Kázsmárk község képviselő testületének 4/2017 (II.21..)

a szociális igazgatásról és szociális ellátásokról

Hatályos: 2017. 02. 22- 2021. 03. 09

Kázsmárk Község Önkormányzat Képviselő- testülete Magyarország Alaptörvényének 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotói hatáskörben, az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés a) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva, a szociális igazgatásról és szociális ellátásokról szóló 1993.évi III. törvény (továbbiakban: Szt.) 10.§. (1) bekezdésében, 25.§. (3) bekezdés b) pontjában, 26.§. –ában, 32.§. (1) bekezdés b) pontjában (3) bekezdésében, valamint a 45.§. (1) bekezdésében (3) bekezdésében, 48.§.-ában, valamint a 132.§. (4) bekezdésében, a gyermeke védelméről és a gyámügyi igazgatásról szóló 1997.évi XXXI. törvény 18.§. (2) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján, a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011.évi CLXXXIX. törvény 13.§. (1) bekezdés 8. pontjában 8.§.- ban valamint 8/A.§.- ában meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:


Általános rendelkezések

1.§.

A rendelet hatálya kiterjed Kázsmárk község közigazgatási területén lakóhellyel, ennek hiányában tartózkodási hellyel rendelkező személyekre.

2.§.

(1) Az eljárási rendelkezéseket – e rendeleten foglaltakon túl- az Szt.5.§.-16.§.-a szabályozza.

(2) A képviselő- testület az alábbi szociális ellátásokat szabályozza:

a) települési támogatás

b.) rendkívüli települési támogatás

c.) települési temetési támogatás

d.) köztemetés

e.) Nyugdíjasok, valamint nyugdíjszerű ellátásban részesülők támogatása


f.) Bursa Hungarica ösztöndíj pályázat

g.) szociális étkeztetés

h.) házi segítségnyújtás

i.) családsegítés- gyermekjóléti szolgáltatás

(3) A rendeletben szabályozott ellátásokat a helyi önkormányzat képviselő- testülete állapítja meg. A polgármester átruházott hatáskörben rendkívüli, sürgős esetben rendkívüli települési támogatást állapít meg és gondoskodik az ügyfél kérése alapján házipénztárból vagy banki átutalással történő kifizetésről. Az eljárás kérelemre indul.

(4) A szociális ellátás iránti eljárás kérelemre indul (települési segély kérelem esetén minden esetben) vagy hivatalból indulhat.

(5) A kérelmet a Kázsmárki Közös Önkormányzati Hivatal szociális irodájában lehet benyújtani a jelen rendelet mellékletében foglalt formanyomtatványon. A kérelemhez csatolni kell a jövedelemre, munkaviszonyra, vagyoni helyzetre, egészségi állapotra, munkaképesség megváltozására, családi állapotra, az együtt élő családtagok személyes adataira, a közmű kiadások igazolására szolgáló okmányokat, okiratokat, egyéb dokumentumokat, nyilatkozatokat, melyek a kérelembe foglalt ellátás érdemi elbírásához szükségesek.

(6) A kérelmező a kérelem benyújtásakor köteles saját maga, családja illetve a házastársa tagjainak jövedelemi viszonyairól igazolást csatolni. Amennyiben jövedelmi viszonyairól más szerv által történő igazolásra nincs mód, vagy jövedelme nem mérhető, akkor erre vonatkozóan a kérelmező és a vele közös háztartásban élő személy köteles büntetőjogi felelőssége tudatában nyilatkozatot tenni a jövedelmi helyzetére való tekintettel.


Települési támogatás

3.§.

(1) A települési támogatás a villanyáram-, a víz- és a gázfogyasztás, a távhőszolgáltatás, a csatornahasználat és a szemétszállítás díjához, a lakbérhez vagy az albérleti díjhoz, a lakáscélú pénzintézeti kölcsön törlesztő részletéhez, a közös költséghez, illetve a tüzelőanyag költségeihez nyújt támogatást.


