Hernádpetri Község Önkormányzata Képviselő-testületének 1/2024. (III. 1.) önkormányzati rendelete
az önkormányzat 2024. évi költségvetéséről
Hatályos: 2024. 03. 02- 2024. 04. 25Hernádpetri Község Önkormányzata Képviselő-testületének 1/2024. (III. 1.) önkormányzati rendelete
az önkormányzat 2024. évi költségvetéséről
Hernádpetri Község Önkormányzatának Képviselő-testülete Magyarország Alaptörvénye 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotói hatáskörében, Magyarország Alaptörvénye 32. cikk (1) bekezdés f) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:
A rendelet hatálya
1. § A rendelet hatálya a képviselő-testületre, annak bizottságaira, és az önkormányzat irányítása alá tartozó költségvetési szervekre (intézményekre) – beleértve a közösen fenntartott intézményeket is – terjed ki.
A költségvetés bevételei és kiadásai
2. § (1) A képviselő-testület az önkormányzat 2024. évi költségvetését
a) 48.948.416 forint költségvetési bevétellel
b) 66.674.016 forint költségvetési kiadással
c) -17.725.600 forint költségvetési egyenleggel
d) 17.725.600 forint működési hiánnyal
e) 17.725.600 forint finanszírozási bevétellel
f) 66.674.016 forint bevételi és kiadási főösszeggel állapítja meg.
(2) A hiány belső finanszírozásának érdekében a képviselő-testület az előző év költségvetési maradványának igénybevételét rendeli el.
3. § (1) Az önkormányzat mérlegszerűen bemutatott bevételeit és kiadásait önkormányzati szinten a rendelet 1. melléklete szerint határozza meg.
(2) Az önkormányzat működési bevételeit kötelező feladatok, önként vállalt feladatok, állami (államigazgatási) feladatok szerinti bontásban a 2. melléklet, felhalmozási bevételeit a 3. melléklet tartalmazza.
(3) Az önkormányzat kiadási előirányzatát előirányzat-csoportok, kiemelt előirányzatok és kötelező feladatok, önként vállalt feladatok, állami (államigazgatási) feladatok szerinti bontásban a 4. melléklet szerint határozza meg.
(4) Az önkormányzat felhalmozási kiadásait az 5. melléklet szerint állapítja meg.
(5) Az önkormányzat egyéb működési kiadásait a 6. melléklet szerint részletezi.
(6) Az önkormányzat engedélyezett létszámát a 7. melléklet szerint határozza meg.
(7) Az önkormányzatnál foglalkoztatottak létszámát 2 főben, a közfoglalkoztatottak létszámát 15 főben állapítja meg.
(8) Az európai uniós forrásból finanszírozási támogatással megvalósuló programokat, projekteket a 9. melléklet mutatja be.
(9) Az Önkormányzat adósságot keletkeztető ügyletekből és kezességvállalásokból fennálló kötelezettségeit a 10. melléklet részletezi.
(10) Az Önkormányzat saját bevételeinek részletezését az adósságot keletkeztető ügyletből származó tárgyévi fizetési kötelezettség megállapításához a 11. melléklet tartalmazza.
(11) Az Önkormányzat 2024. évi adósságot keletkeztető fejlesztési céljait az 12. melléklet részletezi.
4. § (1) Képviselő-testület az önkormányzat alkalmazásában álló közalkalmazott részére 2024. évben évi 200.000.- Ft értékű pénzbeli hozzájárulást biztosít.
(2) Képviselő-testület a köztisztviselők és a polgármester cafetéria-keretét 2024. évben bruttó 400.000.- Ft-ban állapítja meg.
(3) Képviselő-testület az önkormányzat alkalmazásában álló közalkalmazott részére 2024. évben 50.000.- Ft értékű munkaruha támogatást biztosít.
