Sajópálfala Község Önkormányzata Képviselő-testületének 2/2025. (II. 18.) önkormányzati rendelete
az önkormányzat 2025. évi költségvetéséről
Hatályos: 2025. 05. 14Sajópálfala Község Önkormányzata Képviselő-testületének 2/2025. (II. 18.) önkormányzati rendelete
az önkormányzat 2025. évi költségvetéséről
[1] A 2025. évi költségvetés célja, hogy a kötelező és önként vállalt feladatok ellátásához a tervezett bevételek fedezzék a felmerülő kiadásokat, az előre nem látható kiadásokhoz a tervezett tartalékok a 2025. évi költségvetési évben biztosítsák a költségvetés tartós egyensúlyát
[2] Sajópálfala Község Önkormányzatának Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotói hatáskörében, az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés f) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva, valamint a Sajópálfala Község Önkormányzat Pénzügyi Bizottsága véleményének kikérésével a következőket rendeli el:
1. § [A rendelet hatálya]
A rendelet hatálya a képviselő-testületre, annak bizottságaira, a polgármesteri hivatalra és az önkormányzat irányítása alá tartozó költségvetési szervekre (intézményekre) terjed ki.
2. § [A költségvetés bevételei és kiadásai]
(1) A képviselő-testület az önkormányzat 2025. évi költségvetését:
a) 169.352.149 Ft költségvetési bevétellel
b) 179.155.190 Ft költségvetési kiadással
c) -9.803.041 Ft költségvetési egyenleggel[a)-b)]
d) 0 Ft - c)-ből működési (hiány, többlet)
e) 0 Ft felhalmozási (hiány, többlet)
f) 13.856.845 Ft finanszírozási bevétellel
g) 4.053.804 Ft finanszírozási kiadással
h) 9.803.041 Ft finanszírozási egyenleggel [f)-g)]
i) a bevételek és kiadások főösszegét 183.208.994 Ft-ban állapítja meg.
(2) Az (1) bekezdésben megállapított költségvetési bevételek forrásonkénti, a költségvetési kiadások jogcímenkénti megoszlását önkormányzati szinten, továbbá a finanszírozási bevételeket és kiadásokat és azon belül kötelező feladatok, önként vállalt feladatok, államigazgatási feladatok szerinti bontásban a képviselő-testület az 1. melléklet szerint határozza meg.
(3) A működési és felhalmozási bevételek és kiadások előirányzatai mérlegszerű bemutatását önkormányzati szinten a 2. melléklet részletezi.
(4) A működési hiány belső finanszírozásának érdekében a képviselő-testület az előző év(ek) költségvetési maradványának, vállalkozási maradványának igénybevételét, továbbá 0 (a felhalmozási célú többletbevételek működési célú kiadásokra történő átcsoportosítását, értékpapír értékesítését, stb.) rendeli el.
(5) A felhalmozási hiány finanszírozása érdekében az adott évi saját bevételek 20 %-át, de legfeljebb 10 millió forintot meghaladó fejlesztési célú adósságot keletkeztető ügylet megkötésére a Kormány hozzájárulása szükséges. Az adott évi saját bevételek 20 %-át, de legfeljebb a 10 millió forintot meg nem haladó fejlesztési célú adósságot keletkeztető ügylet esetében a hiány külső finanszírozása fejlesztési hitelből /vagy/ az előző év(ek) költségvetési maradványának, vállalkozási maradványának igénybevételével történik.
3. § [A költségvetés részletezése]
(1) A Képviselő-testület az önkormányzat 2025. évi költségvetését részletesen a következők szerint állapítja meg:
(2) Az Önkormányzat adósságot keletkeztető ügyletekből és kezességvállalásokból fennálló kötelezettségeit a 3. melléklet részletezi.
(3) Az Önkormányzat saját bevételeinek részletezését az adósságot keletkeztető ügyletből származó tárgyévi fizetési kötelezettség megállapításához a 4. melléklet tartalmazza.
(4) Az Önkormányzat 2025. évi adósságot keletkeztető fejlesztési céljait az 5. melléklet részletezi.
(5) Az Önkormányzat költségvetésében szereplő beruházások kiadásainak beruházásonkénti részletezését a 6. melléklet szerint határozza meg.
(6) Az önkormányzat költségvetésében szereplő felújítások kiadásait felújításonként a 7. melléklet szerint részletezi.