(2) Az önkormányzat képviselő- testülete a helyi viszonyokat megvizsgálva, a lakókörnyezet tisztán, rendben tartása érdekében természetbeni formában lakhatáshoz kapcsolódó rendszeres kiadások viseléséhez települési támogatásban részesíti a településen életvitelszerűen élő azon személyeket, akiknek a településen szilárd hulladék- kezelési fizetési kötelezettségük keletkezik.

(3) A támogatás ingatlan használathoz kapcsolódik, nem személyhez kötött ellátási forma.

(4) A támogatás mértéke az ingatlan használat után keletkező havi rendszeres szilárd hulladékszállítási költség 100%-a.

(5) A támogatás pénzbeli formában nem nyújtható.

(6) A mindenkori szilárd hulladékszállítást ellátó szolgáltató a szilárd hulladékszállítással kapcsolatban keletkezett fizetési kötelezettséget havi egyszeri, Kázsmárk Község Önkormányzat (3831 Kázsmárk Fő út 61.) fizető fél részére ,egyösszegű számla kiállításával teszi, melyen feltüntetett fizetési kötelezettségnek az Önkormányzat átutalással tesz eleget.

(7) A támogatás igénybevétele hivatalból történik, a jogosult kérelem és jövedelemi viszonyaitól függetlenül részesül a támogatásban.




Rendkívüli települési támogatás

4.§.

A képviselő- testület rendkívüli települési támogatás igénybevételét teszi lehetővé az alábbiak szerint:

A képviselő- testület rendkívüli települési támogatás igénybevételét teszi lehetővé az alábbiak szerint:

(1) Rendkívüli települési önkormányzati támogatás nyújtható az időszakosan vagy tartósan létfenntartási gondokkal küzdő, a településen állandó vagy ideiglenes lakcímmel rendelkező lakosnak, aki családjáról valamint saját maga fenntartásáról tartósan, vagy ideiglenesen nem képes gondoskodni.

(2) Rendkívüli települési támogatás nyújtható továbbá annak is -jövedelmi viszonyaitól függetlenül- aki rendkívüli élethelyzetbe kerül.

(3) A polgármester saját hatáskörben bírálja el rendkívüli települési támogatási jogosultságot, melynek maximális összege 50.000 Ft.

(4) A rendkívüli települési támogatás kérelemre indul.

(5) A polgármester által megítélt támogatás készpénzben a házipénztárból fizetendő ki.

(6) A kérelmet a jelen rendelet mellékletében feltüntetett formanyomtatványon lehet benyújtani.

(7) A rendkívüli települési támogatás hivatalból is megállapítható az Szt. 45.§. (5) bekezdésében meghatározottak szerint.


Települési temetési támogatás

5.§.

(1) A polgármester támogatást nyújt jövedelmétől függetlenül az elhunyt hozzátartozójának, vagy a temetésről gondoskodó személynek, amennyiben az eltemettetésről gondoskodik.

(2) A támogatás feltétele, hogy az elhunyt, vagy a temettető állandó lakcíme Kázsmárk településen legyen.

(3) Az elhunyt személy eltemettetésének költségeihez való hozzájárulásként megállapított temetési támogatás összege 20.000 Ft.

(4) A temetési támogatás iránti kérelmet a jelen rendelet mellékletében foglalt formanyomtatványon lehet igényelni a temetést követő 30 napon belül. A határidő jogvesztő.

(5) A kérelemhez csatolni kell a halotti anyakönyvi kivonat másolati példányát, valamint a temetés költségeiről szóló a támogatást igénybe vevő nevére kiállított temetési számla másolati példányát.

(6) A települési temetési támogatás a köztemetés igénybevétele esetén nem illeti meg a jogosultat.

Köztemetés

6.§.

(1) A képviselő- testület köztemetésben részesíti az Szt. 48.§.-ban meghatározott személyt.

(2) A köztemetés összege nem haladhatja meg a helyben szokásos legkisebb temetési költség összegét, maximum a 80.000 Ft-ot (azaz nyolcvanezer forintot).

(3) Az eljárás mind hivatalból mind kérelemre indulhat.