(4) A képviselő-testület hivatalánál (Novajidrányi Közös Önkormányzati Hivatal) foglalkoztatott köztisztviselők vonatkozásában – a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvényben foglaltak alapján – az illetményalapot 62.500.-Ft-ban állapítja meg.
5. § (1) Az önkormányzatnál és intézményeiben alkalmazott intézményi térítési díjak:
a) óvodai ellátás, általános iskolás gyermekétkeztetés 452 Ft+ÁFA /adag, ebből a tízórai 100 Ft, az ebéd 252 Ft, az uzsonna 100 Ft.
b) szociális étkezés: 1.400 Ft /adag
(2) A személyi térítési díj összege a jogosult havi jövedelmének 10 %-a, mely térítési díj megfizetése során az önkormányzat a (3) bekezdésben foglalt kedvezményt biztosítja.
(3) A személyi térítési díj összege – ellátási naponként legfeljebb 253 Ft térítési díjra – csökkenthető.
(4) Képviselő-testület a szociális étkeztetés kiszállítását díjmentesen biztosítja.
A költségvetés végrehajtásának szabályai
6. § (1) Az önkormányzati szintű költségvetés végrehajtásáért a polgármester, a könyvvezetéssel kapcsolatos feladatok ellátásáért a jegyző a felelős.
(2) Az önkormányzat gazdálkodásának biztonságáért a képviselő-testület, a gazdálkodás szabályszerűségéért a polgármester felelős.
(3) A költségvetési hiány csökkentése érdekében évközben folyamatosan figyelemmel kell kísérni a kiadások csökkentésének és a bevételek növelésének lehetőségeit.
(4) A Képviselő-testület jutalom címen előirányzat tervezését nem engedélyezi.
(5) A képviselő-testület önkormányzati biztost rendel ki, ha az általa fenntartott költségvetési szerv 30 napon túli elismert tartozásállományának mértéke eléri éves eredeti kiadási előirányzatának 3 %-át, vagy 1 millió forintot, és e tartozását egy hónap alatt nem képes 30 nap alá szorítani.
(6) A költségvetési szerv vezetője e rendelet 8. mellékletében foglalt adatlapon köteles a tartozásállományról adatot szolgáltatni. A költségvetési szerv az általa elismert tartozásállomány tekintetében – nemleges adat esetén is – havonta a tárgyhó 25-i állapotnak megfelelően a tárgyhónapot követő hó 5-ig az önkormányzat jegyzője részére köteles adatszolgáltatást teljesíteni.
Az előirányzatok módosítása
7. § (1) Az önkormányzat bevételeinek és kiadásainak módosításáról, a kiadási előirányzatok közötti átcsoportosításról a képviselő-testület dönthet.
(2) A képviselő-testület az Önkormányzat bevételeinek és kiadásainak módosítását és a kiadási kiemelt előirányzatok közötti átcsoportosítás jogát 2.000.000.- Ft összeghatárig a polgármesterre átruházza. Egyéb esetekben a képviselő-testület a kiadási előirányzatok közötti átcsoportosítás jogát fenntartja magának.
(3) A költségvetési szervek bevételi és kiadási előirányzatai saját hatáskörben módosíthatók, a kiadási előirányzatok egymás között átcsoportosíthatók. A polgármester a saját hatáskörben végrehajtott módosításokról, átcsoportosításokról a képviselő-testületet harminc napon belül tájékoztatja.
(4) A költségvetési szerv a kiemelt előirányzatok között átcsoportosítást hajthat végre, azonban az nem irányulhat a személyi juttatások előirányzatának növelésére, kivéve, ha az irányító szerv azt engedélyezi az előirányzatok jóváhagyásakor még nem ismert jogszabályváltozás miatt.
(5) Amennyiben az önkormányzat év közben a költségvetési rendelet készítésekor nem ismert többletbevételhez jut, vagy bevételei a tervezettől elmaradnak, arról a polgármester a Képviselő-testületet tájékoztatja.