(7) Az EU-s támogatással megvalósuló programokat és projekteket, valamint az önkormányzaton kívül megvalósuló projektekhez való hozzájárulást a 8. melléklet szerint hagyja jóvá.
(8) A 2. § (1) bekezdésében megállapított bevételek és kiadások önkormányzati, közös hivatali, továbbá költségvetési szervenkénti megoszlását, és az éves (tervezett) létszám előirányzatot és a közfoglalkoztatottak létszámát költségvetési szervenként, feladatonként és azon belül kötelező feladatok, önként vállalt feladatok, államigazgatási feladatok szerinti bontásban a 9. melléklet szerint határozza meg.
(9) Adatszolgáltatás az elismert tartozásállományról tartalmi elemeit a 10. melléklet tartalmazza.
(10) A 2025. évi általános működés és ágazati feladatok támogatását alakulása jogcímenként a 11. melléklet tartalmazza.
(11) A 2025. évben céljelleggel juttatott támogatások részletezését a 12. melléklet tartalmazza.
(12) Az Önkormányzat a kiadások között 2.000.000 Ft általános, 0 Ft céltartalékot állapít meg.
4. § [A költségvetés végrehajtásának szabályai]
(1) Az önkormányzati szintű költségvetés végrehajtásáért a polgármester, a könyvvezetéssel kapcsolatos feladatok ellátásáért a jegyző a felelős.
(2) Az Önkormányzat gazdálkodásának biztonságáért a képviselő-testület, a gazdálkodás szabályszerűségéért a polgármester felelős.
(3) A költségvetési hiány csökkentése érdekében évközben folyamatosan figyelemmel kell kísérni a kiadások csökkentésének és a bevételek növelésének lehetőségeit.
(4) Az önkormányzat és az önkormányzat irányítása alá tartozó költségvetési szervek esetében normatív jutalmak és céljuttatás, projektprémium költségvetési kiadási előirányzatai terhére a költségvetési évben együttesen a törvény szerinti illetmények, munkabérek rovat eredeti előirányzatának 12 %-áig vállalható kötelezettség.
(5) Az önkormányzat és az önkormányzat irányítása alá tartozó költségvetési szerv állományába tartozó személy részére megbízási díj vagy más szerződés alapján díjazás a munkaköri leírása szerint számára előírható feladatra nem fizethető. Más esetben díjfizetésére a feladatra vonatkozóan előzetesen írásban kötött szerződés az Ávr. és a belső szabályzat szabályai szerint igazolt teljesítése után kerülhet sor. A szerződésben ki kell kötni, hogy a díj kizárólag abban az esetben illeti meg a költségvetési szerv állományába tartozó személyt, ha a szerződésben rögzített feladat mellett a munkakörébe tartozó feladatainak is maradéktalanul eleget tett.
(6) Amennyiben a költségvetési szerv harminc napon túli, lejárt esedékességű elismert tartozásállományának mértéke két egymást követő hónapban eléri az éves eredeti kiadási előirányzatának 10%-át vagy a százötven millió forintot, az irányító szerv a költségvetési szervhez önkormányzati biztost jelöl ki.
(7) A költségvetési szerv vezetője e rendelet 10. mellékletében foglalt adatlapon köteles a tartozásállományról adatot szolgáltatni. A költségvetési szerv az általa lejárt esedékességű elismert tartozásállomány tekintetében – nemleges adat esetén is – havonta a tárgyhó 25-i állapotnak megfelelően a tárgyhónapot követő hó 5-ig az önkormányzat jegyzője részére köteles adatszolgáltatást teljesíteni.
(8) Kiegészítő támogatás igényléséről a működőképességet veszélyeztető helyzet esetében a polgármester gondoskodik, külön képviselő-testületi döntés alapján.
(9) A finanszírozási bevételekkel és kiadásokkal kapcsolatos hatásköröket a Képviselő-testület gyakorolja.
5. § [Az előirányzatok módosítása]
(1) Az Önkormányzat bevételeinek és kiadásainak módosításáról, a kiadási előirányzatok közötti átcsoportosításról a (2) és (4) bekezdésben foglalt kivétellel a Képviselő-testület dönt.
(2) A képviselő-testület az Önkormányzat bevételeinek és kiadásainak módosítását és a kiadási kiemelt előirányzatok közötti átcsoportosítás jogát 1.000.000 Ft összeghatárig - mely esetenként a 1.000.000 Ft összeghatárt nem haladhatja meg - a polgármesterre átruházza.
