Sárok Község Önkormányzata Képviselő-testületének 7/2023. (V. 25.) önkormányzati rendelete
az önkormányzat és szervei Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 1/2021. (II. 1.) rendelet módosításáról
Hatályos: 2023. 05. 26- 2023. 05. 26Sárok Község Önkormányzata Képviselő-testületének 7/2023. (V. 25.) önkormányzati rendelete
az önkormányzat és szervei Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 1/2021. (II. 1.) rendelet módosításáról
Sárok Községi Önkormányzat a Magyarország Alaptörvénye 32. cikk (1) bek. d) pontjában, (2) bekezdésében, valamint a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 53. § (1) bekezdésében és a népszavazás kezdeményezéséről, az európai polgári kezdeményezésről, valamint a népszavazási eljárásról szóló 2013. évi CCXXXVIII. törvény 34. § (2) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján működésének részletes szabályait e rendeletben állapítja meg.
1. § Az önkormányzat és szervei Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló Sárok község Polgármesterének 1/2021 (II.1..) önkormányzati rendelete 4. §-a helyébe a következő rendelkezés lép:
„4. § A képviselő-testület tagjainak száma : 5 fő. A képviselő-testület névjegyzékét az 1. melléklet tartalmazza.”
2. § Az önkormányzat és szervei Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló Sárok község Polgármesterének 1/2021 (II.1..) önkormányzati rendelete 46. § (2) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
„(2) Az önkormányzati rendeletek számozása minden évben 1-től kezdődően történik. A rendeletek jelölése: Sárok Község Önkormányzata Képviselő-testületének sorszám/év, /hó,nap/ sz. önkormányzati rendelete, majd a rendelet tárgyának megjelölése.”
3. § Az önkormányzat és szervei Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló Sárok község Polgármesterének 1/2021 (II.1..) önkormányzati rendelete 69. § (2) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
„(2) A közös önkormányzati hivatal létszámát, belső szervezeti felépítését, működésének részletes szabályait, valamint részletes feladat-, és hatásköreit a társulási megállapodás rögzíti.A közös önkormányzati hivatal Ügyrendjét a 2. melléklet, a Kiadmányozási jog szabályozását a 3. melléklet tartalmazza.”
4. § Az önkormányzat és szervei Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló Sárok község Polgármesterének 1/2021 (II.1..) önkormányzati rendelete 80. § (1) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
„(1) A képviselő-testület a költségvetését önkormányzati rendeletben határozza meg. A költségvetés összeállításának részletes szabályait az államháztartásról szóló törvény, a finanszírozás rendjét és az állami hozzájárulás mértékét az állami költségvetési törvény határozza meg.A kormányzati funkciók felsorolását a 4. melléklet tartalmazza.”
5. § (1) Az önkormányzat és szervei Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló Sárok község Polgármesterének 1/2021 (II.1..) önkormányzati rendelete 1. függeléke az 1. melléklet szerint módosul.
(2) Az önkormányzat és szervei Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló Sárok község Polgármesterének 1/2021 (II.1..) önkormányzati rendelete 2. függeléke helyébe a 2. melléklet lép.
(3) Az önkormányzat és szervei Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló Sárok község Polgármesterének 1/2021 (II.1..) önkormányzati rendelete 3. függeléke helyébe a 3. melléklet lép.
(4) Az önkormányzat és szervei Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló Sárok község Polgármesterének 1/2021 (II.1..) önkormányzati rendelete a 4. melléklet szerinti 3. függelék 4. melléklettel egészül ki.
6. § Hatályát veszti az önkormányzat és szervei Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló Sárok község Polgármesterének 1/2021 (II.1..) önkormányzati rendelete
a) 1. függelék címe,
b) 1. függelék cím szövege.
7. § Ez a rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba.
