Lőkösháza Község Önkormányzata Képviselő-testületének 17/2011. (XII. 15.) önkormányzati rendelete

az átmeneti gazdálkodásról

Hatályos: 2012. 01. 01- 2012. 02. 27

1. §


(1) A Képviselő-testület felhatalmazza a polgármestert, hogy 2012. január hó 1-től – a Polgármesteri Hivatal, valamint az önkormányzat intézményei útján- a bevételeket folytatólagosan szedje be, és a gazdálkodás során felmerülő, szükségessé váló kiadásokat – beleértve a társadalom– és szociálpolitikai ellátásokat, segélyeket is - finanszírozza.


(2) A beszedett bevételeket és a teljesített kiadásokat a 2012. évi költségvetési rendeletbe be kell illeszteni.



2. §


(1) Az átmeneti időszakban az önkormányzat és intézményei - beleértve a Polgármesteri Hivatalt is – havonta a 2011. évi költségvetéséről szóló, módosított 5/2011. (III. 2.) rendeletben megállapított működési kiadási módosított előirányzatuk szerkezeti változásokkal korrigált, szintre hozott időarányos részét jogosultak felhasználni.


(2) A köztisztviselők és a közalkalmazottak jogállásáról szóló törvényekben foglalt soros előrelépések miatti átsorolások végrehajthatók.



3. §


A testület felhatalmazza a polgármestert, hogy az átmeneti időszakban a 2011. évről áthúzódó önkormányzati fizetési kötelezettségeket teljesítésére, valamint a közfoglalkoztatással kapcsolatos pályázatok benyújtására illetve az azzal kapcsolatos kötelezettségvállalásra.



4. §


(1) A Képviselő-testület felhatalmazza a polgármestert, hogy az önkormányzat likviditásának biztosítására az OTP Bank Nyrt. Békéscsabai Fiókjával (5600 Békéscsaba, Szent István tér 3. sz.) kötött folyószámla szerződés szerinti folyószámla hitelkeretet, valamint munkabér-hitel keretet a szükségleteknek megfelelően igénybe vegye.


(2) A polgármester az átmeneti gazdálkodásról a 2012. évi költségvetési rendelettervezet elfogadásakor a Képviselő-testületnek beszámol.

5. §


E rendelet 2012. január hó 01. napján lép hatályba és a 2012. évi költségvetési rendelet hatályba lépésével hatályát veszti.