(3) Az (2) bekezdésben foglalt átcsoportosításról a polgármester negyedévente köteles beszámolni, a költségvetés módosítására egyidejűleg javaslatot tenni. Az átruházott hatáskörű előirányzat-módosítási jogkör 2025. december 31-ig gyakorolható.
(4) A költségvetési szerv a költségvetése kiemelt előirányzatain belüli rovatok között átcsoportosítást hajthat végre.
(5) A képviselő-testület a költségvetési rendelet 5. § (2) bekezdés szerinti előirányzat-módosítás, előirányzat-átcsoportosítás átvezetéseként - az első negyedév kivételével - negyedévenként, de legkésőbb az éves költségvetési beszámoló elkészítésének határidejéig, december 31-ei hatállyal módosítja a költségvetési rendeletét. Ha év közben az Országgyűlés a hozzájárulások, támogatások előirányzatait zárolja, azokat csökkenti, törli, az intézkedés kihirdetését követően haladéktalanul a képviselő-testület elé kell terjeszteni a költségvetési rendelet módosítását.
(6) A költségvetési szerv alaptevékenysége körében szellemi tevékenység szerződéssel, számla ellenében történő igénybevételére szolgáló kiadási előirányzat csak a személyi juttatások terhére növelhető.
(7) Amennyiben az önkormányzat év közben a költségvetési rendelet készítésekor nem ismert többletbevételhez jut, vagy bevételei a tervezettől elmaradnak, arról a polgármester a képviselő-testületet tájékoztatja.
(8) A képviselő-testület által jóváhagyott kiemelt előirányzatokat valamennyi költségvetési szerv köteles betartani. Az előirányzat túllépés fegyelmi felelősséget von maga után.
(9) Az önkormányzat saját forrásai terhére - a képviselő-testület hivatalánál közös hivatal foglalkoztatott köztisztviselők vonatkozásában - a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvényben foglaltaktól eltérően - az illetményalapot 50.300 Ft-ban állapítja meg.
6. § [A gazdálkodás szabályai]
(1) A költségvetési szervek rendeletben meghatározott bevételi és kiadási előirányzatai felett az intézmények vezetői előirányzat-felhasználási jogkörrel rendelkeznek.
(2) A költségvetési szervek az alapfeladatai ellátását szolgáló személyi juttatásokkal és az azokhoz kapcsolódó járulékok és egyéb közterhek előirányzataival minden esetben rendelkezik.
(3) Valamennyi költségvetési szerv vezetője köteles belső szabályzatban rögzíteni a működéshez, gazdálkodáshoz kapcsolódóan a gazdálkodás vitelét meghatározó szabályokat, a mindenkor érvényes központi szabályozás figyelembe vételével, illetve a szükséges módosításokat végrehajtani. A szabályozásbeli hiányosságért, a felelősség a mindenkori intézményvezetőt terheli.
(4) A közös önkormányzati hivatal, valamint a költségvetési szervek az évközi előirányzat-módosításokról a jegyző által elrendelt formában kötelesek naprakész nyilvántartást vezetni.
7. § [A költségvetés végrehajtásának ellenőrzése]
(1) Az önkormányzati költségvetési szervek ellenőrzése a belső kontrollrendszer keretében valósul meg, melynek létrehozásáért, működtetésért és továbbfejlesztéséért az önkormányzat esetében a jegyző, az intézmények esetében az intézményvezető felelős.
(2) Az Önkormányzat a belső ellenőrzés kialakításáról a „Gy & Gy” Perfekt Audit Kft útján gondoskodik. A megfelelő működtetésről és a függetlenség biztosításáról a jegyző köteles gondoskodni.
9. §1 [ záró és vegyes rendelkezések]
10. § [Záró és vegyes rendelkezések ]
Ez a rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba.
