önkormányzati rendelethez13

Dologi kiadások feladatonként előirányzata

Ft-ban

Sor-szám

Dologi kiadások

Önkormányzat

Önkormányzat által kezelt feladat KEÉK

Összesen

A.

B.

C.

D.

E.

1.

Szakmai anyag

0

2.

Üzemeltetési anyagok

2 515 000

7 339 000

9 854 000

3.

Árubeszerzés

0

4.

Készletbeszerzés

2 515 000

7 339 000

9 854 000

5.

Informatikai szolgál.igénybev.

591 000

119 000

710 000

6.

Egyéb komm. Szolg.

475 000

475 000

7.

Kommun. összesen:

1 066 000

119 000

1 185 000

8.

Közüzemi díjak

12 615 000

925 000

13 540 000

9.

Vásárolt élelmezés

,

0

10.

Bérleti és lízingdíj

100 000

100 000

11.

Karbantartás, kisjavítás

485 000

53 953

538 953

12.

Közvetített szolg. Igénybevét.

0

13.

Szakmai tev. Seg. Szolg.

10 600

10 600

14.

Egyéb szolgáltatások

7 011 555

530 000

7 541 555

15.

Szolg. kiadások

20 222 155

1 508 953

21 731 108

16.

Kiküldetések kiadásai

0

0

17.

Reklám és propaganda

0

18.

Kiküld., Reklám kiad.

0

0

0

19.

Működési célú ÁFA

6 295 000

2 524 000

8 819 000

20.

Helyi adók, vám, illeték

50 000

50 000

21.

Egyéb dologi kiadások

800 000

800 000

22.

Fizetendő ÁFA

175 994

23.

Összesen

31 124 149

11 490 953

42 439 108

10. melléklet a 4/2025. (II. 12.) önkormányzati rendelethez

Az önkormányzat 2025. évi kiadási előirányzatai feladatonként

Ft-ban

Sor-szám

KIADÁSOK JOGCÍMEI

Kötelezően ellátandó feladatok

Tiszabábolna KEÉK

Államigaz-gatási feladat

Mind-összesen

A

B

C

D

E

F

1.

I. MŰKÖDÉSI KIADÁSOK

2.

1. Személyi juttatás

58 233 000

8 723 000

66 956 000

3.

2. Munkaadót terh. járulékok

6 353 000

1 134 000

7 487 000

4.

3. Dologi kiadás

30 837 000

11 937 000

42 774 000

5.

Ebből: - hosszú lej. fejl.hitel kamata

0

6.

- működési célú kamatkiadás

0

7.

4. Egyéb működési célú kiadások összesen

168 000

0

#HIV!

8.

4.1.Támogatásértékű működési kiad.ÁHB-re

168 000

168 000

9.

4.2. Műk.c. kölcsönnyújtás ÁHB-re

0

10.

4.3. Műk.c. tám, kölcs. törlesztése ÁHB-re

0

11.

4.4.Működési c. pénzeszk. átad.államh. kívülre

#HIV!

#HIV!

12.

4.5. Működési célú kölcsönök nyújtása ÁHK-re

0

13.

4.6. Elvonások, befizetések

0

14.

5. Ellátottak pénzbeli juttatásai

2 308 000

2 308 000

15.

I. Működési kiad. összesen

97 899 000

21 794 000

0

119 693 000

16.

II. FELHALMOZÁSI KIADÁSOK

17.

1. Beruházás ÁFÁ-val

127 000

127 000

16.

2. Felújítás ÁFÁ-val

114 258 000

114 258 000

17.

3. Egyéb felhalmozási kiadások összesen

0

18.

3.1.Támogatás értékű felhalmozási kiadás ÁHB-re

0

19.

3.2. Felhalm. célú kölcsönök nyújtása ÁHB-re

0

20.

3.3. Felhalm. célú kölcsönök törlesztése ÁHB-re

0

21.

3.4.Felhalm.c.pénzeszk.átad.államh.kívülre

0

22.

3.5. Felhalm. célú kölcsönök nyújtása ÁHK-re

0

23.

3.6. Lakástámogatás (foglalk-nak)

0

24.

3.7. Felhalmozási célú tartalékok

0

25.

4. Befektetési kiadások

0

26.

5. Hosszú lejáratú hitelek kamata

0

27.

