Zsurk Község Önkormányzati Képviselő-testületének 9/2014 (X.27.) Önkormányzati rendelete
A Szervezeti és Működési Szabályzatról szóló 11/2011.(X.03.) önkormányzati rendelet módosításáról
Hatályos: 2014. 10. 27- 2014. 10. 27Zsurk Község Önkormányzati Képviselő-testületének 9/2014 (X.27.) Önkormányzati rendelete
A Szervezeti és Működési Szabályzatról szóló 11/2011.(X.03.) önkormányzati rendelet módosításáról
2014-10-27-tól 2014-10-28-ig
Zsurk Község Önkormányzatának Képviselő-testülete a Magyarország Alaptörvénye 32. cikk (1) bekezdés a) pontjában biztosított eredeti jogalkotó hatáskörében eljárva, Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 143. § (4) bekezdés a) pontjában és a 53. § (1) bekezdésében kapott felhatalmazás, valamint Magyarország Alaptörvénye 32. cikk (1) bekezdés d) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:
1. §
A Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 11/2011. (X.03.) önkormányzati rendeletben (továbbiakban: Rendelet) 3. § (4) bekezdése az alábbiak szerint módosul:
A képviselő-testület tagjai közül 1 fő alpolgármestert választ, az alpolgármester társadalmi megbízatásban látja el feladatát.
2. §
A Rendeletben szereplő minden „Vagyonnyilatkozat Kezelő Bizottság” helyébe a „Összeférhetetlenséget vizsgáló és Vagyonnyilatkozat Kezelő Bizottság ” szöveg lép.
3. §
A Rendelet 3. § (9) bekezdése az alábbiak szerint módosul:
Az Összeférhetetlenséget vizsgáló és Vagyonnyilatkozat Kezelő Bizottság feladat és hatáskörei:
Ellátja a polgármester és a képviselői tisztség betöltésével kapcsolatos összeférhetetlenségi vizsgálatot, a vagyonnyilatkozat-tételével, valamint a vagyonnyilatkozatok ellenőrzésével kapcsolatos teendőket.
4. §
A Rendelet 5. § (1) bekezdése az alábbiak szerint módosul:
„Az alakuló ülést a polgármester hívja össze és vezeti.”
5. §
A Rendelet 5. § (2) bekezdése a) pontjából az alábbi szöveg törlésre kerül:
„a megbízólevelek átadása,”
6. §
A Rendelet 5. § (3) bekezdése folytatólagosan az alábbi szöveggel egészül ki:
„ , amennyiben a bizottság megválasztására nem kerül, sor az alpolgármester tesz javaslatot.”
7. §
A Rendelet az alábbi 5. § (8) bekezdéssel egészül ki:
Amennyiben az alakuló ülésen a (2) bekezdésben meghatározott napirendi pontok megtárgyalására nem kerül sor a képviselő-testület az alakuló ülést követő ülésen dönt azok meghatározásáról.
8. §
A Rendelet az 6. § (7) bekezdése az alábbi ponttal egészül ki:
f) Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Kormányhivatal Záhonyi Járási Hivatal Vezetőjét.
9. §
A Rendelet 1. függelék található szakágazati szerinti besoroláshelyébe az alábbi szöveg lép:
TEÁOR, SZAKÁGAZAT, KORMÁNYZATI FUNKCIÓ SZERINTI BESOROLÁS
TEÁOR szerinti besorolás:
8411 | Általános közigazgatás (főtevékenység) |
Államháztartási szakágazat szerinti besorolás:
841105 | Helyi önkormányzatok és társulások igazgatási tevékenysége |
Kormányzati funkciók:
011130 Önkormányzatok és önkormányzati hivatalok jogalkotó és általános igazgatási tevékenysége
013320 Köztemető-fenntatás és –működtetés
013350 Az önkormányzati vagyonnal való gazdálkodással kapcsolatos feladatok
016020 Országos és helyi népszavazással kapcsolatos tevékenységek
016080 Kiemelt állami és önkormányzati rendezvények
021020 Védelmi képesség fenntartása, fejlesztése, honvédelmi felkészítés
022010 Polgári honvédelem ágazati feladatai, a lakosság felkészítése
041231 Rövid időtartamú közfoglalkoztatás
041232 Start-munka program-Téli közfoglalkoztatás
041233 Hosszabb időtartamú közfoglalkoztatás
041236 Országos közfoglalkoztatási program
041237 Közfoglalkoztatási mintaprogram
042180 Állat-egészségügy
045120 Út, autópálya építése
045160 Közutak, hidak, alagutak üzemeltetése, fenntartása
051030 Nem veszélyes (települési) hulladék vegyes (ömlesztett) begyűjtése, szállítása, átrakása
051040 Nem veszélyes hulladék kezelése, ártalmatlanítása
052020 Szennyvíz gyűjtése, tisztítása, elhelyezése
061020 Lakóépület építése
063020 Víztermelés, -kezelés, -ellátás
064010 Közvilágítás
066010 Zöldterület-kezelés
066020 Város-, községgazdálkodási egyéb szolgáltatások
072111 Háziorvosi alapellátás
072112 Háziorvosi ügyeleti ellátás
074011 Foglalkozás-egészségügyi alapellátás
081045 Szabadidősport-(rekreációs sport-) tevékenység és támogatása
082091 Közművelődési-közösségi és társadalmi részvétel fejlesztése
084070 A fiatalok társadalmi integrációját segítő struktúra, szakmai szolgáltatások fejlesztése, működtetése
101222 Támogató szolgáltatás fogyatékos személyek részére
101270 Fogyatékossággal élők társadalmi integrációját és életminőségét segítő programok, támogatások
104042 Gyermekjóléti szolgáltatások
106010 Lakóingatlan szociális célú bérbeadása, üzemeltetése
107051 Szociális étkeztetés
107052 Házi segítségnyújtás
107053 Jelzőrendszeres házi segítségnyújtás
107054 Családsegítés
10. §
A Rendelet 2. függeléke az alábbiak szerint módosul:
Sorszám | Név | Lakcím | |
1 | Pócsikné Vakula Ágnes | polgármester | Zsurk, Dózsa Gy út 81. |
2 | Farkas Géza | képviselő | Zsurk, Dózsa Gy út 24. |
3 | Kutasi Albert | képviselő | Zsurk, Dózsa Gy. út 14. |
4 | Pócsik Gábor | képviselő | Zsurk, Petőfi út 15. |
5 | Vigmond Lajos | képviselő | Zsurk, Dózsa György út 7. |
11. §
A Rendelet módosítás a kihirdetésével lép hatályba 2014. október 27. 14,30 órakor és hatálybalépését követő napon hatályát veszti.
Z s u r k, 2014. október 27.
Pócsikné Vakula Ágnes Révész Viola
polgármester jegyző