(6) A képviselő-testület – az első negyedév kivételével – negyedévenként, a negyedévet követő aktuális testületi ülésen, de legkésőbb az éves költségvetési beszámoló elkészítésének határidejéig, december 31-ei hatállyal módosítja a költségvetési rendeletét. Ha év közben az Országgyűlés – a helyi önkormányzatot érintő módon – a hozzájárulások, támogatások előirányzatait zárolja, azokat csökkenti, törli, az intézkedés kihirdetését követően haladéktalanul a Képviselő-testület elé kell terjeszteni a költségvetési rendelet módosítását.
(7) A képviselő-testület által jóváhagyott kiemelt előirányzatokat valamennyi önállóan működő és gazdálkodó költségvetési szerv köteles betartani.
A gazdálkodás szabályai
8. § (1) A költségvetési szervek rendeletben meghatározott bevételi és kiadási előirányzatai felett az intézmények vezetői előirányzat-felhasználási jogkörrel rendelkeznek.
(2) Az önállóan működő és gazdálkodó költségvetési szerv által ellátott feladatok fedezetéül az önállóan működő és gazdálkodó költségvetési szerv nyilvántartásaiban elkülönített előirányzatok szolgálnak.
(3) Valamennyi költségvetési szerv vezetője köteles belső szabályzatban rögzíteni a működéshez, gazdálkodáshoz kapcsolódóan a gazdálkodás vitelét meghatározó szabályokat, a mindenkor érvényes központi szabályozás figyelembevételével, illetve a szükséges módosításokat végrehajtani. A szabályozásbeli hiányosságért, a felelősség a mindenkori intézményvezetőt terheli.
A költségvetés végrehajtásának ellenőrzése
9. § (1) Az önkormányzati költségvetési szervek ellenőrzése a belső kontrollrendszer keretében valósul meg, melynek létrehozásáért, működtetésért és továbbfejlesztéséért az önkormányzat esetében a jegyző, az intézmények esetében az intézményvezető felelős.
(2) Az önkormányzat a belső ellenőrzés ellátásáról az Encsi Többcélú Kistérségi Társulás útján gondoskodik. A megfelelő működtetésről és a függetlenség biztosításáról a jegyző köteles gondoskodni.
Záró és vegyes rendelkezések
10. § Ez a rendelet 2024. március 2-án lép hatályba, és 2027. március 31-én hatályát veszti.
11. § Ezen rendelet rendelkezéseit 2024. január 1. napjától kell alkalmazni.
1. melléklet az 1/2024. (III. 1.) önkormányzati rendelethez
forintban |
|||
Bevétel |
Kiadás |
||
Megnevezés |
Előirányzat |
Megnevezés |
Előirányzat |
B1. Működési célú támogatások államháztartáson belülről |
41 630 221 |
K1. Személyi juttatás |
25 655 000 |
B3. Közhatalmi bevételek |
800 000 |
K2. Munkaadót terhelő járulékok és szociális hozzájárulási adó |
2 879 895 |
B4. Működési bevételek |
125 000 |
K3. Dologi kiadások |
28 569 281 |
B6. Működési célú átvett pénzeszközök |
6 393 195 |
K4. Ellátottak pénzbeli juttatásai |
9 569 840 |
K5. Egyéb működési célú kiadások |
|||
Ebből: Általános tartalék |
|||
Céltartalék |
|||
A. MŰKÖDÉSI KÖLTSÉGVETÉSI BEVÉTELEK ÖSSZESEN (B1+B3+B4+B6) |