II. Felhalmozási kiadás összesen

114 258 000

127 000

0

114 385 000

28.

TÁRGYÉVI KÖLTSÉGVETÉSI KIADÁS ÖSSZESEN (I.+II.)

212 157 000

21 921 000

0

234 078 000

29.

III. FINANSZÍROZÁSI KIADÁSOK

30.

1.Államháztartáson belüli megelőlegezés v.fiz.

1 082 659

1 082 659

31.

2. Szabad pénzeszköz betétként való elhelyezése

0

32.

3. Központi, irányítószervi támogatás

14 543 284

14 543 284

33.

4. Pénzügyi lízing tőkerész törlesztés

0

34.

5. Forgatási célú belföldi, külföldi értékpapírok vásárlása

0

35.

6. Befektetési célú belföldi, külföldi értékpapír vásárlás

0

36.

7.Működési célú hitel törlesztés és műk.c.kötv.bev.

0

37.

8.Felahalmozási célú hitel törlesztés és fel.c. kötv.bev.

0

38.

III. Finanszírozási kiadások összesen:

15 625 943

0

0

15 625 943

39.

KIADÁS MINDÖSSZESEN (I. + II. +III.)

227 782 943

21 921 000

0

249 703 943

11. melléklet a 4/2025. (II. 12.) önkormányzati rendelethez14

Az önkormányzat 2025. év kiadási előirányzatai feladatonként

12. melléklet a ..../2025. () önkormányzati rendelethez

Ft-ban

Sor-szám

KIADÁSOK JOGCÍMEI

Kötelezően ellátandó feladatok

Tiszabábolna KEÉK

Államigaz-gatási feladat

Mind-összesen

A

B

C

D

E

F

1.

I. MŰKÖDÉSI KIADÁSOK

2.

1. Személyi juttatás

55 773 313

8 723 000

64 496 313

3.

2. Munkaadót terh. járulékok

6 353 000

1 134 000

7 487 000

4.

3. Dologi kiadás

31 124 149

11 490 953

42 615 102

5.

Ebből: - hosszú lej. fejl.hitel kamata

0

6.

- működési célú kamatkiadás

0

7.

4. Egyéb működési célú kiadások összesen

9 665 166

0

9 665 166

8.

4.1.Támogatásértékű működési kiad.ÁHB-re

9 665 166

9 665 166

9.

4.2. Műk.c. kölcsönnyújtás ÁHB-re

0

10.

4.3. Műk.c. tám, kölcs. törlesztése ÁHB-re

0

11.

4.4.Működési c. pénzeszk. átad.államh. kívülre

0

0

12.

4.5. Működési célú kölcsönök nyújtása ÁHK-re

0

13.

4.6. Elvonások, befizetések

0

14.

5. Ellátottak pénzbeli juttatásai

2 308 000

2 308 000

15.

I. Működési kiad. összesen

105 223 628

21 347 953

0

126 571 581

16.

II. FELHALMOZÁSI KIADÁSOK

17.

1. Beruházás ÁFÁ-val

127 000

127 000

16.

2. Felújítás ÁFÁ-val

115 495 728

115 495 728

17.

3. Egyéb felhalmozási kiadások összesen

0

18.

3.1.Támogatás értékű felhalmozási kiadás ÁHB-re

0

19.

3.2. Felhalm. célú kölcsönök nyújtása ÁHB-re

0

20.

3.3. Felhalm. célú kölcsönök törlesztése ÁHB-re

0

21.

3.4.Felhalm.c.pénzeszk.átad.államh.kívülre

0

22.

3.5. Felhalm. célú kölcsönök nyújtása ÁHK-re

0

23.

3.6. Lakástámogatás (foglalk-nak)

0

24.

3.7. Felhalmozási célú tartalékok

0

25.

4. Befektetési kiadások

0

26.

5. Hosszú lejáratú hitelek kamata

0

27.

II. Felhalmozási kiadás összesen

115 495 728

127 000

0

115 622 728

28.

TÁRGYÉVI KÖLTSÉGVETÉSI KIADÁS ÖSSZESEN (I.+II.)

220 719 356

21 474 953

0

242 194 309

29.

III. FINANSZÍROZÁSI KIADÁSOK

30.

1.Államháztartáson belüli megelőlegezés v.fiz.

