Orgovány Önkormányzat Képviselőtestületének 4/2014. (V.8.) önkormányzati rendelete

Az Orgoványi Polgármesteri Hivatalban 2014. évi igazgatási szünet elrendeléséről

Hatályos: 2014. 05. 09- 2015. 01. 04

Orgovány Nagyközségi Önkormányzat Képviselő-testületének

4/2014. (V.8.) önkormányzati rendelete

Az Orgoványi Polgármesteri Hivatalban 2014. évi igazgatási szünet elrendeléséről


Orgovány Nagyközség Önkormányzat Képviselő-testülete a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 232.§ (3) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján, az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés a) és c) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva az Ügyrendi Bizottság és a Pénzügyi Bizottság véleményének kikérésével a következőket rendeli el:


1.§ A rendelet hatálya kiterjed az Orgoványi Polgármesteri Hivatalban (a továbbiakban: Polgármesteri Hivatal) foglalkoztatott valamennyi köztisztviselőre és ügykezelőre, valamint a Hivatalban – a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvényben foglalt eltérésekkel a Munka Törvénykönyvéről szóló 2012.évi I. törvény (a továbbiakban: Mt.) szerint, továbbá más jogszabály alapján foglalkoztatott munkavállalóra (a továbbiakban együtt: munkavállaló).


2.§ A Polgármesteri Hivatal feladataira és munkarendjére tekintettel 2014. július 21. napjától – 2014. augusztus 24. napjáig (nyári), és 2014. december 22. napjától – 2015. január 4. napjáig (téli) igazgatási szünetet tart.


3.§ (1) A 2.§-ban meghatározott igazgatási szünet időtartama alatt a jegyző a munkavállaló részére legalább 10 nap alapszabadságot ad ki.


(2) A jegyző – a szabadságolási ütemterv alapján – az igazgatási szünet időszakra figyelemmel határozza meg a kiadásra kerülő szabadságot.


(3) Az igazgatási szünet időszaka alatt az esedékesség évében ki nem adott szabadság egésze kiadható.


4.§ (1) Az igazgatási szünet időszaka alatt az ügyfélfogadás a Polgármesteri Hivatal egészére vonatkozóan szünetel.


(2) A Polgármesteri Hivatal a (1) bekezdésben meghatározott időszakban az anyakönyvi, az adó- és az egyéb ügyekben ügyeletet tart. Az általános ügyfélfogadás keretében csak nyomtatvány kiadás és kérelem átvétel történik.


(3) Az anyakönyvi, az adó- és az egyéb ügyekben

a) hétfőn 10.00 órától 13.00 óráig,

b) csütörtökön 13.00 órától 16.00 óráig

fogadja az ügyfeleket,

c) kedden, szerdán és pénteken a (2) bekezdésben meghatározottak szerint tart az ügyelet.


5.§ Ez a rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba, és 2015. január 5. napján hatályát veszti.


Dr. Lóczi Boglárka                                     Spádáné dr. Pelsőczi Kovács Marianna

polgármester                                                                           jegyző


Záradék:

Az önkormányzati rendelet 2014. május 8. napján került kihirdetésre.

Spádáné dr. Pelsőczi Kovács Marianna

                       jegyző                    

Mellékletek