48 948 416 |
A. MŰKÖDÉSI KÖLTSÉGVETÉSI KIADÁSOK ÖSSZESEN (K1. …+K5.) |
66 674 016 |
B. FINANSZÍROZÁSI BEVÉTELEK (B8.) ÖSSZESEN |
B. FINANSZÍROZÁSI KIADÁSOK (K9.) ÖSSZESEN |
||
C. MŰKÖDÉSI BEVÉTELEK MINDÖSSZESEN (A+B) |
48 948 416 |
C. MŰKÖDÉSI KIADÁSOK MINDÖSSZESEN (A+B) |
66 674 016 |
B2. Felhalmozási célú támogatások államháztartáson belülről |
K6. Beruházások |
||
B5. Felhalmozási bevételek |
K7. Felújítások |
||
EU Felhalmozási célú átvett pénzeszközök |
K8. Egyéb felhalmozási célú kiadások |
||
D. FELHALMOZÁSI KÖLTSÉGVETÉSI BEVÉTELEK ÖSSZESEN (B2.+B5.+B7.) |
|||
E. FINANSZÍROZÁSI BEVÉTELEK (B8.) ÖSSZESEN |
17 725 600 |
||
Ebből: B813. Maradvány igénybevétele |
|||
F. FELHALMOZÁSI BEVÉTELEK MINDÖSSZESEN (D+E) |
F. FELHALMOZÁSI KIADÁSOK MINDÖSSZESEN (D+E) |
||
G. KÖLTSÉGVETÉSI BEVÉTELEK ÖSSZESEN (A+D) |
48 948 416 |
G. KÖLTSÉGVETÉSI KIADÁSOK ÖSSZESEN (A+D) |
66 674 016 |
H. FINANSZÍROZÁSI BEVÉTELEK ÖSSZESEN (B+E) |
17 725 600 |
H. FINANSZÍROZÁSI KIADÁSOK ÖSSZESEN (B+E) |
|
I. BEVÉTELEK MINDÖSSZESEN (C+F) |
66 674 016 |
I. KIADÁSOK MINDÖSSZESEN (C+F) |
66 674 016 |
2. melléklet az 1/2024. (III. 1.) önkormányzati rendelethez
forintban |
||||
BEVÉTELEK JOGCÍMEI |
Kötelező feladatok |
Önként vállalt feladatok |
Állami (állam- igazgatási) feladatok |
Összesen |
B111. Helyi önkormányzatok működésének általános támogatása |
18 513 281 |
18 513 281 |
||
1. Önkormányzati hivatal működésének támogatása |
||||
2. Település-üzemeltetéshez kapcsolódó feladatellátás támogatása |
5 320 390 |
5 320 390 |
||
2.1. A zöldterület-gazdálkodással kapcsolatos feladatellátás támogatása |
1 263 625 |
1 263 625 |
||
2.2. Közvilágítás alaptámogatása |
837 500 |
837 500 |
||
2.3. Közvilágítás fenntartásának támogatása |
1 900 000 |
1 900 000 |
||
2.4. Köztemető fenntartásának támogatása |
147 723 |
147 723 |
||
2.5. Közutak fenntartásának támogatása |
1 171 542 |
1 171 542 |
||
3. Egyéb önkormányzati feladatok támogatása |
9 749 736 |
9 749 736 |
||
4. Polgármesteri illetmény támogatása |
3 443 155 |
3 443 155 |
||
5. Közvilágítás kiegészítő támogatása |
||||
B113. Települési önkormányzatok szociális és gyermekjóléti feladatainak támogatása |
18 663 840 |
18 663 840 |
||
1. Hozzájárulás a pénzbeli szociális ellátásokhoz |
12 616 640 |
12 616 640 |
||
2. Szociális és gyermekjóléti alapszolgáltatás feladatai - családsegítés |
||||
3. Szociális és gyermekjóléti alapszolgáltatás feladatai - gyermekjóléti szolgáltatás |
||||
4. Szociális étkeztetés |
||||
5. Házi segítségnyújtás |
||||
6. Idősek nappali intézményi ellátása |
||||
7. Kistelepülések szociális feladatainak támogatása |
||||
8. Falugondnoki vagy tanyagondnoki szolgáltatás |
6 047 200 |
6 047 200 |
||
Települési önkormányzatok gyermekétkeztetési feladatainak támogatása |
2 183 100 |
2 183 100 |
||
B114. Települési önkormányzatok kulturális feladatainak támogatása |