1 085 840

1 085 840

31.

2. Szabad pénzeszköz betétként való elhelyezése

0

32.

3. Központi, irányítószervi támogatás

14 543 284

14 543 284

33.

4. Pénzügyi lízing tőkerész törlesztés

0

34.

5. Forgatási célú belföldi, külföldi értékpapírok vásárlása

0

35.

6. Befektetési célú belföldi, külföldi értékpapír vásárlás

0

36.

7.Működési célú hitel törlesztés és műk.c.kötv.bev.

0

37.

8.Felahalmozási célú hitel törlesztés és fel.c. kötv.bev.

0

38.

III. Finanszírozási kiadások összesen:

15 629 124

0

0

15 629 124

39.

KIADÁS MINDÖSSZESEN (I. + II. +III.)

236 348 480

21 474 953

0

257 823 433

12. melléklet a 4/2025. (II. 12.) önkormányzati rendelethez

Működési célú pénzeszközátadás államháztartáson kívülre

Ft-ban

Sor-szám

Támogatott megnevezése

Önkorm. Jogalkotás

Önkorm. Által kezelt feladatok

Önkormányzat

Mind-összesen

A

B

C

D

E

F

1.

Ebből: - Nonprofit szervek tám. (pályázat alapján) működésre

2.

Civil szervezetek támogatás pályázat alapján

3.

Tagdíjak:

4.

- KÖSZ

5.

- TTÖT

6.

- TÖOSZ

7.

- LEADER tagdíj

8.

- Falugondn. Egy.

9.

- Támogatás gyerekmentő, stb.

10.

- Tiszafüred hulladéklerakó

0

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

0

18.

0

19.

Összesen

0

0

0

0

13. melléklet a 4/2025. (II. 12.) önkormányzati rendelethez15

Beruházási kiadási előirányzatok

célonkénti részletezése

Ft-ban

Sor-szám

Beruházási cél

2025. évi előirányzat

A

B

C

1.

Önkormányzat tárgyi eszköz beszerzés

1 413 722

2.

KEÉK tárgyi eszköz

127 000

3.

MFP-ÖTIFB/2024

5 576 000

4.

MFP UHJ/2023

187 000

5.

TOP-plusz 2022-00006

425 000

6.

Top- Plusz Tiszapalkonya

20 254 000

7.

Beruházás Összesen:

27 982 722

14. melléklet a 4/2025. (II. 12.) önkormányzati rendelethez16

Felújítási kiadási előirányzatok

célonkénti részletezése

Ft-ban

Sor-szám

Felújítási cél

2025. évi előirányzat

A

B

C

1.

MFP UHJ/2023

4 643 000

2.

TOP plusz

40 540 006

3.

TOP-plusz 2022-00006

42 457 000

4.

MFP-ÖTIFB/2024

5.

Top- Plusz Tiszapalkonya

6.

Felújítás összesen

87 640 006

15. melléklet a 4/2025. (II. 12.) önkormányzati rendelethez

Költségvetési szervek létszámkerete

Sor-szám

Költségvetési szerv

Jóváh.létszám /fő/

A

B

C

1.

KEÉK

2,0

2.

Polgármester

1,0

3.

Falugondnok

1,0

4.

Könyvtáros

0,25

5.

Assszisztens

1,0

6.

Hivatal (Zsanett, Rita)

2,0

7.

Közfoglalkoztatottak

9,0

Létszámkeret összesen

16,3

16. melléklet a 4/2025. (II. 12.) önkormányzati rendelethez17

2025. III. NEGYEDÉVI BEVÉTELEK FELADATONKÉNT

Ft-ban

Sor-szám

JOGCÍMEK:

Önkormányzat

Önkormányzat által kezelt feladatok KEÉK

Összesen

A

B

C

D

E

1.

Igazgatási szolgált. díj

2.

Bírság bevételek (pl.szabálysértési)

3.

Árú és készletért.bev.(pl.selej-tezés)

4.

Szolgáltatások (vendégház,sátor,betonkev., fénymásolás,szállítási díj)

0

5.

Bérleti díj (kultúr,pannon,l.bódé ,helypénz)

0

6.

Működési bevételek

3 785 000

5 382 000

9 167 000

7.

Intézmény finanszírozás

14 543 284

14 543 284

8.