4. melléklet a 2/2025. (II. 18.) önkormányzati rendelethez
|
1. |
Helyi adóból és a települési adóból származó bevétel |
9 700 000 |
|
2. |
Az önkormányzati vagyon és az önkormányzatot megillető vagyoni értékű jog értékesítéséből és hasznosításából származó bevétel |
|
|
3. |
Osztalék, koncessziós díj és hozambevétel |
|
|
4. |
Tárgyi eszköz és az immateriális jószág, részvény, részesedés, vállalat értékesítéséből vagy privatizációból származó bevétel |
|
|
5. |
Bírság-, pótlék- és díjbevétel |
|
|
6. |
Kezesség-, illetve garanciavállalással kapcsolatos megtérülés |
|
|
SAJÁT BEVÉTELEK ÖSSZESEN* |
9 700 000 |
|
|
*Az adósságot keletkeztető ügyletekhez történő hozzájárulás részletes szabályairól szóló 353/2011. (XII.31.) Korm. Rendelet 2. § (1) bekezdése alapján. |
||
5. melléklet a 2/2025. (II. 18.) önkormányzati rendelethez
|
Sor-szám |
Fejlesztési cél leírása |
Fejlesztés várható kiadása |
|---|---|---|
|
A |
B |
|
|
1. |
NEMLEGES |
|
|
2. |
||
|
3. |
||
|
4. |
ADÓSSÁGOT KELETKEZTETŐ ÜGYLETEK VÁRHATÓ EGYÜTTES ÖSSZEGE* |
- |
|
* Magyarország gazdasági stabilitásáról szóló 2011. évi CXCIV. törvény 8. § (2) bekezdése szerinti adósságot keletkezető ügyletek. |
||
7. melléklet a 2/2025. (II. 18.) önkormányzati rendelethez
|
1 |
Felújítás |
Teljes költség |
Kivitelezés |
Felhasználás |
2025. évi |
2025. utáni |
|
2 |
A |
B |
C |
D |
E |
F=(B-D-E) |
|
3 |
||||||
|
4 |
||||||
|
5 |
||||||
|
6 |
||||||
|
7 |
||||||
|
8 |
||||||
|
9 |
||||||
|
10 |
||||||
|
11 |
||||||
|
12 |
||||||
|
13 |
||||||
|
14 |
||||||
|
15 |
||||||
|
16 |
||||||
|
17 |
||||||
|
18 |
||||||
|
19 |
||||||
|
20 |
ÖSSZESEN: |
8. melléklet a 2/2025. (II. 18.) önkormányzati rendelethez
|
Támogatott neve |
Előirányzat |
|||
|---|---|---|---|---|
|
Összesen: |
||||
|
Európai uniós támogatással megvalósuló projektek |
||||
|
bevételei, kiadásai |
||||
|
EU-s projekt neve, azonosítója:* |
||||
|
Forintban |
||||
|
Források |
Támogatási szerződés szerinti bevételek, kiadások |
|||
|
A projrktre |
Évenkénti ütemezés |
|||
|
2025. előttre |
2025. évre |
2025. utánra |
||
|
A |
B=(C+D+E) |
C |
D |
E |
|
Saját erő |
||||
|
- saját erőből központi támogatás |
||||
|
EU-s forrás |
||||
|
Társfinanszírozás |
||||
|
Hitel |
||||
|
Egyéb forrás |
||||
|
Források összesen: |
||||
|
Személyi jellegű |
||||
|
Beruházások, beszerzések |
||||
|
Szolgáltatások igénybe vétele |
||||
|
Adminisztratív költségek |
||||
|
Kiadások összesen: |
||||
|
* Amennyiben több projekt megvalósítása történi egy időben akkor azokat külön-külön, projektenként be kell mutatni |
||||
|
EU-s projekt neve, azonosítója: |
||||
|
Forintban |
||||
|
Források |
Támogatási szerződés szerinti bevételek, kiadások |
|||
|
A projrktre jóváhagyott összes |
Évenkénti ütemezés |
|||
|
2025. előtti forrás, kiadás |
2025. évi eredeti előirányzat |
2025. év utáni |
||
|
A |
B=(C+D+E) |
C |
D |
E |
|
Saját erő |
||||
|
- saját erőből központi támogatás |
||||
|
EU-s forrás |
||||
|
Társfinanszírozás |
||||
|
Hitel |
||||
|
Egyéb forrás |
||||
|
Források összesen: |
||||
|
Személyi jellegű |
||||
|
Beruházások, beszerzések |
||||
|
Szolgáltatások igénybe vétele |
||||
|