(4) Köztemetés esetén a család köteles a sírhelyet kiásni, ezzel is elősegítve a temetési költségek csökkentését.

Nyugdíjasok, valamint nyugdíjszerű ellátásban részesülők támogatása

7.§.

(1) A képviselő-testület az éves költségvetési rendeletében foglalt keret erejéig, de minden Kázsmárk településen lakcímmel rendelkező nyugdíjkorhatárt betöltött személy, valamint nyugdíjszerű ellátásban részesülő személy részére - egységes mértékben – személyenként támogatást nyújthat

(2) A támogatás összegét a képviselő- testület minden évben meghatározza, melyről határozatot. hoz.

(3) A támogatás igénybevételéhez a nyugdíjkorhatárt betöltött személyeknek kérelmet nem kell benyújtani, a jogosultak körét a helyi népesség-nyilvántartás adatai alapján lehet megállapítani.

(4) A támogatást a nyugdíjszerű ellátásban részesülők úgy tudják igénybe venni, hogy az ellátásukról szóló igazolást legkésőbb a tárgyév november 02. napjáig a Kázsmárki Közös Önkormányzati Hivatal szociális irodájában benyújtják. E határidő jogvesztő.

(5) A támogatás évi egy alkalommal, minden év november hónapjában adható.


Bursa Hunagrica ösztöndíj

8.§.

(1) A Képviselő-testülete a Bursa Hungarica Felsőoktatási Önkormányzati Ösztöndíjrendszer keretében ösztöndíjat nyújt azoknak, akik felsőoktatási intézmény nappali tagozatos hallgatói.

(2) Az ösztöndíj megállapítása során szociálisan hátrányos helyzetűnek tekinthető különösen az a hallgató, aki

a) árva vagy félárva,

b) valamilyen krónikus betegségben szenved, vagy családban folyamatos ellátást igénylő beteg van,

c) szülője/gondviselője munkanélküli vagy nyugdíjas,

d) családjában lévő eltartottak száma három vagy annál több,

e) kollégiumi ellátásra jogosult, de helyhiány miatt abban nem részesült.

(3) A támogatás havi összegét pályázónként állapítja meg a Képviselő-testület. Az ösztöndíj összege 10.000 Ft.

(4) A pályázatot pályázati űrlapon kell benyújtani az 51/2007. (III.26.) Kormányrendeletben meghatározottak szerint.

(5) Az ösztöndíj folyósítása megszűnik, ha az ösztöndíjas a települési önkormányzat illetékességi területéről elköltözik, lakcímet más településen létesít.


Személyes gondoskodást nyújtó szociális és gyermekjóléti ellátások

9. §.

(1) A Képviselő-testület a szociális alapszolgáltatások közül a szociális étkeztetést, házi segítségnyújtást, család-és gyermekjóléti szolgáltatást önállóan biztosítja.

(2) A Képviselő-testület a szociális szolgáltatásokat az (1) bekezdésben meghatározott kivétellel a Szikszói Kistérségi Szociális Szolgáltató Központ közreműködésével biztosítja:

a) a jelzőrendszeres házi segítségnyújtást.


Szociális étkeztetés

10.§.

(1) A Képviselő-testület szociális étkeztetés lehetőséget biztosít a településen élő időskorúak, vagy egyéb rehabilitációs, vagy rokkantsági ellátásban részesülők, valamint egyedül élő és egészségi állapotuk miatt saját maguk ellátására nem képes személyeknek.

(2) Az ellátás igénybevétele kérelemre indul, melyet a Kázsmárki Közös Önkormányzati Hivatal Szociális irodájában kell benyújtani. A kérelem a jelen rendelet mellékletét képezi.

(3) A kérelem mellékleteként csatolni szükséges a kérelmező, valamint család tagjainak jövedelemét alátámasztó igazolásokat.

(4) Családtagnak minősül a kérelmező házastársa, élettársa, a kiskorú gyermeke.

(5) A szociális étkeztetés polgármesteri hatáskör.

(6) A kérelem elbírálásról határozat születik, mely megküldésre kerül a kérelmezőnek, valamint az élelmezésvezetőnek.

