Dombegyház Nagyközség Önkormányzat Képviselő-testületének 16/2017 (XII.14.) önkormányzati rendelete

a 2018. évi átmeneti gazdálkodásról

Hatályos: 2018. 01. 01- 2018. 02. 14

Dombegyház Nagyközség Önkormányzat Képviselő-testülete Magyarország Alaptörvénye 32. cikk (1) bekezdés a) pontjában, valamint (2) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján, az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 25. § (1) bekezdésében meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:


1. §

Dombegyház Nagyközség Önkormányzat Képviselő-testülete felhatalmazza a polgármestert, hogy 2018. január 1. napjától kezdődően – a polgármesteri hivatal és az intézmények útján – a bevételeket folyamatosan beszedje, és a kiadásokat teljesítse.


2. §

Az önkormányzat és intézményei finanszírozása - beleértve a polgármesteri hivatalt is – a 2017. évi költségvetés működési célú - bér, járulék, dologi kiadások - támogatások módosított előirányzatainak megfelelően, időarányosan történik.


3. §

Új kötelezettség csak a képviselő-testület eseti döntése alapján vállalható.


4. §

Az átmeneti gazdálkodás időszakában folytatott gazdálkodási tevékenység a 2018. évi költségvetés részét képezi és beépül a 2018. évi költségvetésbe.


5. §

Jelen rendelet 2018. január 1. napján lép hatályba és a 2018. évi költségvetési rendelet hatálybalépésével egyidejűleg hatályát veszti.