Adminisztratív költségek |
||||
|
Kiadások összesen: |
||||
|
EU-s projekt neve, azonosítója: |
||||
|
Forintban |
||||
|
Források |
Támogatási szerződés szerinti bevételek, kiadások |
|||
|
A projrktre |
Évenkénti ütemezés |
|||
|
2025. előtti forrás, kiadás |
2025. évi eredeti |
2025. év utáni |
||
|
A |
B=(C+D+E) |
C |
D |
E |
|
Saját erő |
||||
|
- saját erőből központi |
||||
|
EU-s forrás |
||||
|
Társfinanszírozás |
||||
|
Hitel |
||||
|
Egyéb forrás |
||||
|
Források összesen: |
||||
|
Személyi jellegű |
||||
|
Beruházások, beszerzések |
||||
|
Szolgáltatások igénybe vétele |
||||
|
Adminisztratív költségek |
||||
|
Kiadások összesen: |
||||
|
EU-s projekt neve, azonosítója: |
||||
|
Forintban |
||||
|
Források |
Támogatási szerződés szerinti bevételek, kiadások |
|||
|
A projrktre |
Évenkénti ütemezés |
|||
|
2025. előtti forrás, kiadás |
2025. évi eredeti |
2025. év utáni |
||
|
A |
B=(C+D+E) |
C |
D |
E |
|
Saját erő |
||||
|
- saját erőből központi |
||||
|
EU-s forrás |
||||
|
Társfinanszírozás |
||||
|
Hitel |
||||
|
Egyéb forrás |
||||
|
Források összesen: |
||||
|
Személyi jellegű |
||||
|
Beruházások, beszerzések |
||||
|
Szolgáltatások igénybe vétele |
||||
|
Adminisztratív költségek |
||||
|
Kiadások összesen: |
||||
|
EU-s projekt neve, azonosítója: |
||||
|
Forintban |
||||
|
Források |
Támogatási szerződés szerinti bevételek, kiadások |
|||
|
A projrktre |
Évenkénti ütemezés |
|||
|
2025. előtti forrás, kiadás |
2025. évi eredeti |
2025. év utáni tervezett forrás, kiadás |
||
|
A |
B=(C+D+E) |
C |
D |
E |
|
Saját erő |
||||
|
- saját erőből központi |
||||
|
EU-s forrás |
||||
|
Társfinanszírozás |
||||
|
Hitel |
||||
|
Egyéb forrás |
||||
|
Források összesen: |
||||
|
Személyi jellegű |
||||
|
Beruházások, beszerzések |
||||
|
Szolgáltatások igénybe vétele |
||||
|
Adminisztratív költségek |
||||
|
Kiadások összesen: |
||||
|
EU-s projekt neve, azonosítója: |
||||
|
Forintban |
||||
|
Források |
Támogatási szerződés szerinti bevételek, kiadások |
|||
|
A projrktre |
Évenkénti ütemezés |
|||
|
2025. előtti forrás, kiadás |
2025. évi eredeti |
2025. év utáni |
||
|
A |
B=(C+D+E) |
C |
D |
E |
|
Saját erő |
||||
|
- saját erőből központi |
||||
|
EU-s forrás |
||||
|
Társfinanszírozás |
||||
|
Hitel |
||||
|
Egyéb forrás |
||||
|
Források összesen: |
||||
|
Személyi jellegű |
||||
|
Beruházások, beszerzések |
||||
|
Szolgáltatások igénybe vétele |
||||
|
Adminisztratív költségek |
||||
|
Kiadások összesen: |
||||
|
EU-s projekt neve, azonosítója: |
||||
|
Forintban |
||||
|
Források |
Támogatási szerződés szerinti bevételek, kiadások |
|||
|
A projrktre |
Évenkénti ütemezés |
|||
|
2025. előtti forrás, kiadás |
2025. évi eredeti |
2025. év utáni |
||
|
A |
B=(C+D+E) |
C |
D |
E |
|
Saját erő |
||||
|
- saját erőből központi |
||||
|
EU-s forrás |
||||
|
Társfinanszírozás |
||||
|
Hitel |
||||
|
Egyéb forrás |
||||
|
Források összesen: |
||||
|
Személyi jellegű |
||||
|
Beruházások, beszerzések |
||||
|
Szolgáltatások igénybe vétele |
||||
|
Adminisztratív költségek |
||||
|
Kiadások összesen: |
||||
|
EU-s projekt neve, azonosítója: |
||||
|
Forintban |
||||
|
Források |