Támogatásért.felh.bevételek (TB)

38 203 859

38 203 859

9.

Közhatalmi bevételek

22 724 519

22 724 519

10.

Költségvetési támogatás

49 994 733

49 994 733

11.

Pénzmaradvány igénybevétele

121 640 369

1 549 669

123 190 038

12.

Működési célú hitel

0

13.

Bevételek mindösszesen

236 348 480

21 474 953

257 823 433

17. melléklet a 4/2025. (II. 12.) önkormányzati rendelethez18

Önkormányzatok működési költségvetési támogatása 2025.

Ft-ban

Sor-szám

BEVÉTELEK JOGCÍMEI

Önkormányzat összesen

A

B

C

1.

Települési önkormányzatok működésének támogatása

2.

I. A helyi önkormányzatok működésének általános támogatása

16 111 810

3.

I.1.ba.) Zöldterület-gazdálkodással kapcsolatos feladatok

1 801 800

4.

I.1.bb.) Közvilágítás fenntartásának támogatása

5 926 500

5.

I.1.bc.) Köztemető fenntartással kapcsolatos feladatok

100 000

6.

I.1.bd.) Közutak fenntartásának támogatása

1 138 025

7.

I.1.c) Egyéb önkormányzati feladatok támogatása (szoc. Tüzelő)

7 140 385

8.

I.1.d) Lakott külterülettel kapcsolatos feladatok támogatása

5 100

9.

I.1.e) Üdülőhelyi feladatok támogatása

10.

V.I.1. Kiegészítés I.1. jogcímekhez kapcsolódóan

11.

Polgármester bértámogatás

10 821 841

12.

Települési önkormányzatok szociális és gyermekjóléti feladatainak támogatása

6 786 100

13.

III.2.Települési Önkormányzatok szociális faladatainak egyéb támogatása

3 239 118

14.

III.3.c (1) Szociális étkeztetés

442 600

15.

III.3.e Falugondnoki szolgáltatás

6 343 500

16.

Gyermekétkeztetés támogatása

9 346 274

17.

III.5.a) A fin. Szempontjából elism. dolg. bértámogatása.

4 080 960

18.

III.5.b) Gyermekétkeztetés üzemeltetési támogatása

5 265 314

19.

III.6. A rászoruló gyermekek intézm.kív. Szünidei étk. Támogatása

20.

IV. Kulturális feladatok támgatása

3 689 590

21.

Önkormányzat költségvetési támogatása összesen

49 994 733

18. melléklet a 4/2025. (II. 12.) önkormányzati rendelethez19

KÖLTSÉGVETÉS MÉRLEGE

2025

Ft-ban

Sor-szám

Bevételi előirányzat

Kiadási előirányzat

Megnevezés

KEÉK

Önkorm.

Megnevezés

KEÉK

Önkorm.

A

B

C

D

E

F

G

1.

A. Működési költségvetés bevételei összesen

5 382 000

114 708 111

A. Működési költségvetés kiadásai összesen

21 474 953

105 223 628

2.

I. Működési bevételek

5 382 000

3 785 000

I. Személyi juttatás

8 723 000

55 773 313

3.

II. Önkormányzatok sajátos működési bevételei

22 724 519

II. Munkaadót terhelő járulékok és szoc. Hozzájár. adó

1 134 000

6 353 000

4.

III. Központi költségvetésből kapott támogatás

49 994 733

III. Dologi kiadások

11 617 953

31 124 149

5.

IV. Támogatás értékű bevételek

38 203 859

IV. Ellátottak pénzbeli juttatásai

2 308 000

6.

V. Államháztartáson kívülről átvett pénzeszközök

V. Egyéb működési kiadások

9 665 166

7.

8.

B. Felhalmozási költségvetés bevételei összesen

0

B. Felhalmozási költségvetés kiadásai összesen

115 495 728

9.

I. Felhalmozási és tőke jellegű bevételek

I. Beruházási kiadások ÁFÁ-val

10.

II. Központi költségvetésből kapott költségvetési támogatás

II. Felújítási kiadások ÁFÁ-val

115 495 728

11.

III. Támogatás értékű bevételek

III. Egyéb felhalmozási kiadások

12.

IV. Államháztartáson kívülről átvett pénzeszközök

13.

