Tompa Város Önkormányzata Képviselő-testületének 3/2025. (I. 24.) önkormányzati rendelete

az önkormányzat Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 15/2019.(XI.29.) önkormányzati rendeletének módosításáról

Hatályos: 2025. 01. 25- 2025. 01. 25

Tompa Város Önkormányzata Képviselő-testületének 3/2025. (I. 24.) önkormányzati rendelete

az önkormányzat Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 15/2019.(XI.29.) önkormányzati rendeletének módosításáról

Hatályos: 2025. 01. 25- 2025. 01. 25

[1] Tompa Város Önkormányzata Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotói hatáskörében, az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés d) pontjában továbbá Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 53. § (1) bekezdésében meghatározott feladatkörében eljárva az alábbi rendeletet alkotja.

[2] Tompa Város Önkormányzata Képviselő-testületének az önkormányzat Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 15/2019.(XI.29.) önkormányzati rendelet 3. mellékletében biztosított véleményezési jogkörben eljáró Pénzügyi Bizottság véleményének kikérésével a következőket rendeli el:

1. § (1) Az önkormányzat Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 15/2019.(XI.29.) önkormányzati rendelet 1. melléklete az 1. melléklet szerint módosul.

(2) Az önkormányzat Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 15/2019.(XI.29.) önkormányzati rendelet 3. melléklete a 2. melléklet szerint módosul.

2. § Ez a rendelet 2025. január 25-én lép hatályba.

1. melléklet a 3/2025. (I. 24.) önkormányzati rendelethez

1. Az önkormányzat Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 15/2019.(XI.29.) önkormányzati rendelet 1. melléklete a következő 21. ponttal egészül ki:

„21. A Bokréta Önkormányzati Óvoda és Bölcsőde főigazgatója felett az egyéb munkáltatói jogokat a polgármester gyakorolja.”

2. melléklet a 3/2025. (I. 24.) önkormányzati rendelethez

1. Az önkormányzat Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 15/2019.(XI.29.) önkormányzati rendelet 3. melléklete a következő 1. ponttal egészül ki:

„1. A Pénzügyi Bizottság feladata a vagyonnyilatkozatok vizsgálata, nyilvántartása, kezelése és őrzése.”