2 270 000 |
2 270 000 |
||
B115. Helyi önkormányzatok kiegészítő támogatásai |
||||
B16. Egyéb működési célú támogatások bevételei államháztartáson belülről |
6 393 195 |
6 393 195 |
||
1. Közfoglalkoztatás |
22 306 684 |
22 306 684 |
||
B1. Működési célú támogatások államháztartáson belülről összesen |
48 023 416 |
48 023 416 |
||
Fejezeti kezelésű előirányzatok EU |
||||
B34 Vagyoni típusú adók |
||||
B351 Értékesítési és forgalmi adó (iparűzési adó) |
800 000 |
800 000 |
||
B36 Egyéb közhatalmi bevételek |
||||
B3. Közhatalmi bevételek összesen |
800 000 |
800 000 |
||
B405. Intézményi ellátási díjak |
||||
B402. Szolgáltatások ellenértéke |
120 000 |
120 000 |
||
B406. Kiszámlázott általános forgalmi adó |
||||
B407. Általános forgalmi adó visszatérülése |
||||
B408. Kamatbevételek |
5 000 |
5 000 |
||
B410. Egyéb működési bevételek |
||||
B4. Működési bevételek összesen |
125 000 |
125 000 |
||
B63. Egyéb működési célú átvett pénzeszközök |
||||
B6. Működési célú átvett pénzeszközök összesen |
||||
MŰKÖDÉSI KÖLTSÉGVETÉSI BEVÉTELEK ÖSSZESEN (B1.+B3.+B4.+B.6.) |
48 948 416 |
48 948 416 |
||
B813. Maradvány igénybevétele |
||||
B8. Finanszírozási bevételek összesen (B811. … +B817.) |
17 725 600 |
17 725 600 |
||
MŰKÖDÉSI BEVÉTELEK MINDÖSSZESEN |
66 674 016 |
66 674 016 |
||
3. melléklet az 1/2024. (III. 1.) önkormányzati rendelethez
forintban |
||||
BEVÉTELEK JOGCÍMEI |
Kötelező feladatok |
Önként vállalt feladatok |
Állami (állam- igazgatási) feladatok |
Összesen |
B21. Felhalmozási célú önkormányzati támogatások |
||||
B22. Felhalmozási célú garancia- és kezességvállalásból származó megtérülések |
||||
B23. Felhalmozási célú visszatérítendő támogatások, kölcsönök visszatérülése |
||||
B24. Felhalmozási célú visszatérítendő támogatások, kölcsönök igénybevétele |
||||
B25. Egyéb felhalmozási célú támogatások bevételei államháztartáson belülről |
||||
B2. Felhalmozási célú támogatások államháztartáson belülről összesen |
||||
B51. Immateriális javak értékesítése |
||||
B52. Ingatlanok értékesítése |
||||
B53. Egyéb tárgyi eszközök értékesítése |
||||
B54. Részesedések értékesítése |
||||
B55. Részesedések megszűnéséhez kapcsolódó bevételek |
||||
B5. Felhalmozási bevételek összesen |
||||
B71. Felhalmozási célú garancia- és kezességvállalásból származó megtérülések |
||||
B72. Felhalmozási célú visszatérítendő támogatások, kölcsönök visszatérülése |
||||
B73. Egyéb felhalmozási célú átvett pénzeszközök |
||||
B7. Felhalmozási célú átvett pénzeszközök |
||||
FELHALMOZÁSI KÖLTSÉGVETÉSI BEVÉTELEK ÖSSZESEN (B2.+B5.+B7.) |
||||
B811. Hitel-, és kölcsönfelvétel államháztartáson kívülről |
||||
B812. Belföldi értékpapírok bevételei |
||||
B813. Maradvány igénybevétele |
||||
B814. Államháztartáson belüli megelőlegezések |
||||
B815. Államháztartáson belüli megelőlegezések törlesztése |
||||
