Tiszadorogma Község Önkormányzata Képviselő-testületének 5/2025. (II. 26.) önkormányzati rendelete

A 2025. évi igazgatási szünet elrendeléséről

Hatályos: 2025. 02. 27- 2026. 01. 04

Tiszadorogma Község Önkormányzata Képviselő-testületének 5/2025. (II. 26.) önkormányzati rendelete

A 2025. évi igazgatási szünet elrendeléséről

2025.02.27.

[1] A szabályozás célja, hogy az igazgatási szünettel az európai uniós gyakorlatban, illetve a hazai közszolgáltatásban már kialakított szabályozáshoz igazodva a munkáltató részére könnyen áttekinthetővé és racionálisan tervezhetővé váljon a munkavégzés folyamata.

[2] Tiszadorogma Község Önkormányzata Képviselő-testülete a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 232. § (3) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján, az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés a) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:

A rendelet hatálya

1. § A rendelet hatálya kiterjed a Tiszatarjáni Közös Önkormányzati Hivatal Tiszadorogmai Kirendeltségén (továbbiakban: Hivatal) foglalkoztatott valamennyi köztisztviselőre.

Az igazgatási szünet

2. § (1) A Hivatalban a 2025. évi igazgatási szünet: 2025. december 22-től 2026. január 4. napjáig tart.

(2) Az igazgatási szünet időtartama alatt a feladatellátás folyamatosságának biztosítása érdekében a Hivatal ügyeletet tart, azonban az ügyfélfogadás szünetel.

3. § A minden év július 1. napján esedékes Közszolgálati Tisztviselők Napja munkaszüneti nap a Hivatal köztisztviselői számára.

4. § A 2025. évi munkaszüneti napok körüli munkarend átcsoportosítás miatt az ügyfélfogadás a Hivatalban az alábbiak szerint alakul:

a) 2025. május 17. (szombat): ügyfélfogadás nincs, a hivatal zárva tart.

b) 2025. október 18. (szombat) ügyfélfogadás nincs, a hivatal zárva tart.

c) 2025. december 13. (szombat) ügyfélfogadás nincs, a hivatal zárva tart.

Záró rendelkezések

5. § Ez a rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba, és 2026. január 5-én hatályát veszti.