Ramocsaháza Község Önkormányzata Képviselő-testületének 4/2022. (II. 7.) önkormányzati rendelete

a Ramocsaházai Közös Önkormányzati Hivatal székhelyén igazgatási szünet elrendeléséről

Hatályos: 2022. 02. 08- 2022. 02. 12

Ramocsaháza Község Önkormányzata Képviselő-testületének 4/2022. (II. 7.) önkormányzati rendelete

a Ramocsaházai Közös Önkormányzati Hivatal székhelyén igazgatási szünet elrendeléséről

2022.02.08.

a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 232. § (3) bekezdésében, valamint a közszolgálati tisztviselők munka- és pihenőidejéről, az igazgatási szünetről, a közszolgálati tisztviselőt és a munkáltatót terhelő egyes kötelezettségekről, valamint a távmunka-végzésről szóló 30/2012. (III.7.) Korm. rendelet 13-15. §-aiban kapott felhatalmazás alapján az alábbiakat rendeli el:

1. § E rendelet hatálya kiterjed a Ramocsaházai Közös Önkormányzati Hivatal, Ramocsaháza székhely településén (a továbbiakban: Hivatal) foglalkoztatott valamennyi közszolgálati tisztviselőre.

2. § A koronavírus világjárvány miatti veszélyhelyzetre tekintettel, figyelemmel a Hivatal dolgozói között előforduló pozitív megbetegedésekre, a dolgozók védelme érdekében rendkívüli igazgatási szünetet rendel el 2022. február 8. és 2022. február 11. közötti időszakban.

3. § Az igazgatási szünet időtartama alatt a Hivatal zárva tart, személyes ügyfélfogadás csak rendkívüli esetben biztosított. Külön beosztás szerint a dolgozók telefonos és személyes ügyeletet látnak el.

4. § Ez a rendelet 2022. február 8-án lép hatályba, és 2022. február 13-án hatályát veszti.