Szentlőrinc Város Önkormányzat Képviselő-testületének 16/2018 (VII.4.) önkormányzati rendelete
a 2018. évi igazgatási szünet elrendeléséről valamint a 2018. évi munkaszüneti napok körüli ügyfélfogadási rendről.
Hatályos: 2018. 07. 04- 2018. 12. 30Szentlőrinc Város Önkormányzat Képviselő-testületének 16/2018 (VII.4.) önkormányzati rendelete
a 2018. évi igazgatási szünet elrendeléséről valamint a 2018. évi munkaszüneti napok körüli ügyfélfogadási rendről.
2018-07-04-tól 2018-12-31-ig
Szentlőrinc Város Önkormányzat Képviselő-testületének
16/2018. ( VII. 4.) önkormányzati rendelete
a 2018. évi igazgatási szünet elrendeléséről valamint a 2018. évi munkaszüneti napok körüli ügyfélfogadási rendről
Szentlőrinc Város Önkormányzat Képviselő-testülete Magyarország Alaptörvénye, a helyi önkormányzatok alcím 32. cikk (1) bekezdés a) pontjában foglalt jogkörében, a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 232. § (3) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján, a közszolgálati tisztviselők munka-és pihenőidejéről, az igazgatási szünetről, a közszolgálati tisztviselőket és a munkáltatót terhelő egyes kötelezettségekről, valamint a távmunkavégzésről szóló 30/2012. (III.7.) Korm. rendelet 13-15. §-aiban foglaltak és a 9/2017. (V.19.) NGM rendeletben foglaltak figyelembevételével az alábbi rendeletet alkotja:
1. §
A rendelet hatálya
A rendelet hatálya kiterjed a Szentlőrinci Közös Önkormányzati Hivatalban foglalkoztatott valamennyi köztisztviselőre, közszolgálati ügykezelőre és munkavállalóra.
2. §
Az igazgatási szünet
(1) A Szentlőrinci Közös Önkormányzati Hivatalban a 2018. évi igazgatási szünet
nyári időszakban: 2018. július 23-tól 2018. augusztus 3-ig,
téli időszakban: 2018. december 17-től 2018. december 28-ig.
(2) Az igazgatási szünet időtartama alatt a feladatellátás folyamatosságának biztosítása érdekében a Hivatal ügyeletet tart, azonban az ügyfélfogadás szünetel.
3. §
A 2018. évi munkaszüneti napok körüli munkarend átcsoportosítás miatt az ügyfélfogadás a Hivatalban az alábbiak szerint alakul:
- 2018. október 12. (péntek) 8.00-12.00 – 13.00-16.00
- 2018. október 13. (szombat) ügyfélfogadás nincs, a hivatal zárva tart.
- 2018. november 9. (péntek) 8.00-12.00 – 13.00-16.00
- 2018. november 10. (szombat) ügyfélfogadás nincs, a hivatal zárva tart.
- 2018. november 30. (péntek) 8.00-12.00 – 13.00-16.00
- 2018. december 1. (szombat) ügyfélfogadás nincs, a hivatal zárva tart.
- 2018. december 14. (péntek) 8.00-12.00 – 13.00-16.00
- 2018. december 15. (szombat) ügyfélfogadás nincs, a hivatal zárva tart.
4. §
Záró rendelkezések
(1) E rendelet 2018. 07.04-én lép hatályba.
(2) E rendelet 2018. december 31-én hatályát veszti.
(3) A rendelet kihirdetéséről a Jegyző gondoskodik.
Szentlőrinc, 2018.06.28.
Koltai Péter | Dr. Tóth Sándor |
Polgármester | Jegyző |
Záradék:
A rendelet 2018. 07. 04-én kihirdetésre került.
Dr. Tóth Sándor |
Jegyző |