1. melléklet a 7/2023. (V. 25.) önkormányzati rendelethez
1. Az önkormányzat és szervei Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló Sárok község Polgármesterének 1/2021 (II.1..) önkormányzati rendelete 1. függeléke a következő 1. ponttal egészül ki:
„1. Polgármester: Henke Smilja”
2. Az önkormányzat és szervei Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló Sárok község Polgármesterének 1/2021 (II.1..) önkormányzati rendelete 1. függeléke a következő 2. ponttal egészül ki:
„2. Alpolgármester: Szabó Katalin”
3. Az önkormányzat és szervei Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló Sárok község Polgármesterének 1/2021 (II.1..) önkormányzati rendelete 1. függeléke a következő 3. ponttal egészül ki:
„3. Képviselők: Marsi Mihályné,Mihályfai József, Szkalonai Tamás, Szabó Katalin”
4. Az önkormányzat és szervei Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló Sárok község Polgármesterének 1/2021 (II.1..) önkormányzati rendelete 1. függeléke a következő 4. ponttal egészül ki:
„4. Ügyrendi Bizottság: Szkalonai Tamás elnök, Marsi Mihályné, Mihályfai József”
2. melléklet a 7/2023. (V. 25.) önkormányzati rendelethez
3. melléklet a 7/2023. (V. 25.) önkormányzati rendelethez
1. Minden, a közös önkormányzati hivatal működése során keletkező iromány (egyedi államigazgatási ügyben hozott határozat, a felettes hatóságokhoz vagy más társhatóságokhoz küldött jelentés, átirat, hatósági bizonyítvány, értesítés, stb.) esetén a kiadmányozási jog a Nagynyárádi Közös Önkormányzati Hivatal törzshivatal igazgatási főelőadóját, Hábelné Hergenrőder Ritát, aljegyzőjét, Tóth Boglárkát illeti meg. Mindkét kiadmányozási jog gyakorló minden, a közös hivatalhoz tartozó kirendeltség, ill. önkormányzat tekintetében gyakorolhatja kiadmányozási jogát. A Nagynyárádi Közös Önkormányzati Hivatal Kölkedi Kirendeltségén az adóügyek tekintetében kiadmányozási jog illeti meg Tuttiné Merkler Gabriellát. A kiadmányozási jog tovább nem ruházható.
2. A kiadmányozási jog gyakorlásakor az irományokon az alábbi szöveget kell feltüntetni: Dr. Kovács Anikó jegyző megbízásából kiadmányozta
3. A kiadmányozási jog gyakorlása során aláírt irományokat a jegyző szúrópróba-szerűen ellenőrzi.
4. Külön jogszabályok szerint az anyakönyvi ügyintézés során kiadmányozási joggal rendelkeznek a megbízott anyakönyvvezetők.
5. Jelen kiadmányozási rend 2021. március 1-én lép hatályba.
6. A jegyző gondoskodik arról, hogy a közös önkormányzati hivatal valamennyi dolgozója megismerje a kiadmányozási rend gyakorlására vonatkozó szabályokat.”
4. melléklet a 7/2023. (V. 25.) önkormányzati rendelethez
száma: |
megnevezése: |
---|---|
011130 |
Önkorm. és önkorm. hivatalok jogalkotó és általános igazgatási tevékenysége |
013320 |
Köztemető fenntartás és működtetés |
013350 |
Az önkormányzati vagyonnal való gazdálkodással kapcsolatos feladatok |
041232 |
Start-munka program, Téli közfoglalkoztatás |
041233 |
Hosszabb időtartamú közfoglalkoztatás |
041236 |
Országos közfoglalkoztatási program |
041237 |
Közfoglalkoztatási mintaprogram |
045160 |
Közutak, hidak, alagutak üzemeltetése, fenntartása |
064010 |
Közvilágítás |
066010 |
Zöldterület-kezelés |
066020 |
Város-, községgazdálkodási egyéb szolgáltatások |
072410 |
Otthoni (egészségügyi) szakápolás |
082044 |
Könyvtári szolgáltatások |
082092 |
Közművelődés- hagyományos közösségi kulturális értékek gondozása |
104037 |
Intézményen kívüli gyermekétkeztetés |
106020 |
Lakásfenntartással, lakhatással összefüggő ellátások |
107051 |
Szociális étkeztetés |
107055 |
Falugondnoki, tanyagondnoki szolgáltatás |