14.

C. Kölcsönök

C. Kölcsönök

15.

I. Kapott kölcsön

I. Kölcsönök nyújtása

16.

II. Kölcsönök visszatérülése

II. Kölcsönök törlesztése

17.

18.

D. Tartalékok

19.

I. Általános tartalék

20.

II. Céltartalék

21.

22.

KÖLTSÉGVETÉSI BEVÉTELEK ÖSSZESEN (A+B+C)

5 382 000

114 708 111

KÖLTSÉGVETÉSI KIADÁSOK ÖSSZESEN (A+B+C+D)

21 474 953

220 719 356

23.

D. Finanszírozási célú pénzügyi műveletek összesen (I+II+III)

16 092 953

121 640 369

E. Finanszírozási célú pénzügyi műveletek összesen (I+II+III)

15 629 124

24.

I. Betétek visszavonása

I. Szabad pénzeszközök betétként való elhelyezése

25.

II. Költségv.-i hiány belső finaszírozására szolgáló pénzmaradvány, vállalkozási maradvány igénybevétele

1 549 669

121 640 369

II. Államháztartáson belüli megelőlegezés visszafiz.

1 085 840

26.

III. Központi irányítószervi támogatás

14 543 284

III. Központi irányítószervi támogatás

14 543 284

27.

28.

BEVÉTELEK MINDÖSSZESEN (A+B+C+D)

21 474 953

236 348 480

KIADÁSOK MINDÖSSZESEN (A+…E)

21 474 953

236 348 480

19. melléklet a 4/2025. (II. 12.) önkormányzati rendelethez20

2025. évi ELŐIRÁNYZAT-FELHASZNÁLÁSI TERV

Ft-ban

Hónap

Költségvetési

Hitel

Kötvény

Értékpapír

Bevétel

Kiadás

Felvétel

Törlesztés

Kibocsátás

Beváltás

Eladás

Vétel

Január

21 485 286

21 485 286

Február

21 485 286

21 485 286

Március

21 485 286

21 485 286

Április

21 485 286

21 485 286

Május

21 485 286

21 485 286

Június

21 485 286

21 485 286

Július

21 485 286

21 485 286

Augusztus

21 485 286

21 485 286

Szeptember

21 485 286

21 485 286

Október

21 485 286

21 485 286

November

21 485 286

21 485 286

December

21 485 287

21 485 287

Összesen

257 823 433

257 823 433

0

0

0

0

20. melléklet a 4/2025. (II. 12.) önkormányzati rendelethez

KIMUTATÁS

a közvetett támogatások tervezett összegéről

2025

Ft-ban

Sor-szám

Közvetett támogatás megnevezése

Közvetett támogatás tervezett összege

A

B

C

1.

Ellátottak térítési díjának, kártérítésének méltányossági alapon történő elengedésének összege

0

2.

Lakosság részére lakásépítéshez, lakásfelújításhoz nyújtott kölcsönök elengedésének összege

0

3.

Helyi adónál biztosított kedvezmény összege

300 000

4.

Ebből:

5.

- építményadó

6.

- telekadó

7.

- vállalkozások kommunális adója

8.

- magánszemélyek kommunális adója (150 fő*2000)

300 000

9.

- idegenforgalmi adó tartózkodás után

10.

- idegenforgalmi adó épületek után

11.

- iparűzési adó állandó jelleggel végzett iparűzési tevékenység után

12.

- iparűzési adó ideiglenes jelleggel végzett iparűzési tevék. után

13.

Gépjárműadónál biztosított kedvezmény összege

14.

Helyi adónál biztosított mentesség összege

0

15.

Ebből:

16.

- építményadó

17.

- telekadó

18.

- vállalkozások kommunális adója

19.

- magánszemélyek kommunális adója

20.

- idegenforgalmi adó tartózkodás után

21.

- idegenforgalmi adó épületek után

22.

- iparűzési adó állandó jelleggel végzett iparűzési tevékenység után

23.

- iparűzési adó ideiglenes jelleggel végzett iparűzési tevék. után

24.

Gépjárműadónál biztosított mentesség összege

25.

Helyiségek, eszközök hasznosításából származó kedvezmény összege

26.

Helyiségek, eszközök hasznosításából származó mentesség összege

27.