Támogatási szerződés szerinti bevételek, kiadások |
|||
|
A projrktre |
Évenkénti ütemezés |
|||
|
2025. előtti forrás, kiadás |
2025. évi eredeti |
2025. év utáni |
||
|
A |
B=(C+D+E) |
C |
D |
E |
|
Saját erő |
||||
|
- saját erőből központi |
||||
|
EU-s forrás |
||||
|
Társfinanszírozás |
||||
|
Hitel |
||||
|
Egyéb forrás |
||||
|
Források összesen: |
||||
|
Személyi jellegű |
||||
|
Beruházások, beszerzések |
||||
|
Szolgáltatások igénybe vétele |
||||
|
Adminisztratív költségek |
||||
|
Kiadások összesen: |
||||
|
EU-s projekt neve, azonosítója: |
||||
|
Forintban |
||||
|
Források |
Támogatási szerződés szerinti bevételek, kiadások |
|||
|
A projrktre |
Évenkénti ütemezés |
|||
|
2025. előtti forrás, kiadás |
2025. évi eredeti |
2025. év utáni |
||
|
A |
B=(C+D+E) |
C |
D |
E |
|
Saját erő |
||||
|
- saját erőből központi |
||||
|
EU-s forrás |
||||
|
Társfinanszírozás |
||||
|
Hitel |
||||
|
Egyéb forrás |
||||
|
Források összesen: |
||||
|
Személyi jellegű |
||||
|
Beruházások, beszerzések |
||||
|
Szolgáltatások igénybe vétele |
||||
|
Adminisztratív költségek |
||||
|
Kiadások összesen: |
||||
|
EU-s projekt neve, azonosítója: |
||||
|
Forintban |
||||
|
Források |
Támogatási szerződés szerinti bevételek, kiadások |
|||
|
A projrktre jóváhagyott összes |
Évenkénti ütemezés |
|||
|
2025. előtti forrás, kiadás |
2025. évi eredeti előirányzat |
2025. év utáni tervezett forrás, kiadás |
||
|
A |
B=(C+D+E) |
C |
D |
E |
|
Saját erő |
||||
|
- saját erőből központi támogatás |
||||
|
EU-s forrás |
||||
|
Társfinanszírozás |
||||
|
Hitel |
||||
|
Egyéb forrás |
||||
|
Források összesen: |
||||
|
Személyi jellegű |
||||
|
Beruházások, beszerzések |
||||
|
Szolgáltatások igénybe vétele |
||||
|
Adminisztratív költségek |
||||
|
Kiadások összesen: |
||||
|
EU-s projekt neve, azonosítója: |
||||
|
Forintban |
||||
|
Források |
Támogatási szerződés szerinti bevételek, kiadások |
|||
|
A projrktre jóváhagyott összes |
Évenkénti ütemezés |
|||
|
2025. előtti forrás, kiadás |
2025. évi eredeti előirányzat |
2025. év utáni tervezett forrás, kiadás |
||
|
A |
B=(C+D+E) |
C |
D |
E |
|
Saját erő |
||||
|
- saját erőből központi támogatás |
||||
|
EU-s forrás |
||||
|
Társfinanszírozás |
||||
|
Hitel |
||||
|
Egyéb forrás |
||||
|
Források összesen: |
||||
|
Személyi jellegű |
||||
|
Beruházások, beszerzések |
||||
|
Szolgáltatások igénybe vétele |
||||
|
Adminisztratív költségek |
||||
|
Kiadások összesen: |
||||
|
EU-s projekt neve, azonosítója: |
||||
|
Forintban |
||||
|
Források |
Támogatási szerződés szerinti bevételek, kiadások |
|||
|
A projrktre jóváhagyott összes |
Évenkénti ütemezés |
|||
|
2025. előtti forrás, kiadás |
2025. évi eredeti előirányzat |
2025. év utáni tervezett forrás, kiadás |
||
|
A |
B=(C+D+E) |
C |
D |
E |
|
Saját erő |
||||
|
- saját erőből központi támogatás |
||||
|
EU-s forrás |
||||
|
Társfinanszírozás |
||||
|
Hitel |
||||
|
Egyéb forrás |
||||
|
Források összesen: |
||||
|
Személyi jellegű |
||||
|
Beruházások, beszerzések |
||||
|
Szolgáltatások igénybe vétele |
||||
|
Adminisztratív költségek |
||||
|
Kiadások összesen: |
||||
|
EU-s projekt neve, azonosítója: |
