Mezőkovácsháza Város Önkormányzata Képviselő-testületének 29/2021. (XII. 21.) önkormányzati rendelete

az átmeneti gazdálkodásról

Hatályos: 2022. 01. 01- 2022. 03. 08

Mezőkovácsháza Város Önkormányzata Képviselő-testületének 29/2021. (XII. 21.) önkormányzati rendelete

az átmeneti gazdálkodásról

2022.01.01.

Mezőkovácsháza Város Önkormányzatának Képviselő-testülete az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 25. § (1) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján, az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés a) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:

1. § Mezőkovácsháza Város Önkormányzatának Képviselő-testülete felhatalmazza a Polgármestert, hogy 2022. január 1. napjától a Mezőkovácsházi Polgármesteri Hivatal és az intézményei útján a bevételeket folytatólagosan beszedje, a kiadásokat teljesítse.

2. § (1) Az átmeneti időszakban az intézmények finanszírozása - ideértve a Mezőkovácsházi Polgármesteri Hivatalt is - havonta a 2021. évi működési költségvetés eredeti támogatási előirányzatának 1/12 része alapján történik.

(2) A Kalocsa Róza Közhasznú Nonprofit Kft. részére havonta a 2021. évi tervezett működési előirányzat 1/12 részét kell biztosítani.

(3) A Mezőkovácsházi Településgazdálkodási Kft. részére havonta a 2021. évi tervezett működési előirányzat 1/12 részét kell biztosítani.

3. § A Városi Önkormányzat Képviselő-testülete felhatalmazza a Polgármestert, hogy az átmeneti időszakban - a 2021. évben jóváhagyott - megvalósuló beruházással, felújítással kapcsolatos fizetési kötelezettségeket teljesítse.

4. § Az átmeneti gazdálkodás időszakában teljesített kiadásokat és beszedett bevételeket az új költségvetési rendeletbe be kell illeszteni.

5. § Ez a rendelet 2022. január 1-jén lép hatályba, és Mezőkovácsháza Város Önkormányzatának 2022. évi költségvetéséről szóló önkormányzati rendelete hatályba lépésének napján hatályát veszti.