(7) Az étkeztetés kezdő időpontja nem lehet korábbi, mint a kérelem benyújtásától számított 5. munkanap.

(8) A kérelem elbírálása a kérelem benyújtásától számított 5 munkanapon belül történik.

(9) A szociális étkeztetés térítési díj köteles. A térítési díjak sávosan kerülnek megállapításra. A térítési díjak összegét a képviselő- testület minden év február 28. napjáig felülvizsgálja, melyet a jelen rendelet mellékleteként állapít meg. A térítési díj összege nem lehet alacsonyabb a mindenkori nyersanyag norma összegétől.

(10) A felülvizsgálat során megállapított térítési díjakról az ellátást igénybe vevőket értesíteni kell.

(11) Aki igényli az ebéd kihordását, azt az általa a szociális étkeztetés iránti kérelmén fel kell tüntetni, ezen szolgáltatásért a 9.§. (2) bekezdésében meghatározottak szerint 20 Ft/ ebéd kiszállítási díjat köteles az igénybe vevő fizetni. Amennyiben ezt elmulasztja, akkor a kiszállítást nem veheti igénybe.

(12) Egy fő csak egy szociális ebédet igényelhet.

(13) Egy családban egy szociális ebéd igényelhető, minden második és további ebéd vendégebéd áron kerül kiszámlázásra az igénybe vevőnek.

Házi segítségnyújtás

11.§.

(1) Kázsmárk Község Önkormányzat 2017. január 01. napjától biztosítja a házi segítségnyújtás szolgáltatást.

(2) A házi segítségnyújtás szabályit részeletesen a szakmai program tartalmazza.

(3) A Házi segítségnyújtásban részesülő ellátott 185 Ft/ óra térítési díjat köteles megfizetni.

(4) A (3) bekezdésben foglalt összeg megfizetéséhez nincs szükség kérelemre, az érintettek névsorát az illetékes gondozónő minden hónap 5. napjáig utólag nyújtja be a Kázsmárki Közös Önkormányzati Hivatal pénzügyi irodájába.


(5) A házi segítségnyújtás feladat ellátásából származó állami normatíva és beszedett térítési díjak által nem fedezett összeget az önkormányzat szociális kerete terhére biztosítja.

Családsegítés- és gyermekjóléti szolgáltatás

12.§.

(1) Kázsmárk Község Önkormányzat 2017. január 01. napjától biztosítja a családsegítés- és gyermekjóléti szolgáltatást.

(2) A családsegítés- és gyermekjóléti szolgáltatás szabályit részeletesen a szakmai program tartalmazza.

(3) A családsegítés- és gyermekjóléti szolgáltatás feladat ellátásából származó állami normatíva által nem fedezett összeget az önkormányzat szociális kerete terhére biztosítja.

(4) A szolgáltatást ellátja Léh, valamint Rásonysápberencs települések vonatkozásában is.


Térítés díj fizetés

13.§.

(1) A szociális étkeztetés térítési díjait az élelmezésvezetőnél kell megfizetni.

(2) A házi segítségnyújtás térítési díjait a gondozónőnél kell megfizetni.

(3) A térítési díjakat minden hónap 20. napjáig kell megfizetni az igénybe vett ebédek száma alapján.

(3) Aki a térítési díjat minden hónap 25. napjáig nem fizeti meg, annak a továbbiakban étkezés, vagy házi segítségnyújtás nem biztosítható.

Záró rendelkezések

14.§.

(1) A rendelet 2017. március 1-én lép hatályba, de rendelkezéseit 2017. január 1. napjától kell alkalmazni.

(2) Hatályát veszti Kázsmárk Község Önkormányzata Képviselő-testületének az egyes szociális ellátásokról és a gyermekek védelméről szóló 2/2015.(II10.), a 14/2015.(X.03.), 16/2015.(XI.24.), a 13/2016.(VIII.17.), valamint 14/2016.(X.12.) önkormányzati rendeletek.



Kmf.


