Kétegyháza Nagyközség Képviselő-testületének 29/2013. (XII.20.) számú önkormányzati rendelete

az átmeneti gazdálkodásról

Hatályos: 2014. 01. 01- 2014. 02. 28

Kétegyháza Nagyközség Képviselő-testületének

29/2013. (XII.20.) számú önkormányzati rendelete

az átmeneti gazdálkodásról[1]



Kétegyháza Nagyközség Képviselő-testülete az államháztartásról szóló 2011. évi CXCVI. tv. 25.§ (1) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján, a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. tv. 13, §-ában foglalt feladatkörében, az átmeneti időszak gazdálkodásáról a következőket rendeli el:


1. §


A képviselő-testület felhatalmazza a polgármestert, hogy 2014. január 1. napjától 2014. február 28. napjáig, de legfeljebb a 2014. évi költségvetési rendelet hatályba lépéséig a polgármesteri hivatal, valamint az önkormányzati intézmények útján a bevételeket folyamatosan beszedje, és a felmerülő kiadásokat időarányosan fedezze.


2. §


(1)     Az átmeneti időszakban az önkormányzat és intézményei finanszírozása - beleértve a polgármesteri hivatalt is – havonta a 2013. évi működési célú (bér, járulék, dologi kiadások) támogatások módosított előirányzatának 1/12-ed része alapján történik.


(2)     Fejlesztési célú kiadásokat, csak olyan esetben lehet finanszírozni, ahol a kötelezettségvállalás már megtörtént. Fejlesztési célú kiadásokra az átmeneti időszakban kötelezettséget vállalni nem lehet.



3. §



Ez a rendelet 2014. január 1. napján lép hatályba és a 2014. évi költségvetési rendelet hatályba lépésével hatályát veszti.



                  Kalcsó Istvánné                                                 Dr. Medgyaszai László

                    polgármester                                                                jegyző




[1] A rendeletet a képviselő-testület a 2013. december 17-i ülésen fogadta el.