B816. Központi, irányító szervi támogatás |
||||
B817. Betétek megszüntetése |
||||
B8. Finanszírozási bevételek összesen (B811. … +B817.) |
||||
FELHALMOZÁSI BEVÉTELEK MINDÖSSZESEN |
||||
4. melléklet az 1/2024. (III. 1.) önkormányzati rendelethez
Megnevezés |
011130 Önkormányzati és államigazgatási tevékenységek |
041232 Start munka program - téli közfoglalkoztatás |
063020 Víztermelés, -kezelés, -ellátás |
064010 |
066020 Város-, községgazdálkodási egyéb szolgált. |
107055 Falugondnoki szolgáltatás |
107060 Egyéb szociális pénzbeli és természetbeni ellátások, támogatások |
082041 Könyvtári feladatok |
Összesen |
|
Személyi juttatások |
kötelező feladat |
15 486 400 |
6 003 000 |
3 665 600 |
1 060 000 |
26 215 000 |
||||
önként vállalt feladatok |
||||||||||
állam-igazgatási feladatok |
||||||||||
Munkaadókat terhelő járulékok |
kötelező feladat |
2 013 200 |
390 195 |
476 500 |
138 000 |
3 017 895 |
||||
önként vállalt feladatok |
0 |
|||||||||
állam-igazgatási feladatok |
0 |
|||||||||
Dologi kiadások |
kötelező feladat |
8 037 040 |
2 270 000 |
1 695 774 |
3 610 800 |
5 822 670 |
2 951 900 |
2 183 100 |
1 300 000 |
27 871 284 |
önként vállalt feladatok |
0 |
|||||||||
állam-igazgatási feladatok |
0 |
|||||||||
Ellátottak pénzbeli juttatásai |
kötelező feladat |
9 569 840 |
9 569 840 |
|||||||
önként vállalt feladatok |
0 |
|||||||||
állam-igazgatási feladatok |
0 |
|||||||||
Működési célú pénzeszköz átadás |
kötelező feladat |
0 |
||||||||
önként vállalt feladatok |
0 |
|||||||||
állam-igazgatási feladatok |
0 |
|||||||||
Felhalmozási célú kiadás |
kötelező feladat |
0 |
||||||||
önként vállalt feladatok |
0 |
|||||||||
állam-igazgatási feladatok |
0 |
|||||||||
Összesen |
kötelező feladat |
25 536 640 |
8 663 195 |
1 695 771 |
3 610 800 |
5 822 670 |
7 094 000 |
11 752 940 |
2 498 000 |
66 674 016 |
önként vállalt feladatok |
0 |
|||||||||
állam-igazgatási feladatok |
0 |
|||||||||
Mindösszesen |
25 536 640 |
8 663 195 |
1 695 771 |
3 610 800 |
5 822 670 |
7 094 000 |
11 752 940 |
2 498 000 |
66 674 016 |
|
5. melléklet az 1/2024. (III. 1.) önkormányzati rendelethez
forintban |
||||
Kiadások |
||||
eredeti előirányzat |
||||
Beruházási feladatok |
||||
Felhalmozási célú kiadások |
||||
6. melléklet az 1/2024. (III. 1.) önkormányzati rendelethez
forintban |
|||
eredeti előirányzat |
|||
Társulási hozzájárulások |
|||
ÖSSZESEN |
|||
Települési támogatások |
|||
Települési támogatások |
9 569 840 |
||
ÖSSZESEN: |
9 569 840 |
||
7. melléklet az 1/2024. (III. 1.) önkormányzati rendelethez
Költségvetési szervek engedélyezett létszáma |
|||
Költségvetési szerv |
Engedélyezett létszám (fő) |
||
Hernádpetri Község Önkormányzata |
2 |
||
Összesen |
2 |
||
Közfoglalkoztatottak engedelyezett létszáma |
|||
Költségvetési szerv |
Engedélyezett létszám (fő) |
||
4 órás |
6 órás |
8 órás |
|
Hernádpetri Község Önkormányzata |