Egyéb nyújtott kedvezmény vagy kölcsön elengedésének összege

28.

ÖSSZESEN

300 000

1

A 2. § a) pontja a Tiszabábolna Község Önkormányzata Képviselő-testületének 11/2025. (XII. 3.) önkormányzati rendelete 1. §-ával megállapított szöveg.

2

A 2. § b) pontja a Tiszabábolna Község Önkormányzata Képviselő-testületének 11/2025. (XII. 3.) önkormányzati rendelete 1. §-ával megállapított szöveg.

3

A 2. § c) pontja a Tiszabábolna Község Önkormányzata Képviselő-testületének 11/2025. (XII. 3.) önkormányzati rendelete 1. §-ával megállapított szöveg.

4

A 2. § d) pontja a Tiszabábolna Község Önkormányzata Képviselő-testületének 11/2025. (XII. 3.) önkormányzati rendelete 1. §-ával megállapított szöveg.

5

A 2. § e) pontja a Tiszabábolna Község Önkormányzata Képviselő-testületének 11/2025. (XII. 3.) önkormányzati rendelete 1. §-ával megállapított szöveg.

6

A 2. § f) pontja a Tiszabábolna Község Önkormányzata Képviselő-testületének 11/2025. (XII. 3.) önkormányzati rendelete 1. §-ával megállapított szöveg.

7

Az 1. melléklet a Tiszabábolna Község Önkormányzata Képviselő-testületének 11/2025. (XII. 3.) önkormányzati rendelete 2. § (1) bekezdésével megállapított szöveg.

8

A 2. melléklet a Tiszabábolna Község Önkormányzata Képviselő-testületének 11/2025. (XII. 3.) önkormányzati rendelete 2. § (2) bekezdésével megállapított szöveg.

9

A 3. melléklet a Tiszabábolna Község Önkormányzata Képviselő-testületének 11/2025. (XII. 3.) önkormányzati rendelete 2. § (3) bekezdésével megállapított szöveg.

10

Az 5. melléklet a Tiszabábolna Község Önkormányzata Képviselő-testületének 11/2025. (XII. 3.) önkormányzati rendelete 2. § (4) bekezdésével megállapított szöveg.

11

A 6. melléklet a Tiszabábolna Község Önkormányzata Képviselő-testületének 11/2025. (XII. 3.) önkormányzati rendelete 2. § (5) bekezdésével megállapított szöveg.

12

A 8. melléklet a Tiszabábolna Község Önkormányzata Képviselő-testületének 11/2025. (XII. 3.) önkormányzati rendelete 2. § (6) bekezdésével megállapított szöveg.

13

A 9. melléklet a Tiszabábolna Község Önkormányzata Képviselő-testületének 11/2025. (XII. 3.) önkormányzati rendelete 2. § (7) bekezdésével megállapított szöveg.

14

A 11. melléklet a Tiszabábolna Község Önkormányzata Képviselő-testületének 11/2025. (XII. 3.) önkormányzati rendelete 2. § (8) bekezdésével megállapított szöveg.

15

A 13. melléklet a Tiszabábolna Község Önkormányzata Képviselő-testületének 11/2025. (XII. 3.) önkormányzati rendelete 2. § (9) bekezdésével megállapított szöveg.

16

A 14. melléklet a Tiszabábolna Község Önkormányzata Képviselő-testületének 11/2025. (XII. 3.) önkormányzati rendelete 2. § (10) bekezdésével megállapított szöveg.

17

A 16. melléklet a Tiszabábolna Község Önkormányzata Képviselő-testületének 11/2025. (XII. 3.) önkormányzati rendelete 2. § (11) bekezdésével megállapított szöveg.

18

A 17. melléklet a Tiszabábolna Község Önkormányzata Képviselő-testületének 11/2025. (XII. 3.) önkormányzati rendelete 2. § (12) bekezdésével megállapított szöveg.

19

A 18. melléklet a Tiszabábolna Község Önkormányzata Képviselő-testületének 11/2025. (XII. 3.) önkormányzati rendelete 2. § (13) bekezdésével megállapított szöveg.

20

A 19. melléklet a Tiszabábolna Község Önkormányzata Képviselő-testületének 11/2025. (XII. 3.) önkormányzati rendelete 2. § (14) bekezdésével megállapított szöveg.