Tompa Város Önkormányzat Képviselő-testületének 9/2011(III.29. ) számú önkormányzati rendelete

a "Tiszta udvar rendes ház" cím alapításáról

Hatályos: 2015. 08. 06

Tompa Város Önkormányzatának Képviselő-testülete (továbbiakban: Képviselő-testület) a Magyar Köztársaság Alkotmányáról szóló 1949. évi XX. tv. 44/A. § (2) bekezdésében és a helyi önkormányzatokról szóló 1990. LXV. tv. 16.§-a alapján kapott felhatalmazása alapján az alábbi rendeletet alkotja:

1. §. A Cím alapításáról


(1) A Képviselő-testület „Tiszta udvar, rendes ház……….év"; címet alapítja a város szépítése, a kulturált környezet kialakítása érdekében.

(2) A „Tiszta udvar rendes ház” cím programban minden, Tompa Város közigazgatási területén lévő lakóingatlan részt vesz.

(3) A programban való részvételre jelentkezni nem kell, nevezési díj nem szedhető.

(4) Az elismerés formája az Önkormányzat arculatának megfelelő, „Tiszta udvar, rendes ház …… év” feliratú, falra szerelhető fém tábla,amelyhez szükséges forrást az önkormányzat mindenkori költségvetéséből biztosítja.

2. §. Az elnyerhető Cím


(1) A „Tiszta udvar, rendes ház” cím adományozható annak az épület tulajdonosnak, illetve használónak:

a.) akinek ingatlana, s az azon található épület, kert, udvar megjelenésében harmonikusan, esztétikusan illeszkedik a környezetébe,

b.) az ingatlan tulajdonosa/használója a települési kommunális hulladékszállítási közszolgáltatást igénybe veszi,

c.) az ingatlan építési engedély alapján épült.

A pályázónak mindhárom feltételt teljesítenie kell.

(2) A cím adományozására egy ideiglenes, öt tagú bizottság tesz javaslatot, amelynek tagjait a képviselő-testület jelöli ki minden év május 31. napjáig a település lakosainak köréből.

3. §. Eljárási szabályok


(1) A cím elnyerésére külön pályázatot nem kell benyújtani, azon minden lakóingatlan automatikusan részt vesz.

(2) A Bizottság a jelölt ingatlanokról az 1. számú melléklet szerinti jelölő lapot nyújt be a képviselő- testületnek minden év július hó 01. napjáig.

(3) a.) A cím adományozásáról a Képviselő-testület dönt az általa választott ideiglenes bizottság javaslata alapján, minden év július 31-ig.

(4)[1] Az évente adományozható „Tiszta udvar rendes ház”cím számát a Képviselő-testület határozza meg.

(5) A pályázatok eredményét évente augusztus 31-ig közzé kell tenni a helyi újságban.

A címek adományozásáról az internetes honlapon az önkormányzat tájékoztatást ad.

(6) A nyertes pályázók írásban értesítést kapnak és az elnyert címek az augusztus 20-i rendezvény keretében ünnepélyes eredményhirdetésen kerülnek átadásra.


4. §. Záró rendelkezés

 (1) Jelen rendelet 2011. május hó 01. napjával lép hatályba.


[1]

Módosította:21/2015.(VIII.06.) önk. r. 1.§-a. Hatályos:2015.08.06.

Mellékletek