Alsószuha Község Önkormányzata Képviselő-testületének 7/2018. (XII.12.) önkormányzati rendelete
a képviselő-testület szervezeti és működési szabályzatáról szóló 2/2018. (III.14.) önkormányzati rendelete módosításáról
Hatályos: 2018. 12. 17- 2018. 12. 17Alsószuha Község Önkormányzata Képviselő-testületének 7/2018. (XII.12.) önkormányzati rendelete
a képviselő-testület szervezeti és működési szabályzatáról szóló 2/2018. (III.14.) önkormányzati rendelete módosításáról1
Alsószuha község Önkormányzata Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotói hatáskörében, az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés d) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva, a következőket rendeli el:
1. § A képviselő-testület szervezeti és működési szabályzatáról szóló 2/2018.(III.14.) önkormányzati rendelet (a továbbiakban Rendelet) 37. § (3) bekezdése helyébe az alábbi rendelkezés lép:
2. § A Rendelet 37. §-a (5) bekezdése helyébe az alábbi rendelkezés lép:
„(5) Az Ügyrendi Bizottság feladata:
a) a polgármester, az alpolgármester és a képviselők valamint hozzátartozóik vagyonnyilatkozatainak nyilvántartása és vizsgálata,
b) eljárás az összeférhetetlenség megállapítására irányuló kezdeményezés ügyében,
c) vizsgálat lefolytatása a be nem jelentett kizárási ok ügyében, valamint
d) képviselő-testületi tag tekintetében fennálló összeférhetetlenségi ok esetén fogadja és kezeli az adott képviselő-testületi tagnak az összeférhetetlenségi ok alapjául szolgáló jogviszony megszüntetéséről szóló, az arra jogosult által írásban megerősített lemondó nyilatkozatát.”
3. § (1) Ez a rendelet a kihirdetését követő 5. napon lép hatályba.
3. § (2) Hatályát veszti a Rendelet 37. § (8) bekezdése és a 39. § (6) bekezdése.
A rendelet a 2010. évi CXXX. törvény 12/B. §-a alapján hatályát vesztette 2018. december 18. napjával.