Bortnyik Béla                                                                        Varga- Jancsó Réka

polgármester                                                                                     jegyző












1.számú melléklet

KÉRELEM

rendkívüli települési támogatás megállapítására

I. KÉRELMEZŐ ADATAI


Neve:..........................................................................................................................................

Születési neve:............................................................................................................................

Anyja neve:.................................................................................................................................

Születési helye, ideje (év, hó, nap): ..............................................................................................

Lakóhelye:...................................................................................................................................

Tartózkodási helye:......................................................................................................................

Társadalombiztosítási Azonosító Jele:...........................................................................................

Állampolgársága:.........................................................................................................................

Telefonszám (nem kötelező megadni): .........................................................................................

A kérelmező családi körülménye:

□ egyedülálló

□ nem egyedülálló.

II. A KÉRELMEZŐ CSALÁDJÁBAN ÉLŐ KÖZELI HOZZÁTARTOZÓK ADATAI


A kérelmezővel azonos lakcímen élő házastársára/élettársára vonatkozó adatok:

Neve: .......................................................................................................................................

Születési neve:..........................................................................................................................

Anyja neve: ..............................................................................................................................

Születési helye, ideje (év, hó, nap): ............................................................................................

Lakóhelye: ................................................................................................................................

Tartózkodási helye: ...................................................................................................................

Társadalombiztosítási Azonosító Jele:.........................................................................................

A kérelmező családjában, a kérelmezővel azonos lakcímen élő közeli hozzátartozók száma: ......... fő.


 A

 B

 C

 D

 E

 

Közeli hozzátartozó
neve
(születési neve)


Anyja neve

Születési helye, ideje (év, hó, nap)

Társadalom- biztosítási Azonosító Jele

Családi kapcsolat megnevezése

1.






2.






3.






4.






5.








III. A KÉRELMEZŐ LAKÁSKÖRÜLMÉNYEI


A lakás alapterülete: ....... m2


A lakáshasználati jogcím: tulajdonos, haszonélvező, főbérlő, albérlő, bérlőtárs,

eltartó, szívességi használó, ágybérlő, élettárs, családtag


A lakás komfortfokozata: összkomfortos, komfortos, félkomfortos, komfortnélküli



IV. JÖVEDELEM NYILATKOZAT


A közigazgatási hatósági eljárás és szolgáltatás általános szabályairól szóló 2004. évi CXL. törvény (továbbiakban: törvény) 6.§ (1) bekezdése értelmében, az ügyfél a közigazgatási hatósági eljárásban köteles jóhiszeműen eljárni. Magatartása nem irányulhat a hatóság megtévesztésére, vagy a döntéshozatal illetve a végrehajtás indokolatlan késleltetésére. A rosszhiszemű ügyfelet a hatóság eljárási bírsággal sújthatja, és a többletköltségek megfizetésére kötelezheti. A törvény 51. § (5) bekezdése értelmében az ügyfél vagy képviselője, ha más tudomása ellenére az ügy szempontjából jelentős valótlan tényt állít, illetve kötelező adatszolgáltatás körében adatszolgáltatási kötelezettségét nem teljesíti, az ügy eldöntése szempontjából jelentős tényt elhallgat, vagy valótlan adatot szolgáltat, eljárási bírsággal sújtható.


A kérelmező, valamint házastársának (élettársának) és a vele egy háztartásban élő gyermekeinek a havi jövedelme forintban:



A jövedelem típusa

Kérelmező

A családban élő közeli hozzátartozók

1.

Munkaviszonyból és más foglalkoztatási jogviszonyból származó
ebből: közfoglalkoztatásból származó







2.

Társas és egyéni vállalkozásból, őstermelői, illetve szellemi és más önálló tevékenységből származó







3.

Táppénz, gyermekgondozási támogatások







4.

Nyugellátás és egyéb nyugdíjszerű rendszeres szociális ellátások







5.

Önkormányzat, járási hivatal és munkaügyi szervek által folyósított ellátások







6.

Egyéb jövedelem







7.

Összes jövedelem








Egy főre jutó nettó jövedelem:..........................................................................Ft/hó.

