Zsurk Község Önkormányzati Képviselő-testületének 10/2014 (X.29.) Önkormányzati rendelete
A Szervezeti és Működési Szabályzatról szóló 11/2011.(X.03.) önkormányzati rendelet módosításáról
Hatályos: 2014. 10. 29- 2014. 10. 29Zsurk Község Önkormányzati Képviselő-testületének 10/2014 (X.29.) Önkormányzati rendelete
A Szervezeti és Működési Szabályzatról szóló 11/2011.(X.03.) önkormányzati rendelet módosításáról
2014-10-29-tól 2014-10-30-ig
Zsurk Község Önkormányzatának Képviselő-testülete a Magyarország Alaptörvénye 32. cikk (1) bekezdés a) pontjában biztosított eredeti jogalkotó hatáskörében eljárva, Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 143. § (4) bekezdés a) pontjában és a 53. § (1) bekezdésében kapott felhatalmazás, valamint Magyarország Alaptörvénye 32. cikk (1) bekezdés d) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:
1. §
A Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 11/2011. (X.03.) önkormányzati rendeletben (továbbiakban: Rendelet) 20. § fejezet címe és a 20. § (1) bekezdése az alábbiak szerint módosul:
20. Jegyző, Aljegyző és a Záhonyi Közös Önkormányzati Hivatal
20. § (1) A jegyző vagy az aljegyző a Záhonyi Közös Önkormányzati Hivatalban az ügyfélfogadási rend szerinti fogadóórát tart.
2. §
A Rendelet 20. § (7) bekezdése az alábbiak szerint módosul:
A jegyzőt tartós akadályoztatása esetén teljes jogkörrel az aljegyző helyettesíti. A székhely önkormányzat polgármestere a jegyzői hatáskör átruházásának tényéről a helyben szokásos módon tájékoztatja a képviselő-testületet, Záhonyi Közös Önkormányzati Hivatalhoz tartozó települések polgármesterét, a Záhonyi Közös Önkormányzati Hivatal dolgozóit és a lakosságot.
3. §
A Rendelet 20. § az alábbi bekezdésekkel egészül ki:
(8) Tartós akadályoztatásnak minősül az előreláthatólag 15 napot meghaladó távollét.
(9) A jegyző és az aljegyző egyidejű távolléte esetén a jegyzői feladatokat a székhely önkormányzat polgármestere által kijelölt, a képesítési követelményeknek megfelelő köztisztviselő látja el.
4. §
A Rendelet 21. § (2) és (3) bekezdés helyébe az alábbi rendelkezés lép:
(2) A jegyző vagy az aljegyző, illetve akadályoztatásuk esetén az általuk megbízott személy Zsurkon minden héten kedden délután 13 órától – 15 óráig fogadóórát tart, melyen az állampolgárok közvetlenül fordulhatnak hozzá kérdéseikkel, problémáikkal.
(3) A jegyző vagy akadályoztatása esetén az aljegyző köteles mindegyik képviselő-testület ülésén részt venni és ott a szükséges tájékoztatást megadni.
5. §
A Rendelet 3. függeléke az alábbiak szerint módosul:
Sorszám | Bizottság megnevezése | |
1. | Összeférhetetlenséget vizsgáló és Vagyonnyilatkozat Kezelő Bizottság | Bizottság elnöke Kutasi Albert |
2. | Összeférhetetlenséget vizsgáló és Vagyonnyilatkozat Kezelő Bizottság | Bizottság tagja Pócsik Gábor |
3. | Összeférhetetlenséget vizsgáló és Vagyonnyilatkozat Kezelő Bizottság | Bizottság tagja Vigmond Lajos |
6. §
A Rendelet módosítás 2014. október 29-én 17,00 órakor lép hatályba, és hatálybalépését követő napon hatályát veszti.
7. §
A képviselő testület felhatalmazza a polgármestert az egységes szerkezetű Rendelet aláírására.
Z s u r k, 2014. október 29.
Pócsikné Vakula Ágnes Révész Viola
polgármester jegyző