Tiszakécske Város Önkormányzata Képviselő-testületének 15/2024. (IX. 26.) önkormányzati rendelete
Tiszakécske Város Önkormányzata Képviselő-testületének Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 23/2019. (XI.01.) önkormányzati rendelet módosításáról
Hatályos: 2024. 10. 01- 2024. 10. 02Tiszakécske Város Önkormányzata Képviselő-testületének 15/2024. (IX. 26.) önkormányzati rendelete
Tiszakécske Város Önkormányzata Képviselő-testületének Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 23/2019. (XI.01.) önkormányzati rendelet módosításáról
Tiszakécske Város Önkormányzata Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotói hatáskörében, az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés d) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva, Tiszakécske Város Önkormányzata Képviselő-testületének a Tiszakécske Város Önkormányzata Képviselő-testületének Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 23/2019. (XI.01.) önkormányzati rendelet 4. melléklet 1.1.21. pontjában biztosított véleményezési jogkörében eljáró Pénzügyi, Vagyonhasznosító és Településfejlesztési Bizottság, Tiszakécske Város Önkormányzata Képviselő-testületének a Tiszakécske Város Önkormányzata Képviselő-testületének Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 23/2019. (XI.01.) önkormányzati rendelet 4. melléklet 2.1. pontjában biztosított véleményezési jogkörében eljáró Oktatási, Kulturális és Sport Bizottság, Tiszakécske Város Önkormányzata Képviselő-testületének a Tiszakécske Város Önkormányzata Képviselő-testületének Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 23/2019. (XI.01.) önkormányzati rendelet 4. melléklet 3.1. pontjában biztosított véleményezési jogkörében eljáró Szociális, Egészségügyi, Családvédelmi és Esélyegyenlőségi Bizottság, és Tiszakécske Város Önkormányzata Képviselő-testületének a Tiszakécske Város Önkormányzata Képviselő-testületének Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 23/2019. (XI.01.) önkormányzati rendelet 66. § (1) bekezdés i) pontjában biztosított véleményezési jogkörében eljáró Vagyonnyilatkozat Kezelő és Összeférhetetlenségi Bizottság véleményének kikérésével a következőket rendeli el:
1. § A TISZAKÉCSKE VÁROS ÖNKORMÁNYZATA KÉPVISELŐ-TESTÜLETÉNEK SZERVEZETI ÉS MŰKÖDÉSI SZABÁLYZATÁRÓL szóló 23/2019. (XI. 1.) önkormányzati rendelet 57. § (2) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
„(2) A képviselő-testület az alábbi 4 állandó bizottságot hozza létre:
1. Vagyonnyilatkozat-kezelő és Összeférhetetlenségi Bizottság (3 fő)
2. Pénzügyi, Vagyonhasznosító és Településfejlesztési Bizottság (5 fő)
3. Oktatási, Kulturális és Sport Bizottság (5 fő)
4. Szociális, Egészségügyi, Családvédelmi és Esélyegyenlőségi Bizottság (5 fő)”
2. § A TISZAKÉCSKE VÁROS ÖNKORMÁNYZATA KÉPVISELŐ-TESTÜLETÉNEK SZERVEZETI ÉS MŰKÖDÉSI SZABÁLYZATÁRÓL szóló 23/2019. (XI. 1.) önkormányzati rendelet
a) 24. § (2) bekezdésében a „Vagyonnyilatkozat Kezelő és Összeférhetetlenségi Bizottságának” szövegrész helyébe a „Vagyonnyilatkozat-kezelő és Összeférhetetlenségi Bizottságának” szöveg,
b) 25. §-ában a „Vagyonnyilatkozat Kezelő és Összeférhetetlenségi Bizottságának” szövegrész helyébe a „Vagyonnyilatkozat-kezelő és Összeférhetetlenségi Bizottságának” szöveg,
c) 28. § (6) bekezdésében a „Vagyonnyilatkozat Kezelő és Összeférhetetlenségi Bizottsága” szövegrész helyébe a „Vagyonnyilatkozat-kezelő és Összeférhetetlenségi Bizottsága” szöveg,
d) 63. § (1a) bekezdésében a „Vagyonnyilatkozat Kezelő és Összeférhetetlenségi Bizottságra” szövegrész helyébe a „Vagyonnyilatkozat-kezelő és Összeférhetetlenségi Bizottságra” szöveg,
e) 4. melléklet 4. pontjában a „Vagyonnyilatkozat Kezelő és Összeférhetetlenségi Bizottság” szövegrész helyébe a „Vagyonnyilatkozat-kezelő és Összeférhetetlenségi Bizottság” szöveg,
f) 5. melléklet 4. pontjában a „Vagyonnyilatkozat Kezelő és Összeférhetetlenségi Bizottság” szövegrész helyébe a „Vagyonnyilatkozat-kezelő és Összeférhetetlenségi Bizottság” szöveg
lép.
3. § Ez a rendelet 2024. október 1-jén lép hatályba.