V. A KÉRELEM INDOKOLÁSA


.............................................................................................................................................................

.............................................................................................................................................................

.............................................................................................................................................................

.............................................................................................................................................................

.............................................................................................................................................................

………………………………………………………………………………………………………...................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

               


Büntetőjogi felelősségem tudatában kijelentem, hogy a NYILATKOZAT-ban és a kérelemben közölt adatok a valóságnak megfelelnek.

Hozzájárulok a kérelemben szereplő adatoknak a szociális igazgatási eljárás során történő felhasználásához.


Kelt:……………………………….

                                                                                                    

                                                                                                       ………….............................................

                                                                                                                                   kérelmező


2.számú melléklet

KÉRELEM

Települési temetési támogatás megállapításához


I. KÉRELMEZŐ ADATAI

Név:.............................................................................................................................................

Születési név:..............................................................................................................................

Anyja neve:.................................................................................................................................

Szül.-i idő, hely: ..........................................................................................................................

Állandó lakcím:...........................................................................................................................

Személyi igazolvány száma:........................................................................................................




A kérelmező családjában, a kérelmezővel azonos lakcímen élő közeli hozzátartozók száma: ......... fő.


 A

 B

 C

 D

 E

 

Közeli hozzátartozó
neve
(születési neve)


Anyja neve

Születési helye, ideje (év, hó, nap)

Társadalom- biztosítási Azonosító Jele

Családi kapcsolat megnevezése

1.






2.






3.






4.






5.






6.









Büntetőjogi felelősségem tudatában kijelentem, hogy az általam szolgáltatott adatok a valóságnak megfelelnek.

Hozzájárulok ahhoz, hogy személyes adataimat, valamint a kérelemben szereplő személyek személyes adatait a jogosultság megállapítása és teljesítése céljából kezeljék.


Melléklet:

  • halotti anyakönyvi kivonat
  • eredeti temetési számla

Kelt: ........................, ………..év…………hó…….nap.

……………………………………………..

                                                                                                       kérelmező aláírása

3.számú melléklet

9/1999. (XI.24.) SzCsM rendelet 1. számú melléklete

K É R E L E M

szociális étkeztetés igénybevételéhez

„A”

  1. Az ellátást igénybe vevő adatai:

Név:                                                                                                                                                           

Születési neve:..........................................................................................................................................

Anyja neve:...............................................................................................................................................

Születési helye, időpontja:........................................................................................................................

Lakóhelye:.................................................................................................................................................

Tartózkodási helye:...................................................................................................................................

Állampolgársága:......................................................................................................................................

Bevándorolt, letelepedett vagy menekült jogállása:...............................................................................

Társadalombiztosítási Azonosító Jele:......................................................................................................

Tartására köteles személy

  1. neve:                                                                                                                                                
  2. lakóhelye:........................................................................................................................................
  3. telefonszáma:..................................................................................................................................

Legközelebbi hozzátartozójának (törvényes képviselőjének)

  1. neve: ...............................................................................................................................................
  2. lakóhelye: .......................................................................................................................................
  3. telefonszáma:..................................................................................................................................

 Az ellátást igénybe vevővel egy háztartásban élő nagykorú személyek száma:              

  1. A szociális étkeztetés igénybevételére vonatkozó adatok:


  1. milyen időponttól kéri a szolgáltatás biztosítását: ............. év........................ hó............ nap
  2. milyen gyakorisággal kéri a szolgáltatás biztosítását:.....................................................................
  3. az étkeztetés módja:

□ elvitellel

                        □ kiszállítással

Dátum: .....................................................................................


                                                                                                                                                                  

                                                                             az ellátást igénybe vevő / törvényes képviselő aláírása

 „B”

Egészségi állapotra vonatkozó adatok (a háziorvos, kezelőorvos tölti ki)

1. Önellátásra vonatkozó megállapítások:

□ önellátásra képes

□ részben képes

 □ segítséggel képes

2. Szenved-e krónikus betegségben:                         □  igen                        □  nem           

3. Szenved-e fogyatékosságban :                              □  igen                        □  nem           

Fogyatékosság típusa

□  hallássérült

□  látássérült

□  mozgássérült

 □  értelmi sérült

mértéke:                                                                                                                                                          

4. Rendszeres orvosi ellenőrzés szükséges-e:                                                                                                  

5. Gyógyszerek adagolásának ellenőrzése szükséges:                                                                                    

6. szenvedett fertőző betegségben 6 hónapon belül:   ..................................................................................