||||
|
Forintban |
||||
|
Források |
Támogatási szerződés szerinti bevételek, kiadások |
|||
|
A projrktre jóváhagyott összes |
Évenkénti ütemezés |
|||
|
2025. előtti forrás, kiadás |
2025. évi eredeti előirányzat |
2025. év utáni tervezett forrás, kiadás |
||
|
A |
B=(C+D+E) |
C |
D |
E |
|
Saját erő |
||||
|
- saját erőből központi támogatás |
||||
|
EU-s forrás |
||||
|
Társfinanszírozás |
||||
|
Hitel |
||||
|
Egyéb forrás |
||||
|
Források összesen: |
||||
|
Személyi jellegű |
||||
|
Beruházások, beszerzések |
||||
|
Szolgáltatások igénybe vétele |
||||
|
Adminisztratív költségek |
||||
|
Kiadások összesen: |
||||
|
EU-s projekt neve, azonosítója: |
||||
|
Forintban |
||||
|
Források |
Támogatási szerződés szerinti bevételek, kiadások |
|||
|
A projrktre jóváhagyott összes |
Évenkénti ütemezés |
|||
|
2025. előtti forrás, kiadás |
2025. évi eredeti előirányzat |
2025. év utáni tervezett forrás, kiadás |
||
|
A |
B=(C+D+E) |
C |
D |
E |
|
Saját erő |
||||
|
- saját erőből központi támogatás |
||||
|
EU-s forrás |
||||
|
Társfinanszírozás |
||||
|
Hitel |
||||
|
Egyéb forrás |
||||
|
Források összesen: |
||||
|
Személyi jellegű |
||||
|
Beruházások, beszerzések |
||||
|
Szolgáltatások igénybe vétele |
||||
|
Adminisztratív költségek |
||||
|
Kiadások összesen: |
||||
|
EU-s projekt neve, azonosítója: |
||||
|
Forintban |
||||
|
Források |
Támogatási szerződés szerinti bevételek, kiadások |
|||
|
A projrktre jóváhagyott összes |
Évenkénti ütemezés |
|||
|
2025. előtti forrás, kiadás |
2025. évi eredeti előirányzat |
2025. év utáni tervezett forrás, kiadás |
||
|
A |
B=(C+D+E) |
C |
D |
E |
|
Saját erő |
||||
|
- saját erőből központi támogatás |
||||
|
EU-s forrás |
||||
|
Társfinanszírozás |
||||
|
Hitel |
||||
|
Egyéb forrás |
||||
|
Források összesen: |
||||
|
Személyi jellegű |
||||
|
Beruházások, beszerzések |
||||
|
Szolgáltatások igénybe vétele |
||||
|
Adminisztratív költségek |
||||
|
Kiadások összesen: |
||||
A 9. § a 2010. évi CXXX. törvény 12. § (2) bekezdése alapján hatályát vesztette.
Az 1. melléklet a Sajópálfala Község Önkormányzata Képviselő-testületének 5/2025. (V. 13.) önkormányzati rendelete 2. § (1) bekezdésével megállapított szöveg.
A 2. melléklet a Sajópálfala Község Önkormányzata Képviselő-testületének 5/2025. (V. 13.) önkormányzati rendelete 2. § (2) bekezdésével megállapított szöveg.
A 3. melléklet a Sajópálfala Község Önkormányzata Képviselő-testületének 5/2025. (V. 13.) önkormányzati rendelete 2. § (3) bekezdésével megállapított szöveg.
A 6. melléklet a Sajópálfala Község Önkormányzata Képviselő-testületének 5/2025. (V. 13.) önkormányzati rendelete 2. § (4) bekezdésével megállapított szöveg.
A 9. melléklet a Sajópálfala Község Önkormányzata Képviselő-testületének 5/2025. (V. 13.) önkormányzati rendelete 2. § (5) bekezdésével megállapított szöveg.
A 10. melléklet a Sajópálfala Község Önkormányzata Képviselő-testületének 5/2025. (V. 13.) önkormányzati rendelete 2. § (6) bekezdésével megállapított szöveg.
A 11. melléklet a Sajópálfala Község Önkormányzata Képviselő-testületének 5/2025. (V. 13.) önkormányzati rendelete 2. § (7) bekezdésével megállapított szöveg.