15 |
||
Összesen |
15 |
||
8. melléklet az 1/2024. (III. 1.) önkormányzati rendelethez
2024. ......................... hó |
|||||
Költségvetési szerv neve: ........................................ |
|||||
Eredeti éves költségvetés kiadási előirányzata: ......................... eFt |
|||||
Eredeti éves költségvetés kiadási előirányzat ....... %-a: ......................... eFt |
|||||
(%= az önkormányzat költségvetési rendeletében meghatározott mérték) |
|||||
sorsz. |
........ napon túli |
||||
Tartozásállomány megnevezése |
tartozásállomány |
||||
(x) |
|||||
1 |
Állammal szembeni tartozások |
||||
2 |
Központi költségvetési szervekkel |
||||
szemben fennálló tartozás |
|||||
3 |
Elkülönített állami pénzalapokkal |
||||
szembeni tartozás |
|||||
4 |
TB alapokkal szembeni tartozás |
||||
5 |
Tartozásállomány önkormányzatok |
||||
és intézményeik felé |
|||||
6 |
Szállítókkal szembeni tartozásállomány |
||||
7 |
Egyéb tartozásállomány |
||||
Összesen |
|||||
(x) Az önkormányzat költségvetési rendeletének ....... §-ában |
|||||
meghatározott határnapon túli tartozásállomány. |
|||||
........................ 2024. ............ hó .... nap |
|||||
.......................................... |
|||||
költségvetési szerv vezetője |
|||||
9. melléklet az 1/2024. (III. 1.) önkormányzati rendelethez
forintban |
||||
nemleges |
10. melléklet az 1/2024. (III. 1.) önkormányzati rendelethez
forintban |
|||||
Nemleges |
|||||
Sor-szám |
MEGNEVEZÉS |
Évek |
Összesen |
||
2025 |
2026 |
2027 |
|||
A |
B |
C |
D |
E |
|
1. |
|||||
2. |
|||||
3. |
|||||
4. |
|||||
5. |
|||||
6. |
ÖSSZES KÖTELEZETTSÉG |
||||
11. melléklet az 1/2024. (III. 1.) önkormányzati rendelethez
forintban |
||
Sor-szám |
Bevételi jogcímek |
2024. évi előirányzat |
A |
B |
|
1. |
Helyi adóból származó bevétel |
800 000 |
2. |
Az önkormányzati vagyon és az önkormányzatot megillető vagyoni értékű jog értékesítéséből és hasznosításából származó bevétel |
|
3. |
Osztalék, koncessziós díj és hozambevétel |
|
4. |
Tárgyi eszköz és immateriális jószág, részvény, részesedés, vállalat értékesítéséből vagy privatizációból származó bevétel |
|
5. |
Bírság-, pótlék- és díjbevétel |
|
6. |
Kezesség-, illetve garanciavállalással kapcsolatos megtérülés |
|
SAJÁT BEVÉTELEK ÖSSZESEN* |
800 000 |
|
*Az adósságot keletkeztető ügyletekhez történő hozzájárulás részletes szabályairól szóló 353/2011.(XII.31.) Korm. Rendelet 2. § (1) bekezdése alapján. |
||
12. melléklet az 1/2024. (III. 1.) önkormányzati rendelethez
Nemleges |
||
forintban |
||
Sor-szám |
Fejlesztési cél leírása |
Fejlesztés várható kiadása |
A |
B |
|
1. |
||
2. |
||
3. |
||
4. |
||
5. |
||
6. |
||
Adósságot keletkeztető ügyletek várható együttes összege* |
||
*Magyarország gazdasági stabilitásáról szóló 2011. évi CXCIV. törvény 8. § (2) bekezdése szerinti adósságot keletkeztető ügyletek |
||