Benk Község Önkormányzata Képviselő-testületének 2/2024. (II. 19.) önkormányzati rendelete

a Képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 2/2023 (II.13.) önkormányzati rendelet módosításáról

Hatályos: 2024. 02. 20- 2024. 02. 20

Benk Község Önkormányzata Képviselő-testületének 2/2024. (II. 19.) önkormányzati rendelete

a Képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 2/2023 (II.13.) önkormányzati rendelet módosításáról

2024.02.20.

Benk Község Önkormányzat Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk. (2) bekezdésben meghatározott eredeti jogalkotói hatáskörében, a 32. cikk (1) bekezdés a) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:

1. § A Képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 2/2023. (II. 13.) önkormányzati rendelet 9. § (1) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:

„(1) A Képviselő-testület üléséről a jegyzőkönyv 1 eredeti, mely a Jegyzőnél kerül elhelyezésre, és 2 db fénymásolt példányban készül, melyből egy példányt a lakosság tájékoztatása érdekében a könyvtárban, egy példányt az önkormányzat épületében kell elhelyezni, valamint a Kormányhivatalnak jogszabály által meghatározott úton kell megküldeni.”

2. § A Képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 2/2023. (II. 13.) önkormányzati rendelet 11. § (4) és (5) bekezdése helyébe a következő rendelkezések lépnek:

„(4) A polgármester 100.000.- Ft értékhatárig dönt a készpénzes és banki átutalásos forrásfelhasználásról, döntéséről a döntést követő ülésen tájékoztatja a képviselő-testületet. Ebbe nem számít bele:

a) az önkormányzatnál jelentkező rezsiszámlák,

b) a szociális rendeletben megállapított ellátási formákhoz kapcsolódó kifizetések,

c) cégautóadó, kötelező felelősségbiztosítás

d) havi szinten jelentkező munkabérek, tiszteletdíjak, megbízási díjak (könyvtáros és közművelődési szakember)

e) központi orvosi ügyelethez történő hozzájárulás

f) Eperjeske 2007 Kft részére fizetendő folyékony hulladék szállítás rendelkezésre állási díja

(5) Amennyiben az 100.000 Ft-os költségkeret a két ülés között kimerítésre kerül, abban az esetben a polgármester írásban jelezheti a képviselő- testület tagjai felé az esedékes kifizetéseket, akik szintén írásban kötelesek visszajelezni a tudomásulvételről, és ezt követően kerülhet sor a kifizetésre a pénzügyi ügyintéző által.”

3. § Ez a rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba, és a kihirdetését követő második napon hatályát veszti.