7. egyéb megjegyzések: .................................................................................................................................

.........................................................................................................................................................................

.........................................................................................................................................................................

8. Speciális diétára szorul-e:                                    □  igen                        □  nem

9. Szenvedélybetegségben szenved-e:                      □  igen                        □  nem

10. Pszichiátriai megbetegedésben szenved-e:        □  igen                        □  nem

Dátum: ………………………………………………………

P.H.

                                                                                                      ……………………………………………………..

                                                                                                                      Orvos aláírása


„C”


Jövedelemnyilatkozat étkeztetés, házi segítségnyújtás igényléséhez


1. Az ellátást kérelmező személyre vonatkozó személyi adatok:

Név:                                                                                                                                                           

Születési neve:..........................................................................................................................................

Anyja neve:...............................................................................................................................................

Születési helye, időpontja:........................................................................................................................

Lakóhelye:.................................................................................................................................................

Telefonszáma (nem kötelező megadni):..................................................................................................


2. Az ellátást kérelmező családi állapota:

□ egyedülálló

□ házastársával/élettársával él együtt

3. Kérelmező és vele egy háztartásban áéők jövedelmi adatai:


A

B

C

A jövedelem tipusa

Kérelmező

A kérelmezővel közös háztartásban élő további személyek

1

Munkaviszonyból és már foglalkoztatási jogviszonyból származó

ebből: közfoglalkoztatásból származó







2

Társas és egyéni vállalkozásból, őstermelői, illetve szellemi és más önálló tevékenységből származó







3

Táppénz, gyermekgondozási támogatások







4

Nyugellátás és egyéb nyugdíjszerű rendszeres szociális ellátások







5

Önkormányzat és munkaügyi szervek által folyósított ellátások







6

Egyéb jövedelem







7

Összes jövedelem









Dátum: …………………………………………………………


                                                                                                         …………………………………………………………….

                                                                                                                                    aláírás

Családban élők adatai


Név

Rokoni kapcsolat*

Születési idő

Anyja neve

16. évét betöltött személy esetén oktatási intézmény megnevezése

Megjegyzés**

Kérelmező







Házastársa/

élettársa







Gyermekei





































További Közeli hozzátartozói






















4.számú melléklet

Szociális étkezés térítési díjairól

2017. január 01. napjától visszavonásig az alábbi térítési díjak kerülnek megállapításra a szociális étkeztetésben részesülők számára:


0-30.000 Ft                             160Ft/ebéd+20 Ft szállítás/ebéd


30.001-35.000 Ft                    175Ft/ebéd+20 Ft szállítás/ebéd


35.001-40.000 Ft                    185Ft/ebéd+20 Ft szállítás/ebéd


40.001-45.000 Ft                    200Ft/ebéd+20 Ft szállítás/ebéd


45.001-50.000 Ft                    220Ft/ebéd+20 Ft szállítás/ebéd


50.001-55.000 Ft                    235Ft/ebéd+20 Ft szállítás/ebéd


55.001-60.000 Ft                    250Ft/ebéd+20 Ft szállítás/ebéd


60.001-65.000 Ft                    260Ft/ebéd+20 Ft szállítás/ebéd


65.001-70.000 Ft                    275Ft/ebéd+20 Ft szállítás/ebéd


70.001-75.000 Ft                    290Ft/ebéd+20 Ft szállítás/ebéd


75.001-80.000 Ft                    310Ft/ebéd+20 Ft szállítás/ebéd


80.001-85.000 Ft                    325Ft/ebéd+20 Ft szállítás/ebéd


85.001Ft-                                395Ft/ebéd+20 Ft szállítás/ebéd